Diskuze: Pravda o slevách. Nové důkazy, jak e-shopy čarují s cenou

Jakub Balada | rubrika: Analýza | 1. 12. 2020 | 11 komentářů
Díky Hlídači shopů si můžete ověřit, jaká je skutečná sleva a jestli ji obchodníci uměle nezvyšují. Podívejte se, co zjistil během letošního Black Friday.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 12. 2020 11:32, PepaJa

I když je to kolikrát obtížné, nejlepší je škrtnuté ceny a velké "svítící" procenta ignorovat (Co to vůbec je sleva -40%, to jako že je zboží o 40 % dražší?). Danou věc si buď najít ve více obchodech nebo třeba na Heurece a tam vybrat. Když už ne podle ceny, tak třeba podle poštovného, způsobů dopravy, možnosti platby nebo reputace obchodu.

+22
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

1. 12. 2020 14:56, Petr

Kdo má moc peněz tak ceny neřeší a ostatní pracující žebrota stejně nic nekupuje,protože nemá za co.Já mám "uloženy" peníze u svého kapitalisty,který tento rok koupil jednu Audi Q7 sobě a druhou manželce.Prémie na vánoce letos nebudou,protože koronavirus.Kdo nesouhlasí ať si jde pro výpověď!Smutné kam jsme to po plyšáku došli........

-6
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 11 komentářů)

11. 12. 2020 9:40 | Ave Já

jen chorej mozek věří slevám. Ale když to vidím v TV... Tisíce lidí se můžou posrat když vidí slevu 82%, 70%. Demence. Kdo je inteligentní jako já, nakupuje mimo sezonu. Zimní rukavice v létě, plavky v zimě. Proč? Protože tam ta cena je řádově nižší a ušetřím tím tisíce a tisíce ročně! Nezajímají mě slevy psaný metrovým písmem - čím větší písmo, tím větší podvod!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 12. 2020 16:00 | jezevec

mzda je odměnou za práci, nikoliv podílem na zisku firmy
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

2. 12. 2020 9:13

vsude jen sama zlodejna a okradani obcanu za bileho dne drahota kam se podivate
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 12. 2020 9:10 | jana

delaji si snami co chteji jsou vsichni drazi ve vsech oborech v potravinarstvi masne vyrobky proste vsude jeto smutne
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2020 15:10 | xxxx

Citace - Jirka / 01.12.2020 10:22

Okay.cz=největší ŠMEJDI široko daleko.Klamání spotřebitele 365 dní v roce.

přesně tak. Ale všiml jsem si jedné maličkosti - čím dementnější reklamy firma má, tím větší šmějdi to jsou - okay, alza jako zářný příklad
+10
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 12. 2020 14:56 | Petr

Kdo má moc peněz tak ceny neřeší a ostatní pracující žebrota stejně nic nekupuje,protože nemá za co.Já mám "uloženy" peníze u svého kapitalisty,který tento rok koupil jednu Audi Q7 sobě a druhou manželce.Prémie na vánoce letos nebudou,protože koronavirus.Kdo nesouhlasí ať si jde pro výpověď!Smutné kam jsme to po plyšáku došli........
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2020 12:22 | czhunter

To je sice moc pěkné (z mikro pohledu jednotlivce), ale pořád to neznamená, že "lhát se vlastně klidně může, když se všichni tváří, že to nevidí".
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 12. 2020 11:32 | PepaJa

I když je to kolikrát obtížné, nejlepší je škrtnuté ceny a velké "svítící" procenta ignorovat (Co to vůbec je sleva -40%, to jako že je zboží o 40 % dražší?). Danou věc si buď najít ve více obchodech nebo třeba na Heurece a tam vybrat. Když už ne podle ceny, tak třeba podle poštovného, způsobů dopravy, možnosti platby nebo reputace obchodu.
+22
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2020 10:57 | Martina

Výborná práce.
+8
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2020 10:22 | Jirka

Okay.cz=největší ŠMEJDI široko daleko.Klamání spotřebitele 365 dní v roce.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 12. 2020 7:34 | Michal

No,to víte,blbejm lopatám těžko vysvětlíte,jak se dělá-kšeft !!!
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Lidl spustí obří výprodej, nabídne zboží ze skladů. Má ale podmínku

Obchodní řetězec Lidl uvolňuje místo ve svých skladech, od 12. do 21. prosince nabídne...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Roman Šmucler

podnikatel

Janis Sidovský

manažer a podnikatel

Roman Šmucler
ÚSPĚŠNOST
56,25 %

z 16 duelů
×
Janis Sidovský
ÚSPĚŠNOST
45,45 %

z 11 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services