Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Petr Kučera | rubrika: Aktuality | 20. 9. 2021 11:30 | 23 komentářů
Raiffeisenbank mění tvář. Má nové oblíbené slovo

Zdroj: RB

Raiffeisenbank dnes startuje nový komunikační koncept, jejímž klíčovým motivem je odpověď Samozřejmě. Zároveň opouští dosavadní „černobílou“ komunikaci, nová kampaň bude barevná a zaměřená na širší cílovou skupinu.

Tým marketingové komunikace banky spolu s reklamní agenturou Ogilvy připravil množství otázek, na které je pokaždé stejná odpověď: Samozřejmě. Některé otázky jsou obecnější, jiné míří ke konkrétním produktům.

Příklady?

  • Může banka lidem usnadnit život? Samozřejmě.
  • Vážně vybírám ze všech bankomatů zdarma? Samozřejmě.

Dosavadní „černobílá“ kampaň Raiffeisenbank měla oslovovat hlavně klienty s vyššími příjmy. „Nová komunikace nás posouvá z dosavadního černobílého do barevného světa. Chceme lidem ukázat, že svět financí jim může přinášet pozitivní emoce,“ říká Filip Šanda, ředitel strategie značky a komunikace Raiffeisenbank.

Zdroj: RB

Ukázka nové kampaně.

„Nový koncept se zaměřuje na mnohem širší cílovou skupinu a ukazuje, že produkty a vysoká kvalita služeb jsou určeny všem klientům, nejen těm prémiovým,“ upřesňuje Šanda. „Chceme Raiffeisenbank ukazovat jako méně vážnou a více hravou banku, která je tady pro každého,“ dodává.

Banka v první fázi nasadí takzvaný image spot a spot na osobní účty. V polovině října se k nim přidá spot na stavební spoření od Raiffeisen stavební spořitelny, která bude nově komunikovat ve stejném stylu jako banka. Během podzimu pak plánuje kampaň rozšířit například o téma konsolidací.

Raiffeisenbank zároveň přestane u loga používat slogan Banka inspirovaná klienty. „Jinak ale bankou inspirovanou klienty samozřejmě zůstaváme,“ zdůrazňuje mluvčí Petra Kopecká.

Petr Kučera

Autor článku Petr Kučera

Šéfredaktor webu Peníze.cz. Zaměřuje se na širokou oblast osobních financí a spotřebitelských témat. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze, ale ještě víc než paragrafy má rád média. Vedl zpravodajství České... Další články autora.

Líbil se vám článek?

-13
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 23 komentářů

Diskuze

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

20. 9. 2021 19:27, Martin

Komunikační strategie je jedna věc, ale vzhledem ke zkušenosti nemůžu RB doporučit nikomu.

+12
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

20. 9. 2021 18:13, Jura

To možná jo, ale IB a SB patří k těm funkčně vybavenějším.

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem (23 komentářů) příspěvků.

Oblíbená témata

banka, marketing, Raiffeisenbank, reklama

Hledáte nové bydlení?

Berzrealitky

Vyzkoušejte náš katalog nemovitostí, při jehož tvorbě jsme se spojili s předním českým portálem Bezrealitky.

A tohle už jste četli?

Expobank opět vylepší spoření. Láká i na další výhody

18. 10. 2021 | Petr Kučera | 4 komentáře

Expobank opět vylepší spoření. Láká i na další výhody

Expobank od pondělí 25. října zvýší úrokovou sazbu na Neo účtu na 1,4 % z dosavadních 0,75 % ročně. Na vyšší úrok dosáhnou automaticky dosavadní i noví klienti, a to na celý vklad bez... celý článek

Banky zrychlují i platby v eurech. Okamžitě ale nepřijdou

18. 10. 2021 | Olga Skalková

Banky zrychlují i platby v eurech. Okamžitě ale nepřijdou

Za jak dlouho přijde SEPA platba? Které banky dokážou převést eura ještě ve stejný den a do kdy je potřeba takovou transakci zadat? A kdy začnou fungovat okamžité platby v eurech?

Spořitelna uklidí George. Limity na kartě nastavte včas

15. 10. 2021 | Petr Kučera | 76 komentářů

Spořitelna uklidí George. Limity na kartě nastavte včas

Česká spořitelna upozorňuje klienty, že od pátku 15. října od 23:30 do sobotního odpoledne proběhne plánovaný podzimní úklid systému George. Jedná se o pravidelnou plánovanou odstávku,... celý článek

První banka spouští Sign. Smlouvu podepíšete jednoduše online

12. 10. 2021 | Olga Skalková

První banka spouští Sign. Smlouvu podepíšete jednoduše online

Klienti České spořitelny dostanou jednodušší a levnější alternativu ke klasickému digitálnímu podpisu. Novinka staví na bankovní identitě. Na podzim se přidají i další velké banky.

Platbu kartou od spořitelny můžete reklamovat v mobilu

6. 10. 2021 | Jiří Hovorka

Platbu kartou od spořitelny můžete reklamovat v mobilu

Klienti České spořitelny dostali snadnější možnost, jak reklamovat platbu kartou. Nově to mohou udělat online přímo v mobilní aplikaci George. Dosud mohli platby reklamovat prostřednictvím... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.