Logo Československá obchodní banka, a. s.

Československá obchodní banka, a. s.

ČSOB je stoprocentní dceřinou společností belgické KBC Bank NV, jejíž akcie drží belgická společnost KBC Group. Součástí je také značka Poštovní spořitelna. Do skupiny patří i Hypoteční banka (původně Agrobanka v Hradci Králové, poté Regiobanka a Českomoravská hypoteční banka), kterou ČSOB získala při převzetí IPB v roce 2000.

Kontakty

AdresaRadlická 333/150Praha 5150 00
Infolinka800 300 300
E-mailInfo@csob.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://ib.csob.cz/prihlaseni

Další informace

IČO00001350
Kód banky0300
SWIFT kódCEKOCZPP

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem československá obchodní banka, čsob

Kolik si můžete vybrat z bankomatu? Přehled podle bank

6. 12. 2024 | Petr Kučera | 4 komentáře

Kolik si můžete vybrat z bankomatu? Přehled podle bank

Jaký je maximální limit pro výběr z bankomatů v Česku? Jak se liší stropy na kartách od různých bank? Které hodnoty bankovek vám jednotlivé sítě vydají? Máme odpovědi.

Nejlepší termínované vklady: Banky vylepšují spoření na rok a víc

5. 12. 2024 | Petr Kučera | 1 komentářů

Nejlepší termínované vklady: Banky vylepšují spoření na rok a víc

Termínované vklady nabízejí šanci, že si současné úroky udržíte déle než na spořicích účtech. Když se zavážete, že si peníze po určitou dobu nevyberete. Tady je aktuální porovnání.

Nejlepší spořicí účty v prosinci. Úroky padají, kde vám dají víc?

4. 12. 2024 | Petr Kučera

Nejlepší spořicí účty v prosinci. Úroky padají, kde vám dají víc?

Najít spořicí účet, jehož úroková sazba začíná aspoň čtyřkou, je čím dál tím těžší. Přejít s úsporami ke konkurenci se ale pořád může vyplatit, zvlášť když jich máte hodně. A určitě je to lepší, než nechávat dočasně volné peníze jen tak na běžném účtu, který se vůbec neúročí. Nové porovnání napoví, kam se podívat.

ČSOB zpřísňuje prémiové bankovnictví. Pozor, ať neplatíte 1500 Kč

25. 11. 2024 | Petr Kučera | 4 komentáře

ČSOB zpřísňuje prémiové bankovnictví. Pozor, ať neplatíte 1500 Kč

Na klienty služby ČSOB Premium čekají od ledna nová pravidla. Kdo chce dál bezplatně využívat dosavadní benefity, nestačí mu jen vyšší příjem na účet.

Spořitelna snižuje úrok na spořicím účtu. Co další banky?

25. 11. 2024 | Petr Kučera

Spořitelna snižuje úrok na spořicím účtu. Co další banky?

Úroky na spořicích účtech dál klesají. Od pátku je snížila Česká spořitelna, ode dneška Fio banka. Naopak mBank a Air Bank prodloužily dosavadní slib, že sazby nesníží.

Chcete si koupit byt u moře? Jde to i na hypotéku od banky v Česku

21. 11. 2024 | Olga Skalková

Chcete si koupit byt u moře? Jde to i na hypotéku od banky v Česku

Zájem o nemovitosti v zahraničí mezi Čechy roste. Hypotéky na jejich nákup nabízejí i některé tuzemské banky. Jak se liší od běžných hypoték a co všechno je potřeba?

ČSOB končí se Světem odměn. Jak využít nasbírané body?

9. 11. 2024 | Petr Kučera | 1 komentářů

ČSOB končí se Světem odměn. Jak využít nasbírané body?

Banka bude dál provozovat jen nový věrnostní program Kate Coin, který spustila letos v létě. Zatím to vypadá, že hned od ledna se nevyrovná Světu odměn ani množstvím a atraktivitou bonusů, ani snadným sbíráním bodů.

Kolikrát jste zaplatili na číslo mobilu? O novinku je malý zájem

7. 11. 2024 | Petr Kučera, Olga Skalková | 1 komentářů

Kolikrát jste zaplatili na číslo mobilu? O novinku je malý zájem

Službu nazvanou Platba na kontakt spustily banky před rokem. Lidé ji ale příliš nevyužívají. Klienty odrazuje i potřeba pravidelně si obnovovat svou registraci, řada z nich dala přednost QR platbám.

Nejlepší termínované vklady. Kolik vám vydělají za rok nebo dva

5. 11. 2024 | Petr Kučera | 1 komentářů

Nejlepší termínované vklady. Kolik vám vydělají za rok nebo dva

Také úroky na termínovaných vkladech dál klesají. Přesto nabízejí možnost, jak si současné sazby udržet déle než na spořicích účtech.

Nejlepší spořicí účty v listopadu. Úroky klesají, kdo dá víc?

4. 11. 2024 | Petr Kučera

Nejlepší spořicí účty v listopadu. Úroky klesají, kdo dá víc?

Kam teď dát peníze, které dočasně nepotřebujete, ale chcete je mít kdykoliv k dispozici? Na rozdíl od běžných účtů přinášejí spořicí účty aspoň nějaký úrok. Tady je aktuální porovnání.


Československá obchodní banka, a. s. - Zkušenosti

30. 10. 2024 20:51 | Stanika

Jsem u csob skoro 10let a nikdy jsem neměla žádný problém, az do teď. Krom ČSOB, mám ještě zahraniční účet, který běžně používám. A od té doby, co existují platby z karty na kartu tak hojně využívám, jelikož tyto platby jsou i ze zahraničního účtu běžně na tom českém do pár vteřin, max jsou to minuty. Ale co se mě teď stalo, nemá obdoby. A to hovořím hlavně o jednání pracovníků banky, jenž se do jednoho od mého problému distancovali. Minulou neděli večer, jsem si z platební karty meho zahraničního účtu poslala 13200kc na kartu csob. A marně čekala. Na zahraničním účtu bylo vše v pořádku a dostala jsem i potvrzení o doručení na českou kartu. Ale nic se nedelo. A to ani následující den, kdy mi z čsob přišlo potvrzení o přijetí platby a její autorizaci. Ale připsany nebyly. Schvalne jsem ještě zkusila poslat 100kc a ty mi do pár vteřin na čsob, bez problémů, dorazili. Zavolala jsem na infolinku ČSOB, kde mi bylo řečeno, že peníze vidí, že platba odmítnuta nebyla a že hold musím počkat, protože banka zákonných 6 dní na to, pripsat je na účet. Zkoušela jsem i psát a dopidit se aspoň nějaké informace, nebo důvodu pro zadržování peněz, ale nikdo mi nebyl schopen sdělit, proč mi peníze drží. Takže jsem poslala reklamaci na platbu. A opět x dní a vlastně až do dnes, bez odezvy. Vcera to bylo 6 pracovních dnů, takže jsem v napětí očekávala, že platba konečně dorazí. Ale opět nic. Na infolince mi po zjištění kdo volá,sdělila nějaká paní, že na vyřízení reklamáce mají 15 dní a že mám počkat a položila mi telefon. Když jsem volala zpět a zadala vysvětlení a důvod, tak mi bez odpovědi položila telefon rovnou. A vzhledem k tomu, že to byly peníze na nájem, který mi na csob chyběli a nájem mám splatny k 20. V měsíci, tak mi timto zadržováním způsobili dost zásadní problémy. Vždy jsem byla bezproblémový klient i nájemcem bytu, ve kterem už 7 rok bydlím a nikdy jsem se nezpozdila s žádnou platbou. Až nyní a to kvůli nepochopitelnemu zadržování peněz. Peníze mi na účet byly připsany asi před půl hodinou, 1 den po zákonné lhůtě. Žádné vysvětlení, ani omluva za problémy, které mi tímto bezdůvodnym a nepochopitelnym zadržováním peněz, způsobili.
Považuji to minimálně za naprosto neprofesionální,drzé a dalece za hranicemi slušnosti a morálky. Kdyby to byla první platba, nebo šlo o miliony, neřeknu popel, ale jen za tento rok, bylo převodu z totožné karty na zahraničním účtě na totožnou kartu na účtě csob 23 a částky se pohybovaly od. 300kc do 15000kc.
Nechápu takové jednání jedné z největších bank a silně zamyslím, že odejdu k bance konkurencni. Jsem zklamaná z přístupu pracovníků a jak si nad tím vším umyli ruce a nikdo mi nebyl schopen, sdělit jediný duvod a ani mi tedy dát kontakt na někoho, kdo by mi byl schopen k tomu dát vyjádření.
Ještě dlouho to budu vstřebávat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2024 21:07 | HugoP

Asi nejhorší banka u nás. Poznal jsem za ty roky postupně X poboček v Praze i Brně. Škoda, nejde dát 0 hvězdy. Skoro 21 let (! - ano, přes dvě dekády) čekám na dořešení reklamace a odškodnění za zhavarované služby. Od jara 2003. Nelze již spočítat, co mě to stálo nervů a času, psaní stížností na ČNB, mailování (nebylo často odpovídáno na maily...). Strávil jsem kvůli tomu i na policii dost času. Ale jak říkával kdysi 1 nepříjemný pán : Es Kommt der Tag...Nejlepší bankéř zřejmě bude ten, který se houpe na kandelábru...by možná napsal Bertold Brecht, či jiný dramatik. Nechápu, jak někdo může mít účet u těchto amatérů. V Británii či v jiné civilizované spol., si myslím, že by asi dávno krachli s tímto přístupem !
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2023 17:24 | Pek

Je to už asi 5let co mě ČSOB okradla o 13500kč a do dnešního dne mě nikdo nevysvětlil kam se peníze poděli,naoko slušné jednání, které vede k řízenému okrádání klientů,to je pro tuto banku normálem.Proto jediná dobrá rada je ČSOB se vyhnout velkým obloukem.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2023 5:44 | asobi

U Poštovní sporitelny, respektive ČSOB jsem od roku 1993. Bohužel se poslední dobou starám i o účet svého letiteho otce a tím se negativní zkušenosti sčítají. Bez mobilní aplikace senior nedosáhne na úroky, které mají ostatní. Roky nebyl nikým osloven, když na sporicim úroku měl nula úrok a na běžném účtu poplatky cca 100 Kč měsíčně. Při objednání na pobočku nás nechali 25 minut čekat, protože nemají bankéře jen pro objednané, ale 5 minut před naši schuzkou vzala bankerka jiného klienta. Různé chyby v nastavení služeb. Naprosto chaotická otevírací doba poboček, “hlavně nám nesahejte na obedovou přestávku”, v 11:50 už vás v podstatě nikdo neobslouzi, aby si náhodou nezkratil oběd. To jsou ve stručnosti me zkušenosti za poslední měsíce. Takhle si svou banku představuju a odcházím.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2022 10:42 | JUDr Wesselsová

Objednávala jsem si schůzku k projednání spořících účtů u CSOB Karviná telefonicky, formou zanechání zprávy. Ozvala se mi bankéřka z jiného města ,která o mých aktivitách nic neví.Jsem klientkou CSOB přes 20 let, za této situace, ukončuji spoluprái,když nemní možné si dohodnout schůzklu s bamnkéčřem,kteržý je informován o mých účtech.
Velké zklamání ze služeb této banky.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2020 11:30 | Karel Schuster

Hlavně né pobočka v Mostě, paní ředitelka je neuvěřitelně arogantní, o takové služby nemám zájem, když jsem řešil složitější věc, přede mnou ponižovala svého podřízeného. To je management, odráží to celkovou úroveň banky.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2018 10:54 | Dmc

Rozhodně není pravda, že by vrátili peníze do 17:00 dne splatnosti. Peníze ani neodešly, byly v blokaci, a 3x jiná paní mi na hot line řekla, že ani náhodou, že s tím nic neudělá.
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2016 12:50 | manka

těžkopádný přístup , to určitě.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2016 12:49 | manka

Když ptáčka chytaj, pěkně mu zpívaj.....
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2016 15:42 | STANISLAV ANTONÍN NOVOTNÝ, MLOÝNSKÁ 382/46, 586 01

Mám kartu poštovní spořitelny a potřebuji zrušit bezkontaktní způsob platby. Děkuji za brzkou radu, jak se to provede. Novotný
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 7. 2014 10:46 | jirásková

Tak mě jí bankomat ČSOB zabavil i s 26tis. Které jsem chtěla vkládat, ale mám smůlu vkladové bancomaty nejsou jejich a tak vám nevindají ani kartu. Stalo se to ve čtvrtek. Stihla jsem nahlásit na pobočce. Dodnes se mi nikdo neozval(po prvním kontaktu na linku) jestli mi dají alespoň kartu. To mohli do pátku stihnout.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 2. 2014 17:59 | Prokopiva Ruzena

Dobry den msm dotaz banka CSOB je sloucena s Fio bank nebo je to dcerina banka dekuji za odpoved
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2013 10:55 | M.Petrová

Někteří pracovníci Vás chybně informuji o převodu peněz na jiný účet. Při slíbeném týdnu, že budou peníze na jiném účtu, byly až za 11 dnů.Byla jsem velmi zklamaná, protože jsem na příchozí platbu měla navázané jiné důležité příkazy na smlouvy a musela jsem je rušit.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 4. 2013 15:05 | J Svobodova

Byla jsem s bankou spokojena ale už né proto že mají hodňe vysoké poplatky za vedení účtu proto uvažuji o jiné bance, poplatky jsou nehorázně vysoké. Svobodova.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2013 15:54 | Ivan

Doporučuji obezřetnost před podpisem smlouvy s ČSOB.
Podepsal jsem smlouvu o zřízení spořicího účtu.
Informační tiskopisy banky obsahují pouze popis,
který ve mne vzbudil dojem, jak je spoření výhodné.
Když jsem po uzavření smlouvy zjistil, že sankční poplatek
za předčasný výběr činí 2%, rozhodl jsem se žádné peníze
na zřízený účet neukládat a smlouvu zrušit.
Abych mohl zrušit účet, který jsem nikdy nezačal využívat, musel jsem složit v této bance 508 Kč.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 53 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Kolik si můžete vybrat z bankomatu? Přehled podle bank

Kolik si můžete vybrat z bankomatu? Přehled podle bank

Jaký je maximální limit pro výběr z bankomatů v Česku? Jak se liší stropy na kartách od...více

S mobilem teď můžete platit vánoční kartou. Má i dětskou verzi

S mobilem teď můžete platit vánoční kartou. Má i dětskou verzi

Vánoční atmosféru si můžete užít i při placení kartou. Pokud vám stačí ve virtuální podobě...více

Vybrat si konkrétní hodnoty bankovek už můžete i z bankomatů Fio

Vybrat si konkrétní hodnoty bankovek už můžete i z bankomatů Fio

Bankomaty Fio banky nově umožňují, aby si lidé při výběru zvolili, z jakých hodnot bankovek...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services