Komerčka omezí provoz poboček, ČSOB propouští

Petr Kučera | rubrika: Aktuality | 30. 10. 2020 | 4 komentáře
Komerčka omezí provoz poboček, ČSOB propouští

Zdroj: Shutterstock

Komerční banka od pondělí 2. listopadu omezí otevírací dobu svých poboček. „Cílem je dále omezit možnost šíření koronaviru a ochránit tak naše zaměstnance a klienty,“ říká Miroslav Hiršl, člen představenstva Komerční banky.

V úterý a čtvrtek – budou mít všechny pobočky otevřeno jenom od 9 do 12 hodin. V pondělí a středu se otevřou i od 13 do 17 hodin, v pátek od 13 do 15 hodin. O víkendu mají zavřeno.

Otevírací doba je jednotná pro všech 242 pobočkách. „Umožní upravit jejich provoz s ohledem na možné zvýšení počtu nedostupných zaměstnanců z důvodu nemoci, karantény nebo ošetřování člena rodiny. Opatření současně dovolí pracovat z domova většímu počtu zaměstnanců KB, kteří mohou klienty obsluhovat vzdáleně,“ dodává Hiršl.

Web Peníze.cz už v červnu napsal, že karanténa spojená s koronavirem urychlila plán na rušení některých poboček Komerční banky. Do konce srpna jich zavřela přes šedesát, což je pětina předchozího počtu. Na některých dalších pobočkách pak KB ruší pokladny, přestávají tedy pracovat s hotovostí. Současně navyšuje počet vkladomatů, aby lidem (především podnikatelům) dál umožnila vkládání hotovosti.

Česká spořitelna omezuje pokladny, až polovina poboček bude během příštího roku bezhotovostní. Podrobněji o tom mluvila Markéta Klučková, která má ve spořitelně na starosti pobočkovou síť, v červencovém rozhovoru pro Peníze.cz.

Na pokračující digitalizaci a koronavirová omezení reaguje také ČSOB. Do konce roku zruší 170 pracovních pozic na pobočkách. Z toho asi polovina jsou neobsazená místa, napsaly dnes Hospodářské noviny. Banka má na pobočkách 1900 zaměstnanců. Nejmenovaný zdroj deníku řekl, že v příštím roce mají celkově odejít z banky až čtyři stovky lidí. Při rušení pozic využívá ČSOB i odchody pracovníků do důchodu.


Než zase otevřou, přečtěte si ještě:

Petr Kučera

Autor článku Petr Kučera

Zaměřuje se na osobní finance a spotřebitelská témata. Vystudoval Právnickou fakultu UK v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Přes pět let vedl web Peníze.cz, předtím ekonomicko-finanční rubriku Aktuálně.cz,... Další články autora.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

+58
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 4 komentářů

Vyplňte si daňové přiznání k dani z příjmů online. Hotovo máte za 10 minut. Cena 249 Kč. Garantováno daňovým poradcem.

DníHodinMinutVteřin

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Roboty na zákaznické lince nechceme, vzkazují bankám klienti

27. 4. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Roboty na zákaznické lince nechceme, vzkazují bankám klienti

Nejvíce stresující při komunikaci s bankou je pro klienty situace, kdy nemohou najít lidskou podporu místo robota. Nekomfortně se v takovém případě cítí téměř 40 procent lidí.

I kvíz můžete mít rádi. Ukažte, jak znáte slogany bank!

25. 4. 2025 | Petr Kučera

I kvíz můžete mít rádi. Ukažte, jak znáte slogany bank!

Přesně podle vašeho gusta – takový bude, doufejme, dnešní kvíz. Zažijete pocit příjemné svěžesti, ale vypravíme se i hluboko do minulosti. S námi to zvládnete!

mBank chystá novou kartu s benefity pro cestovatele

24. 4. 2025 | Petr Kučera

mBank chystá novou kartu s benefity pro cestovatele

mBank nabídne novou kreditní kartu zaměřenou pro cesty do zahraničí. První zájemci si ji budou moct objednat od 1. července, potvrdila webu Peníze.cz mluvčí banky Kristýna Dolejšová. celý článek

Moneta spustí nový věrnostní program, nahradí bene+

22. 4. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Moneta spustí nový věrnostní program, nahradí bene+

Moneta Money Bank v červnu spustí nový věrnostní program nazvaný Odměny. Vyplývá to z oznámení klientům a zveřejněných smluvních podmínek.

Co vám nejvíc vadí na bankách a pojišťovnách? Výsledky průzkumu

21. 4. 2025 | Petr Kučera | 6 komentářů

Co vám nejvíc vadí na bankách a pojišťovnách? Výsledky průzkumu

Nejčastějším problémem při jednání s bankami nebo pojišťovnami je dlouhé čekání na pobočce či telefonní lince. Ukazuje to průzkum technologické společnosti Enehano na reprezentativním... celý článek

Partners Financial Services