Logo Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna, a.s.

Kontakty

AdresaOlbrachtova 1929/62Praha 4140 00
Infolinka800 207 207
E-mailcsas@csas.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://george.csas.cz/

Další informace

IČO45244782
Kód banky0800
SWIFT kódGIBACZPX

Česká spořitelna, a.s. - nabízené produkty

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká spořitelna, česká spořitelna, a.s.

Dynamický zloděj řádí dál. Pozor na karetní trik v cizině

26. 7. 2021 | Petr Kučera | 2 komentáře

Dynamický zloděj řádí dál. Pozor na karetní trik v cizině

Banky varují před nevýhodným kurzem v cizině při využití služby DCC. Většina z nich ale pořád odmítá nabídnout klientům snadnou ochranu. Proč?

Nejlepší mobilní bankovnictví? Tady je porovnání aplikací

12. 7. 2021 | Jan Bachura | 13 komentářů

Nejlepší mobilní bankovnictví? Tady je porovnání aplikací

Analytická společnost Scott & Rose porovnala letos v únoru třináct mobilních aplikací tuzemských bank. Dnes zveřejnila výsledky, které přinášíme i na webu Peníze.cz.

Aspoň tři minuty. Bankéři z pobočky se museli změnit na poradce přes telefon

7. 7. 2021 | Jiří Hovorka | 7 komentářů

Aspoň tři minuty. Bankéři z pobočky se museli změnit na poradce přes telefon

Petra Fürstová řídí velkou pobočku České spořitelny na pražské Florenci a k tomu dvě menší na Žižkově. V rozhovoru vzpomíná, jak se práce změnila kvůli koronaviru. A popisuje třeba i nečekané problémy s náborem nových bankéřů.

Snadné ověření přes Bank ID startuje u prvních firem

1. 6. 2021 | Olga Skalková | 4 komentáře

Snadné ověření přes Bank ID startuje u prvních firem

Češi letos díky bankovní identitě získali snadný přístup k online službám státu. Teď se tato možnost objevuje také pro komunikaci s prvními firmami. Do konce roku jich může být až sto.

Nové limity pro okamžité platby. Naplno je využijí jen dvě banky

31. 5. 2021 | Olga Skalková | 1 komentářů

Nové limity pro okamžité platby. Naplno je využijí jen dvě banky

Vyšší limit pro rychlé převody ocení hlavně podnikatelé a firmy. Banky ho však musí od června zavést jenom pro příchozí okamžité platby. Pro odchozí si mohou stanovit nižší hranici – a některé ještě snižují tu dosavadní.

Vklad hotovosti na vlastní účet. Kolik stojí a jak na to

24. 5. 2021 | Veronika Doskočilová | 7 komentářů

Vklad hotovosti na vlastní účet. Kolik stojí a jak na to

Jak můžete vložit hotovost na svůj účet u jednotlivých bank? A co dělat, když nemáte poblíž pokladnu ani vkladomat? Tady je aktuální přehled.

Kolik vydělalo vaše penzijní připojištění? Tohle vás nepotěší

19. 5. 2021 | Jiří Hovorka | 21 komentářů

Kolik vydělalo vaše penzijní připojištění? Tohle vás nepotěší

Výnosy ve „starých“ fondech loni klesly, inflace naopak rostla. Kdo chce víc, nesmí se bát.

Okamžité platby čeká vylepšení. Využije ho jen část bank

5. 5. 2021 | Olga Skalková | 6 komentářů

Okamžité platby čeká vylepšení. Využije ho jen část bank

Vyšší limit pro rychlé převody ocení hlavně podnikatelé a firmy. Banky ho však musí od června zavést jenom pro příchozí okamžité platby. Pro odchozí si mohou stanovit nižší hranici – a některé ještě sníží tu dosavadní.

Hypotéky zdražuje i poslední z velké trojky

3. 5. 2021 | Jiří Hovorka

Hypotéky zdražuje i poslední z velké trojky

Česká spořitelna zvýšila od začátku května úrokové sazby u hypoték. Reaguje tak na aktuální vývoj na hypotečním trhu, říká Filip Belant, šéf oddělení bydlení v České spořitelně.

Bankovní identita se otevře prvním firmám

14. 4. 2021 | Olga Skalková

Bankovní identita se otevře prvním firmám

Snadný přístup k online službám veřejné správy získá do konce roku až osm milionů klientů celkem deseti bank. Od června ji v kontaktu se zákazníky začne využívat také zhruba patnáct až dvacet společností.

Česká spořitelna, a.s. - Zkušenosti

27. 7. 2021 9:31 | Česká spořitelna

Dobrý den, uživatelé George mají možnost naši aplikaci hodnotit ve chvíli, kdy se jim zobrazí výzva k hodnocení. Tuto výzvu George nezobrazuje nonstop, ale objevuje se v určitých intervalech. Pokud se vám nezobrazí výzva k hodnocení v okamžiku, kdy nám potřebujete dát zpětnou vazbu, můžete tak učinit přímo prostřednictvím App Storu (iOS) nebo Google Play (Android).
Za vaši zpětnou vazbu děkujeme.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 7. 2021 20:22 | Alena

V george mi chybí možnost, aby uživatelé mohli provádět hodnocení změn v george. Provádění plateb je stále více obtížnější a nepohodlnější. Vaše změny jsou pro uživatele velmi obtěžující. Proč si do george nezadáte jednoduchou možnost hodnocení změn ??? Třeba byste se něco užitečného o zavádění Vašich nesmyslných změn dozvěděli....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 7. 2021 9:03 | Česká spořitelna

Dobrý den, jsme rádi a děkujeme, že jste nás doporučil svému známému jako banku ke spolupráci. Aktuálně však neběží žádná plošná kampaň, díky které byste mohl za přivedení nového klienta získat odměnu. Děkujeme za pochopení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 7. 2021 13:26 | Václav

zdravím chci vědět kdy a jak se mi připíše odměna za doporučení klienta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 6. 2021 9:16 | Česká spořitelna

Dobrý den, naše služby jsou založeny na poradenství, a proto, a to zejména, pokud na pobočku chodíte vyřizovat běžné záležitosti, se vám snažíme nabídnout alternativu, která vám umožní pohodlnější a mnohdy i levnější obsluhu účtu. Věříme, že pokud při návštěvě pobočky vyjádříte jasný nezájem o nabídku našich služeb, bankéř splní pouze váš primární požadavek, aniž by vám představoval portfolio našich produktů. V případě potřeby je možné se vždy obrátit na manažera dané pobočky, který zajistí, aby vašemu přání bylo vyhověno.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2021 8:26 | Pavel

Vážně uvažuji o změně banky, jelikož vlezlost a neustálá manipulace ze strany zaměstnanců ČS mě už skutečně vytáčí. Pokaždé, když potřebuju vyřídit na pobočce jednu jedinou konkrétní záležitost, tak se na mě nalepí tzv. "osobní bankéř" pokaždé v jiné osobě a začne obvyklé kolečko, kdy mi představuje produkty ČS, nutí mě k aktivaci kontokorentu, vnucuje mi mobilní aplikaci George a podobně. Opravdu mě nebaví pořád dokola poslouchat to samé, neustále vysvětlovat, že skutečně nemám zájem a odolávat nátlakům bankéře.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2021 11:50 | Česká spořitelna

Dobrý den, věříme, že váš advokát má k dispozici veškeré podklady a že i my budeme mít šanci přezkoumat, zda došlo na naší straně k pochybení. V této diskuzi se bohužel nemůžeme opřít o žádné skutečnosti, a proto nedokážeme zaujmout jednoznačný postoj. Přejeme, ať se vše vysvětlí k vaší spokojenosti.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 6. 2021 9:03 | Süsser

Spravedlivé? To snad nemyslíte vážně. Spravedlivé by bylo kdyby jste vy jednali stejně fér jako já k vám. Nechali jste dvě rodiny s dětmi v nejistotě. Udělali že mě totálního vola a ještě chcete něco přezkoumávat a dalších čtrnáct dní mi budete říkat jak je vše ok a opět nakonec houby. Nene já se rád podělil s veřejností. A nejen to. Dal jsem věc advokátovi protože jste mě uvedli v těžký omyl který mě stál bez mála 30.000kc. normálně lžete a pak se na všechno vyserete.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2021 5:21 | Česká spořitelna

Chápeme vaši potřebu podělit se o negativní zkušenost. I my vítáme každou konstruktivní zpětnou vazbu. Bohužel však bez znalosti všech detailů se nelze k situaci vyjádřit a nelze si ani vytvořit spravedlivý názor. Naše nabídka na prověření stále platí.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 6. 2021 23:33 | Süsser

Spořitelno... Vyjmi si z názvu Česká protože tak se lidi nechovají. Na základě vašich prolhanych zaměstnanců jsem vytvořil s.r.o. a chtěl vybudovat firmu. Lhali jste naprosto ve všem. Nejen o registru a čase a úroků ale i jako lidi jste naprosto selhaly. Jdete do prdele se soukromou konverzací jen ať lidi vidí co jste za hovadskou společnost
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 6. 2021 22:10 | Česká spořitelna

Dobrý den, mrzí nás, že jste se ocitl v tak těžké životní etapě. Pokud se však naši klienti dostanou do potíží a řeší je s námi včas, zpravidla dokážeme najít takovou cestu, která je schůdná pro obě strany. Přejete-li si, abychom váš případ znovu prověřili, kontaktujte nás, prosím, telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím chatu z bankovnictví George. Děkujeme.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 6. 2021 15:21 | Süsser

Naprosto prolhana a ubohá společnost. Lžou a nemají kousek studu. Od jejich praktik by se mohl i Hitler učit. Neskocte jim na sladké řeči protože vás to bude stát mnohem víc než tušíte. Na základě prolhaného jednání jsem se ocitl na pokraji zdravého rozumu. Vytvořil jsem s.r.o. a teď mám na krku smyčku a díky této idiotské společnosti uvažuji o sebevraždě. Lidi vyserte se na tuto společnost. Jen vám namaže med kolem huby a pak se na vás vysere
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2021 21:42 | Gerry

pokud potřebujete půjčku, napište na e-mail gerrybutler596@gmail.com
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2021 9:33 | Česká spořitelna

Dobrý den, náhledy na profil klienta nebo do jeho účtů můžeme provádět pouze v souvislosti s poradenstvím nebo přímou obsluhou účtu. Pokud někdo nahlížel na váš účet bez vašeho vědomí, mělo by to být pouze za účelem zjištění informací, které pomohou k lepší péči o vás jako klienta.
Informace, zda máte úvěr či účet v jiné bance, dokážou naše systémy rozpoznat z vaší transakční historie, pokud mezi těmito účty probíhá nějaká interakce. Na základě těchto indicií vám pak můžeme nabídnout i optimálnější řešení v souladu s naším programem Moje zdravé finance. Jako banka máme zákonnou povinnost dostatečně identifikovat klienta (například při uzavírání smlouvy). Můžeme tak na základě předloženého dokladu totožnosti zaslat dotaz do základních registrů (registr obyvatel, osob a adresních míst). Není to ale možné svévolně, musíme vždy prokázat, že tak činíme pouze v souvislosti s plněním našich povinností.
Pokud máte podezření na neoprávněné náhledy na váš účet, nebo snad dokonce na vyzrazení bankovního tajemství, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů (telefon, chat, e-mail). Vaše podezření důkladně prověříme. Děkujeme za spolupráci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2021 18:53 | Jana

Dobrý den přeji,
chtěla bych se jen informovat,brala jsem si u vás na podzim úvěr,a za pár dnů mám u schůzku na pobočce,kterou paní se mnou sjednala při úvěru.
Zajímalo by mě zda vidíte při koukání na můj úvěr, že mám účet u jiné banky nebo na naopak úvěr u jiné společnosti. Potřebovala bych to vědět protože mám na něco podezření.
Děkuji předem za vřelé info.
Bakešová
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 311 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 394 071 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

ČSOB mění ceník a ruší sběrné boxy

ČSOB mění ceník a ruší sběrné boxy

Druhá největší banka podle počtu klientů chystá od listopadu nový sazebník. Zdraží některé...více

Mall Pay chce být samostatnější, mění logo

Mall Pay chce být samostatnější, mění logo

Fintechová společnost Mall Pay mění svou vizuální identitu. Stylizovanou platební kartu...více

K dětskému účtu dáme 600 Kč kapesné, láká banka

K dětskému účtu dáme 600 Kč kapesné, láká banka

ČSOB spustila akci na podporu svého dětského účtu. Podobně jako v předchozích letech nabízí...více

Doporučujeme

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Svoboda bez limitu, bez omezení, není svoboda, nýbrž libovůle. Mantra „Já na prvním místě“...více

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Zpočátku nezáživně působící historická studie přináší fascinující vhled do působení polských...více

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Trvalo to dlouho, než jsme došli do fáze, kdy umíme otevřeně mluvit o tom „tam dole“....více

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Co jsi to za matku! Mother-shaming tu byl s námi odjakživa

Každá žena se musí určitým způsobem vyrovnat s rolí matky. Ať má děti své, nevlastní nebo...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.