Aktuality | Petr Kučera | 19. 3. 2021 | 6 komentářů
Novou ředitelkou marketingu a PR ve Slavia pojišťovně se stala Martina Lambert. Ta dříve působila ve skupině Wüstenrot, v Moneta Money Bank, LBBW Bank nebo finanční instituci CA IB, která je dnes součástí Unicreditbank.
Aktuality | Petr Kučera | 23. 2. 2021 | 3 komentáře
Air Bank opouští její marketingový ředitel Jakub Petřina. „Mám pro vás jedno překvapení. Rozhodl jsem se k velkému kroku a jdu Tomášovi (Čuprovi – pozn. red.) pomoct dobýt Západ. V březnu se smutkem opustím Air Bank, ale v květnu si s radostí sednu na novou židli skupinového šéfa marketingu Rohlíku. Těším se, bude to velká jízda,“ napsal dnes na Twitteru.
Aktuality | Petr Kučera | 22. 2. 2021 | 6 komentářů
Skupina ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, jehož tváří je modrý chameleon. Změnu připravila ve spolupráci s agenturou Zaraguza, která je od roku 2020 její hlavní kreativní agenturou. Součástí loga ČSOB se stane nový slogan – takzvaný claim: Jednoduše pro vás.
Analýza | Jakub Balada | 1. 12. 2020 | 11 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Podívejte se, co zjistil během letošního Black Friday.
Co se děje | Petr Kučera | 24. 11. 2020 | 47 komentářů
Některé e-shopy během Black Friday nabízejí na první pohled nižší slevy než v předchozích letech. Může za to služba Hlídač shopů, která ukazuje, o kolik je akční cena skutečně nižší než ta původní. Přísnější pravidla pro uvádění „přeškrtnutých“ cen mají brzo platit pro všechny obchody v EU.
Aktuality | Jiří Hovorka | 17. 9. 2020 | 71 komentářů
Lidl v Česku spustil svůj věrnostní program Lidl Plus. Dostupný je jako aplikace, která je ke stažení v App Store a Google Play. Věrnostní karta má v telefonu podobu QR kódu, který v průběhu markování zboží zákazník přiloží ke skeneru a může čerpat výhody.
Co se děje | Petr Kučera | 14. 9. 2020 | 19 komentářů
S netradiční marketingovou inovací přišly České dráhy. Zatímco firmy si obvykle nejvíc cení stálých zákazníků, dopravce jim podmínky zhoršil.
Aktuality | Petr Kučera | 9. 9. 2020 | 1 komentář
Novou ředitelkou PR a interní komunikace Equa bank se stala Kateřina Petko. Současně bude fungovat jako tisková mluvčí.
Aktuality | Jiří Hovorka | 27. 4. 2020
Společnost HS Advisory se může vrátit k používání značky 4fin pro svou poradenskou síť. Dohodla se totiž s společností 4finance s.r.o., která také působí v oblasti poradenství.
Co se děje | Petr Kučera | 5. 4. 2020 | 1 komentář
Fotogalerie: Jak české i světové firmy upravily loga, aby propagovaly nošení roušky nebo dodržování odstupu v době epidemie.
Co reklama neřekla | Jiří Hovorka | 26. 2. 2020 | 3 komentáře
Raiffeisenbank láká na hypotéku, jakou prý jinde nenajdete. Našli jsme.
Co se děje | Petr Kučera | 8. 1. 2020 | 195 komentářů
Obchodníci na krátkou dobu skokově zdraží, aby pak mohli lákat na větší slevu. EU chce, aby se k zákazníkům chovali férověji.
Analýza | Jakub Balada | 3. 12. 2019 | 15 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit uváděné slevy a tedy výhodnost nákupu. Co zjistil během letošního Black Friday?
Publicistika | Martina Fojtů | 30. 11. 2019 | 2 komentáře
Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval Vinařský fond v roce 2004. Dnes se pod touto značkou vyprodukuje přes dva miliony lahví ročně. Obnovená tradice ovšem není pro každého vinaře.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 10. 2019
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Technologické firmy – Google, Amazon a Microsoft – obsadily i další tři místa v žebříčku, který zveřejnila poradenská společnost Interbrand.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019 | 1 komentář
Po spojení s Generali zanikne i dosavadní logo České pojišťovny, které používala od roku 1971. A to přesto, že klienti Generali přejdou pod Českou pojišťovnu, ne naopak. Informuje o tom web Aktuálně.cz.
Když se řekne | Jan Traxler | 3. 9. 2019 | 5 komentářů
Mají společensky odpovědné investice šanci na úspěch? Podívejme se, jak si stojí v porovnání s průměrem trhu.
Když se řekne | Jan Traxler | 2. 9. 2019 | 2 komentáře
Proč se dnes firmy snaží chovat společensky odpovědně? Je to jenom móda, nebo na tom nakonec vydělají i ekonomicky? Vyplatí se do nich investovat? Přinášíme první ze tří dílů seriálu.
Aktuality | Petr Kučera | 12. 8. 2019 | 4 komentáře
Největší tuzemský e-shop Alza.cz prohrál u Městského soudu v Praze spor s nákupním rádcem Heureka.cz. O zatím nepravomocném rozhodnutí píše deník E15. Alza se vůči němu odvolala.
Co reklama neřekla | Jiří Hovorka, Petr Kučera | 2. 8. 2019 | 15 komentářů
Z atraktivně vypadající prémie, kterou se stavební spořitelna snaží porazit konkurenci, zůstane v lepším případě polovina.
Aktuality | Petr Kučera | 11. 6. 2019
Na první místo v novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ se dostal internetový obchod Amazon. Je to poprvé od roku 2007, kdy vyhrála jiná značka než Apple nebo Google (ten zvítězil v posledních třech letech).
Aktuality | Petr Kučera | 23. 5. 2019
Reklamní kampaň Air Bank na založení běžného účtu přes mobil se teď přesouvá také na koleje. Banka nově k založení účtu vyzývá i cestující v pražské a brněnské tramvaji. Obě mají jezdit do konce letošního října.
Co se děje | Petr Kučera | 9. 5. 2019 | 15 komentářů
UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 18. 11. 2017 | 4 komentáře
„Sport musí přinášet silné zážitky. Nikdo se nechce dívat na fotbalový zápas, který skončí 0:0, nebo na nudný závod formule 1. Tomu musí pořadatelé předcházet, jinak přijdou o diváky i o peníze,“ říká komerční ředitel leteckých závodů Red Bull Air Race Pavel Turek.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 18. 8. 2017 | 4 komentáře
Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?
Rozhovor | Martin Vlnas | 19. 12. 2015 | 4 komentáře
Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.
Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 26. 11. 2015 | 12 komentářů
Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte doktora Ferdu! Ulice bez psí stolice. Osoby bez domova mimo obytné zóny. Práci našim občanům, ne imigrantům. Myslíme to upřímně.
Komentář | Martin Víta | 24. 11. 2015
Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a Banky roku totiž zajímavě korelují. Uvidíme napřesrok, jestli se prokáže, že dobrá banka to musí dobře umět i s kamerou.
Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 5. 11. 2015 | 28 komentářů
Před pěti lety se pobočky Poštovní spořitelny přejmenovaly na Eru. Mohutná reklamní kampaň přesvědčovala lidi, že je tu nová a moderní značka, bez zápachu poštovní zatuchliny. Nyní se loga Poštovní spořitelny vracejí, o novou značku nikdo nestál.
Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 26. 3. 2015 | 13 komentářů
Kamkoli se pohneš, vědí o tobě. Ale neznepokojuje tě to. Je to oukej. Tyhle informace jsou tvoje platba za různé služby a službičky, i za úplné ptákoviny. Jen jestli nejdeš s cenou zbytečně a zatraceně nízko.