Marketing

Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.

Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.

Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Aktuality | Petr Kučera | 20. 9. 2021 | 23 komentářů

-13

Raiffeisenbank dnes startuje nový komunikační koncept, jehož klíčovým motivem je odpověď Samozřejmě. Zároveň opouští dosavadní „černobílou“ komunikaci, nová kampaň bude barevná a zaměřená na širší cílovou skupinu.

Sedm pohledů pro Peníze... Zdeňka Fekara

Články | Zdeněk Fekar | 4. 6. 2001

-12

Nejdřív se mi zdálo, že se ten minulý týden skoro nic zaznamenáníhodného nedělo. Když jsem dal dohromady všechny novinové výstřižky z minulého týdne, změnil jsem názor.

Toužíte po luxusu? Jděte po příbězích

Sloupek | Michal Kašpárek | 17. 5. 2013 | 5 komentářů

-12

Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?

IKS: Vybafne na vás Felix

Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001

-10

Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.

Bank Austria Creditanstalt: Nepoučitelní

Články | Danuše Pecharová | 13. 4. 2001

-10

Dramatické finále bankovního kola. Podle autorky seriálu webových hodnocení rakouská banka nedokázala porazit svého německého rivala. Porota serveru Peníze.CZ je ale opačného názoru...

Co o webu ČSOB Leasing soudí porotci Peníze.CZ

Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001

-8

Co o webu karty YES soudí porotci Peníze.cz?

Články | Dušan Hradil | 7. 12. 2001

-8

Kapitálové trhy ve dnech 1. – 5. 4. 2002

Články | David Petráček | 8. 4. 2002

-8

Co indexy v první polovině týdne ztratily, v druhé půlce zase nabraly. Jasný trend by člověk ani lupou nenašel. Takový byl uplynulý týden na kapitálových trzích.

S jakým diplomem lze sehnat dobré místo

Kariéra | Táňa Chadrabová | 19. 10. 2007 | 7 komentářů

-8

Nabídka volných pracovních míst pro absolventy vysokých škol poprvé v historii převýšila poptávku, a to o 28 %. Všichni vysokoškoláci ale na dobře placené místo pomýšlet nemohou. Podívejte se na žebříček nejlepších a nejhorších škol podle nezaměstnanosti absolventů.

Jak Komerční banka opisuje od konkurence

Hypoteční banky | Věra Tůmová | 31. 10. 2007 | 1 komentář

-7

Hypoteční novinky, které už konkurence nabízí několik měsíců či let, s vypětím všech sil začala konečně poskytovat i trojka českého hypotečního trhu, Komerční banka. Divné je, že banka u některých produktů ani není schopna přijít s vlastním názvem a opisuje od konkurence.

Tyto značky mají Češi nejradši. Žebříčku kraluje banka

Aktuality | Kateřina Hovorková | 15. 12. 2023

-7

Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria Gran Moravia, na třetím je Zásilkovna. 

Pionýři, pionýři, malované děti…

Články | Leoš Bárta | 12. 7. 2002

-6

Poslední hodnocenou prezentací investiční společnosti Pioneer se dostáváme do závěru 3. kola soutěže Best Web 2002. Tímto kolem se rozloučíme s investičními fondy a jejich weby, tímto kolem se také rozloučím já s Vámi a s postem hlavního hodnotitele. Tak tedy naposledy: pojďme na to.

Šavle meče

Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001

-6

Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.

Jablko nepadá daleko

Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001

-6

Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.

Účet 'skoro' zadarmo

Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2002

-5

Nově představená služba eBanky integrující bankovní služby do freemailu Seznamu má některé "šokující" parametry - vedení účtu je zdarma, výpis je za tři devadesát. Bližší pohled do sazebníku ale ukazuje, že i některé jiné ceny jsou šokující, tentokrát svojí velikostí. Přesto existují možnosti, ke kterým můžete tento účet využít a přitom ani tolik nezaplatit.

Nové trendy v kolektivním investování

Články | Petr Šafránek | 7. 4. 2005

-5

Marketingová masáž pojišťoven doplněná neodůvodněnou podporou státu tlačí klienty k ukládání peněz místo do otevřených podílových fondů do investičního životního pojištění. To přináší zprostředkovatelům pěkné provize, pro klienta je ovšem z důvodu mnohých poplatků o dost dražší než podílové fondy. Proč je tomu tak?

Pober vše, dokud můžeš

Články | Jan Heřman | 6. 3. 2002

-5

Telecom si své zákazníky připoutává stále více a alternativní operátoři protestují z plných plic. Contactel hrozí žalobou, GTS mezinárodní arbitráží. České úřady to sledují s ledovým klidem. Nepřipomíná vám to něco?

Case study - Skanska

Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

-4

Co o nepřítomnosti webu soudí porotci Peníze.CZ

Články | Lukáš Půda | 21. 9. 2001

-4

Co o webu České spořitelny soudí porotci Peníze.cz

Články | Dušan Hradil | 15. 3. 2002

-4

Komerční banka: Mnoho informací ve špatných stránkách

Články | Danuše Pecharová | 23. 3. 2001

-4

Přeborníkem ve schraňování historických dat se v redakčním hodnocením stala Komerční banka. Na jejím webu toho najdete opravdu hodně. Polovina stránek je však bohužel starší než půl roku.

Už zase brouzdám a vydělávám

Články | Jindřich Hlaváč | 10. 5. 2001

-4

Nejrozšířenější způsob, jak si přivydělat brouzdáním na internetu, je zobrazování reklamních proužků na monitoru počítače. Tuto službu provozuje řada zejména amerických firem, jedna ale už funguje i u nás. Dá se na tom však zbohatnout?

Lišákův web je super, i když poněkud ve výstavbě

Články | Danuše Pecharová | 27. 4. 2001

-4

Na první pohled složité a obsažné stránky Českomoravské stavební spořitelny se nakonec ukazují jako jedny z nejpřehlednějších, které jsem v poslední době měla možnost vidět.

Modrý a konzervativní

Články | Danuše Pecharová | 27. 7. 2001

-4

Jednoduché, většinou přehledné, občas však také zmatené. Takové dojmy můžete získat při prohlížení stránek Penzijního fondu Komerční banky.

Logo České pojišťovny skončí, s Generali převezme i lva

Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019 | 1 komentář

-4

Po spojení s Generali zanikne i dosavadní logo České pojišťovny, které používala od roku 1971. A to přesto, že klienti Generali přejdou pod Českou pojišťovnu, ne naopak. Informuje o tom web Aktuálně.cz.

Střídání v poločase

Články | Lukáš Půda | 31. 8. 2001

-3

Tak jako se uprostřed fotbalového utkání mění strany, i naše soutěž o nejlepší web roku doznala několika změn. Nejenže máme nového hlavního hodnotitele a čtyři z dvanácti našich porotců nás opustili, ale také přinášíme nový obsah a úpravu.

Co o webu GE Capital Leasing soudí porotci Peníze.CZ

Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001

-3

Bude ING nejlepší?

Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001

-3

Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?

Jako vejce vejci

Články | Leoš Bárta | 7. 6. 2002

-3

Po bankách a stavebních spořitelnách přichází další, tentokrát již 3. kolo soutěže Best Web 2002. Společně se podíváme "na zoubek" internetovým prezentacím investičních společností. A protože tohle kolo je mým posledním na postu hlavního hodnotitele, doufám, že mě v tom ani tentokrát nenecháte samotného.

Kdo je kdo v pojišťovně: marketingový ředitel

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 12. 2011

-3

Detektiv, showman, diplomat. Minimálně jejich vlastnosti potřebuje marketingový ředitel pojišťovny. Zkoumá, s čím přijde konkurence. Okouzluje klienty i prodejce, aby už nikdy nechtěli pojistky od jiné pojišťovny než od té jeho. A plánuje či odmítá sponzorovat pozoruhodné akce.

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services