Logo Československá obchodní banka, a. s.

Československá obchodní banka, a. s.

ČSOB je stoprocentní dceřinou společností belgické KBC Bank NV, jejíž akcie drží belgická společnost KBC Group. Součástí je také značka Poštovní spořitelna. Do skupiny patří i Hypoteční banka (původně Agrobanka v Hradci Králové, poté Regiobanka a Českomoravská hypoteční banka), kterou ČSOB získala při převzetí IPB v roce 2000.

Kontakty

AdresaRadlická 333/150Praha 5150 00
Infolinka800 300 300
E-mailInfo@csob.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://ib.csob.cz/prihlaseni

Další informace

IČO00001350
Kód banky0300
SWIFT kódCEKOCZPP

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem československá obchodní banka, čsob

ČSOB rozdělí deset milionů za platby kartou. Vyhrají dva tisíce lidí

11. 11. 2025 | Petr Kučera

ČSOB rozdělí deset milionů za platby kartou. Vyhrají dva tisíce lidí

Klienti ČSOB, kteří alespoň pětkrát za týden zaplatí kartou, mohou vyhrát 5000 korun v nové soutěži nazvané Vánoční losování ve Světě výhod.

Nejlepší spořicí účty v listopadu. S úrokem 4 % vyjíždí další banka

5. 11. 2025 | Petr Kučera

Nejlepší spořicí účty v listopadu. S úrokem 4 % vyjíždí další banka

Kam uložit peníze, které dočasně nepotřebujete, ale chcete je mít kdykoliv k dispozici? Tady je aktuální žebříček spořicích účtů a přehled změn.

Pozor při zimní dovolené. Vaše dítě už pojišťovna nemusí počítat

31. 10. 2025 | Petr Kučera | 1 komentářů

Pozor při zimní dovolené. Vaše dítě už pojišťovna nemusí počítat

Máte od banky kvalitní cestovní pojištění jako bonus k prémiové kartě a víte, že kryje i vaše děti. Nezapomněli jste ale na věkový limit? A co přesně znamená?

Kolik zaplatíte za výběr z bankomatu? Pozor na změny

29. 10. 2025 | Petr Kučera | 3 komentáře

Kolik zaplatíte za výběr z bankomatu? Pozor na změny

Za výběr hotovosti z cizích bankomatů můžete nově zaplatit víc, než jste byli zvyklí. Dvě banky zvyšují poplatek, peníze navíc si strhnou také dvě nebankovní sítě. Tady je aktuální přehled.

Dvě velké banky mění poplatky. Prošli jsme, co od listopadu zdraží

23. 10. 2025 | Petr Kučera

Dvě velké banky mění poplatky. Prošli jsme, co od listopadu zdraží

ČSOB a Komerční banka zvýší ceny některých služeb. Připlatí si hlavně lidé, kteří kvůli hotovosti chodí k pokladně na pobočkách. Změny se týkají i některých kreditních karet.

Banky rozdávají tisíce, dostanete je snadno. Nový přehled bonusů

20. 10. 2025 | Petr Kučera

Banky rozdávají tisíce, dostanete je snadno. Nový přehled bonusů

Stačí vyzkoušet nový účet a získáte odměnu prakticky zadarmo. Třeba díky tomu poznáte, že jiná banka je lepší. Nebo budete mít víc účtů – to se občas hodí. Koneckonců zrušit si ho můžete vždycky. Na některé odměny dosáhnou i dosavadní klienti.

Dvě největší banky dočasně vypnou bankovnictví. Limity si nastavte včas

17. 10. 2025 | Petr Kučera

Dvě největší banky dočasně vypnou bankovnictví. Limity si nastavte včas

ČSOB a Česká spořitelna chystají na část víkendu odstávku internetového a mobilního bankovnictví.

Které banky umí založit nejvíc produktů pro podnikatele online? Porovnání

15. 10. 2025 | Petr Kučera

Které banky umí založit nejvíc produktů pro podnikatele online? Porovnání

Za digitálního lídra bankovního trhu v oblasti podnikatelů a malých firem můžeme označit ČSOB. Do trojice nejlepších patří také Moneta a Raiffeisenbank. Vyplývá to z analýzy online distribuce produktů, kterou připravila společnost Market Vision.

Investovat je teď ještě snadnější. Banky přidávají nové možnosti

10. 10. 2025 | Petr Kučera | 2 komentáře

Investovat je teď ještě snadnější. Banky přidávají nové možnosti

Jednodušší už to být nemůže, věří Moneta, která spouští pětici nových fondů. Lidé chtějí přehlednou nabídku, žádné složité rozhodování, zjistila v průzkumu. S novinkami přicházejí i další banky. Jak vylepšují možnosti investování přes internet a na co teď klienty lákají?

Nejlepší spořicí účty v říjnu. Porovnání, kde teď dostanete víc

2. 10. 2025 | Petr Kučera

Nejlepší spořicí účty v říjnu. Porovnání, kde teď dostanete víc

Úroky na spořicích účtech přestaly klesat – až na jednu výjimku. Některé banky se už vydaly opačným směrem a lákají na vyšší úrok – aspoň dočasně a s podmínkami. Ukážeme, kam se teď podívat.


Československá obchodní banka, a. s. - Zkušenosti

7. 9. 2025 13:01 | Spytihněv

Jsem dlouholetý klient. Ano v roce 2006 nelze než souhlasit. Ale teď už platí pravý opak. Doporučuji všem vystoupit z tohoto bankovního institutu, dříve, než jim naletíte na špek ! A rozhodně sem nevstupovat !!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 9. 2025 12:43 | Spytihněv

Kdo uteče, vyhraje ! Jsem u ČSOB více než 30 let, co nyní banka předvádí ... kdybych nezažil, nevěřil bych. Nabízejí úrokové sazby úvěrů, ty jen slibují, reálně dají potom vyšší úrok. Provedou při tomto vyhodnocení současně zápisek do bankovních registrů ... a po té má klient problém získat zajímavou úvěrovou sazbu už i v jiných bankách. Tím znemožní nebo stíží cestu ke konkurenčním nabídkám. Tím si klienta uvážou sami k sobě a spoléhají na nutnou potřebu čerpat, čímž finančně úrokem vysají svého vlastního klienta. Odmítli mi odůvodnit nabídnutou vyšší sazbu úroků - pro mne zcela nepřijatelnou. Celou historii klienta CSOB, tedy více než 30-let banka se mnou neměla vůbec žádný, ani ten nejmenší problém. Jsem klientem bez jakýchkoliv prohřešků a bez jediné opožděné platby, včas jsem splátky úvěru platil i v době Covidu, když bylo oficiálně povoleno nesplácet. Říkal jsem si - asi se vloudila někde nějaká chyba, tak jsem uhradil poplatek 200,- Kč a požádal o výpisy z bankovních registrů. Můj klientský výsledek obsahoval graf - přímku POUZE VČASNÝCH splátek posledního úvěru, shodou okolností čerpaného u ČSOB + fakt že byl celý splacen předčasně a obsahoval celkový hodnotící výsledek klienta jako "VÝBORNÝ". Tímto momentem se pro mne stala ČSOB banka NEdůvěryhodná, v mých očích díky aplikací nabízenému úroku blížící se 8 procent (když mi ČSOB kalkulačka nabízela úrok cca 4,5 procent) a výše uvedeným okolnostem už i "nehorázná až lichvářská". Překvapil mne onen v mých očích neseriózní přístup a proto jsem také ihned zahájil po 30 letech svůj útlumový program v této bankovní instituci s cílem následného úplného odchodu. Varuji, není to banka která bývávala, dříve bych doporučil ... mrzí mne to, zůstaly mi na ty staré časy u ČSOB jen nostalgické vzpomínky ... dnes tuto instituci rozhodně NEDOPORUČUJI!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 10. 2024 20:51 | Stanika

Jsem u csob skoro 10let a nikdy jsem neměla žádný problém, az do teď. Krom ČSOB, mám ještě zahraniční účet, který běžně používám. A od té doby, co existují platby z karty na kartu tak hojně využívám, jelikož tyto platby jsou i ze zahraničního účtu běžně na tom českém do pár vteřin, max jsou to minuty. Ale co se mě teď stalo, nemá obdoby. A to hovořím hlavně o jednání pracovníků banky, jenž se do jednoho od mého problému distancovali. Minulou neděli večer, jsem si z platební karty meho zahraničního účtu poslala 13200kc na kartu csob. A marně čekala. Na zahraničním účtu bylo vše v pořádku a dostala jsem i potvrzení o doručení na českou kartu. Ale nic se nedelo. A to ani následující den, kdy mi z čsob přišlo potvrzení o přijetí platby a její autorizaci. Ale připsany nebyly. Schvalne jsem ještě zkusila poslat 100kc a ty mi do pár vteřin na čsob, bez problémů, dorazili. Zavolala jsem na infolinku ČSOB, kde mi bylo řečeno, že peníze vidí, že platba odmítnuta nebyla a že hold musím počkat, protože banka zákonných 6 dní na to, pripsat je na účet. Zkoušela jsem i psát a dopidit se aspoň nějaké informace, nebo důvodu pro zadržování peněz, ale nikdo mi nebyl schopen sdělit, proč mi peníze drží. Takže jsem poslala reklamaci na platbu. A opět x dní a vlastně až do dnes, bez odezvy. Vcera to bylo 6 pracovních dnů, takže jsem v napětí očekávala, že platba konečně dorazí. Ale opět nic. Na infolince mi po zjištění kdo volá,sdělila nějaká paní, že na vyřízení reklamáce mají 15 dní a že mám počkat a položila mi telefon. Když jsem volala zpět a zadala vysvětlení a důvod, tak mi bez odpovědi položila telefon rovnou. A vzhledem k tomu, že to byly peníze na nájem, který mi na csob chyběli a nájem mám splatny k 20. V měsíci, tak mi timto zadržováním způsobili dost zásadní problémy. Vždy jsem byla bezproblémový klient i nájemcem bytu, ve kterem už 7 rok bydlím a nikdy jsem se nezpozdila s žádnou platbou. Až nyní a to kvůli nepochopitelnemu zadržování peněz. Peníze mi na účet byly připsany asi před půl hodinou, 1 den po zákonné lhůtě. Žádné vysvětlení, ani omluva za problémy, které mi tímto bezdůvodnym a nepochopitelnym zadržováním peněz, způsobili.
Považuji to minimálně za naprosto neprofesionální,drzé a dalece za hranicemi slušnosti a morálky. Kdyby to byla první platba, nebo šlo o miliony, neřeknu popel, ale jen za tento rok, bylo převodu z totožné karty na zahraničním účtě na totožnou kartu na účtě csob 23 a částky se pohybovaly od. 300kc do 15000kc.
Nechápu takové jednání jedné z největších bank a silně zamyslím, že odejdu k bance konkurencni. Jsem zklamaná z přístupu pracovníků a jak si nad tím vším umyli ruce a nikdo mi nebyl schopen, sdělit jediný duvod a ani mi tedy dát kontakt na někoho, kdo by mi byl schopen k tomu dát vyjádření.
Ještě dlouho to budu vstřebávat.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 1. 2024 21:07 | HugoP

Asi nejhorší banka u nás. Poznal jsem za ty roky postupně X poboček v Praze i Brně. Škoda, nejde dát 0 hvězdy. Skoro 21 let (! - ano, přes dvě dekády) čekám na dořešení reklamace a odškodnění za zhavarované služby. Od jara 2003. Nelze již spočítat, co mě to stálo nervů a času, psaní stížností na ČNB, mailování (nebylo často odpovídáno na maily...). Strávil jsem kvůli tomu i na policii dost času. Ale jak říkával kdysi 1 nepříjemný pán : Es Kommt der Tag...Nejlepší bankéř zřejmě bude ten, který se houpe na kandelábru...by možná napsal Bertold Brecht, či jiný dramatik. Nechápu, jak někdo může mít účet u těchto amatérů. V Británii či v jiné civilizované spol., si myslím, že by asi dávno krachli s tímto přístupem !
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2023 17:24 | Pek

Je to už asi 5let co mě ČSOB okradla o 13500kč a do dnešního dne mě nikdo nevysvětlil kam se peníze poděli,naoko slušné jednání, které vede k řízenému okrádání klientů,to je pro tuto banku normálem.Proto jediná dobrá rada je ČSOB se vyhnout velkým obloukem.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 2. 2023 5:44 | asobi

U Poštovní sporitelny, respektive ČSOB jsem od roku 1993. Bohužel se poslední dobou starám i o účet svého letiteho otce a tím se negativní zkušenosti sčítají. Bez mobilní aplikace senior nedosáhne na úroky, které mají ostatní. Roky nebyl nikým osloven, když na sporicim úroku měl nula úrok a na běžném účtu poplatky cca 100 Kč měsíčně. Při objednání na pobočku nás nechali 25 minut čekat, protože nemají bankéře jen pro objednané, ale 5 minut před naši schuzkou vzala bankerka jiného klienta. Různé chyby v nastavení služeb. Naprosto chaotická otevírací doba poboček, “hlavně nám nesahejte na obedovou přestávku”, v 11:50 už vás v podstatě nikdo neobslouzi, aby si náhodou nezkratil oběd. To jsou ve stručnosti me zkušenosti za poslední měsíce. Takhle si svou banku představuju a odcházím.
+12
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 5. 2022 10:42 | JUDr Wesselsová

Objednávala jsem si schůzku k projednání spořících účtů u CSOB Karviná telefonicky, formou zanechání zprávy. Ozvala se mi bankéřka z jiného města ,která o mých aktivitách nic neví.Jsem klientkou CSOB přes 20 let, za této situace, ukončuji spoluprái,když nemní možné si dohodnout schůzklu s bamnkéčřem,kteržý je informován o mých účtech.
Velké zklamání ze služeb této banky.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 3. 2020 11:30 | Karel Schuster

Hlavně né pobočka v Mostě, paní ředitelka je neuvěřitelně arogantní, o takové služby nemám zájem, když jsem řešil složitější věc, přede mnou ponižovala svého podřízeného. To je management, odráží to celkovou úroveň banky.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2018 10:54 | Dmc

Rozhodně není pravda, že by vrátili peníze do 17:00 dne splatnosti. Peníze ani neodešly, byly v blokaci, a 3x jiná paní mi na hot line řekla, že ani náhodou, že s tím nic neudělá.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2016 12:50 | manka

těžkopádný přístup , to určitě.
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 3. 2016 12:49 | manka

Když ptáčka chytaj, pěkně mu zpívaj.....
+13
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 2. 2016 15:42 | STANISLAV ANTONÍN NOVOTNÝ, MLOÝNSKÁ 382/46, 586 01

Mám kartu poštovní spořitelny a potřebuji zrušit bezkontaktní způsob platby. Děkuji za brzkou radu, jak se to provede. Novotný
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 7. 2014 10:46 | jirásková

Tak mě jí bankomat ČSOB zabavil i s 26tis. Které jsem chtěla vkládat, ale mám smůlu vkladové bancomaty nejsou jejich a tak vám nevindají ani kartu. Stalo se to ve čtvrtek. Stihla jsem nahlásit na pobočce. Dodnes se mi nikdo neozval(po prvním kontaktu na linku) jestli mi dají alespoň kartu. To mohli do pátku stihnout.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 2. 2014 17:59 | Prokopiva Ruzena

Dobry den msm dotaz banka CSOB je sloucena s Fio bank nebo je to dcerina banka dekuji za odpoved
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2013 10:55 | M.Petrová

Někteří pracovníci Vás chybně informuji o převodu peněz na jiný účet. Při slíbeném týdnu, že budou peníze na jiném účtu, byly až za 11 dnů.Byla jsem velmi zklamaná, protože jsem na příchozí platbu měla navázané jiné důležité příkazy na smlouvy a musela jsem je rušit.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 55 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

O čem sní klienti bank? Hlavně nechtějí čekat, ukázal průzkum

O čem sní klienti bank? Hlavně nechtějí čekat, ukázal průzkum

Většina Čechů má pozitivní vztah k novým technologiím, přesto nechtějí rušit klasické...více

Spořitelna otevírá „pobočku budoucnosti“. U vchodu vás přivítá avatar

Spořitelna otevírá „pobočku budoucnosti“. U vchodu vás přivítá avatar

Česká spořitelna otevřela „pobočku budoucnosti“ pod názvem Future Lab. Funguje na rohu...více

Revolut zdražuje prémiové účty. Přidává další bonusy

Revolut zdražuje prémiové účty. Přidává další bonusy

Finanční aplikace Revolut zvýší cenu svých dražších „plánů“ Premium, Metal a Ultra. Pro...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services