Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 308 komentářů)

23. 7. 2021 13:26 | Václav

zdravím chci vědět kdy a jak se mi připíše odměna za doporučení klienta
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 6. 2021 9:16 | Česká spořitelna

Dobrý den, naše služby jsou založeny na poradenství, a proto, a to zejména, pokud na pobočku chodíte vyřizovat běžné záležitosti, se vám snažíme nabídnout alternativu, která vám umožní pohodlnější a mnohdy i levnější obsluhu účtu. Věříme, že pokud při návštěvě pobočky vyjádříte jasný nezájem o nabídku našich služeb, bankéř splní pouze váš primární požadavek, aniž by vám představoval portfolio našich produktů. V případě potřeby je možné se vždy obrátit na manažera dané pobočky, který zajistí, aby vašemu přání bylo vyhověno.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

24. 6. 2021 8:26 | Pavel

Vážně uvažuji o změně banky, jelikož vlezlost a neustálá manipulace ze strany zaměstnanců ČS mě už skutečně vytáčí. Pokaždé, když potřebuju vyřídit na pobočce jednu jedinou konkrétní záležitost, tak se na mě nalepí tzv. "osobní bankéř" pokaždé v jiné osobě a začne obvyklé kolečko, kdy mi představuje produkty ČS, nutí mě k aktivaci kontokorentu, vnucuje mi mobilní aplikaci George a podobně. Opravdu mě nebaví pořád dokola poslouchat to samé, neustále vysvětlovat, že skutečně nemám zájem a odolávat nátlakům bankéře.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2021 11:50 | Česká spořitelna

Dobrý den, věříme, že váš advokát má k dispozici veškeré podklady a že i my budeme mít šanci přezkoumat, zda došlo na naší straně k pochybení. V této diskuzi se bohužel nemůžeme opřít o žádné skutečnosti, a proto nedokážeme zaujmout jednoznačný postoj. Přejeme, ať se vše vysvětlí k vaší spokojenosti.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 6. 2021 9:03 | Süsser

Spravedlivé? To snad nemyslíte vážně. Spravedlivé by bylo kdyby jste vy jednali stejně fér jako já k vám. Nechali jste dvě rodiny s dětmi v nejistotě. Udělali že mě totálního vola a ještě chcete něco přezkoumávat a dalších čtrnáct dní mi budete říkat jak je vše ok a opět nakonec houby. Nene já se rád podělil s veřejností. A nejen to. Dal jsem věc advokátovi protože jste mě uvedli v těžký omyl který mě stál bez mála 30.000kc. normálně lžete a pak se na všechno vyserete.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 6. 2021 5:21 | Česká spořitelna

Chápeme vaši potřebu podělit se o negativní zkušenost. I my vítáme každou konstruktivní zpětnou vazbu. Bohužel však bez znalosti všech detailů se nelze k situaci vyjádřit a nelze si ani vytvořit spravedlivý názor. Naše nabídka na prověření stále platí.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 6. 2021 23:33 | Süsser

Spořitelno... Vyjmi si z názvu Česká protože tak se lidi nechovají. Na základě vašich prolhanych zaměstnanců jsem vytvořil s.r.o. a chtěl vybudovat firmu. Lhali jste naprosto ve všem. Nejen o registru a čase a úroků ale i jako lidi jste naprosto selhaly. Jdete do prdele se soukromou konverzací jen ať lidi vidí co jste za hovadskou společnost
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 6. 2021 22:10 | Česká spořitelna

Dobrý den, mrzí nás, že jste se ocitl v tak těžké životní etapě. Pokud se však naši klienti dostanou do potíží a řeší je s námi včas, zpravidla dokážeme najít takovou cestu, která je schůdná pro obě strany. Přejete-li si, abychom váš případ znovu prověřili, kontaktujte nás, prosím, telefonicky, e-mailem, nebo prostřednictvím chatu z bankovnictví George. Děkujeme.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 6. 2021 15:21 | Süsser

Naprosto prolhana a ubohá společnost. Lžou a nemají kousek studu. Od jejich praktik by se mohl i Hitler učit. Neskocte jim na sladké řeči protože vás to bude stát mnohem víc než tušíte. Na základě prolhaného jednání jsem se ocitl na pokraji zdravého rozumu. Vytvořil jsem s.r.o. a teď mám na krku smyčku a díky této idiotské společnosti uvažuji o sebevraždě. Lidi vyserte se na tuto společnost. Jen vám namaže med kolem huby a pak se na vás vysere
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2021 21:42 | Gerry

pokud potřebujete půjčku, napište na e-mail gerrybutler596@gmail.com
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 5. 2021 9:33 | Česká spořitelna

Dobrý den, náhledy na profil klienta nebo do jeho účtů můžeme provádět pouze v souvislosti s poradenstvím nebo přímou obsluhou účtu. Pokud někdo nahlížel na váš účet bez vašeho vědomí, mělo by to být pouze za účelem zjištění informací, které pomohou k lepší péči o vás jako klienta. Informace, zda máte úvěr či účet v jiné bance, dokážou naše systémy rozpoznat z vaší transakční historie, pokud mezi těmito účty probíhá nějaká interakce. Na základě těchto indicií vám pak můžeme nabídnout i optimálnější řešení v souladu s naším programem Moje zdravé finance. Jako banka máme zákonnou povinnost dostatečně identifikovat klienta (například při uzavírání smlouvy). Můžeme tak na základě předloženého dokladu totožnosti zaslat dotaz do základních registrů (registr obyvatel, osob a adresních míst). Není to ale možné svévolně, musíme vždy prokázat, že tak činíme pouze v souvislosti s plněním našich povinností. Pokud máte podezření na neoprávněné náhledy na váš účet, nebo snad dokonce na vyzrazení bankovního tajemství, kontaktujte nás, prosím, prostřednictvím našich oficiálních komunikačních kanálů (telefon, chat, e-mail). Vaše podezření důkladně prověříme. Děkujeme za spolupráci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 5. 2021 18:53 | Jana

Dobrý den přeji, chtěla bych se jen informovat,brala jsem si u vás na podzim úvěr,a za pár dnů mám u schůzku na pobočce,kterou paní se mnou sjednala při úvěru. Zajímalo by mě zda vidíte při koukání na můj úvěr, že mám účet u jiné banky nebo na naopak úvěr u jiné společnosti. Potřebovala bych to vědět protože mám na něco podezření. Děkuji předem za vřelé info. Bakešová
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 5. 2021 10:05 | Česká spořitelna

Dobrý den, Michale, byli jsme společně s Air Bank první, kdo klientům zpřístupnil okamžité platby a všechny ostatní transakce rozesíláme v souladu se lhůtami platebního styku. Pokud máte dojem, že jsme na poli platebního styku pochybili, spojte se s námi, prosím, prostřednictvím našich komunikačních kanálů a prověříme detaily vašeho případu. Co se týká neposkytnutí půjčky, nelze se k tomu vyjádřit bez znalosti dalších podrobností. Při schvalování půjčky vstupují do hry veškeré okolnosti klientova finančního života. Obecně jde o to, aby klientovy příjmy pokryly jeho nutné výdaje a aby nebylo ohroženo zabezpečení jeho životních potřeb. Pokud jsme vám nemohli vyhovět, zřejmě byla v této oblasti nějaká kolize.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 5. 2021 17:01 | Frydalyk

Ceska sporitelna...ubohost....neusta lenefunguje trapnogeorge clovek potrebuje posilat penize a vecne je to spadle...kazdou chvili nejaky problem aplikace george je nejvetsi traparna na siti koncim s touto spolecnosti hlavne ze chteji poplatky za uplne vse ale sluzby absolutne zoufale...a aplikace na vytreni zadku max....jedna velka traparna Cela ceska sporitelna jen zoufalec by u nich zustal ....fuj hnuj ostuda
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

6. 5. 2021 0:18 | Michal

U tyhle banky Je Jen otazkou casu kdy skonci zoufala banka zoufaly sluzby kdyby skrachovali vubec by mi to neprekvapilo transakce hlemyzdi, hlavne provadi transakce Jen kdyz se Jim chce a kdyz potrebujete peníze z vysoka se na Vas vyserou.. Moje 16 let dlouha zkusenost
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 5. 2021 13:51 | Česká spořitelna

Dobrý den, Maruško, vaše negativní zkušenost nás mrzí. Žádosti o hypotéky se snažíme vyřizovat co nejrychleji. Aktuálně však evidujeme zvýšený zájem o hypotéční úvěry a v důsledku toho může nyní vyřízení žádosti trvat o něco déle. Za případné zdržení se omlouváme, je i v našem zájmu potřebné úkony zbytečně neprotahovat a nekomplikovat. Jakékoliv nesrovnalosti při vyřizování hypotéky jsme připravení prověřit. Pokud si přejete, můžete se s námi spojit prostřednictvím některého z našich oficiálních komunikačních kanálů (telefon, chat, e-mail). Děkujeme za spolupráci. V soutěži Zlatá koruna v kategorii Hypotéka si už od roku 2017 držíme první příčku a množství a objem poskytovaných hypoték dokazuje, že se nám v této oblasti daří plnit přání a očekávání klientů. Skutečně nás mrzí, že tomu tak ve vašem případě není.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

3. 5. 2021 10:43 | Marie Novotná

Dobrý den, pokud si budete chtít někdy vzít hypotéku od české spořitelny NEDĚLEJTE TO. Vše jim stašně dlouho trvá, když něco potřebujete neberou telefony nereagují na e-maily. Když si spočítáte celkové RPSN co vás stojí dokumenty okolo, které banka potřebuje, tak vás to přijde hůř než kdekoliv jinde. Potřebují nějaký dokument (za ten se platí) pak jim tam chybí jedna věta, takže musíte znova jít a říct si o nový dokument, kde vám to opraví, ale samozdřejmě znova zaplatíte. Jen co hypotéku doplatíme, přecházíme se všemi účty k jiné bance. Pokud někdo kouká na recenze, určitě nedoporučuji. Maruška
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2021 12:47 | Česká spořitelna

Dobrý den, blokaci prostředků na účtech klientů provádíme na základě soudního usnesení nebo exekučního příkazu. Banka je povinna provést blokaci na daném účtu až do výše vymáhané pohledávky. Výpisy z účtu jsme rovněž povinni klientům předávat v souladu s formou a frekvencí, jakou si zvolili. V případě aktivní exekuce na účtu klientům rovněž blokujeme čerpání revolvingových produktů, mezi které patří i kreditní karta. K vašemu případu se bohužel nemůžeme detailně vyjádřit bez dalších podrobností. Děkujeme za pochopení.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

9. 4. 2021 8:01 | Helena

Nemám žádné omezené splácení a ani nemám žádné splátky. Kdysi jsem si v zahraničí pokusila vydělat kvůli učení se na státnice. Na brigádách zde se kvůli tomu, jaká je to práce, nedá zároveň učit tolik informací, vždy je někdo považuje za peníze a člověku to závidí. (Co, ty hromady směn?) takže se vše zapomene, když chce být člověk dobrý člověk. Takže jsem se musela pokusit si vydělat jinde. Po návratu jsem peníze vybrané na poště (zdaněné o 1% více než platilo, 34%, a to jsem byla student), dala na pobočku ve spořitelně. Nikdy jsem je neviděla. Výpisy jsem nedostala, dluhy jsem neměla. Měla jsem zčásti vyčerpanou kreditní kartu, ale poslala jsem přítele ať na ní vloží peníze ještě než jsem se vrátila a splátka na ní nechyběla. Spořitelna zřejmě udělala na ní exekuce když viděli ty peníze od něj a pak ode mě na pultě. Zřejmě to tak dělají každému. Například máte to na účtu v pohodě. Odečtou 18 tisíc, napíšou si k tomu exe, nedají to do výpisu a nedají vám ten výpis za ten měsíc abyste se na to nemohli zeptat. Pak si nic netušící vložíte na ten účet peníze a je to tam jako v pohodě, akorát že i když jste si vydělali nemáte nic. Dobré ne? Ty státnice teda nemám. Okamžitě po návratu jsem zde musela zase na brigády. Myslím na to pokaždé hodiny a nemám kvůli tomu celý život pořádnou práci. Myslím že se to spořitelně nevyplatilo, protože jinak bych si každý rok vydělala několik set tisíc (řádný příjem). Hlavně se to nevyplatilo státu, který zde mohl roky dostávat daně z mých příjmů.!) Státe zruš spořitelnu. Pokud tam někdo něco má, může si to převést k bance jaké chce. Zbavíme se tím i spousty nehod, nemocí a problémů které tu jsou proto že na to musíme myslet a nemůžeme to řešit.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2021 7:33

Navíc tam zabili 18 letého mladíka, nádherného a jistě nevinného, který jen doprovázel svou starší maminku. Vypadala hodně zchudlá (ČS, že) , a on byl její jediné všechno v životě. Vystřelili jen tak třemi směry křížem tři šipky (vypadají jako propiska) v bance kde je otevřený prostor a byla plná lidí, kteří našli odvahu k tomu, aby přišli se pokusit říci co mají kvůli bance (nebo nadále s bankou) za potíže. Způsobila mu zranění na než zemřel, druhé dvě nikoho nezaváhal, což byla šílená náhoda. Pod každým stolkem byla přidělaná pistole se spouštěcím mechanismem, která byla namířená na zákazníka. Prý braný den ale nikde nebyly žádné cedule. Viděla jsem to, protože mi bylo něco divné a nechala jsem spadnout na zem propisku a všechno jsem si prohlédla. Takových zvěrstev by nikdo neměl být schopen!??!!??
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

Stránka 1/16

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 358 168 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Doporučujeme

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Jděte se bodnout, stejně vás přinutí. Tlaky na neočkované sílí

Svoboda bez limitu, bez omezení, není svoboda, nýbrž libovůle. Mantra „Já na prvním místě“...více

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Polky v českých továrnách: zahálkou a šmelinou proti socialismu

Zpočátku nezáživně působící historická studie přináší fascinující vhled do působení polských...více

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Většina z nás má občas mokro v kalhotkách, ale nikdo o tom nemluví

Trvalo to dlouho, než jsme došli do fáze, kdy umíme otevřeně mluvit o tom „tam dole“....více

Smíchovský gang a černá smečka: o životě dětí, jak ho neznáte

Smíchovský gang a černá smečka: o životě dětí, jak ho neznáte

Filmová kritička a novinářka Iva Baslarová má gang. Dostala se k němu náhodou; na procházkách...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Radovan Vítek

podnikatel, CPI Group

Zdeněk Grondol

podnikatel, Czech International

Radovan Vítek
ÚSPĚŠNOST
37,50 %

z 40 duelů
×
Zdeněk Grondol
ÚSPĚŠNOST
47,17 %

z 53 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.