Nejlepší termínované vklady: Kolik vám vydělají za rok nebo dva?
9. 7. 2025 | Petr Kučera

Čekáte, že úroky na spořicích účtech budou v nejbližších měsících dál klesat? Šancí, jak si dosavadní sazby udržet co nejdéle, mohou být termínované vklady.
Česká spořitelna je největší bankovní skupinou v ČR podle počtu klientů a druhou největší podle objemu spravovaných peněz. Do roku 2000 byla skutečně česká, pak ji postupně ovládla rakouská skupina Erste Bank. Přes 48 % v Erste patří institucionálním investorům, z regionálního pohledu mají největší podíl rakouští akcionáři (přes 30 %). Významný podíl v Erste Group mají regionální rakouské spořitelny, resp. nadace. S akciemi se obchoduje i na vídeňské a pražské burze, spoluvlastníkem se může stát i drobný investor.
Kontakty
Adresa | Olbrachtova 1929/62, Praha 4, 140 00 |
---|---|
Infolinka | 800 207 207 |
csas@csas.cz | |
Web | https://www.csas.cz/ |
Internetové bankovnictví | https://george.csas.cz/ |
Další informace
IČO | 45244782 |
---|---|
Kód banky | 0800 |
SWIFT kód | GIBACZPX |
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
Česká spořitelna, a.s. - Zkušenosti
25. 6. 2025 9:47 | PetrW
14. 4. 2024 8:22 | slonik27071983
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 2. 2025 15:00 | Luk73
To ale není pravda! To co vy tady prezentujete jsou jenom prázdná slova někde na vašich stránkách nebo takhle přesně v nějakém vláknu .. jak tak poslouchám a nacházím na webu diskuze tak to opak neni tak tomu co zde píšete. A ted se mi to potvrdilo .. bohuzel jsem se dostal do situace kdy jsem byl nucen zažádat o odklad splátek nebo lepší variantu snížení splátek a banka nijak nevyhověla a řešení? Tak to jsem se zasmál Hondě nad vaši odpovedi. Řešení se mi nedostalo žádné. Oznámení ze mi banka nevyhověla a musím platit dal i kdyz to momentálně ze zdravotních důvodů není možné a to jsem zadal o snížení na 3mesice a abych mohl platit alespoň nějakou částku. Banku to nezajímá. Hlavní je at se klient zaváže s nějakým prosuktem a pokud možno co nejvíc vydělat na klientovi at hlavně nic po nás klient nežáda. Dostat ho do situaci kdy přijdou pokuty a penále at se z toho nevyhrabe .. to by jaté meli mít jako Motto ??
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 9. 2024 21:44 | Petulkas
17. 4. 2024 9:24 | Česká spořitelna
Citace - slonik27071983 / 14.04.2024 08:22
Těší nás, že jste s našimi službami spokojená a budeme rádi, když se nám podaří vysvětlit, jak to s registry funguje.
Do bankovních (BRKI) a nebankovních (NRKI) registrů máme náhled pouze v případě, že s klientem modelujeme nový úvěrový produkt. V takové chvíli z BRKI a NRKI dostáváme informaci o klientových pozitivních i negativních záznamech. Naše systémy tyto informace zahrnou do modelace úvěru a výsledkem může být schválení žádosti, nebo její zamítnutí. Do hry však vstupují nejen záznamy z BRKI a NRKI, ale také vaše příjmy, výdaje, další závazky a další proměnné, které by mohly ovlivnit řádné splácení.
My v České spořitelně máme poměrně přísné podmínky pro schvalování úvěrů, díky tomu máme ale velmi nízké procento půjček, které spláceny nejsou a u kterých musíme splátky vymáhat.
Velmi nás mrzí, že se nám nepodařilo chválit Vaši žádost o půjčku, neznamená to však, že by se to nepodařilo třeba příště.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
12. 4. 2024 7:59 | Česká spořitelna
Citace - slonik27071983 / 11.04.2024 18:05
Dobrý den, Váš komentář chápeme tak, že jste zřejmě prostřednictvím České spořitelny chtěla zkontrolovat, zda nemáte negativní záznam v bankovních a nebankovních registrech. Rádi bychom Vás informovali, že k těmto informacím nemáme běžný přístup. Do registrů smíme nahlédnout pouze v případě modelace nového úvěrového produktu.
Vystavit přehled z bankovních a nebankovních registrů a předat ho klientovi prostřednictvím České spořitelny nelze.
Pokud jsme Vám neschválili žádost o půjčku, nemusí to nutně znamenat, že máte v registrech negativní záznam, může to skutečně souviset s nízkými příjmy nebo vysokými výdaji.
Chcete-li zkontrolovat produkty, které máte u České spořitelny sjednané, kontaktujte nás kdykoliv prostřednictvím George, ať už telefonicky nebo na chatu. Rádi Vám sdělíme podrobnosti z Vašich účtů.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 4. 2024 18:05 | slonik27071983
7. 4. 2024 19:55 | slonik27071983
8. 3. 2024 12:29 | Česká spořitelna
Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31
Dobrý den, ke zrušení účtu může dojít z různých důvodů, nejčastěji však proto, že nám klient neposkytne nějaké důležité informace, např. z důvodu nevyplnění KYC dotazníku.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
8. 3. 2024 12:24 | Česká spořitelna
Citace - Žeha / 28.02.2024 22:20
Dobrý den, zrušení účtu vždy předchází komunikace, prostřednictvím které klienty upozorňujeme na nezbytnost určité spolupráce. Ke konkrétnímu případu se nelze vyjádřit, nicméně může to souviset například s nevyplněným KYC dotazníkem.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 2. 2024 18:54 | Žeha
Citace - Korty007@seznam.cz / 04.11.2020 16:31
Také mi zrušila účet a vůbec nechápu proč
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
28. 2. 2024 22:20 | Žeha
Po 23 letech nechápu z jakého důvodu.
21. 9. 2023 9:56 | Česká spořitelna
Citace - B / 21.06.2023 11:03
Dobrý den, mrzí nás, že jako banka nesplňujeme vaše představy o kvalitní klientské obsluze. O to více nás ale udivuje, že jste si přála v takové instituci pracovat.
Uchazeči o práci v ČS jsou přijímáni na základě svých schopností a dovedností, nikoli na základě věku nebo vzhledu Jakákoliv diskriminace je u nás nepřijatelná. Pokud se domníváte, že jsme vás na pozici, o kterou jste měla zájem, nepřijali kvůli vašemu věku, jde o vaši subjektivní domněnku, nikoli o náš důvod.
I my všem našim potenciálním i stávajícím klientům doporučujeme, aby četli recenze a zmínky o České spořitelně. Vždy je dobré mít představu o subjektu, se kterým spolupracujete, či se kterým spolupráci zvažujete.
Děkujeme, ať se daří!
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 6. 2023 8:20 | Česká spořitelna
Citace - Domča / 29.06.2023 22:22
Dobrý den, každého klienta kontaktujeme s nabídkou našich služeb v souladu s tím, jaké kanály pro oslovení preferuje. Při uzavření smluvního vztahu, nebo v jeho průběhu, si klient volí, jakou formou, nebo zda vůbec, chce být ze strany banky informován o novinkách.
Pokud o informace tohoto typu nemáte zájem, nebo pokud je chcete získávat jinak než telefonicky, můžete si souhlas s oslovením upravit.
Souhlas s personalizovaným marketingem můžete zcela vypnout v mobilním i internetovém bankovnictví George, tím však zcela přijdete o možnost dozvědět se, jaké produkty by mohly vhodně doplnit vaše portfolio a podpořit tak vaše finanční zdraví.
Nechcete-li o tuto možnost přijít, kontaktujte nás telefonicky na naší bezplatné lince, nastavíme pouze takové komunikační kanály, které vás nebudou obtěžovat.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 6. 2023 22:22 | Domča
Zobrazit všech 396 komentářů