Tým odborných poradců je tu pro vás.
Poslední dotaz: Zpoplatněný úvěr
Poradna > Karty, účty, úvěry > Úvěry > Spotřebitelské úvěry
Otázka: Dobrý den, banka mi zpoplatnila úvěr a prodala ho soukromé firmě ,ta po mě chce dvojnásobnou minimální splátku, kterou nejsem schopen zaplatit. Potřebuji proto půjčku na celkovou dlužnou částku s rozumnou... více
- Obchodník
- Videozáznam z výběru
- Platby kartou v zahraničí a online v cizcíh měnách
- Mam domikotaz nmi 24=45 gar miko
- Porisivas cikartu
A kdo platí ty pobočky na každém rohu, Tomáši?
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
10. 2. 2011 8:29, Petr
Pobočky prostě fungují. Ve Spořce je skoro pořád plno a tvoří se frnty. Většinou důchodců ani nechápe smysl lístěčků s číslem, natož aby dokázali úřednoci vysvětlit co chtějí. Pletou se jim pojmy trvalý příkaz, inkaso. Nedivím, se že se tam ty fronty tvoří, než se něčeho doberou, tak to trvá. Na druhé straně je dobré, že se důchodci koncentrují právě tam. Takže stačí tam nebýt. :-)
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
10. 2. 2011 9:37, Irena Bajčiová
Dobrý den, také se mi nelíbi reklama české spořitelni...a hlvně také proto, že si vybraly zrovna Tomáše....dělají z neho přímo blbce.! Já mám syna Tomáše a uráži mě,když vidím toho chudáka Tomáše v reklamě,jak je neschopný. Tomášové jsou podle bible nevěříci, a to znamená: že si všechno důsledne prověřují a ověřují....tak to delá můj syn Tomáš. Myslím si,že kdyby si česká sporitelna našla v kalendáři jakékoliv jméno,jeho nositele by určite také nesouhlasili. Je na škodu všech Tomášu,že nebydlíme v USA.Tam by za použití svého jména pro reklamní účely,dostály slušné peníze....a netýka seto jenom finanční instituce. Ale reklam přibýva, často také na úkor hodnotnějších programů.
Další příspěvky v diskuzi (celkem 41 komentářů)
26. 3. 2011 8:42 | Michal
7. 3. 2011 23:29 | irik
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
7. 3. 2011 23:19 | irik
26. 2. 2011 19:29 | Michal Höschl
máte pravdu, nikdo nic zadarmo nedělá. Ale přeci jen si myslím, že banky s penězi svých klientů umí natolik dobře zacházet, že nepotřebují z lidí ždímat tolik, kolik ždímají. Nejsem proti polatkům za vedení účtů, ale to jsou mizivé poplatky oproti těm skrytým, které platí spousta českých klientů a ani si toho nevšimnou. Schválně, vezměte si někdy do ruky výpis z Vašeho účtu a podívejte se, co všechno Vám žere peníze. A musím také upřesnit termín VELKÉ ČESKÉ BANKY, tady Vás zklamu. Na českém trhu není jediná VELKÁ ČESKÁ BANKA, všechny jsou vlastněny zahraničními společnostmi (České spořitelna = Erste Bank, Komerční banka = Societe General, ČSOB = KBC, atd.).
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 2. 2011 11:30 | Jana M.
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
18. 2. 2011 9:03 | zmena banky neni uplne jednoducha
16. 2. 2011 2:54 | Kuliiisek
15. 2. 2011 8:19 | iveta
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
14. 2. 2011 21:23 | Patrik
13. 2. 2011 12:16 | Michal Höschl
když jsem psal pro náš magazín tento článek, uvědomil jsem si, že není tak špatný nápad nakoupit pár akcií České spořitelny, protože jak jsem již psal v článku : "lidé jsou nepoučitelní". Tak proč na této nepoučitelnosti nevydělat trochu peněz ? :-)
11. 2. 2011 23:30 | TVK
Ten, kdo využívá běžně potřebné bankovní služby racionálně a dokáže překonat tyto předsudky najednou zjistí, že fyzickou přítomnost pobočky banky skutečně nepotřebuje a jakoukoliv "mimořádnou" transakci si vyřídí na netu řádově za 2-3 minuty. Já jsem byl za poslední 3 roky v bankách 6x, a to mám 8 aktivně používaných účtů u 3 bank, s celkovými pravidelnými poplatky 29Kč měsíčně. 3 návštěvy si vyžádalo vyřízení hypotéky a 3 zřízení nového produktu. Vše ostatní (tuzemské platby, zahraniční platby, BÚ, spořící účty, investice, podílové fondy, karty ...) je dostupné 24 hodin 7 dní v týdnu z domu a při naprosto minimálních nákladech.
Na závěr mého příspěvku děkuji všem, kteří držením svých účtů v bankovních dinosaurech přispívají na mé každoroční dividiendy.
11. 2. 2011 17:32 | Pavel Beťák
11. 2. 2011 17:24 | Vladislav Kalina
11. 2. 2011 17:21 | František Pašingr
11. 2. 2011 16:32 | hans
:-)
11. 2. 2011 16:14 | Rada
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
11. 2. 2011 13:01 | Lenka Ulčová
11. 2. 2011 11:47 | Rada
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
10. 2. 2011 23:57 | Harry
Proč klienti odchází tak pomalu? Krize přinesla na jedné straně zpomalení boomu internetových bank, například mBank dodala jen zlomek toho, co při svém nástupu na trh slíbila. A další hlavní důvod je v obavách klientů o bezpečnost a to i přes postupně navýšené pojištění vkladů. Pro celou řadu lidí je normální platit 150 - 200kč/ měsíčně za účet a ještě mít 300k životních úspor na BU za nula.
Reklamy s Petrem Čechem jsou imidžovky, nic mě na nich neirituje. Reklama patří i k jinému zboží, proč ne do bank? Conseq má teď taky reklamy na mnoha místech, sice bez Čecha (balon je levnější) a nikdo mu to nevyčítá.
Osobně mi účet v ČS zůstal s poplatky staženými na minimálních 29Kč, zejména pro obsluhu podílových fondů (Sporoinvest a TOP Stock jsou špičkové mezi českými akciovými fondy), ale bankuju už někde jinde.
10. 2. 2011 22:59 | Pavel II
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
Stránka 1/3
Předchozí