Podnikatelské účty mají novou konkurenci. Porovnali jsme nabídku
1. 6. 2023 | Kateřina Hovorková

Nabídka podnikatelských účtů na trhu roste. Nově s ním v květnu přišla Air Bank. Čím chce zaujmout a jaké jsou další možnosti?
Česká spořitelna je největší bankovní skupinou v ČR podle počtu klientů a druhou největší podle objemu spravovaných peněz. Do roku 2000 byla skutečně česká, pak ji postupně ovládla rakouská skupina Erste Bank. Přes 48 % v Erste patří institucionálním investorům, z regionálního pohledu mají největší podíl rakouští akcionáři (přes 30 %). Významný podíl v Erste Group mají regionální rakouské spořitelny, resp. nadace. S akciemi se obchoduje i na vídeňské a pražské burze, spoluvlastníkem se může stát i drobný investor.
Kontakty
Adresa | Olbrachtova 1929/62, Praha 4, 140 00 |
---|---|
Infolinka | 800 207 207 |
csas@csas.cz | |
Web | https://www.csas.cz/ |
Internetové bankovnictví | https://george.csas.cz/ |
Další informace
IČO | 45244782 |
---|---|
Kód banky | 0800 |
SWIFT kód | GIBACZPX |
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
1. 6. 2023 | Kateřina Hovorková
Nabídka podnikatelských účtů na trhu roste. Nově s ním v květnu přišla Air Bank. Čím chce zaujmout a jaké jsou další možnosti?
31. 5. 2023 | Kateřina Hovorková | 3 komentáře
Počet spořících Čechů za poslední rok vzrostl o třetinu. Vzrostl také počet Čechů, kteří investují, ale bez dlouhodobé rezervy je stále téměř pětina obyvatel. Vyplývá to z analýzy České spořitelny.
29. 5. 2023 | Kateřina Hovorková
Spořicí účet pro děti zatím v nabídce České spořitelny, největší banky podle počtu klientů, chyběl. Co teď nabízí a jak vychází v porovnání s konkurencí?
24. 5. 2023 | Olga Skalková
Naprostá většina bankomatů v Česku už nabízí bezkontaktní výběry mobilem nebo hodinkami. Jenže: Když si chcete do stejného přístroje vložit hotovost na účet, často neuspějete bez plastové karty.
17. 5. 2023 | Olga Skalková
Akce se týká klientů, kteří bankovní identitu nepoužili v posledních 14 měsících vůbec nevyužili, a to ani k přihlášení do elektronického bankovnictví. Z konkurenčních bank nevyloučila podobný krok jen ČSOB.
5. 5. 2023 | redakce Peníze.CZ
Česká spořitelna začala hromadně rušit službu bankovní identity klientům, kteří ji nevyužívají. V těchto dnech jim chodí e-maily s výpovědí smlouvy. Upozornil na to web Lupa.cz.
2. 5. 2023 | redakce Peníze.CZ
O víkendu byl dokončen převod úvěrových klientů Sberbank CZ do České spořitelny. Dnes to oznámila insolvenční správkyně Sberbank Jiřina Lužová.
2. 5. 2023 | Kateřina Hovorková
Zahraniční platby v jiných měnách než euro mohli klienti České spořitelny posílat přes internetové bankovnictví nebo se museli vypravit na pobočku. Teď bude u Spořitelny jako u třetí z českých bank možné platby do zahraničí obsluhovat i přes telefon.
24. 4. 2023 | Petr Kučera
Česká spořitelna o víkendu upravila vzhled přihlašovací stránky do elektronického bankovnictví George.
21. 4. 2023 | Petr Kučera
Česká spořitelna, Raiffeisenbank a krátce i Fio o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti by si proto dopředu měli nastavit limity na platebních kartách, pokud například plánují větší útratu než obvykle.
Stránka 1/74
23. 1. 2023 12:28 | Česká spořitelna
S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo.
Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela.
Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.
23. 1. 2023 11:56 | Blanča
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
13. 1. 2023 17:14 | Česká spořitelna
Dobrý den, jsem velice nespokojená s internetovým bankovnictvím České spořitelny. Za každé přihlášení a potvrzení platby platím poplatek za SMS s kódem. Připadá mi to nesmyslné a u jiné banky tyto poplatky nejsou. Pokud cílem poplatků je aby se internetové bankovnictví nevyužívalo, pak to funguje. Z mého pohledu je to velice smutné.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 1. 2023 15:57 | Blanča
22. 1. 2023 16:54 | Česká spořitelna
Dobrý den, již jsem zde psala, že můj přítel má podobnou aplikaci u jiné banky (KB klíč) a při aktualizaci se mu to zablokovalo, že se do bankovnictví vůbec nedostal. Vrátil se na přihlašování přes SMS a funguje to spolehlivě. Předpokládám, že obě aplikace fungují podobně. Mě chvíli trvá než se v bankovnictví zorientuji a najdu co potřebuji, a když se mi to bez varování odhlásí a já se musím znova za poplatek přihlásit, je to ze strany české spořitelny bezohledné. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené. Přihlašování přes SMS je možná zastaralé, ale na aplikace všichni nemají vhodný telefon a je absurdní, že kvůli tomu je Česká spořitelna za klienty nechce.
Jestli chce česká spořitelna patřit mezi nejhorší banky na světě, tak to tomuhle přístupu odpovídá. Důkazem je i to, že od vás klienti odcházejí a vám to vůbec nevadí.
Asi by měl ze strany spořitelny v téhle diskuzi odpovídat někdo jiný, kdo tomu rozumí a dokáže problémy řešit a předat dál a ne to vše jen házet za hlavu, nic neřešit a tvrdit, že to je tak správně, i když jsou klienti nespokojení a odcházejí jinam. Opravdu zde zastupujete Českou spořitelnu?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
15. 8. 2022 10:00 | Česká spořitelna
22. 1. 2023 11:24 | Blanča
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2023 13:09 | Česká spořitelna
Není pravda, že bezpečnost vnímám jako pokus o snížení počtu uživatelů internetového bankovnictví, ale nesmyslné poplatky za přihlašování které s bezpečností přímo nesouvisí ano. Diskriminujete tak klienty, kteří nemohou mít aplikaci George klíč třeba i z důvodu, že používají tlačítkový telefon a to je hodně smutné. Je vidět, že si svých klientů vůbec nevážíte a klidně je necháváte odejít jinam. Kdyby vám to bylo opravdu líto, tak byste s tím něco udělali. Jízda drožkou je podle mého názoru spolehlivější, než zůstat viset na frekventované silnici se zaseknutou aplikací a do cíle nedojedu vůbec. 3Kč za SMS sice není moc, ale například za jednu transakci přes internetové bankovnictví jsem zaplatila i 15Kč, protože mě to po 5 min automacky bez varování odhlásí a musím za nové přihlášení znova platit. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené upozorněním, které při potvrzení automatické odhlášení oddálí a nemusí se tak klient znova přihlašovat, přestože má přihlašování přes SMS zdarma. Proč není Česká spořitelna schopna udělat aspoň takové opatření? Je to obrovská ostuda, že České spořitelně na svých klientech vůbec nezáleží!
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
21. 1. 2023 11:24 | Blanča
21. 1. 2023 9:06 | Česká spořitelna
Vůbec nechápu, proč mi zde píšete něco o bezpečnosti přihlášení, když stejně nikdo neví, co je vlastně bezpečnější. Tvrdím však ze zkušenosti mého přítele, že přihlašování přes SMS je spolehlivější, protože SMS zprávy se mu ještě mikdy nezablokovaly narozdíl od aplikace. Já nemám dostatek paměti ani na aktualizaci stávajících aplikací, tudíž nemohu další aplikaci instalovat. Mě ale zajímá, proč Česká spořitelna nechce aby její klienti Internetové bankovnictví využívali, protože jim za přihlašování přes SMS účtují nesmyslné poplatky?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
20. 1. 2023 17:35 | Blanča
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
19. 1. 2023 10:39 | Česká spořitelna
Nic jste nepochopili. Psala jsem, že další aplikaci v telefonu již mít nemohu a takových lidí je víc, takže pokud účtujete poplatek za přihlášení k Internetovému bantovnictví, evidentně nechcete, aby se využívalo. Můj přítel měl ve své bance přihlášení do internetového bankovnictví přes aplikaci a po aktualizaci se mu to zablokovalo a nedostal se tam vůbec. Vrátil se na připhlašování přes SMS a tvrdí, že je to lepší a spolehlivější. Jeho banka mu za přihlášení přes SMS nic neúčtuje, protože chce aby internetové bankovnictví používal narozdíl od České spořitelny. Je to ostuda! Opravdu je nutné tyto nesmyslné polatky platit?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 1. 2023 20:10 | Blanča
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 1. 2023 10:12 | Česká spořitelna
Podle vás si mám koupit nový telefon, nebo zrušit jiné aplikace, které potřebuji? Tohle je rada za všechny peníze. Je zajímavé, že můj přítel má u České spořitelny Stavební spoření s internetovým bankovnictvím a za přihlašování přes SMS žádné poplatky NEPLATÍ, protože nemá u České spořitelny osobní účet. Mám tento nesmyslný poplatek brát jako trest za to že mám u České spořitelny osobní účet, nebo chcete abych odešla do jiné banky?
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
17. 1. 2023 15:23 | Blanča
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Nový podvod ovládne váš telefon, varuje policie
Nový typ podvodu evidují kriminalisté Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje specializující...více
Klienty bývalé Equa bank čeká předčasná výměna karet
Změna z Mastercard na Visa se dotkne přibližně 400 tisíc karet. Ty mají platit jen do...více
Raiffeisenbank dočasně odpustí poplatek za online směnárnu
Služba Směnárna, která je součástí mobilního bankovnictví Raiffeisenbank, bude během června...více
Doporučujeme
Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská
Co bude zákazníky zajímat v nejbližších letech, jaké trendy budou klíčové a na co se v...více
I matky se musejí realizovat, říká psycholožka. Ženám a teenagerům z Ukrajiny pomáhá překonat...
Rodiny, které k nám před více než rokem přicházely z Ukrajiny, aby našly bezpečí, už nejsou...více
Král mezi křídly. Proč Olayinkův odchod Slavii bolí?
Peter Olayinka byl jedním z nejlepších hráčů české ligy. V profilovém článku hráče, který...více
Dôchodcovia si od júla prilepšia: Vieme, o koľko dostanete viac
Od 1. júla 2023 sa dôchodky slovenských penzistov zvýšia o 10,6 %. Takéto zvýšenie prinesie...více
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno