Marketing

Proč vás pořád otravují s cookies? Webům hrozí pokuty

Když se řekne | Jana Divinová | 27. 2. 2022 | 35 komentářů

+217

Přes obsah internetové stránky na vás vyskočí cookie lišta. V posledních měsících o dost častěji než předtím. Provozovatelé webů totiž musí od letoška splnit přísnější pravidla.

Konec otravných volání. Jak funguje stopka na nevyžádané hovory

Co se děje | Jana Divinová | 7. 2. 2022 | 28 komentářů

+114

Ty nejlepší hrnce, energie za opravdu výhodnou cenu nebo třeba neodolatelně výnosná investice. S takovými nabídkami by už vám neměl nikdo volat – jestli jste s tím předem nesouhlasili. Přísnější pravidla, která přinesla letošní novela, ale začnou naplno fungovat až od července. V čem pomůže a na co si dál dávejte pozor?

Poštovní spořitelna končí s vlastním logem. Přejmenuje se

Co se děje | Petr Kučera | 3. 2. 2022 | 4 komentáře

+71

ČSOB završí propojování dříve samostatných značek, které začala před třemi lety.

Obsluha na pobočkách se zhoršila, zjistil test. Žebříček bank

Co se děje | Petr Kučera | 23. 12. 2021 | 11 komentářů

+15

Hlavní zjištění? Banky už při osobní schůzce tolik netlačí na prodej. Průzkumníci, kteří se tvářili jako reální klienti, zkoumali třeba i čistotu poradce a jeho stolu nebo počet obsluhujícího personálu.

Pravda o slevách. Našli jsme nové triky, ale i férově počítající e-shopy

Analýza | Jakub Balada | 30. 11. 2021 | 10 komentářů

+31

Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Jakub Balada z datového startupu Apify ukazuje, co hlídač zjistil během letošního Black Friday.

Proč byl u Schillerové Finfo? Ukažte své znalosti

Kvíz | Petr Kučera | 28. 11. 2021

+23

Ministři se mění, ale ty nejdůležitější postavy zůstávají. Nemaskujte vědomosti a vyzkoušejte si kvíz!

Předplatné jedním klikem. Odhlásit vás ale jen tak nenecháme

Co se děje | Jana Divinová | 23. 11. 2021

+24

Zatímco objednání internetových služeb lze snadno zařídit online, případné zrušení bývá komplikovanější.

Banka snížila úrok na spoření dřív, než slíbila. Klienti mají šanci na doplatek

Co se děje | Petr Kučera | 3. 11. 2021 | 13 komentářů

+17

Podle finančního arbitra bylo oznámení na webu banky o nesnížení úroku natolik konkrétní, že ho lze považovat za veřejný příslib, který má přednost před všeobecnými obchodními podmínkami.

Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Aktuality | Petr Kučera | 20. 9. 2021 | 23 komentářů

-13

Raiffeisenbank dnes startuje nový komunikační koncept, jejímž klíčovým motivem je odpověď Samozřejmě. Zároveň opouští dosavadní „černobílou“ komunikaci, nová kampaň bude barevná a zaměřená na širší cílovou skupinu.

Konec otravného volání. Stopka na telemarketing definitivně prošla

Co se děje | Jiří Hovorka | 15. 9. 2021 | 53 komentářů

+144

Firmy budou moci volat jen lidem, kteří s tím předem výslovně souhlasili. Podle dosavadních pravidel to bylo obráceně.

Konec otravného volání. Telemarketing odmítnete snadněji

Co se děje | Veronika Hejná | 12. 8. 2021 | 30 komentářů

+106

Dosavadní zákon předpokládá, že o nevyžádané hovory máte zájem, pokud jste je nezakázali u vašeho operátora. Během roku 2022 se mají pravidla otočit. Firmy budou moci volat jen lidem, kteří s tím předem výslovně souhlasili.

Konec otravného volání. Na telemarketing se chystá stopka

Aktuality | Jiří Hovorka | 16. 6. 2021 | 27 komentářů

+88

Poslanci dnes schválili rozsáhlou novelu zákona o elektronických komunikacích. Ta má kromě jiného změnit situaci u nevyžádaného marketingu přes telefon.

Dolaroví milionáři jsou věrní

FINMARKET | Ondřej Tůma | 22. 5. 2021 | 5 komentářů

+65

Tvář značky, její vůni a chuť dělá marketing. Rozhovor s Lukášem Trnkou, šéfem marketingu v BHS, o tom, jaká je práce markeťáka ve financích, odvětví na vůně a chutě na první pohled chudém.

Pokuta za sexistickou reklamu. Soud vydal přelomový rozsudek

Co se děje | Zdeněk Bauer | 2. 5. 2021 | 11 komentářů

-27

Pokud firma využije v reklamě nahé ženské tělo bez jakékoliv souvislosti se svou činností, může to být v rozporu s dobrými mravy. Nejvyšší správní soud potvrdil pokutu od krajského živnostenského úřadu.

Komunikaci Slavia pojišťovny vede Martina Lambert

Aktuality | Petr Kučera | 19. 3. 2021 | 6 komentářů

+11

Novou ředitelkou marketingu a PR ve Slavia pojišťovně se stala Martina Lambert. Ta dříve působila ve skupině Wüstenrot, v Moneta Money Bank, LBBW Bank nebo finanční instituci CA IB, která je dnes součástí Unicreditbank.

Marketingový šéf Air Bank jde podpořit expanzi Rohlíku

Aktuality | Petr Kučera | 23. 2. 2021 | 3 komentáře

+6

Air Bank opouští její marketingový ředitel Jakub Petřina. „Mám pro vás jedno překvapení. Rozhodl jsem se k velkému kroku a jdu Tomášovi (Čuprovi – pozn. red.) pomoct dobýt Západ. V březnu se smutkem opustím Air Bank, ale v květnu si s radostí sednu na novou židli skupinového šéfa marketingu Rohlíku. Těším se, bude to velká jízda,“ napsal dnes na Twitteru.

ČSOB sází na chameleona, střídá Jindru a Jindru

Aktuality | Petr Kučera | 22. 2. 2021 | 6 komentářů

+11

Skupina ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, jehož tváří je modrý chameleon. Změnu připravila ve spolupráci s agenturou Zaraguza, která je od roku 2020 její hlavní kreativní agenturou. Součástí loga ČSOB se stane nový slogan – takzvaný claim: Jednoduše pro vás.

Pravda o slevách. Nové důkazy, jak e-shopy čarují s cenou

Analýza | Jakub Balada | 1. 12. 2020 | 11 komentářů

+54

Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Podívejte se, co zjistil během letošního Black Friday.

Triky se slevami skončí. Snadno zjistíte skutečnou

Co se děje | Petr Kučera | 24. 11. 2020 | 47 komentářů

+121

Některé e-shopy během Black Friday nabízejí na první pohled nižší slevy než v předchozích letech. Může za to služba Hlídač shopů, která ukazuje, o kolik je akční cena skutečně nižší než ta původní. Přísnější pravidla pro uvádění „přeškrtnutých“ cen mají brzo platit pro všechny obchody v EU.

Lidl spouští věrnostní program se slevami na míru

Aktuality | Jiří Hovorka | 17. 9. 2020 | 71 komentářů

-52

Lidl v Česku spustil svůj věrnostní program Lidl Plus. Dostupný je jako aplikace, která je ke stažení v App Store a Google Play. Věrnostní karta má v telefonu podobu QR kódu, který v průběhu markování zboží zákazník přiloží ke skeneru a může čerpat výhody.

Kdo jezdí často, přijde o odškodné za zpoždění. Odměna za věrnost podle ČD

Co se děje | Petr Kučera | 14. 9. 2020 | 19 komentářů

+65

S netradiční marketingovou inovací přišly České dráhy. Zatímco firmy si obvykle nejvíc cení stálých zákazníků, dopravce jim podmínky zhoršil.

Equa bank má novou ředitelku komunikace

Aktuality | Petr Kučera | 9. 9. 2020 | 1 komentář

+1

Novou ředitelkou PR a interní komunikace Equa bank se stala Kateřina Petko. Současně bude fungovat jako tisková mluvčí.

Spor o značku 4fin končí, firmy se dohodly

Aktuality | Jiří Hovorka | 27. 4. 2020

+7

Společnost HS Advisory se může vrátit k používání značky 4fin pro svou poradenskou síť. Dohodla se totiž s společností 4finance s.r.o., která také působí v oblasti poradenství.

George v roušce, Audi s odstupem. Podívejte se na značky v karanténě

Co se děje | Petr Kučera | 5. 4. 2020 | 1 komentář

+14

Fotogalerie: Jak české i světové firmy upravily loga, aby propagovaly nošení roušky nebo dodržování odstupu v době epidemie.

Vychytávky na klienty. Banka slibuje unikátní výhody, jinde jsou taky

Co reklama neřekla | Jiří Hovorka | 26. 2. 2020 | 3 komentáře

+24

Raiffeisenbank láká na hypotéku, jakou prý jinde nenajdete. Našli jsme.

Triky Mountfieldu mají skončit. Pravidla pro slevy zpřísní

Co se děje | Petr Kučera | 8. 1. 2020 | 193 komentářů

+1177

Obchodníci na krátkou dobu skokově zdraží, aby pak mohli lákat na větší slevu. EU chce, aby se k zákazníkům chovali férověji.

Pravda o slevách: Podívejte se, jak e-shopy čarují s cenou

Analýza | Jakub Balada | 3. 12. 2019 | 15 komentářů

+167

Díky Hlídači shopů si můžete ověřit uváděné slevy a tedy výhodnost nákupu. Co zjistil během letošního Black Friday?

Svatomartinské: produkt na jedničku. Hlavně za marketing

Publicistika | Martina Fojtů | 30. 11. 2019 | 2 komentáře

+8

Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval Vinařský fond v roce 2004. Dnes se pod touto značkou vyprodukuje přes dva miliony lahví ročně. Obnovená tradice ovšem není pro každého vinaře.

Nový žebříček nejcennějších značek světa: Facebook vypadl z Top 10

Aktuality | Petr Kučera | 17. 10. 2019

+4

Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Technologické firmy – Google, Amazon a Microsoft – obsadily i další tři místa v žebříčku, který zveřejnila poradenská společnost Interbrand.

Logo České pojišťovny skončí, s Generali převezme i lva

Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019 | 1 komentář

-4

Po spojení s Generali zanikne i dosavadní logo České pojišťovny, které používala od roku 1971. A to přesto, že klienti Generali přejdou pod Českou pojišťovnu, ne naopak. Informuje o tom web Aktuálně.cz.

Stránka 1/7

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  15 937 900 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Doporučujeme

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

Kopejte kryty, nebo jeďte na Zéland. Hrozba atomové války je zpět

S pokračující válkou na Ukrajině se stále více mluví o možném použití jaderných zbraní....více

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Jak normální je, aby pětatřicetiletí chlapi spali s patnáctiletými holkami?

Kauza z minulého týdne, kdy dva muži ve středním věku odvedli do hotelu dvě dívky, kterým...více

Co bude s fotbalem na Ukrajině a v Rusku? Odpovídají novináři Soukup a Raiman

Že by se neměl míchat fotbal s politikou? Když nemůžete sportovat, protože vám někdo vybombarduje...více

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Dokedy musí dieťa sedieť v autosedačke? Definícia zákona je pomerne prekvapujúca

Každý rodič pozná problémy s prepravou svojich malých ratolestí. Dokedy musia mať deti...více

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.