Diskuze: Strhejte politiky z billboardů. A pak vymažte billboardy z map

Otevřená radnice, vyšpulená zadnice. S povahou buldočka za vaše město! Pro spoustu z nás to bude poprvé… Láska, sex a politika. Dopřejte si třiadvacítku s radostí. Kníže má kohouta, já mám korunku! Volte doktora Ferdu! Ulice bez psí stolice. Osoby bez domova mimo obytné zóny. Práci našim občanům, ne imigrantům. Myslíme to upřímně.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

27. 11. 2015 14:48, KM

Nějak tak to opravdu bude. Bohužel i ti méně vylízaní jsou předmětem zájmu a je na ně cíleno sofistikovanějšími prostředky, než jsou billboardy nebo televizní reklamní klipy. Žijeme ve věku manipulace. Ostatně ani tento server, kde se všichni tak rádi scházíme a měníme si moudra, není nic jiného, než méně brutální reklamní médium.

Zobrazit celé vlákno

+2
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

26. 11. 2015 15:41, V.Mlich

Taky nemám rád billboardy a reklamu vůbec, ale snaha pana Lásky je legrační. Jakýkoliv pokus o regulaci je zde legrační. Reklamu lze zrušit jediným způsobem: Když ji VŠICHNI lidi budou brát jako "tuhle značku ne, i kdybych umíral". Což je utopie, vždycky se najde dost blbců, kvůli kterým se billboard zaplatí.
Skutečnost je bohužel taková, že kdo nemá billboard, jako by nekandidoval. Ale už neplatí, že čím víc billboardů, tím víc hlasů! Nejvíc by se počty billboardů omezily zrušením státního příspevku politickým stranám. Ale lidem se billboardy evidentně líbí, když nevolí strany, co tohle mají v programu.

-1
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 12 komentářů)

26. 11. 2015 13:51 | Timy

Pomocí zákazů vstříc světlým zítřkům! Jedni dobroserové chtějí zakázat Konvičkovi šíření jeho názorů (pardon - xenofobie a nenávisti), dobroser (pardon - vlastenec) Konvička chce zakázat Islám, další dobroser chce zakázat politické billboardy. Přibývá nešťastných a frustrovaných lidí, co s tím? Zakážeme smutek a pláč a občané budou veselí a vysmátí! A co takhle zakázat lidstvo? Když nebude lidstvo, tak nebude ani problém s Konvičkou, ani s Islámem a dokonce ani s těmi billboardy.
Já bych ty zakazovače zakázal! :-)
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 11. 2015 15:48 | skeptik

myslim, ze je jich ponekud vice a taky znacne mnozstvi tak na hrane(nekdy jo a nekdy ne) : http://zpravy.idnes.cz/psycholog-hubalek-nedivte-se-nicemu-tretinu-naroda-tvori-pitomci-p93-/domaci.aspx?c=A091120_152459_domaci_lpo
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2015 14:48 | KM

Nějak tak to opravdu bude. Bohužel i ti méně vylízaní jsou předmětem zájmu a je na ně cíleno sofistikovanějšími prostředky, než jsou billboardy nebo televizní reklamní klipy. Žijeme ve věku manipulace. Ostatně ani tento server, kde se všichni tak rádi scházíme a měníme si moudra, není nic jiného, než méně brutální reklamní médium.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 11. 2015 12:37 | jezevec

asi to nikdo neví přesně, ale podle mých prastarých knih ze studií mba se tech 20% počítá jako univerzální část populace ovlivnitelná reklamou, lhostejno zda reklamou na spotřební zboží nebo politiku. mimochodem, proto taky většinu lidí reklama uráží, a/nebo nedokážou pochopit, jak může být tak účinná, když jim to inzerované zboží leda znechutí. podle teorií kterým jsem uvěřil je to ale dáno právě tím, že raklama se cílí na ty plně nejvylízanější lidi, kteří nejsou schopni si vytvořit vlastní názor pomocí vlastního úsudku, a jsou proto ovlivnitelní reklamou.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 19:42 | HonzaV

p. jezevce, zajimave, tech 20 procent je u volebni reklamy nebo obecne i pro spotrebni zbozi, sluzby atd? diky za informaci a doplneni.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 17:45

jmenovitě se člověk omluví tak, že uvede jména
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 17:05 | jezevec

omlouvám se všem zúčastněným jmenovitě. nicméně, na názoru na zakazovače i na reklamu si dovoluji trvat.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 16:14

Asi to nebude hlavní priorita voličů a vybírají spíš podle něčeho jiného, nemyslíte?
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 15:41 | V.Mlich

Taky nemám rád billboardy a reklamu vůbec, ale snaha pana Lásky je legrační. Jakýkoliv pokus o regulaci je zde legrační. Reklamu lze zrušit jediným způsobem: Když ji VŠICHNI lidi budou brát jako "tuhle značku ne, i kdybych umíral". Což je utopie, vždycky se najde dost blbců, kvůli kterým se billboard zaplatí. Skutečnost je bohužel taková, že kdo nemá billboard, jako by nekandidoval. Ale už neplatí, že čím víc billboardů, tím víc hlasů! Nejvíc by se počty billboardů omezily zrušením státního příspevku politickým stranám. Ale lidem se billboardy evidentně líbí, když nevolí strany, co tohle mají v programu.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 11. 2015 15:34

brečíš dobře, ale na špatným hrobě
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 14:49 | Gabriel Pleska

Not Kašpárek.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 11. 2015 14:31 | jezevec

pane kašpárku, já vás trochu podezřívám, že kdyby na bilboardu byla krnda jak když zívne kobyla, že to by se vám líbilo - ale když je tam buřt zdarma či neoblbený politik, že se vám to nelíbí. jenže někdo jiný to zase může mít naopak. takže bych navrhoval, abyste na svých pozemcích a nemovitostech bilboardy přísně zakázal - a co si vlastníci ostatních pozemků a nemovitostí dělají se svým, abyste se jim do toho moc nexral. je to taková pojistka proti tomu, aby oni se zase nexrali do vašeho, tam kde by to vadilo vám. a že podle bilboardu by nevolila ani ovce? no jistěže nevolila. podle bilboardu, a v podstatě podle jakékoliv reklamy, volí a nakupuje jen debil. normální člověk má svůj mozek, ten používá, a tvoří si názor na základě mozkové činnosti. pokud vám ještě nikdo neřekl, že veškeré ty miliardy do reklamy se investují POUZE kvůli zhruba 20% nejhloupější části populace, do tzv "nerozhodnutého" voliče, který je tak imbecilní, že se dá reklamou ovlivnit - tak si něco o cílových skupinách reklamy dostudujte. reklama je v principu debilní, musí být, protože je pro debily. ovce by se urazila.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Matěj Hollan

aktivista

Zdeněk Pohlreich

restauratér a podnikatel

Matěj Hollan
ÚSPĚŠNOST
52,00 %

z 25 duelů
×
Zdeněk Pohlreich
ÚSPĚŠNOST
52,38 %

z 21 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services