Aktuality | Petr Kučera | 20. 9. 2021 | 23 komentářů
Raiffeisenbank dnes startuje nový komunikační koncept, jehož klíčovým motivem je odpověď Samozřejmě. Zároveň opouští dosavadní „černobílou“ komunikaci, nová kampaň bude barevná a zaměřená na širší cílovou skupinu.
Články | Zdeněk Fekar | 4. 6. 2001
Nejdřív se mi zdálo, že se ten minulý týden skoro nic zaznamenáníhodného nedělo. Když jsem dal dohromady všechny novinové výstřižky z minulého týdne, změnil jsem názor.
Sloupek | Michal Kašpárek | 17. 5. 2013 | 5 komentářů
Proč můžou slepé degustace vín dopadnout komicky? Nedílnou součástí všeho zboží jsou příběhy. Neochuzujete se o ně náhodou?
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Danuše Pecharová | 13. 4. 2001
Dramatické finále bankovního kola. Podle autorky seriálu webových hodnocení rakouská banka nedokázala porazit svého německého rivala. Porota serveru Peníze.CZ je ale opačného názoru...
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
Články | David Petráček | 8. 4. 2002
Co indexy v první polovině týdne ztratily, v druhé půlce zase nabraly. Jasný trend by člověk ani lupou nenašel. Takový byl uplynulý týden na kapitálových trzích.
Kariéra | Táňa Chadrabová | 19. 10. 2007 | 7 komentářů
Nabídka volných pracovních míst pro absolventy vysokých škol poprvé v historii převýšila poptávku, a to o 28 %. Všichni vysokoškoláci ale na dobře placené místo pomýšlet nemohou. Podívejte se na žebříček nejlepších a nejhorších škol podle nezaměstnanosti absolventů.
Hypoteční banky | Věra Tůmová | 31. 10. 2007 | 1 komentář
Hypoteční novinky, které už konkurence nabízí několik měsíců či let, s vypětím všech sil začala konečně poskytovat i trojka českého hypotečního trhu, Komerční banka. Divné je, že banka u některých produktů ani není schopna přijít s vlastním názvem a opisuje od konkurence.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 15. 12. 2023
Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria Gran Moravia, na třetím je Zásilkovna.
Články | Leoš Bárta | 12. 7. 2002
Poslední hodnocenou prezentací investiční společnosti Pioneer se dostáváme do závěru 3. kola soutěže Best Web 2002. Tímto kolem se rozloučíme s investičními fondy a jejich weby, tímto kolem se také rozloučím já s Vámi a s postem hlavního hodnotitele. Tak tedy naposledy: pojďme na to.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani tolik síly. Ale zato se můžete klidně sami zranit.
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Petr Vykoukal | 12. 9. 2002
Nově představená služba eBanky integrující bankovní služby do freemailu Seznamu má některé "šokující" parametry - vedení účtu je zdarma, výpis je za tři devadesát. Bližší pohled do sazebníku ale ukazuje, že i některé jiné ceny jsou šokující, tentokrát svojí velikostí. Přesto existují možnosti, ke kterým můžete tento účet využít a přitom ani tolik nezaplatit.
Články | Petr Šafránek | 7. 4. 2005
Marketingová masáž pojišťoven doplněná neodůvodněnou podporou státu tlačí klienty k ukládání peněz místo do otevřených podílových fondů do investičního životního pojištění. To přináší zprostředkovatelům pěkné provize, pro klienta je ovšem z důvodu mnohých poplatků o dost dražší než podílové fondy. Proč je tomu tak?
Články | Jan Heřman | 6. 3. 2002
Telecom si své zákazníky připoutává stále více a alternativní operátoři protestují z plných plic. Contactel hrozí žalobou, GTS mezinárodní arbitráží. České úřady to sledují s ledovým klidem. Nepřipomíná vám to něco?
Články | Lukáš Půda | 21. 9. 2001
Články | Danuše Pecharová | 23. 3. 2001
Přeborníkem ve schraňování historických dat se v redakčním hodnocením stala Komerční banka. Na jejím webu toho najdete opravdu hodně. Polovina stránek je však bohužel starší než půl roku.
Články | Jindřich Hlaváč | 10. 5. 2001
Nejrozšířenější způsob, jak si přivydělat brouzdáním na internetu, je zobrazování reklamních proužků na monitoru počítače. Tuto službu provozuje řada zejména amerických firem, jedna ale už funguje i u nás. Dá se na tom však zbohatnout?
Články | Danuše Pecharová | 27. 4. 2001
Na první pohled složité a obsažné stránky Českomoravské stavební spořitelny se nakonec ukazují jako jedny z nejpřehlednějších, které jsem v poslední době měla možnost vidět.
Články | Danuše Pecharová | 27. 7. 2001
Jednoduché, většinou přehledné, občas však také zmatené. Takové dojmy můžete získat při prohlížení stránek Penzijního fondu Komerční banky.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 9. 2019 | 1 komentář
Po spojení s Generali zanikne i dosavadní logo České pojišťovny, které používala od roku 1971. A to přesto, že klienti Generali přejdou pod Českou pojišťovnu, ne naopak. Informuje o tom web Aktuálně.cz.
Články | Lukáš Půda | 31. 8. 2001
Tak jako se uprostřed fotbalového utkání mění strany, i naše soutěž o nejlepší web roku doznala několika změn. Nejenže máme nového hlavního hodnotitele a čtyři z dvanácti našich porotců nás opustili, ale také přinášíme nový obsah a úpravu.
Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001
Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001
Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?
Články | Leoš Bárta | 7. 6. 2002
Po bankách a stavebních spořitelnách přichází další, tentokrát již
3. kolo soutěže Best Web 2002. Společně se podíváme "na zoubek" internetovým prezentacím investičních společností.
A protože tohle kolo je mým posledním na postu hlavního hodnotitele, doufám, že mě v tom ani tentokrát nenecháte samotného.
Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 12. 2011
Detektiv, showman, diplomat. Minimálně jejich vlastnosti potřebuje marketingový ředitel pojišťovny. Zkoumá, s čím přijde konkurence. Okouzluje klienty i prodejce, aby už nikdy nechtěli pojistky od jiné pojišťovny než od té jeho. A plánuje či odmítá sponzorovat pozoruhodné akce.