Bankovní pobočky

Bezpečnostní schránka v bance není jen pro milionáře

Co se děje | Věra Tůmová | 23. 1. 2009 | 16 komentářů

+87

Možnost uložit si dokumenty či jiné důležité věci v bezpečnostní schránce už v Česku nabízí řada bank. Služba to není drahá a dá se využít i jen na jeden měsíc. Zařízení schránky ale nelze nechat na poslední chvíli před dovolenou. Sejfy nejsou všude a bývají docela vytížené.

Bankomat naruby už má několik bank

Co se děje | Věra Tůmová | 13. 2. 2009 | 5 komentářů

+14

Malí živnostníci a podnikatelé často potřebují uložit hotovost na účet i po zavírací době bank. Pokud nechtějí běhat po světě s kupou bankovek, nemají příliš možností, jak s nimi naložit. Řešením mohou být depozitní bankomaty, které začínají české banky klientům nabízet.

Přežijí bankovní pobočky rok 2020?

Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 10. 2. 2011 | 10 komentářů

-10

Banky rozšiřují elektronické bankovnictví a zvýhodňují ty, kteří je využívají. Řada z nich má ovšem zároveň pobočkovou síť pro ty, kteří vyžadují služby na přepážce, což činnost bank prodražuje. Přijde tedy někdy doba, kdy bankovní pobočky zmizí a bude existovat jen elektronické bankovnictví?

A kdo platí ty pobočky na každém rohu, Tomáši?

Co se děje | Michal Höschl | 10. 2. 2011 | 41 komentářů

+69

Reklamám na Českou spořitelnu se nedá utéct. A také se – aspoň podle těch reklam – nedá utéct jejím pobočkám. Jsou na každém rohu, vedou do nich každé třetí dveře. Kolikpak asi provoz těch domů stojí? Kdo ho platí? A nejsou zbytečné?

Škola finanční gramotnosti: měníme banku

Jak na to | Roman Baroš | 31. 1. 2012 | 29 komentářů

+19

Je dost pravděpodobné, že nemáte ten nejlepší účet. A je také dost pravděpodobné, že to víte. Tak proč jste ho ještě nezměnili? Kupodivu v tom nejste výjimeční, jakousi iracionální nechuť k takové změně cítí kdekdo. Přitom na tom nic není. Jak na to?

Petr Borkovec z Partners: Peníze nepotřebujeme. Hledáme lidi, kteří mají chuť pracovat

Rozhovor | Martin Vlnas | 8. 8. 2013 | 22 komentářů

+8

„Čistě na marketingu franšízu nepostavíte. Reklama pomůže překonat úvodní nedůvěru. To je ale všechno. Mnohem důležitější je renomé franšízanta, osobní kontakty, pečlivě vybraní místní koncipienti na pobočce a perfektní služby,“ říká Petr Borkovec spolumajitel Partners v rozhovoru o unikátní franšízingové síti banky a finančněporadenské pobočky pod jednou střechou.

Banky po viru: KB zavře pětinu poboček, pokladny ČS v ohrožení

Co se děje | Jiří Hovorka, Petr Kučera | 15. 6. 2020 | 14 komentářů

+31

Koronavirová karanténa urychlila plány na rušení některých poboček nebo jejich přechod na čistě poradenskou funkci. Revoluci ale nechystáme, říkají banky.

Polovina poboček České spořitelny bude bezhotovostní

Rozhovor | Ondřej Tůma | 28. 7. 2020 | 37 komentářů

+33

„Snažíme se naučit klienty, aby se nebáli digitálního prostředí. Pobočky by měly být hlavně poradenské místo,“ říká v rozhovoru Markéta Klučková, která má v České spořitelně na starosti pobočkovou síť.

Proč ještě nemáte aplikaci? Češi řekli, jak ovládají účet

Co se děje | Petr Kučera | 28. 7. 2020 | 7 komentářů

+52

Co je pro lidi při využívání internetového či mobilního bankovnictví nejdůležitější? Co jim vadí? Jak se přihlašují? Projděte si výsledky rozsáhlého průzkumu.

Komerčka omezí provoz poboček, ČSOB propouští

Aktuality | Petr Kučera | 30. 10. 2020 | 4 komentáře

+58

Komerční banka od pondělí 2. listopadu omezí otevírací dobu svých poboček. „Cílem je dále omezit možnost šíření koronaviru a ochránit tak naše zaměstnance a klienty,“ říká Miroslav Hiršl, člen představenstva Komerční banky.

ČSOB a Poštovní spořitelna změní přímé bankovnictví i ceník

Co se děje | Petr Kučera | 14. 1. 2021 | 15 komentářů

+85

ČSOB udělá na jaře další krok k úplnému spojení se svou dříve samostatnou značkou Poštovní spořitelna. Sjednotí internetové bankovnictví, chystá i novou mobilní aplikaci. Zároveň změní ceny některých služeb na pobočkách – většinou je zdraží.

Moneta mění ceník. Někde potěší, jinde zpřísní

Co se děje | Petr Kučera | 3. 2. 2021 | 8 komentářů

+105

Změny sazebníku a obchodních podmínek, které od 1. dubna zavádí Moneta Money Bank, vypadají na první pohled rozsáhle a týkají se různých oblastí. Běžných situací, do nichž se dostávají klienti ovládající účet přes internet, se však většinou nedotknou.

Banky omezují provoz poboček. K původnímu se už nemusí vrátit

Co se děje | Olga Skalková | 11. 3. 2021 | 3 komentáře

+88

Po uvolnění omezení se vrátíme k předchozímu stavu, plánují banky. Koronavirus však může přinést větší změnu, než to loni vypadalo. Digitalizace skokově stoupla. I když většina poboček přežije, jejich podoba se dál výrazně promění.

Polovina poboček České spořitelny bude bez pokladny. Sází na poradenství

Rozhovor | Olga Skalková | 7. 4. 2021 | 14 komentářů

+27

Česká spořitelna neplánuje dramatické snižování počtu poboček. Urychluje však jejich přechod do bezhotovostního a poradenského konceptu. „Ruku v ruce s tím budeme instalovat stále více vkladomatů,“ říká v rozhovoru Marek Blaha, ředitel distribuce, klientského centra a segmentu retailových klientů.

Sberbank ruší pokladny na třetině poboček

Aktuality | Petr Kučera | 25. 5. 2021 | 4 komentáře

+10

Více než třetina poboček Sberbank zůstane bez pokladen. Jejich funkci převezmou vkladomaty, které banka letos zprovoznila díky modernizaci své bankomatové sítě.

Vložit mince na účet je problém. Pokladny mizí, stroje to neumí

Co se děje | Olga Skalková | 28. 6. 2021 | 18 komentářů

+18

Banky ruší pokladny na pobočkách. Částečně je nahrazují vkladomaty, které však většinou nepřijímají mince. Čím dál víc klientů tak nemá jednoduchou možnost, jak vložit hotovost na vlastní účet. Podle České národní banky to neporušuje zákon.

Aspoň tři minuty. Bankéři z pobočky se museli změnit na poradce přes telefon

Rozhovor | Jiří Hovorka | 7. 7. 2021 | 7 komentářů

+10

Petra Fürstová řídí velkou pobočku České spořitelny na pražské Florenci a k tomu dvě menší na Žižkově. V rozhovoru vzpomíná, jak se práce změnila kvůli koronaviru. A popisuje třeba i nečekané problémy s náborem nových bankéřů.

Dvě banky ruší poplatek za výběry cash advance

Co se děje | Olga Skalková | 17. 9. 2021 | 5 komentářů

+17

Vysvětlíme vám, kdy se tahle služba může hodit, proč o ni Češi nemají zájem a na co si dát pozor.

Komerční banka spouští nový typ poboček

Co se děje | Olga Skalková | 23. 9. 2021

+18

Na nových pobočkách se potkáte s akustickými boxy, mincomaty i měniči bankovek. Bankéři se mají více zaměřit na finanční poradenství. Do pěti let má být nový koncept na třetině poboček Komerční banky.

Místo pobočky Teams. Spořitelna poradí online

Aktuality | Jiří Hovorka | 4. 10. 2021

+5

Česká spořitelna začíná nabízet schůzky prostřednictvím přímého bankovnictví George. Chce přesunout část poradenství do online prostoru. 

Peníze vyřešíme z gauče. Bankovní pobočky mizí

Komentář | Michal Skalický | 17. 10. 2021 | 3 komentáře

+6

Mezi lety 2014 a 2020 klesl počet bankovních poboček téměř o čtvrtinu a banky nechtějí na pobočkách poskytovat běžný servis. Digitalizace tento trend ještě uspíší, píše v komentáři Michal Skalický, který se podílí na budování nové banky ze skupiny Partners.

Klienti řekli, co jim na bankách nejvíc vadí

Aktuality | Petr Kučera | 26. 10. 2021 | 10 komentářů

+10

Skoro dvěma třetinám (64,3 %) klientů tuzemských bank vadí poplatky za převod mezi různými účty. Vedle dalších poplatků ale často zmiňují i nezbytné osobní návštěvy poboček kvůli maličkostem či formalitám, nutnost opětovného zadávání stejných informací nebo fakt, že banka nemá přehled o potřebách konkrétního klienta.

Cennost si do banky uložíte čím dál hůř. Bezpečnostní schránky ubývají

Co se děje | Olga Skalková | 16. 11. 2021 | 2 komentáře

+26

Za poslední tři roky výrazně klesl počet bezpečnostních schránek i bankovních poboček, které je nabízejí. Chybí hlavně schránky menších rozměrů. Zlepšení je v nedohlednu.

Obsluha na pobočkách se zhoršila, zjistil test. Žebříček bank

Co se děje | Petr Kučera | 23. 12. 2021 | 11 komentářů

+16

Hlavní zjištění? Banky už při osobní schůzce tolik netlačí na prodej. Průzkumníci, kteří se tvářili jako reální klienti, zkoumali třeba i čistotu poradce a jeho stolu nebo počet obsluhujícího personálu.

Co chystá Fio: Nové investice, bankovní identitu nebo platby na číslo mobilu

Rozhovor | Olga Skalková | 2. 2. 2022 | 18 komentářů

+84

O nejbližších plánech Fio banky jsme si povídali s Janem Bláhou, který je jejím obchodním ředitelem a členem představenstva.

Komerčka zdraží služby, které nešetří přírodu. I některé další

Co se děje | Petr Kučera | 4. 2. 2022 | 18 komentářů

-10

Dubnová změna sazebníku nepotěší hlavně klienty, kteří chodí na pobočku. Radost ale může udělat dětem.

Spořitelna chystá videobankéře i večer a o víkendu. Klientů přibývá

Rozhovor | Olga Skalková | 2. 3. 2022 | 1 komentář

+32

Jaké novinky chystá Česká spořitelna na pobočkách a v digitální obsluze klientů? Kolik jich loni získala? To jsou hlavní témata rozhovoru s Petrem Ropickým, který je od října novým ředitelem distribuce ČS a zodpovídá tak za celou její retailovou síť včetně klientského centra.

Místo skřítka chameleon? O plánech ČSOB nejen s Poštovní spořitelnou

Rozhovor | Olga Skalková | 8. 3. 2022 | 14 komentářů

+22

ČSOB chce část poboček převést na expozitury, které nebudou otevřeny pět dní v týdnu a nebudou mít vlastní vedení. V rozhovoru s Janem Sadilem, který má v představenstvu ČSOB na starosti služby pro takzvané retailové klienty, jsme mluvili také o přejmenování Poštovní spořitelny nebo chystaných platbách na číslo mobilu.

ČSOB obslouží firmy ve více pobočkách

Aktuality | Olga Skalková | 8. 4. 2022 | 1 komentář

+2

Skupina ČSOB se rozhodla rozšířit počet poboček, v nichž poskytuje komplexní služby pro firemní klienty. Specialisté na firemní bankovnictví je od dubna obslouží už téměř na polovině kamenných poboček.

Spořitelna mění ceník. Zdraží i potvrzovací SMS

Co se děje | Petr Kučera | 22. 4. 2022 | 173 komentářů

-161

Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.

Stránka 1/2

Předchozí

1

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services