Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kde prodávali špatný benzin, naftu nebo LPG? Nový přehled pokut od ČOI
Projděte si seznam pokut za prodej nekvalitních pohonných hmot, které nabyly právní moci...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Takhle vám vyberou účet. Podívejte se na triky podvodníků
Útoků na internetové bankovnictví přibývá. Falešné webové stránky, e-maily, SMS, zprávy...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Zkušený lékař zakládá kliniku celostní medicíny. Pacient není jen diagnóza, říká
Stál u zrodu tří zdravotnických zařízení, které prodal, když mohla naplno fungovat bez...více
Mám s rakovinou dohodu: já nezabiju ji a ona nezabije mě. Ale tajně doufám, že se najde lék
„Moje diagnóza zněla: rakovina v posledním, čtvrtém stádiu. Spousta žen si podle informací...více
Fotbaloví důchodci. Pět hvězd, které zastavily čas
Kdo by chtěl do penze? Ten, kdo se na ní dobře připraví a dá tomu čas. Jako tihle borci....více
Septembrové zvyšovanie platov na Slovensku: Koho sa týka a kto dostane najviac?
Rok 2023 je pre štátnych zamestnancov a zamestnancov vo verejnom sektore obdobím zvyšovania...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Andrej Babiš
podnikatel, Agrofert
Zbyněk Frolik
podnikatel, Linet

50,00 %
z 4 duelů

0,00 %
z 3 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Aspoň tři minuty. Bankéři z pobočky se museli změnit na poradce přes telefon
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
7. 7. 2021 6:28, René
Od ČS jsem odešel se strašným klením před několika lety. Naprosto předražené služby. Nabízeli mi produkty, které jsem nepotřeboval a jen platil a platil. Přitom jsem byl stále v plusu. Možná se v současnosti trochu zlepšili, ale nemám důvod se vracet. Jediné plus na této bance vidím v síti bankomatů po celé republice.
ČS byla bankou drobných a středních střádalů. Pak si začali hrát na "Hogo fogo" a mysleli si, že se lidé nechají škubat jako husy. Škoda té značky. Článek je taková naivní reklama. Vůbec nic pro klienta zajímavého jsem se nedozvěděl.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
7. 7. 2021 16:08, deprese
Zajímavé, že tyhle nahrávané telefonáty 3 minuty byly i před covidem, každý, kdo někdy dělal v ČS to může potvrdit. Takže paní lže. Lidi, kteří tam dělají to akorát stresuje. Jak neudržíte dostatek lidí na telefonu, tak letíte. :D
Další příspěvky v diskuzi (celkem 7 komentářů)
9. 7. 2021 20:48 | Michael
9. 7. 2021 16:21 | Martina
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 7. 2021 23:35 | Riki
7. 7. 2021 16:08 | deprese
7. 7. 2021 11:36 | Martin
To asi zaměstnancům moc nevěří, když se nemůžou otestovat v soukromí a jenom nahlásit výsledek.
A mimochodem s 3 min. "pečujícím" telefonátem by u mě nepochodili, já je většinou stihnu naprosto slušně ukončit do 10 sekund.
7. 7. 2021 6:28 | René
7. 7. 2021 5:55 | Pavel