Bez aplikace si připlatíte. Banky znevýhodní ověřovací SMS
19. 9. 2023 | Petr Kučera | 18 komentářů

Další dvě banky zavedou poplatek za potvrzovací SMS k internetovému bankovnictví. Chtějí klienty přesvědčit, aby začali využívat aplikaci v chytrém mobilu. Začíná se mluvit také o zastaralosti samotného internetového bankovnictví.
Československá obchodní banka, a. s. - Zkušenosti
13. 9. 2023 17:24 | Pek
3. 2. 2023 5:44 | asobi
24. 5. 2022 10:42 | JUDr Wesselsová
Velké zklamání ze služeb této banky.
30. 3. 2020 11:30 | Karel Schuster
26. 11. 2018 10:54 | Dmc
20. 3. 2016 12:50 | manka
20. 3. 2016 12:49 | manka
1. 2. 2016 15:42 | STANISLAV ANTONÍN NOVOTNÝ, MLOÝNSKÁ 382/46, 586 01
26. 7. 2014 10:46 | jirásková
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 2. 2014 17:59 | Prokopiva Ruzena
15. 4. 2013 10:55 | M.Petrová
13. 4. 2013 15:05 | J Svobodova
23. 1. 2013 15:54 | Ivan
Podepsal jsem smlouvu o zřízení spořicího účtu.
Informační tiskopisy banky obsahují pouze popis,
který ve mne vzbudil dojem, jak je spoření výhodné.
Když jsem po uzavření smlouvy zjistil, že sankční poplatek
za předčasný výběr činí 2%, rozhodl jsem se žádné peníze
na zřízený účet neukládat a smlouvu zrušit.
Abych mohl zrušit účet, který jsem nikdy nezačal využívat, musel jsem složit v této bance 508 Kč.
18. 7. 2012 13:38 | Zuzka
17. 4. 2012 8:09 | LM
Při reklamaci tohoto počínání se ČSOB odvolává na své VOP a odmítá svůj postup změnit. Na další reklamace již nereaguje. Poté co byla věc předána ČNB, jakožto kontrolnímu orgánu, se ČSOB pomstila tím, že úvěrovou smlouvu bez udání důvodu (což její VOP umožňují) vypověděla a požaduje její okamžité (dle VOP do dvou měsíců) splacení. Výpověď navíc zaslala podivným způsobem: obyčejným dopisem, bez udání data splatnosti, bez uvedení kdo v jaké funkci odstoupení nařídil a schválil.
Musím souhlasit se zde převažujícími názory: ČSOB jedná protiprávně, arogantně a neseriózně.
Zobrazit všech 51 komentářů