Logo Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna, a.s.

Česká spořitelna je největší bankovní skupinou v ČR podle počtu klientů a druhou největší podle objemu spravovaných peněz. Do roku 2000 byla skutečně česká, pak ji postupně ovládla rakouská skupina Erste Bank. Přes 48 % v Erste patří institucionálním investorům, z regionálního pohledu mají největší podíl rakouští akcionáři (přes 30 %). Významný podíl v Erste Group mají regionální rakouské spořitelny, resp. nadace. S akciemi se obchoduje i na vídeňské a pražské burze, spoluvlastníkem se může stát i drobný investor.

Kontakty

AdresaOlbrachtova 1929/62Praha 4140 00
Infolinka800 207 207
E-mailcsas@csas.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://george.csas.cz/

Další informace

IČO45244782
Kód banky0800
SWIFT kódGIBACZPX

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Související články

Výpis článků s klíčovým slovem česká spořitelna, česká spořitelna, a.s.

Banky rozdávají tisíce. Přehled bonusů za vyzkoušení účtu

5. 9. 2024 | Petr Kučera | 11 komentářů

Banky rozdávají tisíce. Přehled bonusů za vyzkoušení účtu

K novému účtu nabízejí peníze zdarma. A kromě toho třeba poznáte, že jiná banka je lepší než ta vaše. Koneckonců víc účtů v různých bankách se může hodit vždycky. Kam se teď podívat, když to chcete s odměnou?

Nejlepší termínované vklady. Kolik vám vydělají za rok nebo dva

4. 9. 2024 | Petr Kučera | 4 komentáře

Nejlepší termínované vklady. Kolik vám vydělají za rok nebo dva

Úroky na termínovaných vkladech dál klesají. Zatímco v polovině července jste si mohli uložit peníze na tři měsíce za 4,7 % ročně, na začátku září je nejvyšší nabídka 4,15 %. Roční vklad nabízí maximálně 3,7 %, ještě v červenci to bylo 4,1 %. Tady je aktuální porovnání.

Nejlepší spořicí účty: úroky dál klesají, kdo dá víc?

3. 9. 2024 | Petr Kučera | 3 komentáře

Nejlepší spořicí účty: úroky dál klesají, kdo dá víc?

Banky od září znovu snižují sazby na spořicích účtech. Pětku na jejich začátku – kromě jedné marketingové akce pro nové klienty – už nenajdete. Projděte si nové porovnání.

Banky ruší další pobočky s pokladnou. Živou obsluhu nahrazuje stroj

27. 8. 2024 | Olga Skalková

Banky ruší další pobočky s pokladnou. Živou obsluhu nahrazuje stroj

Celkový počet poboček letos výrazně stoupl díky startu nové banky. Míst, kde narazíte na živého pokladníka, ale dál ubývá. Projděte si nový přehled.

Jaké bankovky vám dají bankomaty v Česku? Přehled podle bank

20. 8. 2024 | Petr Kučera | 2 komentáře

Jaké bankovky vám dají bankomaty v Česku? Přehled podle bank

Z kterých bankomatů se dá vybrat stokoruna? Které banky vydávají 200 Kč? A kde si lze zvolit hodnoty jednotlivých bankovek při výběru?

Úroky na spoření dál klesají. Jak si ještě udržet vyšší?

5. 8. 2024 | Petr Kučera | 1 komentářů

Úroky na spoření dál klesají. Jak si ještě udržet vyšší?

Kde teď dostanete vyšší úrok na spořicím účtu a za jakých podmínek? Nezkusíte radši termínovaný vklad? Tady je nové porovnání.

Spořitelna spouští digitální trezor. Ochrání doklady i fotky

29. 7. 2024 | Petr Kučera

Spořitelna spouští digitální trezor. Ochrání doklady i fotky

Česká spořitelna spouští v ostrém provozu digitální bezpečnostní schránku Datatrezor. Ta umožňuje v bezpečném prostředí uchování digitálních dokumentů a cenností. Spořitelna tuto službu nabízí i pro klienty ostatních bank.

Letištní salonky zdarma. Co nabízejí banky a jak je nahradit, když jsou plné

22. 7. 2024 | Petr Kučera | 1 komentářů

Letištní salonky zdarma. Co nabízejí banky a jak je nahradit, když jsou plné

Oblíbený benefit je dostupnější pro čím dál víc lidí. Teoreticky. Jenže salonky jsou rok od roku plnější, hlavně během dovolených. Provozovatelé salonkových sítí proto začali nabízet alternativní možnost: slevy v restauracích na letišti.

Před nevýhodnými kurzy DCC vás ochrání jen polovina bank. Na co si dát pozor

1. 7. 2024 | Petr Kučera

Před nevýhodnými kurzy DCC vás ochrání jen polovina bank. Na co si dát pozor

Nechtěnou službu mnohdy neúmyslně využije i jinak dobře informovaný spotřebitel. Obrana proti ní přitom může být stejně jednoduchá jako nastavení limitů na kartě. Proč některé banky neochrání klienty účinněji?

Opravdu chcete platit víc? Spořitelna radí, jak si zvýšit finanční zdraví

20. 6. 2024 | redakce Peníze.CZ | 1 komentářů

Opravdu chcete platit víc? Spořitelna radí, jak si zvýšit finanční zdraví

Česká spořitelna spustila v mobilní aplikaci George personalizované tipy s cílem zvýšit finanční zdraví uživatelů. Mají jim pomoct s tvorbou krátkodobé a dlouhodobé finanční rezervy, upozorňují na nezvyklé nebo zvyšující se platby a snaží se zvýšit kontrolu klientů nad jejich hospodařením.


Česká spořitelna, a.s. - Zkušenosti

17. 4. 2024 9:24 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 14.04.2024 08:22

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!


Těší nás, že jste s našimi službami spokojená a budeme rádi, když se nám podaří vysvětlit, jak to s registry funguje.
Do bankovních (BRKI) a nebankovních (NRKI) registrů máme náhled pouze v případě, že s klientem modelujeme nový úvěrový produkt. V takové chvíli z BRKI a NRKI dostáváme informaci o klientových pozitivních i negativních záznamech. Naše systémy tyto informace zahrnou do modelace úvěru a výsledkem může být schválení žádosti, nebo její zamítnutí. Do hry však vstupují nejen záznamy z BRKI a NRKI, ale také vaše příjmy, výdaje, další závazky a další proměnné, které by mohly ovlivnit řádné splácení.
My v České spořitelně máme poměrně přísné podmínky pro schvalování úvěrů, díky tomu máme ale velmi nízké procento půjček, které spláceny nejsou a u kterých musíme splátky vymáhat.
Velmi nás mrzí, že se nám nepodařilo chválit Vaši žádost o půjčku, neznamená to však, že by se to nepodařilo třeba příště.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2024 8:22 | slonik27071983

ne chápete to špatně jde o to že jsem u vás zkoušela žádat o kontokorent vyskočila chyba negativní záznam v registru po prověření kb protože vy jste to nebyli schopni udělat byla chyba negativní záznam v registru opravdu ale vy pořád si myslíte že mám negativní záznam v registru to mě jako hodně štve že si klienta zaškatulkujete a ani nejste ochotni připustit že je to jinak jinak služby máte super ale tohle ?!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2024 7:59 | Česká spořitelna

Citace - slonik27071983 / 11.04.2024 18:05

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla


Dobrý den, Váš komentář chápeme tak, že jste zřejmě prostřednictvím České spořitelny chtěla zkontrolovat, zda nemáte negativní záznam v bankovních a nebankovních registrech. Rádi bychom Vás informovali, že k těmto informacím nemáme běžný přístup. Do registrů smíme nahlédnout pouze v případě modelace nového úvěrového produktu.
Vystavit přehled z bankovních a nebankovních registrů a předat ho klientovi prostřednictvím České spořitelny nelze.
Pokud jsme Vám neschválili žádost o půjčku, nemusí to nutně znamenat, že máte v registrech negativní záznam, může to skutečně souviset s nízkými příjmy nebo vysokými výdaji.

Chcete-li zkontrolovat produkty, které máte u České spořitelny sjednané, kontaktujte nás kdykoliv prostřednictvím George, ať už telefonicky nebo na chatu. Rádi Vám sdělíme podrobnosti z Vašich účtů.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2024 18:05 | slonik27071983

komerční banka opraví chybu registru česká spořitelna si ani nevšimně a pořád se jen vymlouvá na přijmy a výdaje se mně ani nezeptají jen se vymlouvají na robota když zavolám do komerční banky tak mi hned řekne zda je všechno pořádku tady nikoliv horší volbu jsem snad udělat nemohla
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2024 19:55 | slonik27071983

6 měsíců mi trvalo než jsem prokoukla tu neochotu předchozí banka kb si aspoň brala k srdci návrhy na zlepšení tady vůbec čekám co bude dál
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 3. 2024 12:29 | Česká spořitelna

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč


Dobrý den, ke zrušení účtu může dojít z různých důvodů, nejčastěji však proto, že nám klient neposkytne nějaké důležité informace, např. z důvodu nevyplnění KYC dotazníku.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

8. 3. 2024 12:24 | Česká spořitelna

Citace - Žeha / 28.02.2024 22:20

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu.
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.


Dobrý den, zrušení účtu vždy předchází komunikace, prostřednictvím které klienty upozorňujeme na nezbytnost určité spolupráce. Ke konkrétnímu případu se nelze vyjádřit, nicméně může to souviset například s nevyplněným KYC dotazníkem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 2. 2024 18:54 | Žeha

Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31

Zrusili mi ucet bez uvedeni duvodu. Na reklamaci mi jen zaslali vytazek smluvnich podminek, kde je uvedeno, ze ho mohou zrusit. Poplatky maji vysoke, smenny kurz valut velmi nevyhodny. V online dobe se musi resit velmi mnoho veci primo na pobocce banky.





Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

28. 2. 2024 22:20 | Žeha

Dnes mi došel email Výpověď smlouvy o účtu.
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

21. 9. 2023 9:56 | Česká spořitelna

Citace - B / 21.06.2023 11:03

Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS

flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit

personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.

prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem

Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.




Dobrý den, mrzí nás, že jako banka nesplňujeme vaše představy o kvalitní klientské obsluze. O to více nás ale udivuje, že jste si přála v takové instituci pracovat.
Uchazeči o práci v ČS jsou přijímáni na základě svých schopností a dovedností, nikoli na základě věku nebo vzhledu Jakákoliv diskriminace je u nás nepřijatelná. Pokud se domníváte, že jsme vás na pozici, o kterou jste měla zájem, nepřijali kvůli vašemu věku, jde o vaši subjektivní domněnku, nikoli o náš důvod.
I my všem našim potenciálním i stávajícím klientům doporučujeme, aby četli recenze a zmínky o České spořitelně. Vždy je dobré mít představu o subjektu, se kterým spolupracujete, či se kterým spolupráci zvažujete.
Děkujeme, ať se daří!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 6. 2023 8:20 | Česká spořitelna

Citace - Domča / 29.06.2023 22:22

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.


Dobrý den, každého klienta kontaktujeme s nabídkou našich služeb v souladu s tím, jaké kanály pro oslovení preferuje. Při uzavření smluvního vztahu, nebo v jeho průběhu, si klient volí, jakou formou, nebo zda vůbec, chce být ze strany banky informován o novinkách.
Pokud o informace tohoto typu nemáte zájem, nebo pokud je chcete získávat jinak než telefonicky, můžete si souhlas s oslovením upravit.
Souhlas s personalizovaným marketingem můžete zcela vypnout v mobilním i internetovém bankovnictví George, tím však zcela přijdete o možnost dozvědět se, jaké produkty by mohly vhodně doplnit vaše portfolio a podpořit tak vaše finanční zdraví.
Nechcete-li o tuto možnost přijít, kontaktujte nás telefonicky na naší bezplatné lince, nastavíme pouze takové komunikační kanály, které vás nebudou obtěžovat.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 6. 2023 22:22 | Domča

Mzrí mne jedna věc u České spořitelny a to je ta, že mi každý měsíc volají a nabízí mi jejich služby o které nemám zájem, což jsem už u více telefonátu zmínila, že kdybych něco potřebovala, tak si zajdu na pobočku, kterou mám pár kroků od bytu. Vůbec to nepochopili a nadále mi KAŽDÝ MĚSÍC (i několikrát za měsíc volají, tento měsíc mi dokonce volali 12x). Je to otravujicí,přemýšlím, že přejdu k jiné spořitelně.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 6. 2023 15:10 | Česká spořitelna

Citace - B / 21.06.2023 11:03

Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS

flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit

personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.

prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem

Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.




Dobrý den, mrzí nás, že jsme vás zklamali. Dovolte nám však, prosím, vyjádřit údiv nad tím, že jste chtěla pro Českou spořitelnu pracovat i přesto, že s ní nemáte dobrou zkušenost.
Bohužel nepíšete, z čeho konkrétně vaše negativní zkušenost pramení, proto můžeme reagovat pouze obecně. Neustále rozšiřujeme množství úkonů, které lze provádět on-line bez návštěvy pobočky. Pokud klient preferuje komunikaci s bankéřem, ale nemá čas (nebo nechce) přijít na pobočku, může se se svým bankéřem setkat virtuálně. Pokud dojde při této virtuální schůzce k uzavření smlouvy, zašleme klientovi smlouvu k podpisu do bankovnictví George. Drtivou většinu bankovních úkonů, včetně sjednávání nových produktů, je však možné provádět on-line i bez asistence bankéře.
Pokud se klient rozhodne své záležitosti řešit osobně na pobočce, ochotně s ním budeme komunikovat v soukromí uzavřené jednací místnosti.
Zaměstnanci ČS nejsou nijak diskriminováni, zaměstnance si vybíráme na základě jiných kritérií, věk v nich nehraje žádnou roli.

Pokud si přejete řešit nějakou konkrétní stížnost, můžete nás kdykoliv kontaktovat prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů.
Za vaši zpětnou vazbu děkujeme.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

21. 6. 2023 11:03 | B

Česká spořitelna
kladné recenze: hodně bankomatů, to je vše
negativní recenze:
neváží si dlouhodobých klientů - mám účet přes 30 let, jakmile doplatím své závazky,
zruším účet u ČS

flexibilní- ani omylem, hodně požadavků musíte osobně vyřídit

personál - kvalitní obchodnice, které jsou starší, tak dostanou výpověď,
nové slečny bez praxe, za to s krásným mladým vzhledem jsou přijaty,
životní zkušenosti žádné, a navíc jsou neochotné.
Sama jsem se hlásila na pozici - bohužel neúspěšně, moje číslice pro nich byla vysoká.

prostředí: žádné soukromí, nové moderní volné prostory dávají možnost,
abyste slyšel od vedlejšího stolu, co řeší bankéř s klientem

Takže abych to shrnula, určitě se informujte a čtěte recenze o ČS,
abyste nebyli zklamaní.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2023 12:28 | Česká spořitelna

Citace - Blanča / 23.01.2023 11:56

S aplikací nějakou zkušenost mám, protože ji měl můj přítel, ale s tím, že by to bylo jednodušší a uživatelsky příjemnější absolutně nesouhlasím. Naopak mám zkušenost, že přihlášení přes aplikaci je nespolehlivé a ne každý má na aplikaci vhodný telefon. Je hodně smutné, že Česká spořitelna takové klienty nechce. Automatické odhlášení po pěti minutách je mi jasné, ale proč systém nemůže na odhlášení předem upozornit, když u jiné banky to jde? Vůbec nechápu, proč Česká spořitelna nechce aby se internetové bankovnictví využívalo.
Vy zde píšete samé nesmysly. To co zde píšete vy mi řekne i uklízečka na nádraží a jí je také úplně jedno, jestli Česká spořitelna bude mít nějaké klienty. Mám pocit, že zastupujete nějakou konkurenční banku a chcete, aby Česká spořitelna o své klienty přicházela.
Nebudu už na vás dál reagovat, protože bych musela použít sprostá slova a vy si stejně pořád melete ty své nesmysly a ani neodpovídáte na co jsem se ptala. Evidentně ničemu moc nerozumíte a nejste schopni nebo nechcete nic řešit. Všem ale budu říkat, že patříte mezi nejhorší banky, které se snaží ždímat z klientů co nejvíce peněz za každou cenu.



Dobrý den, na veškeré náměty, které jste zde přednesla, jsme se snažili reagovat co nejsrozumitelněji, abychom vám vysvětlili naše stanovisko. Pokud jsme nějaký váš dotaz přehlédli a zůstal tak bez odpovědi, neváhejte se znovu zeptat. Nejlépe prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů.
Děkujeme za čas, který jste této diskuzi věnovala.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Zobrazit všech 393 komentářů

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

Banky rozdávají tisíce. Přehled bonusů za vyzkoušení účtu

Banky rozdávají tisíce. Přehled bonusů za vyzkoušení účtu

K novému účtu nabízejí peníze zdarma. A kromě toho třeba poznáte, že jiná banka je lepší...více

Překročili jste rychlost, zaplaťte pokutu. Podívejte se, jak nenaletět

Překročili jste rychlost, zaplaťte pokutu. Podívejte se, jak nenaletět

Nový podvod, který slouží jako brána do vašeho internetového bankovnictví, může být velmi...více

Kyberútoků na banky opět přibylo. Test napoví, zda poznáte deepfake videa

Kyberútoků na banky opět přibylo. Test napoví, zda poznáte deepfake videa

Jen za prvních sedm měsíců tohoto roku bylo napadeno 49 436 klientů českých bank. Je to...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services