Nová Partners Banka spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Takzvaným ambasadorem se stal písničkář Pokáč, který pro kampaň složil písničku.
Její refrén plánuje banka dlouhodobě používat jako jingle – reklamní znělku. Čtyři jednotlivé sloky písničky pak slouží jako hudební podklad pro čtyři samostatné televizní reklamy, jejichž příběh se odvíjí od textu písně.
Refrén „Když neví kámoš, když neví mamka, poradí mi Partners Banka“ funguje i jako samostatný sponzorský vzkaz. Kampaň v průběhu roku doplní další krátké Pokáčovy písničky, které, jak je u něj zvykem, budou reagovat na aktuální situace.
Foto: Partners Banka Kampaň Partners Banky (klikněte pro zvětšení).
„Hledali jsme výrazný koncept, který by v současné době přeplněné reklamami vynikl a pobavil. Hudba v reklamě funguje a v historii byl jingle téměř nezbytností, ale postupně se od něj upouštělo a dnes je to spíš výjimka. Přesto se stále jedná o výrazný, rozpoznatelný a emotivní prvek, který funguje spolehlivě,“ vysvětluje Robert Chmelař, ředitel marketingu finanční skupiny Partners.
„A protože v Česku není lepší skladatel a interpret než Pokáč, rozhodli jsme se ho oslovit a dali jsme mu volnou ruku v tvorbě,“ dodává.
Televizní spoty, sponzorské vzkazy i celá písnička jsou už teď kompletně ke shlédnutí na Youtube.
Cílem kampaně je hlavně budování a posílení znalosti nové značky. „V komunikaci upozorňuje na to, v čem se nová banka odlišuje od stávajících bank, tedy na propojení banky s opravdovým finančním poradenstvím,“ říká Chmelař.
„Prvek mobilu v kampani vyzdvihuje důležitost unikátní Partners apky, jejímž prostřednictvím klienti spravují své finance v bance. Zároveň zde mají všechny finanční produkty sjednané přes finanční poradce Partners nebo si je sem mohou snadno nahrát, spravovat veškeré své finance v jedné apce a mít tak o nich dokonalý přehled,“ vysvětluje Chmelař.
Partners Banka odstartovala ostrý provoz 6. března. Účty si zatím lze sjednat přes finanční poradce na pobočkách. Od 2. dubna, tedy současně se spuštěním kampaně, bude možné sjednat si účty také online přes aplikaci.
Banka nabízí tři balíčky služeb: Pro jednoho, Pro dva a Pro rodinu. Součástí je mimo jiné spořicí účet s úrokem 6,03 %, který patří ke špičce na trhu.
V polovině tohoto týdne měla Partners Banka 16 105 dospělých klientů a 707 dětí. „V párových a rodinných balíčcích máme 5556 klientů a 707 dětí. Z dospělých je tedy v prémiových balíčcích 34,5 % a ze všech klientů (včetně dětí) 37,3%,“ upřesňuje šéf banky Marek Ditz. Přes dvě třetiny (70 %) klientů si už přidalo kartu Partners Banky do peněženky v mobilu (Apple Pay nebo Google Pay).
Součástí skupiny Partners je i společnost NextPage Media provozující web Peníze.cz.
redakce Peníze.CZ
Jsme největší web o osobních financích v Česku. Přinášíme aktuality, praktické návody, kalkulačky a další přehledy. Do rodiny vydavatelství NextPage Media s námi patří i Finmag, Heroine a Footbal Club. Můžete nás sledovat... Další články autora.
Sdílejte článek, než ho smažem