Diskuze: Svatomartinské: produkt na jedničku. Hlavně za marketing
Tak co husa? Byli jste letos? Nebo pekli doma? A víte, že ještě před pár lety by vás to dost možná nenapadlo? I tohle je totiž vedlejší produkt kampaně za Svatomartinské víno, tradice, kterou etabloval Vinařský fond v roce 2004. Dnes se pod touto značkou vyprodukuje přes dva miliony lahví ročně. Obnovená tradice ovšem není pro každého vinaře.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 2 komentářů)
2. 12. 2019 13:48 | Tomáš Marný
Citace - Richard / 01.12.2019 22:12
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
1. 12. 2019 22:12 | Richard