marketing

Pravda o slevách: Podívejte se, jak e-shopy čarují s cenou

Analýza | Jakub Balada | 3. 12. 2019 | 12 komentářů

+70

Díky Hlídači shopů si můžete ověřit uváděné slevy a tedy výhodnost nákupu. Co zjistil během letošního Black Friday?

Svatomartinské: produkt na jedničku. Hlavně za marketing

Publicistika | Martina Fojtů | 30. 11. 2019 | 2 komentáře

+6

Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval Vinařský fond v roce 2004. Dnes se pod touto značkou vyprodukuje přes dva miliony lahví ročně. Obnovená tradice ovšem není pro každého vinaře.

Nový žebříček nejcennějších značek světa: Facebook vypadl z Top 10

Aktuality | Petr Kučera | 17. 10. 2019

+4

Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Technologické firmy – Google, Amazon a Microsoft – obsadily i další tři místa v žebříčku, který zveřejnila poradenská společnost Interbrand.

Logo České pojišťovny skončí, s Generali převezme i lva

Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019 | 1 komentář

-2

Po spojení s Generali zanikne i dosavadní logo České pojišťovny, které používala od roku 1971. A to přesto, že klienti Generali přejdou pod Českou pojišťovnu, ne naopak. Informuje o tom web Aktuálně.cz.

Investice, které vydělaly víc. Nebojte se vsadit na dobrou pověst

Když se řekne | Jan Traxler | 3. 9. 2019 | 5 komentářů

+14

Mají společensky odpovědné investice šanci na úspěch? Podívejme se, jak si stojí v porovnání s průměrem trhu.

Firmy se špatným chováním nechceme. Proč roste zájem o odpovědné investice

Když se řekne | Jan Traxler | 2. 9. 2019 | 2 komentáře

+7

Proč se dnes firmy snaží chovat společensky odpovědně? Je to jenom móda, nebo na tom nakonec vydělají i ekonomicky? Vyplatí se do nich investovat? Přinášíme první ze tří dílů seriálu.

Alza prohrála soud s Heurekou. Má se omluvit

Aktuality | Petr Kučera | 12. 8. 2019 | 4 komentáře

+1

Největší tuzemský e-shop Alza.cz prohrál u Městského soudu v Praze spor s nákupním rádcem Heureka.cz. O zatím nepravomocném rozhodnutí píše deník E15. Alza se vůči němu odvolala.

Nové prémie ke stavebku: Lákají na 4000 Kč, dají nejvýš půlku

Co reklama neřekla | Jiří Hovorka, Petr Kučera | 2. 8. 2019 | 15 komentářů

+34

Z atraktivně vypadající prémie, kterou se stavební spořitelna snaží porazit konkurenci, zůstane v lepším případě polovina.

Žebříček nejcennějších značek světa má novou jedničku

Aktuality | Petr Kučera | 11. 6. 2019

0

Na první místo v novém žebříčku nejhodnotnějších značek světa BrandZ se dostal internetový obchod Amazon. Je to poprvé od roku 2007, kdy vyhrála jiná značka než Apple nebo Google (ten zvítězil v posledních třech letech).

Air Bank vyjíždí s tramvají Zakládačkou. Je to kampaň

Aktuality | Petr Kučera | 23. 5. 2019

0

Reklamní kampaň Air Bank na založení běžného účtu přes mobil se teď přesouvá také na koleje. Banka nově k založení účtu vyzývá i cestující v pražské a brněnské tramvaji. Obě mají jezdit do konce letošního října.

Mažu si tě z přátel. Banka končí na Facebooku, sklízí posměch

Co se děje | Petr Kučera | 9. 5. 2019 | 15 komentářů

+3

UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.

Pavel Turek: Tvář sportu určuje marketing už dávno

Rozhovor | Ondřej Tůma | 18. 11. 2017 | 4 komentáře

+37

„Sport musí přinášet silné zážitky. Nikdo se nechce dívat na fotbalový zápas, který skončí 0:0, nebo na nudný závod formule 1. Tomu musí pořadatelé předcházet, jinak přijdou o diváky i o peníze,“ říká komerční ředitel leteckých závodů Red Bull Air Race Pavel Turek.

Očima expertů: Fotbalista za šest miliard! Nemravné?

Očima expertů | Ondřej Tůma | 18. 8. 2017 | 4 komentáře

+15

Zbláznili se majitelé klubu Paris Saint-Germain, když za brazilskou hvězdu Neymara zaplatili astronomickou částku takřka šesti miliard korun? Může se jim to ekonomicky vyplatit, nebo měli i jinou motivaci? A jsou přestupní a platové částky ve vrcholovém sportu ještě smysluplné?

Destilatér: I tuzemák může být výborný. Když to umíte

Rozhovor | Martin Vlnas | 19. 12. 2015 | 4 komentáře

+21

Zdá se, že i přes záplavu zahraničních rumů, ginů nebo bylinných likérů, která se na nás valí z reklamy doslova na každém kroku, zůstává řada Čechů věrná klasice – tuzemáku.

Strhejte politiky z billboardů. A pak vymažte billboardy z map

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 26. 11. 2015 | 12 komentářů

+1

Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte doktora Ferdu! Ulice bez psí stolice. Osoby bez domova mimo obytné zóny. Práci našim občanům, ne imigrantům. Myslíme to upřímně.

Magie h-indexu: Předpoví úspěch na YouTube příští Banku roku?

Komentář | Martin Víta | 24. 11. 2015

0

Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a Banky roku totiž zajímavě korelují. Uvidíme napřesrok, jestli se prokáže, že dobrá banka to musí dobře umět i s kamerou.

Fénix z popela: Poštovní spořitelna se vrací, Era se jde zahrabat

Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 5. 11. 2015 | 29 komentářů

+28

Před pěti lety se pobočky Poštovní spořitelny přejmenovaly na Eru. Mohutná reklamní kampaň přesvědčovala lidi, že je tu nová a moderní značka, bez zápachu poštovní zatuchliny. Nyní se loga Poštovní spořitelny vracejí, o novou značku nikdo nestál.

Jména hloupých ve všech sloupích? Prodáš, co o sobě víš i nevíš

Co si o tom myslíte | Gabriel Pleska | 26. 3. 2015 | 13 komentářů

+31

Kamkoli se pohneš, vědí o tobě. Ale neznepokojuje tě to. Je to oukej. Tyhle informace jsou tvoje platba za různé služby a službičky, i za úplné ptákoviny. Jen jestli nejdeš s cenou zbytečně a zatraceně nízko.

Zbyněk Veselý: Finanční gramotnost roste, lidé chtějí vědět, o co hrají

Rozhovor | Monika Veselíková, Martin Vlnas | 24. 2. 2015 | 3 komentáře

+3

Klienti nejsou hloupí, proč by nakupovali za dvacet, když jinde je to za deset? Při koupi auta se dnes lidé ptají, kolik je bude stát pojištění, financování a také servis. Dřív je zajímalo jediné – kolik za něj zaplatí teď. Tahle zvyšující se finanční gramotnost se projevuje i v životním pojištění,“ říká v rozhovoru pro Peníze.cz obchodní ředitel pojišťovny UNIQA Zbyněk Veselý.

Už dávno nejsme konzervy, říká alkoholový guru Richard Švéda

Rozhovor | Ondřej Tůma | 14. 2. 2015 | 4 komentáře

+80

„Například u vína jsou Češi stále znalejší a mají chuť poznávat a ochutnávat nové věci. Je dobře, že se tu už nerozlišuje jen mezi bílým a červeným, krabicí a lahví,“ říká v rozhovoru generální ředitel společnosti Premier Wines & Spirits Richard Švéda.

Prodáváme byt: Inzerát má ukázat přednosti nemovitosti, ale lhát se nemá

Seriál | Vladimír Zuzák | 21. 1. 2015 | 4 komentáře

+28

Patnáct řádků textu, pět fotek a jedna cena – to je standardní inzerát na realitním serveru. Vaše omezené hřiště, na kterém musíte předvést to nejlepší, abyste zaujali. Aby vám zavolali, aby byt chtěli, aby ho koupili.

Od tramvaje k vibrátoru: Cesta designerky Anny Marešové

Rozhovor | Ondřej Tůma | 30. 8. 2014 | 2 komentáře

+53

Uznání odborníků sklidila už za svůj projekt Tramvaj pro Prahu. Mediálně známá ale začala být až díky vítězství v Národní ceně za studentský design s kolekcí erotických pomůcek Whoop de doo. I když mohla jít pracovat do zahraničí, rozhodla se nakonec zůstat v Česku a rozjet vlastní podnikání, které se netočí jen kolem Venušiných kuliček a vibrátorů.

Facebook. Myšičko, a co teď?

Sloupek | Michal Kašpárek | 4. 7. 2014 | 5 komentářů

+5

Problém není, že Facebook experimentoval s emocemi svých uživatelů. Problém je, že neumíme na odhalení stále běžnějších experimentů reagovat líp než směsí rozhořčení a ignorance.

Naštvaní ptáci útočí na vaše peněženky. Přes vaše děti!

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 3. 4. 2014 | 27 komentářů

+44

Spolehlivě vás donutí jít právě do supermarketu X či Y. A utratit v něm víc, než potřebujete. Víc, než chcete. Obchodní řetězce mají v boji o zákazníka nebezpečného spojence: vaše dítě. Dobře vědí, že je Achillovou patou „rozumně nakupujícího spotřebitele“. A tak supermarkety svůj byznys razí právě přes ty nejmenší. Co si o tom myslíte?

Jakub Lohniský: Oblek vybírejte radši bez manželky

Rozhovor | Ondřej Tůma | 29. 3. 2014 | 6 komentářů

+35

„Pomalu se dostáváme do fáze, kdy se lidi už tak nezajímají o samotnou značku, jako spíš o materiály a zákonitosti toho, jak se správně oblékat. Už nechceme být navlečení do polyesteru, nosit strakaté košile a boty na běhání. Je to podobné tomu, co se tu děje v gastronomii,“ říká v exkluzivním rozhovoru Jakub Lohniský, zakladatel značky Le Premier.

Jakub Lohniský: Chlapi chtějí všechno naráz, nebaví je courat po obchodech

Rozhovor | Ondřej Tůma | 22. 3. 2014 | 6 komentářů

+22

„Lidi by tu měli pochopit, že když se jdou v neděli odpoledne projít do centra Prahy, tak by na sebe neměli navléknout tepláky a šusťákovou bundu,“ říká v rozhovoru pro server Peníze.cz zakladatel značky s pánskou módou Le Premier.

Sexuální marketing

Komiks | redakce Peníze.CZ | 12. 1. 2014 | 1 komentář

0

Dali jsme na radu mediálního odborníka a marketingového experta, kterým je sousedovic malý Mirek. Tak schválně, co to udělá.

Sleva pro pravičáky: blbý nápad, ale žádný zločin

Komentář | Michal Kašpárek | 20. 12. 2013 | 24 komentářů

+8

Může sleva podněcovat k nenávisti? Kde končí a začínají práva a povinnosti podnikatelů? Je bonzování vizitkou Zemanových voličů?

Pořád není líp? Vygeneruj si nové hnutí!

Hra | Michal Kašpárek | 1. 11. 2013 | 54 komentářů

-9624

Pokud se vašim dětem zavčas nerozzáří oči, vytvořte jim nový spasitelský projekt jediným klepnutím myší.

A inženýři ekonomie mlčí. I před volbami

Sloupek | Ondřej Podlešák | 24. 10. 2013 | 6 komentářů

+41

Je známý fakt, že většina české populace podceňuje výběr finančních produktů. A nejinak se chová v předvolebním období. Součástí finanční gramotnosti je totiž i výběr vhodné politické strany. Jím rozhodujete o tom, jak bude vypadat váš rozpočet. A rozhodně neplatí, že jeden hlas nic nezmění, ba naopak, jeden hlas mění vše. Nevěříte?

Stránka 1/6

Předchozí

1

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 342 316 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Články na Heroine.cz

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

A žila sama šťastně až do smrti. Párování přeceňujeme, říká psycholog

Když Emma Watson nedávno řekla, že je ve svých skoro třicíti spokojená i bez vztahu, vyvolalo...více

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Vít Samek Na vlastní otvor: Urologie

Poslední otvor. Ten nejmenší a nejcitlivější. Otvor zásadní. Cystoskopie, endoskopické...více

Šest filmů z kohoutku podle Apoleny Rychlíkové

Šest filmů z kohoutku podle Apoleny Rychlíkové

Někdo chodí do kina, někdo krade. Jiný má telku. A někdo si pustí film z Aerovodu. Zeptali...více

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.