A kdo platí ty pobočky na každém rohu, Tomáši?

Michal Höschl | rubrika: Co se děje | 10. 2. 2011 | 41 komentářů
Reklamám na Českou spořitelnu se nedá utéct. A také se – aspoň podle těch reklam – nedá utéct jejím pobočkám. Jsou na každém rohu, vedou do nich každé třetí dveře. Kolikpak asi provoz těch domů stojí? Kdo ho platí? A nejsou zbytečné?

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

10. 2. 2011 8:29, Petr

Pobočky prostě fungují. Ve Spořce je skoro pořád plno a tvoří se frnty. Většinou důchodců ani nechápe smysl lístěčků s číslem, natož aby dokázali úřednoci vysvětlit co chtějí. Pletou se jim pojmy trvalý příkaz, inkaso. Nedivím, se že se tam ty fronty tvoří, než se něčeho doberou, tak to trvá. Na druhé straně je dobré, že se důchodci koncentrují právě tam. Takže stačí tam nebýt. :-)

+8
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

10. 2. 2011 9:37, Irena Bajčiová

Dobrý den, také se mi nelíbi reklama české spořitelni...a hlvně také proto, že si vybraly zrovna Tomáše....dělají z neho přímo blbce.! Já mám syna Tomáše a uráži mě,když vidím toho chudáka Tomáše v reklamě,jak je neschopný. Tomášové jsou podle bible nevěříci, a to znamená: že si všechno důsledne prověřují a ověřují....tak to delá můj syn Tomáš. Myslím si,že kdyby si česká sporitelna našla v kalendáři jakékoliv jméno,jeho nositele by určite také nesouhlasili. Je na škodu všech Tomášu,že nebydlíme v USA.Tam by za použití svého jména pro reklamní účely,dostály slušné peníze....a netýka seto jenom finanční instituce. Ale reklam přibýva, často také na úkor hodnotnějších programů.

-4
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 41 komentářů)

10. 2. 2011 20:49 | Mirek R.

nerad bezhlavě na něco nadávám a chápu princip lákadel různých společností, ovšem poplatky u ČS mě po 12letech donutily k odchodu. Žádná banka není bez chyby, ale hold někdo jich má víc a někdo míň. Pobočky jsou opravdu nutné jednou ročně a je zbytečné za ně platit např. ve formě poplatků z přišlých peněz - jeden z pro mě nepochopitelných, kdy platíte bance za to, že jste jim dali další peníze k nabízení chudákům, co neumí počítat a z jejichž úvěrů pak banka dál vydělává velké peníze.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 20:44 | Michal Höschl

Dobry večer,
Mate sice pravdu s divokými 90. lety je ale jiz dávno konec a krome toho několikeré zachranovani Česke spořitelny stalo nemalé prostředky, ktere šly také z našich peněz. Podle mého osobního nazoru zachraňovat několikrát peněžní ustav nedává smysl. Je to podnikatelský subjekt jako každy jiny a pokud nefunguje, tak musi z kola ven. Dnes jsou kritéria pro získání bankovní licence mnohem tvrdší nez byly na "divokém západe" 90. let. A krome toho povinne pojištěni vkladu také omezuje možnost ztráty peněz stradatelu. Proste doba se změnila, národ nikoliv ...
Omlouvám se za pravopis, ale komentář jsem psal přes telefon.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2011 17:04 | irik@volny.cz

JIŽ NIKDY VÍCE ČS! Sloužil jsem jí pokorně jako VIP bezproblémový klient 18 let a odváděl nekonečně poplatky bezhlesně v konečném období cca 200 Kč měsíčně. 04/2008 nastal obrat a konec. Definitivní. Již žádné poplatky za položky, zúčtování, karty, vedení, kontokorenty ... či další nutné podobné. Vše jsem zrušil. Přímo na naší pobočce v KM po 65! minutách čekání na bezhotovostní operaci. Ihned. Bez slz dojetí či omluvy za čekání. Totiž od 01/2008 mám účty u mBank i Fio. Za celé období 38 měsíců do roku 2011 za oba účty poplatky - 0 Kč, fakticky i skrytě fakt NULA KČ!!! A to původně bez podmínek ... dokonce s kladným úrokem a to bez poplatků :-) za tuto položku. Zkuste a uvidíte ... fakt je to ZADARMO! Určitě nejsou bez chyb, ale ušetřím ročně cca 2,5 tis. ročně. Divím se nahlas všem, kteří svým účtem podporují nenasytnost či přímo žravost dalších bank na trhu. Neváhejte, počítejte a konejte rychle:-) Vždyť jde jen o peníze. Zatím Vaše.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 16:28 | Čestmír

Dobrý den. Proboha ať si ty banky nemění.Po revoluci je změnili a já musel za zkrachovalé banky a kampeličky platit velké peníze ze svých daní.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 15:14 | Rada

Hezký článek, dobře jsem se pobavil (i když je to vlastně docela smutné téma). ČS se chlubí pobočkami na každém rohu a když tam něco chcete, dají vám pokutu (65 Kč za výběr je podle mě pokuta a ne poplatek za běžnou službu). Holt je tam asi potřeba chodit jen kvůli stavebku a podobným produktům. ČS pravděpodobně velmi dobře odhadla, že ti, kteří vybírají v hotovosti na přepážce (nebo tam provádí příkaz k úhradě), jsou tak staří a/nebo finančně negramotní, že si nechají líbit i takto extrémní poplatky. Na druhou stranu takováto výše poplatku může ČS uškodit na pověsti. Okrádání dědečků a babiček naštěstí stále většina lidí neschvaluje. Uvidíme jestli se to ČS vyplatí nebo ne.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 13:59 | Brkleš

Postupně jsem omezoval počet položek u ČS, ale manželka nechtěla měnit banku. Odchodem do důchodu se to vyešilo. Důchod se začal posílat na nově zřízený účet u jiné banky, a u ČS se zrušil. Jediným problémem pro nás bylo, že zcela nesmyslně byla doba na zrušení dle jejich interních pedpisů 15 dní, takže jsme platili za výpis ještě jeden měsíc. Já bych se s nimi hádal, ale manželka nechtěla.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 13:38 | Pavel

Myslel jsem si, že jsem proti reklamám odolný - nejsem. Např. po nuceném shlédnutí několika reklam s "přiblblým Tomášem a skvělou ženštinou" jsem si jist, že služeb ČS nikdy nevyužiji. Stejně jako si určitě nekoupím na rýmu Nurofen, přestože patřím mezi miliony lidí, kteří podcenili rýmu.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 11:35 | pepa

já z asi 250 u spořky na nějakých 30 kč u Mbank. každý ale využívá jiné služby, a u každého je to jinak. odcházet se nikomu nechce, musí se zdravě nasrat a pak až zjistí, jak je to jednoduché. v podstatě nejsložitější úkon byl zrušit konto ve spořce-trvalo to asi hodinu. zbytek vše přes internet, smlouvy mi dovezli až k zákazníkovi, u kterého jsem zrovna byl, karta přišla poštou. jak vypadá jejich pobočka vím jenom z venku, občas chodím kolem.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2011 10:57 | Mirek

Jen jeden příklad.Za bankovní poplatky jsem v České spořitelně loni platil průměrně 140-150 Kč měsíčně.V prosinci jsem oznámil,že u nich končím a přecházím jinam kvůli poplatkům,které mi jinde nabídli lepší.A ejhle.Najednou to šlo i tady.Nyní platím kolem 90 Kč a za stejné služby,které jsem využíval i před tím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 10:43 | Jirka T

Bohužel Češi jsou proslulí svou stádovitostí a loajálností k jakýmkoliv formám více či méně idealistickým hnutím a směrům a skupinám. Kvůli podnikání a investicím mám asi pět účtů ve třech bankách, z čeho poplatky celkem dělají asi cca 20 Kč/měsíc (a to pouze za výběr z bankomatu) a do banky chodím akorát s větší hotovostí jinak ne. Internet. bankovnictví České Spořitelny není nějak zvlášť oslňující než v jiných bankách. Česká Spořitelna se mi líbí ale pouze jen ve formě akcií v mém portfoliu. A ostatní v mojí rodině se odnaučily brečet nad tím, že ČS zaplatí 2000 za rok, protože já jako akcionář jim s úsměvem na rtech radím, ať tam zůstanou, že mi vydělávají peníze. Holt každá jistota (vládní záchrany v případě dalšího krachu) něco stojí. A pak si to zaplatí ještě jako zaměstnanci na daních. :-)
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 10:19 | Klient

No jo, pokaždé, když přijdu na pobočky s médii pro sběrný účet, narazím na slečnu, která na mě hledí, jako kdybych jí citoval porno. Pak začne lítat po pobočce a shánět někoho zkušeného. Nevím, čím to je, že pokaždé natrefím na nováčka. Mají tam tak velkou fluktuaci zaměstnanců?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2011 9:42 | Rafter

Presne tak.. My chytrejsi jsme jinde a ti hloupejsi at si klidne vyuzivaji "vyhod" Sporitelny.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2011 9:37 | Irena Bajčiová

Dobrý den, také se mi nelíbi reklama české spořitelni...a hlvně také proto, že si vybraly zrovna Tomáše....dělají z neho přímo blbce.! Já mám syna Tomáše a uráži mě,když vidím toho chudáka Tomáše v reklamě,jak je neschopný. Tomášové jsou podle bible nevěříci, a to znamená: že si všechno důsledne prověřují a ověřují....tak to delá můj syn Tomáš. Myslím si,že kdyby si česká sporitelna našla v kalendáři jakékoliv jméno,jeho nositele by určite také nesouhlasili. Je na škodu všech Tomášu,že nebydlíme v USA.Tam by za použití svého jména pro reklamní účely,dostály slušné peníze....a netýka seto jenom finanční instituce. Ale reklam přibýva, často také na úkor hodnotnějších programů.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 8:50 | Bouček Antonín

Co si vzpomínám, tak Citigroup na počátku 21. století (na vrcholu internetové horečky) v rámci úspor nákladů halasně v USA experimentovala se zrušením poboček a jejich úplnou náhradou elektronickým bankovnictvím. Pak se ukázalo, že spousta lidí (zejména na zemědělském Středozápadě)nechodí na pobočky jenom provádět bankovní operace, ale často si tam chodí pokecat (tj. konzultovat obchodní záležitosti s bankéři), což jim žádný internet nikdy nenahradí. Nebylo-li možno pokecat v Citigroup, zrušil se účet a šlo se konzultovat do jiné banky, která v městečku pobočku měla. Experiment byl v tichosti ukončen a zavřené pobočky znovu otevřeny.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 8:29 | Petr

Pobočky prostě fungují. Ve Spořce je skoro pořád plno a tvoří se frnty. Většinou důchodců ani nechápe smysl lístěčků s číslem, natož aby dokázali úřednoci vysvětlit co chtějí. Pletou se jim pojmy trvalý příkaz, inkaso. Nedivím, se že se tam ty fronty tvoří, než se něčeho doberou, tak to trvá. Na druhé straně je dobré, že se důchodci koncentrují právě tam. Takže stačí tam nebýt. :-)
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 8:29 | Lerak

Nikam jinam než do ČS! "U nás máte úrok 5,1% z vložených peněz!" Řekl nám pracovník ČS a pak dodal "za tři roky! To je za rok...." a vytáhl kalkulačku. A nevěř pak tak finančně znalému pracovníkovi!!!
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 8:26 | Karel Janů

Bohužel s tou politickou mocí spořitelny máte pravdu :-( A ostatním to vyhovuje, protože mohou udržovat vysoké ceny...
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

10. 2. 2011 8:06

ČS je poměrně drahá, ale má i pár výhod proti konkurenci. Třeba kurzy cizích měn bývají lepší, hustá síť bankomatů. Ovšem odobrnost personálu na pobočkách je příšerná. Běžné věci zvládnou, ale běda, pokud chcete něco méně obvyklého. Ovšem umí zkonit i zcela běžné věci. Na každou prkotinu se musí ptát v ústředí v Praze, klidně vám budou tvrdit věci v rozporu se zákonem. Našel jsem na to lék. Zavolat si v takovém případě ředitele příslušného odboru, ten většinou má příslušné znalosti, narozdíl od cvičených opic na přepážce.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 7:54 | Jiří Červenka

Existují i jiné důvody, proč být u ČS, než že jsou tam všichni. Například propracované internetové bankovnictví, které umožňuje kompletní správu portfolia a navíc hladce funguje i na počítačích s alternativním operačním systémem.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

10. 2. 2011 5:35 | nakobyl

Za podobnou reklamou si vždy představuji v Praze sedící perspektivní blondýnku ovládající angličtinu.Poštovní spořitelna,jejíž část se dnes jmenuje ERA /význam ví asi jen autorka/,nabízí klientovi na jeho výpisu ke kontokorentnímu účtu zřízení kontokorentního účtu jednoduchou otázkou "Máte již kontokorent"?.Inu musíme si na jednoduchost /v myšlení/ zvykat.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Jahn

manažer

Jaroslav Havel

advokát

Martin Jahn
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 7 duelů
×
Jaroslav Havel
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services