Výpočet RPSN
Interaktivní grafiky
Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla
Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více
Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny
Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více
Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích
Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více
Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více
Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety
Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více
Doporučujeme
Přihlášení k newsletteru
Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.
Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.
Zdeněk Tůma
ekonom a politik
Pavel Kysilka
ředitel České spořitelny
0,00 %
z 0 duelů
0,00 %
z 0 duelů
Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů
Obsluha na pobočkách se zhoršila, zjistil test. Žebříček bank
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
23. 12. 2021 12:06, Martin
> Právě „řešení skrytého potenciálu“ klienta má v celkovém hodnocení výrazný podíl: 42 procent.
Takže vyhrává banka, jejíž bankéři umí nejlíp vnutit půjčku...
Ok, v tom případě jsem rád, že Fio se umístilo až na konci a když tam náhodou budu muset jít, nebudu nucen asertivně odrážet nabídky úžasných služeb, které nepotřebuji.
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
23. 12. 2021 7:35, VC
Proč dnes ještě někdo, krom důchodců, chodí na pobočku? Napadá mne snad jen kvůli zrušení účtu nebo věci týkající se hypotéky.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)
29. 12. 2021 22:40 | Wesp
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 12. 2021 18:34 | Michal Kubeček
29. 12. 2021 11:33 | Pavel
Komu jde o produkt a jen o ten co chce nebo potřebuje a dokáže se sám ozvat, tomu asi nevadí, naopak imponuje, že mu nikdo nic netlačí a že si může pořešit online. A jestli už musí na pobočku, tak barva stolu je asi jedno. Pokud pracovník pobočky nezapáchá a ...nevím co, tak v klidu.
Svobodná volba a každý strůjcem svého štěstí a spokojenosti může být...nebo se o to pokusit.
Ale aby ne jen fráze, tak jeden případ mám...málem jsem vyletěl z bot...chci mimořádnou splátku hypo....píšu bance...kolik a kdy mám kam jak splatit...banka mi volá, kdy se můžu zastavit na schůzku....ptám se zda je to nutné, že potřebuji jen poslat převodem mimořádnou splátku...ano, je to nutné ta schůzka...beru si v práci 2 hodiny volna, protože nebylo možno ani na jinou pobočku...přijedu...předají mi dokument, kde je uvedeno kolik kam mám kdy poslat...(2 minuty) a pak poradkyně s kolegyní 20 minut povídají o pojištění.....do prrrrrr ...kvůli dvěma minutám (možná by i tyto šly vyřešit online) jsem vzal volno v práci a poslouchal pojištění, které mám sjednané...jen ne u této banky. Ano, tato banka by za svojí péči získala nejspíš v bodování 90 % :-)...ale u mě naopak ...možná 20 %
28. 12. 2021 8:27 | Vaclav
23. 12. 2021 16:49 | Škodolibka domácí
23. 12. 2021 15:13
23. 12. 2021 13:21 | M
23. 12. 2021 13:11 | Michal Kubeček
Citace - VC / 23.12.2021 07:35
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
23. 12. 2021 12:06 | Martin
Takže vyhrává banka, jejíž bankéři umí nejlíp vnutit půjčku... Ok, v tom případě jsem rád, že Fio se umístilo až na konci a když tam náhodou budu muset jít, nebudu nucen asertivně odrážet nabídky úžasných služeb, které nepotřebuji.
23. 12. 2021 10:06
23. 12. 2021 7:35 | VC