Diskuze: Polovina poboček České spořitelny bude bez pokladny. Sází na poradenství

Olga Skalková | rubrika: Rozhovor | 7. 4. 2021 | 14 komentářů
Česká spořitelna neplánuje dramatické snižování počtu poboček. Urychluje však jejich přechod do bezhotovostního a poradenského konceptu. „Ruku v ruce s tím budeme instalovat stále více vkladomatů,“ říká v rozhovoru Marek Blaha, ředitel distribuce, klientského centra a segmentu retailových klientů.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

7. 4. 2021 22:44, Somir

Proč si jako zákazník nemohu změnit typ účtu online,když novým zákazníkům účet založit jde ? Je to diskriminace stávajících zákazníků a přinutí mě to v nejbližší době banku změnit.

+5
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

7. 4. 2021 17:45, zdenda

Taková zkostnatělá , instituce žijící z tradice a sítě poboček v kdejaké Lhotě, nenabízí nikomu nic nadstandardního, , až s podivem , že ještě existuje.

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 14 komentářů)

1. 9. 2021 18:23 | Eman

???
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 7. 2021 13:27 | zuzana

Na nějaké poradenství kašleme. To, co člověk zrovna potřebuje, o to si řekne a ne aby do něj hustili a vnutili mu něco o co nestojí. A raději, ať znovu otevřou na pobočkách pokladny. Asi by to chtělo vyměnit vedení a dát tam někoho, kdo myslí mozkem.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

28. 5. 2021 11:02 | Pepa

ty teda budeš odborník :D :D :D
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

16. 4. 2021 12:11 | Karel

Účet typu Standard jde založit všem občanům on-line. Po jeho založení si klienti mohou na pobočce provést změnu typu účtu na Plus, který je buď za poplatek anebo při splnění podmínek zdarma.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 4. 2021 6:40 | Zdeněk

Pěkný příklad je v Hulíně,zrušili pobočku a vkladový automat,se prý nevyplatí,tak se k tomu postavil obecní úřad a přešel k jiné bance.To,že se prodává její majetek(byty apod.) je veřejným tajemstvím a rakušáci si jen mnou ruce.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 4. 2021 0:09 | Vratislav

Jak vlozim vyberu z vkladni knizky
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

8. 4. 2021 13:43 | Škodolibka domácí

Nespletl jste si obor a dobu? Banka chce nabídnout klientovi takový produkt, který je výhodný pro obě strany. K čemu je bance klient, na kterém sice jednorázově vydělá, ale pak ho díky jeho nespokojenosti ztratí a ještě bude číst jeho nenávistné komentáře na webu, které poškozují jméno banky?
To je stejně blbý předsudek jako ty časté kecy pod články o fondech, že jsou výhodné jenom pro banku, protože ta inkasuje poplatek za vstup a marži v management fee vždy, kdežto klient vydělá jen tehdy, pokud ho podrží vývoj na trzích. Banka samozřejmě chce, aby se fondu dařilo co nejlépe, protože marži má z objemu peněz pod správou a také ze vstupních poplatků dalších investorů, které přiláká dobře řízený a vydělávající fond.
Jediné co bych na tomto konceptu změnil je to, že bych zrušil vstupní poplatky a místo toho zavedl poplatek z dosaženého zhodnocení - přesně jako to je v účastnických fondech u penzijka. To mi přijde asi nejférovější pro obě strany.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 4. 2021 23:28 | B. Lustig

Banka, která nemá tolik slušnosti, aby svému zákazníkovi poskytovala služby hotovostních operací u mě není banka a účet v ní mít určitě nebudu. Stejně jako tam, kde po mně chtějí 80 Kč za to, že si dovolím vybrat v hotovosti a otevřít dveře.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2021 22:44 | Somir

Proč si jako zákazník nemohu změnit typ účtu online,když novým zákazníkům účet založit jde ? Je to diskriminace stávajících zákazníků a přinutí mě to v nejbližší době banku změnit.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2021 17:45 | zdenda

Taková zkostnatělá , instituce žijící z tradice a sítě poboček v kdejaké Lhotě, nenabízí nikomu nic nadstandardního, , až s podivem , že ještě existuje.
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2021 17:08 | Zdenek

Poradenský koncept? Do banky, pokud ji chci navštívit, se důkladně nejdřív vybavím teoreticky tak, aby mě bankovní úředník nenalákal na něco, čeho bych později litoval.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 4. 2021 12:21 | Škodolibka domácí

Ubezpečuji Vás, že hotovostních směnárenských operací se každá rozumná banka chce zbavit co nejdříve. Jsou pro ně výnosově naprosto nezajímavé, leckdy i ztrátové. Pokud vím, tak třeba ČSOB už to nedělá víc jak rok. A že nechtějí banky pokladny je také zcela logické. Od známé, co za kasou ve velké bance sedí vím, že většina příchozích k pokladně jsou neklienti, kteří platí hotově exekuce, faktury mobilních operátorů a podobné nesmysly... a to i přes stále se zvyšující poplatky za tyto operace. Spíš se divím, že to banky nezavřou zcela. Pokladen bych nechal jen pár a jejich využití by bylo pouze pro klienty dané banky a výhradně na objednání.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 4. 2021 11:15

Když to zvládne německý důchodce, proč by to nezvládl důchodce z Dolní Lhoty?
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

7. 4. 2021 9:27 | Jaroslav

Pokladníci jsou v mnoha směrech nahraditelní, nicméně vkladomaty jistě nejsou řešením pro zajištění směnárenské služby (až na pár "dolarových bankomatů" mimo síť České spořitelny a nejsem si ani jist, zda s automaty budou ochotni či schopni pracovat starší a staří občané koncentrovaní u spořitelny z doby, kdy byla jedinou bankou pro obyvatelstvo.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Blažek

politik

Jan Keller

sociolog

Pavel Blažek
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 30 duelů
×
Jan Keller
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 18 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services