marketing

Toužíte po luxusu? Jděte po příbězích

Sloupek | Michal Kašpárek | 17. 5. 2013 | 5 komentářů

-12

Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?

Hypotéka s prémií: Změny k lepšímu u České spořitelny?

Co se děje | Vladimír Švorba | 21. 3. 2013 | 3 komentáře

+17

Největší česká banka po dlouhé době přišla s něčím, co může být pro klienty opravdu zajímavé. Ke své hypotéce nabízí za určitých podmínek finanční prémii. A klient bažící po vlastním bydlení se nemusí bát sankce, když se mu podmínky po letech nebudou už tolik líbit.

Vstoupit, či nevstoupit do druhého pilíře? Dilema i pro finanční instituce

Když se řekne | Martin Vlnas | 22. 1. 2013 | 6 komentářů

+58

Drtivá většina analýz a komentářů hodnotí klady a zápory druhého pilíře pohledem klientů, pro které představuje vstup do „dvojky“ zásadní a nevratné životní rozhodnutí. Klíčové volby ale musela a stále musí činit i druhá strana barikády – finanční instituce.

Rudolf Náprstek: Kvalitní potraviny se dají koupit i v supermarketu

Rozhovor | Ondřej Tůma | 12. 1. 2013 | 19 komentářů

+64

„Některé koncerny sponzorují neziskové informace a na oplátku od nich získávají ‚nezávislá‘ ocenění,“ komentuje předseda občanského sdružení Zdravá potravina kvanta značek kvality a původu, které potkáte na českých potravinách. Když před lety sháněl fakta o tom, co vlastně jí, zjistil, že neexistuje komplexní zdroj informací. Jako programátor tedy sám začal vytvářet jejích databázi...

Konec světa se blíží, roztočte ty prachy! Co si o tom myslíte?

Co si o tom myslíte | Petra Dlouhá | 13. 12. 2012 | 24 komentářů

+1

Většinou už jsme zapomněli proč, ale všichni víme, že jednadvacátého prosince má přijít konec světa. Zbývá nám týden a den. Čas na poslední velkou investici je tu. Jaká bude ta vaše?

Malé peníze: Triky a převleky. Co na vás zkouší marketing finančních institucí

Co reklama neřekla | Jan Müller | 19. 9. 2012 | 12 komentářů

+30

Tady neřekneme úplnou pravdu, tady to řekneme trochu složitěji. Napíšeme krásný úrok – a třeba si někdo nevšimne, že ho počítáme na tři roky a ne na rok, jak je v kraji zvykem. Aromatizováno, přibarveno. Takhle to na vás zkoušejí. Nedejte se.

Akční nabídky spořicích účtů. Jakými úroky nás banky lákají?

Co se děje | Ondřej Tůma | 13. 9. 2012 | 14 komentářů

+13

Jedničkou na trhu je od září Spořicí účet JINAK s úrokem 2,9 %. ING se rozhodla odměnit věrné klienty. Equa Bank přináší nadprůměrné zhodnocení těm, kteří z účtu nebudou vybírat. Air Bank sází na garanci TOP 3.

Velký barman vás vidí. Chytré kamery obracejí marketing naruby (a děsí zákazníky)

Co se děje | Michal Kašpárek | 25. 5. 2012 | 4 komentáře

0

Nová služba v přímém přenose roztrubuje, ve kterých podnicích je plno, jak staří lidé tam zrovna jsou a jaký je poměr mužů a žen. A to je teprve začátek!

Malé peníze: Vždy mezi třemi nejlepšími. Jak se to má s garancí úroku od Air Bank

Co reklama neřekla | Jan Müller | 25. 4. 2012 | 13 komentářů

+42

Každá z nových bank se snaží něčím vytáhnout, zaujmout, nalákat. Air Bank přišla mezi jiným s „garancí TOP3“ – její spořicí účet má mít vždycky alespoň třetí nejlepší úrok na trhu. V pravidelném seriálu se čtenáři ptají Jana Müllera ze serveru Malé peníze, co na to říká.

Začínáme podnikat: Propagace, tentokrát virtuální

Když se řekne | Michal Chleboun | 26. 3. 2012 | 1 komentář

+2

Tak jako byste ve skutečném světě měli mít kus papírku, na kterém máte natištěné své jméno, název firmy a kontakty, a občas i nějaký ten leták, ve virtuálním světě, tedy na internetu, byste neměli zapomenout na totéž, transformované do plochy na monitoru. Kdo dnes nemá internetové stránky, jako by nebyl. Ale stránkami, výkladní skříní na internetu, to všechno teprve začíná.

Začínáme podnikat: Propagace, tentokrát tištěná

Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář

+1

Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.

Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře

+3

Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.

Začínáme podnikat: Marketing

Když se řekne | Michal Chleboun | 12. 3. 2012 | 2 komentáře

+26

Ať už je oblast podnikání, kterou jste si vytipovali jako optimální pro cestu za svými vytouženými cíli, jakákoli, zapomenout byste neměli na to, jak zvýšíte možnosti uplatnění vašeho výrobku nebo služby na trhu. Oblast marketingu přitom nabízí nepřeberné množství nástrojů.

Skrz.cz: Z víkendového koníčku milionový byznys

Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 3. 2012 | 12 komentářů

+15

V rozhovoru s Petrem Kováčikem, ředitelem serveru Skrz.cz, se dozvíte, jak fungují agregátory slev. Proč se nechce nechat slevovými stránkami zatáhnout do jejich vlastních bojů. A kam se bude tento byznys v nejbližší době ubírat.

Cena pojištění: kde končí pojištění a začíná loterie

Když se řekne | Tomáš Michalička | 27. 2. 2012 | 8 komentářů

+1

Pojišťovny mají jako všechny firmy především jeden cíl: vydělávat vlastníkům, akcionářům peníze. Nejraději by tedy nabízely co nejdražší pojištění, ze kterého by pokud možno nemusely nikdy vyplácet plnění. Zákazníci mají pochopitelně zájem zcela opačný: poptávají pojištění, které jim za málo peněz zaručí hodně muziky.

Malé peníze: Facebook na burze, kupujte akcie! Nebo ne?

Analýza | Jan Müller | 22. 2. 2012 | 3 komentáře

+32

Tento týden jsme pro Jana Müllera ze serveru Malé peníze vybrali z dotazů čtenářů Peníze.cz jeden velestručný a veleaktuální: „Vyplatí se koupit akcie Fejsbůku?“

Pomůžou slevové servery cestovnímu ruchu, nebo mu podrazí nohy?

Co se děje | Ondřej Tůma | 31. 1. 2012 | 3 komentáře

+2

S marketingovými nástroji je to jako s jinými nástroji, třeba s motorovou pilou. Neumíte s ní zacházet – přijde vás to draho. Na příkladu českých hoteliérů jsme ukázali, jak nebezpečná je nepromyšlená práce se slevovým serverem. Dnes se na slevomanii a cestovní ruch podíváme z dalších úhlů...

Slevové servery jako past na hoteliéry

Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů

+2

Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.

Kdo je kdo v pojišťovně: marketingový ředitel

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 12. 2011

-4

Detektiv, showman, diplomat. Minimálně jejich vlastnosti potřebuje marketingový ředitel pojišťovny. Zkoumá, s čím přijde konkurence. Okouzluje klienty i prodejce, aby už nikdy nechtěli pojistky od jiné pojišťovny než od té jeho. A plánuje či odmítá sponzorovat pozoruhodné akce.

Lesk a bída slevových serverů

Co se děje | Ondřej Tůma | 18. 10. 2011 | 17 komentářů

+1

Slevové servery vtrhly na český internet jak velká voda. Majitelům – tedy aspoň těm z první vlny – přinesly pěkné zisky, návštěvníkům nabídly řadu atraktivních slev a mnoha firmám daly zajímavý marketingový nástroj ke zviditelnění a ke získání nových klientů. Není ale všechno zlato, co se třpytí.

Štve vás zvyšování daní? Kouzelný letáček to spraví

Komentář | Michal Kašpárek | 7. 10. 2011 | 16 komentářů

+30

Ještě že ten nápad dostal Nečas, a ne Jakeš: stačilo totiž letáčkem vysvětlit perestrojku a komunisté by vládli dodnes. Blbost? Ano. Fantasmagorie? Bohužel ne.

Kalouskovy dluhopisy: nic není zadarmo

Co se děje | Aleš Tůma | 6. 10. 2011 | 26 komentářů

-2

Ministerstvo financí začalo prodávat dluhopisy pro občany a neziskový sektor. Láká na zajímavý úrok a daří se mu to lákání náramně. První emise je po dvou dnech vyprodaná, vlastně víc než vyprodaná. A můžeme čekat emise další. Co ale čekat nemůžeme, je to, že by nám ministr dal něco zadarmo.

Daniel Köppl: Žádná vize, jen jistota, že vás zase okradou

Rozhovor | Ondřej Tůma | 1. 10. 2011 | 4 komentáře

+23

V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také banky a politikové.

Daniel Köppl: Nejde jen neustále růst

Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 9. 2011 | 5 komentářů

+14

Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.

Dovolenou si rozvracet nedáme! Pojištění proti větru, dešti má však háček

Co se děje | Petra Dlouhá | 8. 8. 2011 | 9 komentářů

+16

Slavní zpěváci pojišťují své sametové hlasy, klavíristi geniální prsty, herečky a modelky svá půvabná pozadí. Ale co my, obyčejní smrtelníci? Že taky toužíte po troše té nadpozemské výstřednosti? Přišla vaše chvíle: pojistěte si zářící slunce nad hlavou.

Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?

Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů

-1

Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.

Manažerská štafeta: Petr Ocásek zpovídá Jana Dvořáka

Rozhovor | Petr Ocásek | 2. 12. 2010 | 2 komentáře

0

Jan Dvořák získal v září 2010 titul „Osobnost českého direct marketingu. V našem rozhovoru jsme se však dostali i k mnoha dalším zajímavým tématům. Pro své šéfy pracuje již 17 let. Během této doby rozvíjel jejich podnikání v USA, Kanadě, Brazílii, několika evropských zemích a nyní expanduje do Ruska. Dozvíte se také o tajích marketingového průzkumu. Z krátkého rozhovoru se tak snadno může stát povídání na celé odpoledne. O to více jsem rád, že přijal mé pozvání.

Trefil se T-Mobile s Chuckem Norrisem do černého?

Co se děje | Ondřej Tůma | 9. 11. 2010

+22

Společnost T-Mobile se letos rozhodla změnit ve své předvánoční reklamní kampani stávající marketingovou strategii. Může se jí ale drahá kampaň s americkým hercem Chuckem Norrisem vyplatit?

Rodinný rozpočet: levná pomoc, jak ušetřit a vyhnout se dluhům

Tip na knihu | Petr Čermák | 11. 5. 2009 | 11 komentářů

+30

Češi by po letech utrácení a zadlužování měli zasednout ke stolům a začít si dělat rodinný rozpočet. Lépe si tak naplánují budoucí výdaje, zajistí jejich financování a zároveň budou schopni spořit, radí kniha Rodinný rozpočet a společnost spotřeby.

Jak dokáže cena ošálit chuť vinařů laiků

Co se děje | Věra Tůmová | 26. 8. 2008 | 1 komentář

+67

Rovnice, že drahé víno rovná se dobré víno, zdaleka vždy neplatí. Ta nejdražší vína laikům chutnají někdy i výrazně méně než odborníkům. Cena, doporučení expertů a marketing mohou dobře prodávat i ne zrovna skvělá vína.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 911 480 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Články na Heroine.cz

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

MBPFW: Co si vzít nejen do skříně z podzimního pražského týdne módy?

„Přemýšlení nad udržitelností se každopádně jeví jako nadčasová záležitost, se kterou...více

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Přehlídka není pochod oživlých figurín

Podzimní pražský týden módy očima Veroniky Ruppert.

Zabijte veselého tygra. Aby děti nejedly pitomosti

Zabijte veselého tygra. Aby děti nejedly pitomosti

Zaléváte k snídani své ratolesti čokokuličky odtučněným mlékem? Kupujete mu na svačinu...více

Interaktivní grafiky

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Rok v krizi aneb podívejte se, jak svět prošel recesí

Černé září 2008 uvrhlo svět do jedné z nejhorších finančních krizí. Podívejte se na průběh finanční krize v kontextu vývoje na burzách a měnových trzích.

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Jak je chráněná nová pětisetkoruna

Od 1. dubna 2009 je v oběhu lépe chráněná pětisetkoruna. Přibyly tři nové ochranné prvky. Podívejte se, jak poznat pravou bankovku od falešné.

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.