Raiffeisenbank a.s.

Kontakty

AdresaHvězdova 1716/2bPraha 4140 00
Infolinka800 900 900
Emailraiffeisen@rb.cz
Web
Internetové bankovnictvíhttps://ibs.rb.cz/IB/ControllerServlet

Další Informace

IČO49240901
Kód banky5500
SWIFT kódRZBCCZPP

Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.

Raiffeisenbank a.s. - Články

Výpis článků s klíčovým slovem raiffeisenbank, raiffeisenbank a.s.

Raiffeisenbank už umí i Google Pay, zkompletovala čtyřlístek

7. 4. 2020 | Jiří Hovorka | 1 komentářů

Raiffeisenbank už umí i Google Pay, zkompletovala čtyřlístek

Raiffeisenbank spustila službu Google Pay. Nahrávat do ní lze karty Mastercard, které banka vydává v drtivé většině. Upozornil na to web Měšec.cz.

Největší banky v Česku. Žebříček podle počtu klientů i peněz

31. 3. 2020 | Jiří Hovorka | 11 komentářů

Největší banky v Česku. Žebříček podle počtu klientů i peněz

Titulem „největší banka“ se dál můžou chlubit dvě skupiny. Jak jsou na tom v porovnání s ostatními?

Přijde vám méně peněz, hrozí poplatek. Pozor na podmínky účtu

30. 3. 2020 | Petr Kučera | 6 komentářů

Přijde vám méně peněz, hrozí poplatek. Pozor na podmínky účtu

Když vám kvůli koronaviru přijde na účet méně peněz než obvykle, může vás banka připravit ještě o další. Při nesplnění podmínek pro bezplatné vedení totiž hrozí poplatek, který u takzvaných prémiových kont dosahuje stovek korun měsíčně. 

O odklad splátek je obrovský zájem. Úroky však většina bank počítá dál

26. 3. 2020 | Petr Kučera | 2 komentáře

O odklad splátek je obrovský zájem. Úroky však většina bank počítá dál

O odklad splátek hypoték a dalších úvěrů mají zájem desítky tisíc lidí. 

První banky řekly, jak odloží splátky. Řeší i paušál za účet

20. 3. 2020 | Petr Kučera | 5 komentářů

První banky řekly, jak odloží splátky. Řeší i paušál za účet

Zájem o odklad splátek kvůli koronaviru je obrovský, hlásí banky. Kdo má šanci, na jak dlouho a jaké jsou podmínky?

Jak se banky otevírají klientům? Některé staví překážky

4. 3. 2020 | Jakub Sechter | 12 komentářů

Jak se banky otevírají klientům? Některé staví překážky

Už přes dva roky musí banky pustit k účtům jak konkurenci, tak nebankovní společnosti (pokud získají licenci od ČNB a samozřejmě i souhlas klienta). Místo aby se lidé přihlašovali ke každému účtu zvlášť, mohou je všechny ovládat z jediného rozhraní. Snadnější přístup k bankovním datům má podpořit i služby, které se snaží pomoci se správou osobních či firemních financí. Na konci roku 2018 získal licenci fintech Spendee – jako první nebankovní společnost v Česku. Víc než roční zkušenosti s přístupem jednotlivých bank podrobně shrnuje její spoluzakladatel Jakub Sechter.

Vychytávky na klienty. Banka slibuje unikátní výhody, jinde jsou taky

26. 2. 2020 | Jiří Hovorka | 3 komentáře

Vychytávky na klienty. Banka slibuje unikátní výhody, jinde jsou taky

Raiffeisenbank láká na hypotéku, jakou prý jinde nenajdete. Našli jsme.

Nejlepší spořicí účty po zvýšení úroků ČNB. Nový přehled

19. 2. 2020 | Petr Kučera | 13 komentářů

Nejlepší spořicí účty po zvýšení úroků ČNB. Nový přehled

Banky vylepšují spoření. Kam teď dát peníze, které dočasně nepotřebujete, ale chcete je mít kdykoliv k dispozici?

Spoření vylepšuje i Raiffeisenbank. Jenom za odměnu

13. 2. 2020 | Petr Kučera

Spoření vylepšuje i Raiffeisenbank. Jenom za odměnu

Klienti Raiffeisenbank mohou od tohoto týdne získat na spořicím účtu úrok až 1,25 % místo dosavadního 1 % p.a. Banka tak reaguje na zvýšení základních sazeb ČNB.

Nejlepší účty bez poplatků. Tři už jsou opravdu zdarma

10. 2. 2020 | Petr Kučera | 15 komentářů

Nejlepší účty bez poplatků. Tři už jsou opravdu zdarma

Na „účet bez poplatků“ už láká většina bank. Od začátku roku se k nim přidala Raiffeisenbank. A Equa, jejíž konto patřilo už doteď mezi nejlevnější, v únoru zruší poslední omezení. Na které účty dosáhnete skutečně snadno a kde si musíte dávat pozor?

Raiffeisenbank a.s. - Zkušenosti

9. 3. 2020 9:35 | Lukas

Dobrý den, já mám stejný problém. 8 let účet a v patek 6.3. dopis obyčejnou poštou ze konec uctum. Na lince řekli ze důvod neřeknou, ze tu možnost mají... nechapu to
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 3. 2020 12:01 | Lucie

Celých 11 let jsem platila poplatek 129Kč za vedení účtu. Od letošního roku je poplatek 0 a banka se mnou po 11 letech z ničeho nic ukončila smlouvu!? Při dotazech proč, jsem byla odkázána na smluvní podmínky banky, že mi nic sdělovat nemusí. Nedlužím jí nic, vše jsem vždy řádně uhradila bez problémů. Aktivní kretitní karta na nule, na účtě ušmudlaných pak korun a najednou dopis a konec. Konečně je ve městě vkladomat, vše se zjednodušilo, poplatek nula a pro mě to končí. Matka samoživitelka od výplaty k výplatě, běhající po brigádách nemá asi nic jiného na práci než řešit další pitomost. Pro mě nepochopitelné a rozhodně nesouhlasím, že jsou banka pro lidi a že rozumí tomu, že peníze nejsou zadarmo. Přístup na pobožce v mém městě naprosto neprofesionální a jedovaný. Banku rozhodně nedoporučuji!
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

22. 2. 2020 16:57 | Zdeněk

S bankou mám velmi špatné zkušenosti.Bez jakéhokoliv upozornění,jak poštou nebo mejlem,mi ze dne na den,v období výplat,zablokovali můj účet.Na můj dotaz tohoto činu mi bylo sděleno,že mám exekuci na neplacení výživného nezletilého dítěte, exekuci podala paní Jana Jarkova,exekutora že Zlína,a pan Růžička,též exekuce Zlín.Banka se nezajímala o pravdivost této exekuce, začala strhávat celou výplatu.S údivem je,že já žádné dítě nemám.Po prostudování této situace zjistili,že exekuce byla neprávem,tak ji zrušili.Okradli mé o dva měsíční platy, které mi nechtějí zpět vrátit,místo toho drze žádají za zaplacení vedení účtu za dva měsíce 500kc. Rozhodně tuto banku nedoporučuji,je to sídlo zlodějů,za to,co vás okradou,si rozdělí 13te platy.Muj případ se stal listopad a prosinec 2019.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2020 14:18 | Míla-vaše klientka už přes 20 let

Vybírala jsem z bankomatu a vzápětí mi přišla od vás SMS, že mám raději používat bezkontaktní způsob. Jo, chápu to, tato vaše vymoženost už ke mně dorazila, ale neměla jsem čas obíhat Prahu 1 a hledat jiný bankomat. Zatím jsem našla na P-5 a P-9. Nikde jsem nenašla seznam, kde bych bankomaty s bezkontaktním způsobem našla. Uvádíte, že 4 z 5 jsou bezkontaktní, tak to mám asi smůlu. Poraďte...Míla
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

3. 1. 2020 10:14 | lolitaslamova@gmail.com

Banka ,, Rajfka,, spolupracuje s prekupnikama , podvodnikama na nemovitostech. Skoro vyplaceny úvěr prodala podvodníkům kvuli nezaplacení 2 splátek . Ne měli zájem dohodnout se. Převažovali nás jak horkou bramboru s pobočky na pobočku aby protáhli čas . Mezi tím prodali pohledávku podvodníkům které v průběhu týdne prodali dalším . Ne ferove jednání ! Spolupracuji z různými primo vydiraci.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 1. 2020 17:08 | Sandra

Ma Špatná zkušenost s touto "bankou" úvěr 200 000 kč splacim už od roku 2012 a zároveň jsem setrila.loni v roce 2019 my skončilo spoření,ze ktereho jsem nevidela ani korunu a po 8letech jsem se dozvěděla ze kromě peněz nasporenych jsem nezaplatila vubec nic ??jen úroky ?? s raiffeisen bank končím a prechazim k hypoteční a už nikdy vice
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 8. 2019 16:25 | Pavel

ak se musím bohužel přidat s negativní, až tristní zkušeností s Raiffeisen bankou. Z počátku vše fungovalo dobře, měl jsem podnikový i osobní účet zdarma, dle dohody. Po změně osobního bankéře se mi z ničeho nic začali objevovat poplatky za vedení karty. Beze slova upozornění nebo zdůvodnění. Kontaktoval jsem osobního bankéře, aby mi toto chování vysvětlil a zdůvodnil. Pouze mi napsal, že si mám zažádat o VISA kartu... a zase nic kolem vysvětlení. Tak jsem jej požádal, aby stornoval poplatky, vysvětlil proč se tak děje a pak můžeme jednat o změně platební karty. Již se mi neozval. Vypověděl jsem účet a hned by všechno šlo, účet zdarma, nový bankéř... bohužel pozdě. Ale to nejlepší teprve přišlo. V dohodě o závazku jsme se dohodli na 14 denní výpovědní lhůtě a převodu peněz na vyjmenované účty. Po 14 dnech mi zrušili účty a peníze si ponechali!!! Když jsem urgoval, že nemám peníze na účtech dozvěděl jsem se na zákaznické lince, že mi je pošlou do 30 dnů!!!!!! A pokud chci jinak, tak si to mám vyřídit na pobočce. ZCELA NEUVĚŘITELNÁ AROGANCE A PŘÍSTUP.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2019 11:00 | Lada Š.

Takže malá aktualizace, dnes se mi za necelý rok u této banky nepodařilo přihlásit do internetového bankovnictví již minimálně po třicáté, věčně to nefunguje, zákonem schválnosti zásadně když na účtu něco nutně potřebujete, v dnešní době naprosto ostudně nefunkční stránky, na banku nemá smysl volat, pokud nemáte na účtu minimálně milion, pošlou Vás beze studu někam...
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2019 16:03

co si mam o take bance myslet ZLODEJI ZLODEJI ZLODEJI myslim tim RAIFAISSEN BANK
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:58

raifaissen bank jsou smejdi
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:55

tuhle spokojenost vam neverim ze jste spokojen
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:52 | izvorsky

JA TAKY NE
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:49

taky velmi spatnou skusenost mam ja blbec zazadal o mall kartu na 20000kc zamitnuto pak se mi ozvala krava ze to vse da do poradlu vysledek 2 karty v registru neplaticu kvuli tem kartam nedostanu pujcku ani lizink na auto tim jsem v prdeli kdo muze at se vyhyba raifaissen bank velikym obloukem a to jim nic nedluzim a karty mall jsem samozrejme nedostal.odmena registr neplaticu nez to vyridim budu davno po smrti.....JSOU TO SMEJDI
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2019 12:22 | Lada Š.

Naprosto souhlasím s komentáři, absolutně nechápu, jak mohli někdy získat ocenění "nejlepší" banky. Bohužel jsme si u nich brali s manželem hypotéku, tak máme účet povinně, jinak bychom se nedostali ani přes jeho založení, jelikož už tehdy byla paní tak nepříjemná a arogantní, že jsme měli oba dlouho spadlé čelisti. Účet máme pár měsíců, za tu dobu již šestý vážný problém. Přístup ve všech případech nezájem a arogance. Po nepříjemné zkušenosti ze založením jsme zjistili, že nám paní bez svolení a informaci o zpoplatnění zapnula jak placenou internetovou kartu, tak nepotřebné informační sms. Před Vánoci jsem musela nechat na kase v supermarketu nákup za 4000, neboť celorepublikově nefungovali karty a nemohla jsem použít vlastní peníze, myslela jsem, že se tam propadnu! Bez omluvy. Teď potřebuji nutně zaplatit účty a po třetí nefunguje internetové bankovnictví, které je mimochodem naprosto příšerné - ve srovnání se 4 dalšími bankami. Kdo nemusí, nechtějte s nimi mít nic společného.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 9. 2018 14:53 | klient

Reiffeisenbank se chová naprosto neprofesionálně, neboť její zaměstnanci neví, jaké nabízí služby. Byl jsem třikrát ujištěn, že při výběru cizí měny v zahraničí z multiměnového účtu se měnový kurz řídí konverzní tabulkou na webu MasterCard. To je sice pravda, ale vždy zapomněli dodat, že se výběr nejdříve konverguje do CZK a poté do nastavené měny. Tedy dva měnové kurzy, a za výběr zaplatím mnohem víc, než odpovídá konverzní tabulce MasterCard. Zvláště když jsem byl nucen vybírat z mého účtu po celý měsíc. Po této zkušenosti nechci s touto bankou mít nic společného.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit všech 72 komentářů

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 952 667 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Nejnovější články

K okamžitým platbám se připojí Equa bank

K okamžitým platbám se připojí Equa bank

Okamžité platby zatím umí devět bank. Letos se přidají další.

Fio dočasně ruší poplatky za výběr z cizích bankomatů

Fio dočasně ruší poplatky za výběr z cizích bankomatů

Fio banka ode dneška do konce června nabízí klientům výběry ze všech bankomatů zdarma....více

Raiffeisenbank už umí i Google Pay, zkompletovala čtyřlístek

Raiffeisenbank už umí i Google Pay, zkompletovala čtyřlístek

Raiffeisenbank spustila službu Google Pay. Nahrávat do ní lze karty Mastercard, které...více

Články na Heroine.cz

Nudíte se? Nezoufejte, může to být cesta z šedivé každodennosti

Nudíte se? Nezoufejte, může to být cesta z šedivé každodennosti

Nuda je velice nepříjemný pocit a většina lidí se jí snaží za každou cenu vyhnout. Pokud...více

Karanténa nám sex bere i dává, babyboom ale nejspíš nezpůsobí

Karanténa nám sex bere i dává, babyboom ale nejspíš nezpůsobí

Marie je na mateřské se dvěma dětmi a kvůli karanténě s nimi tráví veškerý čas. Její manžel...více

Deník zdravotní sestry v době pandemie 3: Pohodové dny v nás vzbuzují nervozitu

Deník zdravotní sestry v době pandemie 3: Pohodové dny v nás vzbuzují nervozitu

Pandemie koronaviru a s ní spojená globální krize dopadla nejrychleji a nejhůře na zdravotnictví....více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.