Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Petr Kučera | rubrika: Aktuality | 20. 9. 2021 | 23 komentářů
Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Zdroj: RB

Raiffeisenbank dnes startuje nový komunikační koncept, jehož klíčovým motivem je odpověď Samozřejmě. Zároveň opouští dosavadní „černobílou“ komunikaci, nová kampaň bude barevná a zaměřená na širší cílovou skupinu.

Tým marketingové komunikace banky spolu s reklamní agenturou Ogilvy připravil množství otázek, na které je pokaždé stejná odpověď: Samozřejmě. Některé otázky jsou obecnější, jiné míří ke konkrétním produktům.

Příklady?

  • Může banka lidem usnadnit život? Samozřejmě.
  • Vážně vybírám ze všech bankomatů zdarma? Samozřejmě.

Dosavadní „černobílá“ kampaň Raiffeisenbank měla oslovovat hlavně klienty s vyššími příjmy. „Nová komunikace nás posouvá z dosavadního černobílého do barevného světa. Chceme lidem ukázat, že svět financí jim může přinášet pozitivní emoce,“ říká Filip Šanda, ředitel strategie značky a komunikace Raiffeisenbank.

Zdroj: RB

Ukázka nové kampaně.

„Nový koncept se zaměřuje na mnohem širší cílovou skupinu a ukazuje, že produkty a vysoká kvalita služeb jsou určeny všem klientům, nejen těm prémiovým,“ upřesňuje Šanda. „Chceme Raiffeisenbank ukazovat jako méně vážnou a více hravou banku, která je tady pro každého,“ dodává.

Banka v první fázi nasadí takzvaný image spot a spot na osobní účty. V polovině října se k nim přidá spot na stavební spoření od Raiffeisen stavební spořitelny, která bude nově komunikovat ve stejném stylu jako banka. Během podzimu pak plánuje kampaň rozšířit například o téma konsolidací.

Raiffeisenbank zároveň přestane u loga používat slogan Banka inspirovaná klienty. „Jinak ale bankou inspirovanou klienty samozřejmě zůstaváme,“ zdůrazňuje mluvčí Petra Kopecká.

Petr Kučera

Autor článku Petr Kučera

Zaměřuje se na osobní finance a spotřebitelská témata. Vystudoval Právnickou fakultu UK v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Přes pět let vedl web Peníze.cz, předtím ekonomicko-finanční rubriku Aktuálně.cz,... Další články autora.

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-13
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 23 komentářů

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 9. 2021 19:27, Martin

Komunikační strategie je jedna věc, ale vzhledem ke zkušenosti nemůžu RB doporučit nikomu.

+12
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 9. 2021 18:13, Jura

To možná jo, ale IB a SB patří k těm funkčně vybavenějším.

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem (23 komentářů) příspěvků.

Oblíbená témata

banka, marketing, Raiffeisenbank, reklama

Vyplňte si daňové přiznání k dani z příjmů online. Hotovo máte za 10 minut. Cena 249 Kč. Garantováno daňovým poradcem.

DníHodinMinutVteřin

Pokud chcete řešit daně po staru, máme pro vás chytré formuláře.

A tohle už jste četli?

Roboty na zákaznické lince nechceme, vzkazují bankám klienti

27. 4. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Roboty na zákaznické lince nechceme, vzkazují bankám klienti

Nejvíce stresující při komunikaci s bankou je pro klienty situace, kdy nemohou najít lidskou podporu místo robota. Nekomfortně se v takovém případě cítí téměř 40 procent lidí.

I kvíz můžete mít rádi. Ukažte, jak znáte slogany bank!

25. 4. 2025 | Petr Kučera

I kvíz můžete mít rádi. Ukažte, jak znáte slogany bank!

Přesně podle vašeho gusta – takový bude, doufejme, dnešní kvíz. Zažijete pocit příjemné svěžesti, ale vypravíme se i hluboko do minulosti. S námi to zvládnete!

mBank chystá novou kartu s benefity pro cestovatele

24. 4. 2025 | Petr Kučera

mBank chystá novou kartu s benefity pro cestovatele

mBank nabídne novou kreditní kartu zaměřenou pro cesty do zahraničí. První zájemci si ji budou moct objednat od 1. července, potvrdila webu Peníze.cz mluvčí banky Kristýna Dolejšová. celý článek

Moneta spustí nový věrnostní program, nahradí bene+

22. 4. 2025 | Petr Kučera | 1 komentář

Moneta spustí nový věrnostní program, nahradí bene+

Moneta Money Bank v červnu spustí nový věrnostní program nazvaný Odměny. Vyplývá to z oznámení klientům a zveřejněných smluvních podmínek.

Co vám nejvíc vadí na bankách a pojišťovnách? Výsledky průzkumu

21. 4. 2025 | Petr Kučera | 6 komentářů

Co vám nejvíc vadí na bankách a pojišťovnách? Výsledky průzkumu

Nejčastějším problémem při jednání s bankami nebo pojišťovnami je dlouhé čekání na pobočce či telefonní lince. Ukazuje to průzkum technologické společnosti Enehano na reprezentativním... celý článek

Partners Financial Services