Banky ruší další pobočky. Optimalizace mění i pracovní dobu
16. 5. 2022 | Olga Skalková | 10 komentářů

Od roku 2013 ubyla v Česku víc než čtvrtina bankovních poboček. A čeká se další pokles – přinejmenším kvůli spojení dosavadních konkurentů.
Zdroj: ČSOB
Skupina ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, jehož tváří je modrý chameleon. Změnu připravila ve spolupráci s agenturou Zaraguza, která je od roku 2020 její hlavní kreativní agenturou. Součástí loga ČSOB se stane nový slogan – takzvaný claim: Jednoduše pro vás.
Chameleon nahradí dosavadní koncept s manželským párem Jindrou a Jindrou, který skupina používala od roku 2018.
„Chameleon je každodenním expertem se smyslem pro humor, který se snadno dokáže přizpůsobit potřebám klientů a je dobrým průvodcem ve světě financí. Jeho hlavním úkolem bude pomáhat lidem, aby si i v bance připadali jako doma a porozuměli všem bankovním i pojišťovacím produktům od účtu až po investice. Celý koncept se výrazně zaměřuje na zjednodušení a efektivitu komunikace a reaguje na aktuální trendy v chování klientů, kteří se ve velké míře přesouvají do online světa,“ říká Renata Němcová Pixová, výkonná ředitelka skupinové komunikace ČSOB.
„Chceme být pro klienty snadno zapamatovatelní a promlouvat k nim jako skupina ČSOB konzistentně ve všech formátech od televizních reklam až po online prostředí. Nový charakter chameleona nám v komunikaci umožní velkou variabilitu a budeme díky němu schopni rychle a flexibilně reagovat na dění kolem nás,“ dodává Němcová Pixová.
Věděli jste, že většina chameleonů preferuje jednoduché bankovnictví? Jednoho jsme si pořídili, aby vychytal mouchy finančního světa a usnadňoval našim klientům život. Seznamte se s novou tváří ČSOB. pic.twitter.com/6AHc9DRLJ4
— ČSOB (@CSOB_CZ) February 22, 2021
Nový přístup souvisí také s pokračujícím přibližováním značek ve skupině ČSOB. Koncept budou vedle samotné banky využívat také dceřiné společnosti ČSOB Leasing, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Pojišťovna a další.
ČSOB letos završí postupný útlum samostatné značky Poštovní spořitelna, chystá mimo jiné společné internetové a mobilní bankovnictví. Další změnou je přejmenování Českomoravské stavební spořitelny na ČSOB Stavební spořitelnu od 11. dubna. Liška jako maskot zůstává.
Sdílejte článek, než ho smažem
Diskuze
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
22. 2. 2021 14:32, DRSG
To muselo dát práce a přemýšlení! A přitom taková blbost! :-D
V diskuzi je celkem (6 komentářů) příspěvků.