Obsluha na pobočkách se zhoršila, zjistil test. Žebříček bank

Petr Kučera | rubrika: Co se děje | 23. 12. 2021 | 11 komentářů
Hlavní zjištění? Banky už při osobní schůzce tolik netlačí na prodej. Průzkumníci, kteří se tvářili jako reální klienti, zkoumali třeba i čistotu poradce a jeho stolu nebo počet obsluhujícího personálu.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

23. 12. 2021 12:06, Martin

> Právě „řešení skrytého potenciálu“ klienta má v celkovém hodnocení výrazný podíl: 42 procent.

Takže vyhrává banka, jejíž bankéři umí nejlíp vnutit půjčku...
Ok, v tom případě jsem rád, že Fio se umístilo až na konci a když tam náhodou budu muset jít, nebudu nucen asertivně odrážet nabídky úžasných služeb, které nepotřebuji.

+31
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

23. 12. 2021 7:35, VC

Proč dnes ještě někdo, krom důchodců, chodí na pobočku? Napadá mne snad jen kvůli zrušení účtu nebo věci týkající se hypotéky.

-15
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)

29. 12. 2021 22:40 | Wesp

Tak kvůli čemu chodí lidé do banky? Je to např. Vyřízení pozůstalosti. Pojištění nového auta (musí se nafotit), bankovní identita a další
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 12. 2021 18:34 | Michal Kubeček

Z toho článku je celkem zjevné, že se porovnávala "kvalita" obsluhy spíš z pohledu banky než z pohledu zákazníka. Většinou v tom není velký rozdíl, ale právě to agresivní vnucování dalších produktů je položka, kde se pohled banky a pohled zákazníka zásadně liší.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 12. 2021 11:33 | Pavel

Kdo chce sundat při vstupu do banky kabát a uvařit kafe :-), nechť podle toho volí banku, ale nějak za to zaplatit přímo nebo nepřímo bude muset.
Komu jde o produkt a jen o ten co chce nebo potřebuje a dokáže se sám ozvat, tomu asi nevadí, naopak imponuje, že mu nikdo nic netlačí a že si může pořešit online. A jestli už musí na pobočku, tak barva stolu je asi jedno. Pokud pracovník pobočky nezapáchá a ...nevím co, tak v klidu.
Svobodná volba a každý strůjcem svého štěstí a spokojenosti může být...nebo se o to pokusit.
Ale aby ne jen fráze, tak jeden případ mám...málem jsem vyletěl z bot...chci mimořádnou splátku hypo....píšu bance...kolik a kdy mám kam jak splatit...banka mi volá, kdy se můžu zastavit na schůzku....ptám se zda je to nutné, že potřebuji jen poslat převodem mimořádnou splátku...ano, je to nutné ta schůzka...beru si v práci 2 hodiny volna, protože nebylo možno ani na jinou pobočku...přijedu...předají mi dokument, kde je uvedeno kolik kam mám kdy poslat...(2 minuty) a pak poradkyně s kolegyní 20 minut povídají o pojištění.....do prrrrrr ...kvůli dvěma minutám (možná by i tyto šly vyřešit online) jsem vzal volno v práci a poslouchal pojištění, které mám sjednané...jen ne u této banky. Ano, tato banka by za svojí péči získala nejspíš v bodování 90 % :-)...ale u mě naopak ...možná 20 %
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 12. 2021 8:27 | Vaclav

Obav se že CS se stala katastrofou město má 15 tisíc obyvatel ale pokud chci vybrat vložit VK musím do okresních měst vložení vybraní poplatek 30 nedání dokladů 100 úrok nula prý si to mohu dát jinam pro přebytek peněz nic.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2021 16:49 | Škodolibka domácí

Já se vůbec nedivím, protože tu práci na přepážce vůbec nikdo nechce dělat. Mizerný plat, obrovský tlak, nutnost X různých certifikací, nefunkční bankovní systémy, protivní klienti ... nabírají se na to mladí lidé, kteří to mají jako přestupní stanici jinam.
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2021 15:13

hruza
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2021 13:21 | M

S vaším žebříčkem nesouhlasím, aby mne objednali v Ceské spořitelně k sepsání smlouvy za 10 dní se mi zdá nepřiměřené !
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2021 13:11 | Michal Kubeček

Citace - VC / 23.12.2021 07:35

Proč dnes ještě někdo, krom důchodců, chodí na pobočku? Napadá mne snad jen kvůli zrušení účtu nebo věci týkající se hypotéky.
I to už se dá řešit online, tedy aspoň v některých bankách. A internet banking mohou využívat i důchodci a mnozí to také dělají.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

23. 12. 2021 12:06 | Martin

> Právě „řešení skrytého potenciálu“ klienta má v celkovém hodnocení výrazný podíl: 42 procent.
Takže vyhrává banka, jejíž bankéři umí nejlíp vnutit půjčku... Ok, v tom případě jsem rád, že Fio se umístilo až na konci a když tam náhodou budu muset jít, nebudu nucen asertivně odrážet nabídky úžasných služeb, které nepotřebuji.
+31
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2021 10:06

jsou neprijemni
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 12. 2021 7:35 | VC

Proč dnes ještě někdo, krom důchodců, chodí na pobočku? Napadá mne snad jen kvůli zrušení účtu nebo věci týkající se hypotéky.
-15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Zdeněk Tůma

ekonom a politik

Pavel Kysilka

ředitel České spořitelny

Zdeněk Tůma
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Pavel Kysilka
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services