marketing

Komunikaci Slavia pojišťovny vede Martina Lambert

Aktuality | Petr Kučera | 19. 3. 2021 | 5 komentářů

+11

Novou ředitelkou marketingu a PR ve Slavia pojišťovně se stala Martina Lambert. Ta dříve působila ve skupině Wüstenrot, v Moneta Money Bank, LBBW Bank nebo finanční instituci CA IB, která je dnes součástí Unicreditbank.

Marketingový šéf Air Bank jde podpořit expanzi Rohlíku

Aktuality | Petr Kučera | 23. 2. 2021 | 3 komentáře

+6

Air Bank opouští její marketingový ředitel Jakub Petřina. „Mám pro vás jedno překvapení. Rozhodl jsem se k velkému kroku a jdu Tomášovi (Čuprovi – pozn. red.) pomoct dobýt Západ. V březnu se smutkem opustím Air Bank, ale v květnu si s radostí sednu na novou židli skupinového šéfa marketingu Rohlíku. Těším se, bude to velká jízda,“ napsal dnes na Twitteru.

ČSOB sází na chameleona, střídá Jindru a Jindru

Aktuality | Petr Kučera | 22. 2. 2021 | 6 komentářů

+11

Skupina ČSOB přichází s novým komunikačním konceptem, jehož tváří je modrý chameleon. Změnu připravila ve spolupráci s agenturou Zaraguza, která je od roku 2020 její hlavní kreativní agenturou. Součástí loga ČSOB se stane nový slogan – takzvaný claim: Jednoduše pro vás.

Pravda o slevách. Nové důkazy, jak e-shopy čarují s cenou

Analýza | Jakub Balada | 1. 12. 2020 | 11 komentářů

+51

Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Podívejte se, co zjistil během letošního Black Friday.

Triky se slevami skončí. Snadno zjistíte skutečnou

Co se děje | Petr Kučera | 24. 11. 2020 | 46 komentářů

+118

Některé e-shopy během Black Friday nabízejí na první pohled nižší slevy než v předchozích letech. Může za to služba Hlídač shopů, která ukazuje, o kolik je akční cena skutečně nižší než ta původní. Přísnější pravidla pro uvádění „přeškrtnutých“ cen mají brzo platit pro všechny obchody v EU.

Lidl spouští věrnostní program se slevami na míru

Aktuality | Jiří Hovorka | 17. 9. 2020 | 60 komentářů

-52

Lidl v Česku spustil svůj věrnostní program Lidl Plus. Dostupný je jako aplikace, která je ke stažení v App Store a Google Play. Věrnostní karta má v telefonu podobu QR kódu, který v průběhu markování zboží zákazník přiloží ke skeneru a může čerpat výhody.

Kdo jezdí často, přijde o odškodné za zpoždění. Odměna za věrnost podle ČD

Co se děje | Petr Kučera | 14. 9. 2020 | 18 komentářů

+59

S netradiční marketingovou inovací přišly České dráhy. Zatímco firmy si obvykle nejvíc cení stálých zákazníků, dopravce jim podmínky zhoršil.

Equa bank má novou ředitelku komunikace

Aktuality | Petr Kučera | 9. 9. 2020 | 1 komentář

+1

Novou ředitelkou PR a interní komunikace Equa bank se stala Kateřina Petko. Současně bude fungovat jako tisková mluvčí.

Spor o značku 4fin končí, firmy se dohodly

Aktuality | Jiří Hovorka | 27. 4. 2020

+7

Společnost HS Advisory se může vrátit k používání značky 4fin pro svou poradenskou síť. Dohodla se totiž s společností 4finance s.r.o., která také působí v oblasti poradenství.

George v roušce, Audi s odstupem. Podívejte se na značky v karanténě

Co se děje | Petr Kučera | 5. 4. 2020 | 1 komentář

+14

Fotogalerie: Jak české i světové firmy upravily loga, aby propagovaly nošení roušky nebo dodržování odstupu v době epidemie.

Vychytávky na klienty. Banka slibuje unikátní výhody, jinde jsou taky

Co reklama neřekla | Jiří Hovorka | 26. 2. 2020 | 3 komentáře

+24

Raiffeisenbank láká na hypotéku, jakou prý jinde nenajdete. Našli jsme.

Triky Mountfieldu mají skončit. Pravidla pro slevy zpřísní

Co se děje | Petr Kučera | 8. 1. 2020 | 186 komentářů

+1174

Obchodníci na krátkou dobu skokově zdraží, aby pak mohli lákat na větší slevu. EU chce, aby se k zákazníkům chovali férověji.

Pravda o slevách: Podívejte se, jak e-shopy čarují s cenou

Analýza | Jakub Balada | 3. 12. 2019 | 15 komentářů

+167

Díky Hlídači shopů si můžete ověřit uváděné slevy a tedy výhodnost nákupu. Co zjistil během letošního Black Friday?

Svatomartinské: produkt na jedničku. Hlavně za marketing

Publicistika | Martina Fojtů | 30. 11. 2019 | 2 komentáře

+8

Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval Vinařský fond v roce 2004. Dnes se pod touto značkou vyprodukuje přes dva miliony lahví ročně. Obnovená tradice ovšem není pro každého vinaře.

Nový žebříček nejcennějších značek světa: Facebook vypadl z Top 10

Aktuality | Petr Kučera | 17. 10. 2019

+4

Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Technologické firmy – Google, Amazon a Microsoft – obsadily i další tři místa v žebříčku, který zveřejnila poradenská společnost Interbrand.

Logo České pojišťovny skončí, s Generali převezme i lva

Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019 | 1 komentář

-4

Po spojení s Generali zanikne i dosavadní logo České pojišťovny, které používala od roku 1971. A to přesto, že klienti Generali přejdou pod Českou pojišťovnu, ne naopak. Informuje o tom web Aktuálně.cz.

Investice, které vydělaly víc. Nebojte se vsadit na dobrou pověst

Když se řekne | Jan Traxler | 3. 9. 2019 | 5 komentářů

+17

Mají společensky odpovědné investice šanci na úspěch? Podívejme se, jak si stojí v porovnání s průměrem trhu.

Firmy se špatným chováním nechceme. Proč roste zájem o odpovědné investice

Když se řekne | Jan Traxler | 2. 9. 2019 | 2 komentáře

+10

Proč se dnes firmy snaží chovat společensky odpovědně? Je to jenom móda, nebo na tom nakonec vydělají i ekonomicky? Vyplatí se do nich investovat? Přinášíme první ze tří dílů seriálu.

Alza prohrála soud s Heurekou. Má se omluvit

Aktuality | Petr Kučera | 12. 8. 2019 | 4 komentáře

+1

Největší tuzemský e-shop Alza.cz prohrál u Městského soudu v Praze spor s nákupním rádcem Heureka.cz. O zatím nepravomocném rozhodnutí píše deník E15. Alza se vůči němu odvolala.

Nové prémie ke stavebku: Lákají na 4000 Kč, dají nejvýš půlku

Co reklama neřekla | Jiří Hovorka, Petr Kučera | 2. 8. 2019 | 15 komentářů

+38

Z atraktivně vypadající prémie, kterou se stavební spořitelna snaží porazit konkurenci, zůstane v lepším případě polovina.

Žebříček nejcennějších značek světa má novou jedničku

Aktuality | Petr Kučera | 11. 6. 2019

0

Na první místo v novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ se dostal internetový obchod Amazon. Je to poprvé od roku 2007, kdy vyhrála jiná značka než Apple nebo Google (ten zvítězil v posledních třech letech).

Air Bank vyjíždí s tramvají Zakládačkou. Je to kampaň

Aktuality | Petr Kučera | 23. 5. 2019

0

Reklamní kampaň Air Bank na založení běžného účtu přes mobil se teď přesouvá také na koleje. Banka nově k založení účtu vyzývá i cestující v pražské a brněnské tramvaji. Obě mají jezdit do konce letošního října.

Mažu si tě z přátel. Banka končí na Facebooku, sklízí posměch

Co se děje | Petr Kučera | 9. 5. 2019 | 15 komentářů

+3

UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.

Pavel Turek: Tvář sportu určuje marketing už dávno

Rozhovor | Ondřej Tůma | 18. 11. 2017 | 4 komentáře

+37

„Sport musí přinášet silné zážitky. Nikdo se nechce dívat na fotbalový zápas, který skončí 0:0, nebo na nudný závod formule 1. Tomu musí pořadatelé předcházet, jinak přijdou o diváky i o peníze,“ říká komerční ředitel leteckých závodů Red Bull Air Race Pavel Turek.

Očima expertů: Fotbalista za šest miliard! Nemravné?

Očima expertů | Ondřej Tůma | 18. 8. 2017 | 4 komentáře

+15

Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?

Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte

Rozhovor | Martin Vlnas | 19. 12. 2015 | 4 komentáře

+22

Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.

Strhejte politiky z billboardů. A pak vymažte billboardy z map

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 26. 11. 2015 | 12 komentářů

0

Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte doktora Ferdu! Ulice bez psí stolice. Osoby bez domova mimo obytné zóny. Práci našim občanům, ne imigrantům. Myslíme to upřímně.

Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?

Komentář | Martin Víta | 24. 11. 2015

0

Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a Banky roku totiž zajímavě korelují. Uvidíme napřesrok, jestli se prokáže, že dobrá banka to musí dobře umět i s kamerou.

Fénix z popela: Poštovní spořitelna se vrací, Era se jde zahrabat

Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 5. 11. 2015 | 28 komentářů

+30

Před pěti lety se pobočky Poštovní spořitelny přejmenovaly na Eru. Mohutná reklamní kampaň přesvědčovala lidi, že je tu nová a moderní značka, bez zápachu poštovní zatuchliny. Nyní se loga Poštovní spořitelny vracejí, o novou značku nikdo nestál.

Jména hloupých ve všech sloupích? Prodáš, co o sobě víš i nevíš

Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 26. 3. 2015 | 13 komentářů

+31

Kamkoli se pohneš, vědí o tobě. Ale neznepokojuje tě to. Je to oukej. Tyhle informace jsou tvoje platba za různé služby a službičky, i za úplné ptákoviny. Jen jestli nejdeš s cenou zbytečně a zatraceně nízko.

Stránka 1/6

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 891 429 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Doporučujeme

Když odcházejí „nepostradatelní“. Kellnerova chobotnice kořist nepustí

Když odcházejí „nepostradatelní“. Kellnerova chobotnice kořist nepustí

Některé firmy jsou až myticky spojeny se svými zakladateli. Jejich odchody proto bývají...více

Dovolená bude drahá, ale letenky za to nemůžou. Připravte si tisíce navíc

Dovolená bude drahá, ale letenky za to nemůžou. Připravte si tisíce navíc

Letecká doprava zažívá největší novodobou krizi. Většina letadel, alespoň v Evropě určitě,...více

Všichni bychom si pro jistotu měli sepsat závěť. Rozhovor s Barborou Antonovou

Všichni bychom si pro jistotu měli sepsat závěť. Rozhovor s Barborou Antonovou

Barbora Antonová je až notoricky oblíbenou brněnskou veřejnou osobností, za hranicemi...více

Jak přežít depresi a úzkost bez odborné pomoci

Jak přežít depresi a úzkost bez odborné pomoci

O tom, že pandemie a její důsledky vyvolávají psychické problémy i u lidí, kteří se s...více

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.