Logo Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší bankovní skupinou v ČR podle počtu klientů a druhou největší podle objemu spravovaných peněz. Do roku 2000 byla skutečně česká, pak ji postupně ovládla rakouská skupina Erste Bank. Přes 48 % v Erste patří institucionálním investorům, z regionálního pohledu mají největší podíl rakouští akcionáři (přes 30 %). Významný podíl v Erste Group mají regionální rakouské spořitelny, resp. nadace. S akciemi se obchoduje i na vídeňské a pražské burze, spoluvlastníkem se může stát i drobný investor.

Kontakty

AdresaOlbrachtova 1929/62Praha 4140 00
Infolinka800 207 207
E-mailcsas@csas.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://george.csas.cz/

Další informace

IČO45244782
Kód banky0800
SWIFT kódGIBACZPX

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká spořitelna, česká spořitelna, a.s.

Podnikatelské účty mají novou konkurenci. Porovnali jsme nabídku

1. 6. 2023 | Kateřina Hovorková

Podnikatelské účty mají novou konkurenci. Porovnali jsme nabídku

Nabídka podnikatelských účtů na trhu roste. Nově s ním v květnu přišla Air Bank. Čím chce zaujmout a jaké jsou další možnosti?

Češi přišli na chuť investicím. Na důchod si ale spoří špatně

31. 5. 2023 | Kateřina Hovorková | 3 komentáře

Češi přišli na chuť investicím. Na důchod si ale spoří špatně

Počet spořících Čechů za poslední rok vzrostl o třetinu. Vzrostl také počet Čechů, kteří investují, ale bez dlouhodobé rezervy je stále téměř pětina obyvatel. Vyplývá to z analýzy České spořitelny.

Spořitelna přichází se spořicím účtem pro děti. Bonus získáte snadno

29. 5. 2023 | Kateřina Hovorková

Spořitelna přichází se spořicím účtem pro děti. Bonus získáte snadno

Spořicí účet pro děti zatím v nabídce České spořitelny, největší banky podle počtu klientů, chyběl. Co teď nabízí a jak vychází v porovnání s konkurencí?

Z bankomatu si vyberete i bez karty. Ale co vklady?

24. 5. 2023 | Olga Skalková

Z bankomatu si vyberete i bez karty. Ale co vklady?

Naprostá většina bankomatů v Česku už nabízí bezkontaktní výběry mobilem nebo hodinkami. Jenže: Když si chcete do stejného přístroje vložit hotovost na účet, často neuspějete bez plastové karty.

Spořitelna zruší bankovní identitu, když ji nepoužíváte. Máme podrobnosti

17. 5. 2023 | Olga Skalková

Spořitelna zruší bankovní identitu, když ji nepoužíváte. Máme podrobnosti

Akce se týká klientů, kteří bankovní identitu nepoužili v posledních 14 měsících vůbec nevyužili, a to ani k přihlášení do elektronického bankovnictví. Z konkurenčních bank nevyloučila podobný krok jen ČSOB.

Spořitelna ruší bankovní identitu lidem, kteří ji nevyužívají

5. 5. 2023 | redakce Peníze.CZ

Spořitelna ruší bankovní identitu lidem, kteří ji nevyužívají

Česká spořitelna začala hromadně rušit službu bankovní identity klientům, kteří ji nevyužívají. V těchto dnech jim chodí e-maily s výpovědí smlouvy. Upozornil na to web Lupa.cz.

Úvěry ze Sberbank už jsou v České spořitelně. Podmínky platí dál

2. 5. 2023 | redakce Peníze.CZ

Úvěry ze Sberbank už jsou v České spořitelně. Podmínky platí dál

O víkendu byl dokončen převod úvěrových klientů Sberbank CZ do České spořitelny. Dnes to oznámila insolvenční správkyně Sberbank Jiřina Lužová.

Z mobilu zaplatíte ve 20 měnách. Spořitelna spustila novou službu

2. 5. 2023 | Kateřina Hovorková

Z mobilu zaplatíte ve 20 měnách. Spořitelna spustila novou službu

Zahraniční platby v jiných měnách než euro mohli klienti České spořitelny posílat přes internetové bankovnictví nebo se museli vypravit na pobočku. Teď bude u Spořitelny jako u třetí z českých bank možné platby do zahraničí obsluhovat i přes telefon.

Spořitelna mění přihlašovací stránku. Není to podvod

24. 4. 2023 | Petr Kučera

Spořitelna mění přihlašovací stránku. Není to podvod

Česká spořitelna o víkendu upravila vzhled přihlašovací stránky do elektronického bankovnictví George.

Tři banky hlásí odstávku, limity si nastavte včas

21. 4. 2023 | Petr Kučera

Tři banky hlásí odstávku, limity si nastavte včas

Česká spořitelna, Raiffeisenbank a krátce i Fio o víkendu dočasně vypnou své elektronické bankovnictví. Klienti by si proto dopředu měli nastavit limity na platebních kartách, pokud například plánují větší útratu než obvykle.


Česká spořitelna, a.s. - Zkušenosti

23. 1. 2023 12:28 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 23.01.2023 11:56

S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo.
Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela.
Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.



Dobrý den, na veškeré náměty, které jste zde přednesla, jsme se snažili reagovat co nejsrozumitelněji, abychom vám vysvětlili naše stanovisko. Pokud jsme nějaký váš dotaz přehlédli a zůstal tak bez odpovědi, neváhejte se znovu zeptat. Nejlépe prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů.
Děkujeme za čas, který jste této diskuzi věnovala.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 1. 2023 11:56 | Blanča

S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo.
Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela.
Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 1. 2023 17:14 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 08.01.2023 15:57

Dobrý den, jsem velice nespokojená s internetovým bankovnictvím České spořitelny. Za každé přihlášení a potvrzení platby platím poplatek za SMS s kódem. Připadá mi to nesmyslné a u jiné banky tyto poplatky nejsou. Pokud cílem poplatků je aby se internetové bankovnictví nevyužívalo, pak to funguje. Z mého pohledu je to velice smutné.


Dobrý den, doporučujeme namísto sms zpráv používat naši potvrzovací bezpečnostní aplikaci George klíč. Pak se budete do George přihlašovat zcela zdarma.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 1. 2023 15:57 | Blanča

Dobrý den, jsem velice nespokojená s internetovým bankovnictvím České spořitelny. Za každé přihlášení a potvrzení platby platím poplatek za SMS s kódem. Připadá mi to nesmyslné a u jiné banky tyto poplatky nejsou. Pokud cílem poplatků je aby se internetové bankovnictví nevyužívalo, pak to funguje. Z mého pohledu je to velice smutné.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 1. 2023 16:54 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 22.01.2023 11:24

Dobrý den, již jsem zde psala, že můj přítel má podobnou aplikaci u jiné banky (KB klíč) a při aktualizaci se mu to zablokovalo, že se do bankovnictví vůbec nedostal. Vrátil se na přihlašování přes SMS a funguje to spolehlivě. Předpokládám, že obě aplikace fungují podobně. Mě chvíli trvá než se v bankovnictví zorientuji a najdu co potřebuji, a když se mi to bez varování odhlásí a já se musím znova za poplatek přihlásit, je to ze strany české spořitelny bezohledné. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené. Přihlašování přes SMS je možná zastaralé, ale na aplikace všichni nemají vhodný telefon a je absurdní, že kvůli tomu je Česká spořitelna za klienty nechce.
Jestli chce česká spořitelna patřit mezi nejhorší banky na světě, tak to tomuhle přístupu odpovídá. Důkazem je i to, že od vás klienti odcházejí a vám to vůbec nevadí.
Asi by měl ze strany spořitelny v téhle diskuzi odpovídat někdo jiný, kdo tomu rozumí a dokáže problémy řešit a předat dál a ne to vše jen házet za hlavu, nic neřešit a tvrdit, že to je tak správně, i když jsou klienti nespokojení a odcházejí jinam. Opravdu zde zastupujete Českou spořitelnu?



Dobrý den, dovolíme si zmínit, že nelze paušálně srovnávat spolehlivost různých bankovních aplikací. Je to podobné, jako prohlásit, že když v jednom obchodním domě nepojedou eskalátory, nepojedou v žádném. Na správné fungování bankovních aplikací má vliv více proměnných, z nichž většinu ovlivňuje jejich uživatel.
Nebudeme vás už dál přesvědčovat o tom, že používání bankovních klíčů je na rozdíl od sms zpráv bezpečnější, jednodušší a uživatelsky příjemnější. Je pouze na vás, jak se k tomuto problému postavíte a zda využijete modernějších metod přihlašování.
Co se týká automatického odhlašování z George při nečinnosti, jde o pětiminutový limit, který začíná běžet skutečně ve chvíli, kdy v bankovnictví nic neděláte, nic nezadáváte, nikam neklikáte, tedy pravděpodobně děláte něco jiného a možná i někde jinde, tedy ne u PC.
Timeout v délce 5 minut byl stanoven na základě regulatorních technických standardů (RTS) ke směrnici PSD2. Znění nařízení ve všech jazycích EU je dostupné na webové stránce zde: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX%3A32018R0389
Požadavek na odhlášení klienta z bankovnictví, pokud jeho doba nečinnost dosáhne maximálně 5 minut, je upravena v článku 4, odstavec 3, písmeno d)

Pokud nás hodnotíte jako nejhorší banku na světě, je nám to líto. Chápeme, že nemůžeme vyhovět všem lidem a ano, klienti od nás odcházejí. Je to ovšem běžná fluktuace, se kterou se setkáte v každé bance. Pravdou je, že počet našich primárních klientů každý rok stoupá. Píšeme o tom na našem webu ve výročních zprávách, které jsou k dispozici i vám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

15. 8. 2022 10:00 | Česká spořitelna

Dobrý den, spoustu běžných úkonů, včetně založení vkladového účtu, je možné provádět on-line. Důvodem pro případnou nemožnost založení vkladového účtu on-line může být absence důležitých informací, například údaje o dokladu totožnosti nebo jiné povinné náležitosti nezbytné pro uzavření nového obchodního vztahu.
Co se týká bankomatů, zpravidla je provozujeme na místech, kde jsme v nájmu a velmi často bývají případná parkovací místa rezervovaná pro majitele objektu, ve kterém máme umístěný bankomat. Pokud nebude možné zaparkovat u žádného z našich bankomatů, máte možnost využít bankomat v Tescu na Hlavní ulici, kde by měl být dostatek parkovacích míst.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 1. 2023 11:24 | Blanča

Dobrý den, již jsem zde psala, že můj přítel má podobnou aplikaci u jiné banky (KB klíč) a při aktualizaci se mu to zablokovalo, že se do bankovnictví vůbec nedostal. Vrátil se na přihlašování přes SMS a funguje to spolehlivě. Předpokládám, že obě aplikace fungují podobně. Mě chvíli trvá než se v bankovnictví zorientuji a najdu co potřebuji, a když se mi to bez varování odhlásí a já se musím znova za poplatek přihlásit, je to ze strany české spořitelny bezohledné. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené. Přihlašování přes SMS je možná zastaralé, ale na aplikace všichni nemají vhodný telefon a je absurdní, že kvůli tomu je Česká spořitelna za klienty nechce.
Jestli chce česká spořitelna patřit mezi nejhorší banky na světě, tak to tomuhle přístupu odpovídá. Důkazem je i to, že od vás klienti odcházejí a vám to vůbec nevadí.
Asi by měl ze strany spořitelny v téhle diskuzi odpovídat někdo jiný, kdo tomu rozumí a dokáže problémy řešit a předat dál a ne to vše jen házet za hlavu, nic neřešit a tvrdit, že to je tak správně, i když jsou klienti nespokojení a odcházejí jinam. Opravdu zde zastupujete Českou spořitelnu?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2023 13:09 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 21.01.2023 11:24

Není pravda, že bezpečnost vnímám jako pokus o snížení počtu uživatelů internetového bankovnictví, ale nesmyslné poplatky za přihlašování které s bezpečností přímo nesouvisí ano. Diskriminujete tak klienty, kteří nemohou mít aplikaci George klíč třeba i z důvodu, že používají tlačítkový telefon a to je hodně smutné. Je vidět, že si svých klientů vůbec nevážíte a klidně je necháváte odejít jinam. Kdyby vám to bylo opravdu líto, tak byste s tím něco udělali. Jízda drožkou je podle mého názoru spolehlivější, než zůstat viset na frekventované silnici se zaseknutou aplikací a do cíle nedojedu vůbec. 3Kč za SMS sice není moc, ale například za jednu transakci přes internetové bankovnictví jsem zaplatila i 15Kč, protože mě to po 5 min automacky bez varování odhlásí a musím za nové přihlášení znova platit. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené upozorněním, které při potvrzení automatické odhlášení oddálí a nemusí se tak klient znova přihlašovat, přestože má přihlašování přes SMS zdarma. Proč není Česká spořitelna schopna udělat aspoň takové opatření? Je to obrovská ostuda, že České spořitelně na svých klientech vůbec nezáleží!



Dobrý den, tato diskuze se už bohužel dostala do roviny přetahované a už nemá racionální základ.
Nám v České spořitelně na klientech záleží, a proto se je snažíme motivovat k tomu, aby používali bezpečnější cesty pro potvrzování plateb a přihlašování. Netušíme, jak jste přišla na to, že je aplikace George klíč nespolehlivá, když s ní ani vy, ani váš přítel nemáte zkušenost.
Pětiminutový limit, po kterém vás automaticky z George odhlásíme, začíná běžet poté, co v bankovnictví nic neděláte. Vnímáme to opět jako prvek zabezpečení, aby s vaším bankovnictvím nemohl nikdo manipulovat nebo si prohlížet citlivé informace bez vašeho vědomí, tedy tehdy, kdy jste mimo počítač a s bankovnictvím nepracujete.
Ztráta každého klienta nás mrzí, ale dokážeme racionálně přijmout, že někdy vztah prostě nevyjde. Pokud nejsme schopni naplnit představy klienta a tom, jak by měla banka fungovat a jsme důvodem k jeho permanentní nespokojenosti, pak je, myslíme, pro obě strany lepší, když se jejich cesty rozejdou.
Mrzí nás, že s námi nejste spokojena, ale potvrzování bankovních úkonů pomocí kódů z sms zpráv vnímáme jako zastaralé a málo bezpečné, a proto se zpoplatněním sms zpráv snažíme motivovat klienty k přechodu na bezpečnější variantu, jakou je naše aplikace George klíč.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 1. 2023 11:24 | Blanča

Není pravda, že bezpečnost vnímám jako pokus o snížení počtu uživatelů internetového bankovnictví, ale nesmyslné poplatky za přihlašování které s bezpečností přímo nesouvisí ano. Diskriminujete tak klienty, kteří nemohou mít aplikaci George klíč třeba i z důvodu, že používají tlačítkový telefon a to je hodně smutné. Je vidět, že si svých klientů vůbec nevážíte a klidně je necháváte odejít jinam. Kdyby vám to bylo opravdu líto, tak byste s tím něco udělali. Jízda drožkou je podle mého názoru spolehlivější, než zůstat viset na frekventované silnici se zaseknutou aplikací a do cíle nedojedu vůbec. 3Kč za SMS sice není moc, ale například za jednu transakci přes internetové bankovnictví jsem zaplatila i 15Kč, protože mě to po 5 min automacky bez varování odhlásí a musím za nové přihlášení znova platit. U jiné banky mají alespoň tohle ošetřené upozorněním, které při potvrzení automatické odhlášení oddálí a nemusí se tak klient znova přihlašovat, přestože má přihlašování přes SMS zdarma. Proč není Česká spořitelna schopna udělat aspoň takové opatření? Je to obrovská ostuda, že České spořitelně na svých klientech vůbec nezáleží!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 1. 2023 9:06 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 20.01.2023 17:35

Vůbec nechápu, proč mi zde píšete něco o bezpečnosti přihlášení, když stejně nikdo neví, co je vlastně bezpečnější. Tvrdím však ze zkušenosti mého přítele, že přihlašování přes SMS je spolehlivější, protože SMS zprávy se mu ještě mikdy nezablokovaly narozdíl od aplikace. Já nemám dostatek paměti ani na aktualizaci stávajících aplikací, tudíž nemohu další aplikaci instalovat. Mě ale zajímá, proč Česká spořitelna nechce aby její klienti Internetové bankovnictví využívali, protože jim za přihlašování přes SMS účtují nesmyslné poplatky?



Mrzí nás, že naši snahu co nejvíce zabezpečit peníze a data našich klientů vnímáte jako pokus o snížení počtu uživatelů bankovnictví George.
Používání sms zpráv pro potvrzování bankovních úkonů v zařízení, jaké máte vy (jak píšete), je jako jízda drožkou po frekventované silnici. Do cíle sice dojedete, ale cesta nebude tak pohodlná a bezpečná.
Při zpoplatnění sms zpráv jsme samozřejmě zaznamenali vlnu negativních emocí ze strany našich klientů, nicméně drtivá většina z nich bez problému přešla z sms zpráv na George klíč a nyní ho bez potíží používá. Nebudeme zastírat, že se našli i klienti, kteří z různých důvodů zpoplatnění sms zpráv a přechod na George klíč neakceptovali a rozhodli se využít služeb jiné banky. Je nám to líto, nicméně jejich rozhodnutí respektujeme.
Pokud máte paměť telefonu natolik plnou, že nemůžete instalovat ani aktualizace stávajících aplikací, zcela jistě nebudete moci ani aktualizovat verzi vašeho operačního systému. Pak, zvažte, zda by nebyla vhodná inventura aplikací ve vašem zařízení nebo základní hygiena, jakou je nastavení zařízení do továrního módu a nová instalace aplikací, které nezbytně potřebujete. Věříme, že tímto krokem nějaké místo ušetříte.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

20. 1. 2023 17:35 | Blanča

Vůbec nechápu, proč mi zde píšete něco o bezpečnosti přihlášení, když stejně nikdo neví, co je vlastně bezpečnější. Tvrdím však ze zkušenosti mého přítele, že přihlašování přes SMS je spolehlivější, protože SMS zprávy se mu ještě mikdy nezablokovaly narozdíl od aplikace. Já nemám dostatek paměti ani na aktualizaci stávajících aplikací, tudíž nemohu další aplikaci instalovat. Mě ale zajímá, proč Česká spořitelna nechce aby její klienti Internetové bankovnictví využívali, protože jim za přihlašování přes SMS účtují nesmyslné poplatky?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 1. 2023 10:39 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 18.01.2023 20:10

Nic jste nepochopili. Psala jsem, že další aplikaci v telefonu již mít nemohu a takových lidí je víc, takže pokud účtujete poplatek za přihlášení k Internetovému bantovnictví, evidentně nechcete, aby se využívalo. Můj přítel měl ve své bance přihlášení do internetového bankovnictví přes aplikaci a po aktualizaci se mu to zablokovalo a nedostal se tam vůbec. Vrátil se na připhlašování přes SMS a tvrdí, že je to lepší a spolehlivější. Jeho banka mu za přihlášení přes SMS nic neúčtuje, protože chce aby internetové bankovnictví používal narozdíl od České spořitelny. Je to ostuda! Opravdu je nutné tyto nesmyslné polatky platit?


Dobrý den, aplikace George klíč není náročná na místo, zabere maximálně 70 MB. Používání sms zpráv je určitě bezpečné, když je přijímáte na zařízení bez internetového připojení, a to nejlépe na tlačítkovém telefonu, do kterého není možné instalovat žádné aplikace. Pak souhlasíme, na tuto off-line kombinaci si žádný hacker ani podvodný program nepřijdou.
Pokud ale používáte smartphone a nemáte v něm místo ani na tak malou aplikaci, jakou je George klíč, pak je otázkou, čím jste si telefon zaplnila a zda tam nemáte i nějakou aplikaci, která dokáže sms zprávy přečíst. V takovém případě by byla bezpečnost používání kódů z sms zpráv pro přihlašování do banky diskutabilní.
Proto je aplikace George klíč bezpečnější. Je pasivní, neposílá žádné kódy a úkony potvrzujete svým PINem nebo biometricky.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2023 20:10 | Blanča

Nic jste nepochopili. Psala jsem, že další aplikaci v telefonu již mít nemohu a takových lidí je víc, takže pokud účtujete poplatek za přihlášení k Internetovému bantovnictví, evidentně nechcete, aby se využívalo. Můj přítel měl ve své bance přihlášení do internetového bankovnictví přes aplikaci a po aktualizaci se mu to zablokovalo a nedostal se tam vůbec. Vrátil se na připhlašování přes SMS a tvrdí, že je to lepší a spolehlivější. Jeho banka mu za přihlášení přes SMS nic neúčtuje, protože chce aby internetové bankovnictví používal narozdíl od České spořitelny. Je to ostuda! Opravdu je nutné tyto nesmyslné polatky platit?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 1. 2023 10:12 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 17.01.2023 15:23

Podle vás si mám koupit nový telefon, nebo zrušit jiné aplikace, které potřebuji? Tohle je rada za všechny peníze. Je zajímavé, že můj přítel má u České spořitelny Stavební spoření s internetovým bankovnictvím a za přihlašování přes SMS žádné poplatky NEPLATÍ, protože nemá u České spořitelny osobní účet. Mám tento nesmyslný poplatek brát jako trest za to že mám u České spořitelny osobní účet, nebo chcete abych odešla do jiné banky?


Dobrý den, účet stavebního spoření je specifickým typem produktu bez možnosti aktivní obsluhy, proto z něj poplatky za zasílání sms zpráv neúčtujeme.
Mrzí nás, že vás zpoplatnění sms zpráv překvapilo, nicméně s ohledem na bezpečnost vidíme v používání aplikace George klíč budoucnost. Je samozřejmě na vás, zda využijete možnosti přihlašování na váš účet zdarma skrze aplikaci George klíč, nebo se rozhodnete jít jinou cestou.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 1. 2023 15:23 | Blanča

Podle vás si mám koupit nový telefon, nebo zrušit jiné aplikace, které potřebuji? Tohle je rada za všechny peníze. Je zajímavé, že můj přítel má u České spořitelny Stavební spoření s internetovým bankovnictvím a za přihlašování přes SMS žádné poplatky NEPLATÍ, protože nemá u České spořitelny osobní účet. Mám tento nesmyslný poplatek brát jako trest za to že mám u České spořitelny osobní účet, nebo chcete abych odešla do jiné banky?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 379 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Nový podvod ovládne váš telefon, varuje policie

Nový podvod ovládne váš telefon, varuje policie

Nový typ podvodu evidují kriminalisté Krajského ředitelství policie Plzeňského kraje specializující...více

Klienty bývalé Equa bank čeká předčasná výměna karet

Klienty bývalé Equa bank čeká předčasná výměna karet

Změna z Mastercard na Visa se dotkne přibližně 400 tisíc karet. Ty mají platit jen do...více

Raiffeisenbank dočasně odpustí poplatek za online směnárnu

Raiffeisenbank dočasně odpustí poplatek za online směnárnu

Služba Směnárna, která je součástí mobilního bankovnictví Raiffeisenbank, bude během června...více

Doporučujeme

Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská

Předvídá budoucnost a radí tak firmám. Přichází velký náraz, varuje Louženská

Co bude zákazníky zajímat v nejbližších letech, jaké trendy budou klíčové a na co se v...více

I matky se musejí realizovat, říká psycholožka. Ženám a teenagerům z Ukrajiny pomáhá překonat...

I matky se musejí realizovat, říká psycholožka. Ženám a teenagerům z Ukrajiny pomáhá překonat deprese

Rodiny, které k nám před více než rokem přicházely z Ukrajiny, aby našly bezpečí, už nejsou...více

Král mezi křídly. Proč Olayinkův odchod Slavii bolí?

Král mezi křídly. Proč Olayinkův odchod Slavii bolí?

Peter Olayinka byl jedním z nejlepších hráčů české ligy. V profilovém článku hráče, který...více

Dôchodcovia si od júla prilepšia: Vieme, o koľko dostanete viac

Dôchodcovia si od júla prilepšia: Vieme, o koľko dostanete viac

Od 1. júla 2023 sa dôchodky slovenských penzistov zvýšia o 10,6 %. Takéto zvýšenie prinesie...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services