Logo Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší bankovní skupinou v ČR podle počtu klientů a druhou největší podle objemu spravovaných peněz. Do roku 2000 byla skutečně česká, pak ji postupně ovládla rakouská skupina Erste Bank. Přes 48 % v Erste patří institucionálním investorům, z regionálního pohledu mají největší podíl rakouští akcionáři (přes 30 %). Významný podíl v Erste Group mají regionální rakouské spořitelny, resp. nadace. S akciemi se obchoduje i na vídeňské a pražské burze, spoluvlastníkem se může stát i drobný investor.

Kontakty

AdresaOlbrachtova 1929/62Praha 4140 00
Infolinka800 207 207
E-mailcsas@csas.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://george.csas.cz/

Další informace

IČO45244782
Kód banky0800
SWIFT kódGIBACZPX

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká spořitelna, česká spořitelna, a.s.

Nejlepší termínované vklady: Kolik vám vydělají za rok nebo dva?

9. 7. 2025 | Petr Kučera

Nejlepší termínované vklady: Kolik vám vydělají za rok nebo dva?

Čekáte, že úroky na spořicích účtech budou v nejbližších měsících dál klesat? Šancí, jak si dosavadní sazby udržet co nejdéle, mohou být termínované vklady.

Nejlepší spořicí účty v červenci. Porovnali jsme, kolik dostanete

8. 7. 2025 | Petr Kučera | 2 komentáře

Nejlepší spořicí účty v červenci. Porovnali jsme, kolik dostanete

Kam uložit peníze, které dočasně nepotřebujete, ale chcete je mít kdykoliv k dispozici? Tady je žebříček spořicích účtů a přehled změn.

Jak reklamovat platbu kartou? Jen dvě banky vám to maximálně usnadní

7. 7. 2025 | Petr Kučera

Jak reklamovat platbu kartou? Jen dvě banky vám to maximálně usnadní

Banky se předhánějí, co všechno už lze snadno zařídit přímo v elektronickém bankovnictví „na jeden klik“. Když ale potřebujete reklamovat konkrétní platbu kartou, zjistíte, že většina bank má ještě co vylepšovat.

Nezaměstnanost je nízká, rovnost dál bídná. Česko si v mezinárodním srovnání polepšilo

30. 6. 2025 | Kateřina Hovorková | 1 komentářů

Nezaměstnanost je nízká, rovnost dál bídná. Česko si v mezinárodním srovnání polepšilo

Český trh práce je 15. nejlepší v Evropské unii, meziročně jsme si polepšili o tři příčky. Ukázal to nový Index prosperity, který připravuje Česká spořitelna ve spolupráci se Sociologickým ústavem a projektem Evropa v datech. 

Při placení v cizině můžete ušetřit. Jak funguje multiměnový účet?

23. 6. 2025 | Petr Kučera

Při placení v cizině můžete ušetřit. Jak funguje multiměnový účet?

Banka vám nabízí „výhodný multiměnový účet“. Nebo jste o něm slyšeli od kamaráda. Kdy se vyplatí a jaké může mít nevýhody? Které banky ho nabízejí a za kolik?

Česká spořitelna snižuje úrok na spořicím účtu. Kolik teď dostanete?

13. 6. 2025 | Petr Kučera

Česká spořitelna snižuje úrok na spořicím účtu. Kolik teď dostanete?

Česká spořitelna ode dneška snižuje úročení svého spořicího účtu. Sazba klesla o čtvrt procentního bodu pro všechny skupiny klientů, kteří používají elektronické bankovnictví George.

Spořitelna zpřísní podmínky pro prémiový účet Erste Premier

12. 6. 2025 | Petr Kučera

Spořitelna zpřísní podmínky pro prémiový účet Erste Premier

Dosáhnout na prémiové bankovnictví Erste Premier bez poplatku bude od příštího února náročnější. Na druhou stranu výrazně klesne cena pro lidi, kteří ho chtějí i bez splnění limitů.

Která karta má nejlepší kurz eura? Porovnali jsme banky

9. 6. 2025 | Petr Kučera | 9 komentářů

Která karta má nejlepší kurz eura? Porovnali jsme banky

Na každém euru, které zaplatíte kartou během dovolené, můžete ušetřit až korunu – když použijete správnou kartu. Porovnali jsme nejen kurzové rozdíly, ale také rozsah informací, které vám jednotlivé banky poskytnou.

Mladí Češi si ve financích nevěří. A oprávněně, ukázal průzkum

6. 6. 2025 | Silvie Housková

Mladí Češi si ve financích nevěří. A oprávněně, ukázal průzkum

Jen necelá pětina mladých Čechů by si dala jedničku z finanční gramotnosti. Zbytek? Nejčastěji známku 3 nebo horší. Největší slabinou není lenost nebo nezájem, ale fakt, že školy ani rodiny mladé lidi na finanční realitu jednoduše nepřipravují.

Nechcete přepisovat číslo účtu? Aplikace pomůže i bez QR kódu

6. 6. 2025 | Petr Kučera

Nechcete přepisovat číslo účtu? Aplikace pomůže i bez QR kódu

Zadáváte platbu v elektronickém bankovnictví, ale neposlali vám k tomu QR kód a nechce se vám přepisovat číslo účtu. Sedm bank už nabízí další jednoduchou možnost.


Česká spořitelna, a.s. - Zkušenosti

25. 6. 2025 9:47 | PetrW

Dobrý den, rozhodl jsem se, že se také podělím se zkušeností s Českou spořitelnou. Před nějakým rokem a půl mi bohužel zesnula maminka, která byla dlouholetou (více než 30 let) klientkou výše zmíněné instituce. Po jejím skonu se rozběhlo standardní dědické řízení, kde se sčítaly všechny + a -, které má mamka během života nasbírala. Jednou z položek, kterou jsem objevil poměrně rychle byla i dlužná suma na kontokorentu u České spořitelny. Nebyla to žádná zásadní suma, tak jsem se ji snažil co možno nejdříve uhradit a situaci dořešit, jednak ať mám klid (dědické řízení není nic příjemného) a druhak z důvodu mé dlouhodobé plánované pracovní cesty v zahraničí, kdy byl předpoklad, že se těmto otázkám nebudu mít jak věnovat. Po zjištění dluhu jsem kontaktoval Českou spořitelnu. Nejdřív mi telefonicky sdělili, že bez ukončeného dědického řízení se se mnou vůbec nebudou bavit. To samé mi řekli i při mé osobní návštěvě na jedné z poboček. Čekal jsem tedy na ukončení dědického řízeni. Po několika měsících se zadařilo a skutečně e objevila dlužná suma, kterou jsem předpokládal. Obratem jsem šel na pobočku peníze doplatit. Bohužel k mému velkému překvapení to nebylo možné! Pouze se ověřila listina potvrzující mé dědické právo a vytvořil se zápis o tom, že pohledávky / přeplatky přecházejí na mě. Na místě jsem byl informován, že v horizontu několika týdnů dostanu vyčíslení pohledávek / přeplatků. Musím se přiznat, že jsem odcházel dost naštvaný protože jsem chtěl mít celou záležitost, z výše uvedených důvodů, uzavřenou. Po cca 3 týdnech mi na e-mail skutečně přišlo zmíněné potvrzení (závěrečná zpráva), ve kterém k mému opětovnému překvapení stálo, že pohledávky / přeplatky jsou 0 Kč. Bral jsem tedy, že zřejmě byla někde v systému chyba a údaj o dlužné sumě nebyl správný. Za cca 7 měsících k mému šoku přišla soudní výzva k úhradě dluhu, který byl původně avizovaný. Ze strany České spořitelny jsem během této doby neobdržel jediný e-mail, dopis či telefonát, kde by mě o této skutečnosti informovali. V té době jsem byl navíc na avizované pracovní cestě. Po mém návratu jsem sumu okamžitě uhradil. Samozřejmě navýšenou o příslušné poplatky. Rovněž jsem se dostal do registru dlužníků. Situace ještě pokračuje a má dohru. Vnitřně jsem s tímto neseriózním jednáním nedokázal smířit, tak jsem poslal impuls na ČS, aby by případ prošetřen. Došel mi e-mail, že je vytvořena oficiální reklamace na postup a že stanovisko obdržím nejpozději do 30 kalendářních dnů. Dnes je to více než 2 měsíce od podání této stížnosti / reklamace. Bez odpovědi, bez řešení, bez omluvy, bez ničeho! Touto cestou chci poukázat na způsob jednání této přední české finanční instituce. Více méně je pro ní klient pouze zdroj příjmů. Několik desítek let je můžete živit různými poplatky a úroky a pak v případě úmrtí pro ně přestáváte existovat. Jako dědic takové osoby na slušné jednání nemáte nárok. Nejsem naivní a neočekávám od podobné instituce respekt nebo dokonce úctu. Trocha slušnosti a lidského přístupu by však neškodila!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2024 8:22 | slonik27071983

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 2. 2025 15:00 | Luk73

Dobrý den
To ale není pravda! To co vy tady prezentujete jsou jenom prázdná slova někde na vašich stránkách nebo takhle přesně v nějakém vláknu .. jak tak poslouchám a nacházím na webu diskuze tak to opak neni tak tomu co zde píšete. A ted se mi to potvrdilo .. bohuzel jsem se dostal do situace kdy jsem byl nucen zažádat o odklad splátek nebo lepší variantu snížení splátek a banka nijak nevyhověla a řešení? Tak to jsem se zasmál Hondě nad vaši odpovedi. Řešení se mi nedostalo žádné. Oznámení ze mi banka nevyhověla a musím platit dal i kdyz to momentálně ze zdravotních důvodů není možné a to jsem zadal o snížení na 3mesice a abych mohl platit alespoň nějakou částku. Banku to nezajímá. Hlavní je at se klient zaváže s nějakým prosuktem a pokud možno co nejvíc vydělat na klientovi at hlavně nic po nás klient nežáda. Dostat ho do situaci kdy přijdou pokuty a penále at se z toho nevyhrabe .. to by jaté meli mít jako Motto ??
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 9. 2024 21:44 | Petulkas

Dobrý den. Snažila jsem se zjistit , jaké je vyčíslení úvěru, který jsem měla s bývalým manželem, který měl podle dohody u rozvodu platit on .... Jelikož se tak neděje,byla jsem již několikrát kontaktována... Snažila jsem se komunikovat a věc řešit. Bohužel, když jsem potřebovala zjistit vyčíslení úvěru, včetně dlužné částky, kterou bývalý manžel neuhradil, dočkala jsem se akorát toho, že mi to buď na jednom "oddělení" nemohli říct a když jsem zavolala na infolinku, kde mi to údajně říct měli, dočkala jsem se toho, že mi nikdo nepomohl a 3x mě přepojovali a nic z toho. Nakonec mě odkázali na aplikaci George, kde ale já nic nevidím... možná, protože jsem "jen" spoludlužník? V aplikacími George, ani přes chat, jsem se nedozvěděla nic, tak jsem volala na další číslo... Tam mi bylo slíbeno, že vyčíslení bude ručně, kvůli aktuálnímu dluhu a kvůli pohledávce, která u úvěru je, díky bývalému manželovi.... Zase nic.... Volala jsem na tři různá tel. čísla, zkoušela jsem to přes aplikaci a nic... Nikdo mi nedokáže pomoct. Až přijde splatnost celého úvěru, budou mi volat stovky čísel od ČS a budou mě uhánět. Když se ale člověk snaží, NIKDO NEREAGUJE A NIKDO nepomůže. Prostě, ať si to lidi řeší, jak chtějí a až ČS bude chtít, teprve pak, se něco začne dít... Ale to už bude pro obyčejné lidi pozdě...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 4. 2024 9:24 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 14.04.2024 08:22

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!


Těší nás, že jste s našimi službami spokojená a budeme rádi, když se nám podaří vysvětlit, jak to s registry funguje.
Do bankovních (BRKI) a nebankovních (NRKI) registrů máme náhled pouze v případě, že s klientem modelujeme nový úvěrový produkt. V takové chvíli z BRKI a NRKI dostáváme informaci o klientových pozitivních i negativních záznamech. Naše systémy tyto informace zahrnou do modelace úvěru a výsledkem může být schválení žádosti, nebo její zamítnutí. Do hry však vstupují nejen záznamy z BRKI a NRKI, ale také vaše příjmy, výdaje, další závazky a další proměnné, které by mohly ovlivnit řádné splácení.
My v České spořitelně máme poměrně přísné podmínky pro schvalování úvěrů, díky tomu máme ale velmi nízké procento půjček, které spláceny nejsou a u kterých musíme splátky vymáhat.
Velmi nás mrzí, že se nám nepodařilo chválit Vaši žádost o půjčku, neznamená to však, že by se to nepodařilo třeba příště.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2024 7:59 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 11.04.2024 18:05

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla


Dobrý den, Váš komentář chápeme tak, že jste zřejmě prostřednictvím České spořitelny chtěla zkontrolovat, zda nemáte negativní záznam v bankovních a nebankovních registrech. Rádi bychom Vás informovali, že k těmto informacím nemáme běžný přístup. Do registrů smíme nahlédnout pouze v případě modelace nového úvěrového produktu.
Vystavit přehled z bankovních a nebankovních registrů a předat ho klientovi prostřednictvím České spořitelny nelze.
Pokud jsme Vám neschválili žádost o půjčku, nemusí to nutně znamenat, že máte v registrech negativní záznam, může to skutečně souviset s nízkými příjmy nebo vysokými výdaji.

Chcete-li zkontrolovat produkty, které máte u České spořitelny sjednané, kontaktujte nás kdykoliv prostřednictvím George, ať už telefonicky nebo na chatu. Rádi Vám sdělíme podrobnosti z Vašich účtů.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2024 18:05 | slonik27071983

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2024 19:55 | slonik27071983

6 měsíců mi trvalo než jsem prokoukla tu neochotu předchozí banka kb si aspoň brala k srdci návrhy na zlepšení tady vůbec čekám co bude dál
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 3. 2024 12:29 | Česká spořitelna

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč


Dobrý den, ke zrušení účtu může dojít z různých důvodů, nejčastěji však proto, že nám klient neposkytne nějaké důležité informace, např. z důvodu nevyplnění KYC dotazníku.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2024 12:24 | Česká spořitelna

Citace - Žeha / 28.02.2024 22:20

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu.
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.


Dobrý den, zrušení účtu vždy předchází komunikace, prostřednictvím které klienty upozorňujeme na nezbytnost určité spolupráce. Ke konkrétnímu případu se nelze vyjádřit, nicméně může to souviset například s nevyplněným KYC dotazníkem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 2. 2024 18:54 | Žeha

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Zrusili mi ucet bez uvedeni duvodu. Na reklamaci mi jen zaslali vytazek smluvnich podminek, kde je uvedeno, ze ho mohou zrusit. Poplatky maji vysoke, smenny kurz valut velmi nevyhodny. V online dobe se musi resit velmi mnoho veci primo na pobocce banky.





Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2024 22:20 | Žeha

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu.
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2023 9:56 | Česká spořitelna

Citace - B / 21.06.2023 11:03

Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS

flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit

personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.

prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem

Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.




Dobrý den, mrzí nás, že jako banka nesplňujeme vaše představy o kvalitní klientské obsluze. O to více nás ale udivuje, že jste si přála v takové instituci pracovat.
Uchazeči o práci v ČS jsou přijímáni na základě svých schopností a dovedností, nikoli na základě věku nebo vzhledu Jakákoliv diskriminace je u nás nepřijatelná. Pokud se domníváte, že jsme vás na pozici, o kterou jste měla zájem, nepřijali kvůli vašemu věku, jde o vaši subjektivní domněnku, nikoli o náš důvod.
I my všem našim potenciálním i stávajícím klientům doporučujeme, aby četli recenze a zmínky o České spořitelně. Vždy je dobré mít představu o subjektu, se kterým spolupracujete, či se kterým spolupráci zvažujete.
Děkujeme, ať se daří!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 6. 2023 8:20 | Česká spořitelna

Citace - Domča / 29.06.2023 22:22

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.


Dobrý den, každého klienta kontaktujeme s nabídkou našich služeb v souladu s tím, jaké kanály pro oslovení preferuje. Při uzavření smluvního vztahu, nebo v jeho průběhu, si klient volí, jakou formou, nebo zda vůbec, chce být ze strany banky informován o novinkách.
Pokud o informace tohoto typu nemáte zájem, nebo pokud je chcete získávat jinak než telefonicky, můžete si souhlas s oslovením upravit.
Souhlas s personalizovaným marketingem můžete zcela vypnout v mobilním i internetovém bankovnictví George, tím však zcela přijdete o možnost dozvědět se, jaké produkty by mohly vhodně doplnit vaše portfolio a podpořit tak vaše finanční zdraví.
Nechcete-li o tuto možnost přijít, kontaktujte nás telefonicky na naší bezplatné lince, nastavíme pouze takové komunikační kanály, které vás nebudou obtěžovat.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 6. 2023 22:22 | Domča

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 396 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Jak reklamovat platbu kartou? Jen dvě banky vám to maximálně usnadní

Jak reklamovat platbu kartou? Jen dvě banky vám to maximálně usnadní

Banky se předhánějí, co všechno už lze snadno zařídit přímo v elektronickém bankovnictví...více

Kultura bez bankovek. O2 arena a další pražské haly budou čistě bezhotovostní

Kultura bez bankovek. O2 arena a další pražské haly budou čistě bezhotovostní

Návštěvníci pražské O2 areny budou od 6. července 2025 platit výhradně bezhotovostně....více

Banky vylepšují kurzy na kartách. Přehled, jak ušetřit v cizině

Banky vylepšují kurzy na kartách. Přehled, jak ušetřit v cizině

Letošní dovolená přináší majitelům karet od některých tuzemských bank zatím nejlepší možnosti,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services