Placení náramkem a prstenem spouští druhá banka
2. 10. 2024 | Petr Kučera
Raiffeisenbank jako druhá banka v Česku podporuje všechny platební řešení pro takzvanou chytrou elektroniku, které jsou v tuzemsku dostupné.
Většinovým majitelem je Raiffeisen Bank International, konkrétně jde hlavně o regionální rakouské banky sdružené v Raiffeisen CEE Region Holding (75 %) a RLB OÖ Sektorholding (25 %). V Česku postupně převzala (přímo či nepřímo) eBanku, Citibank, Zuno a Equa bank.
Kontakty
Adresa | Hvězdova 1716/2b, Praha 4, 140 00 |
---|---|
Infolinka | 412 440 000 |
info@rb.cz | |
Web | https://www.rb.cz |
Internetové bankovnictví | https://ibs.rb.cz/IB/ControllerServlet |
Další informace
IČO | 49240901 |
---|---|
Kód banky | 5500 |
SWIFT kód | RZBCCZPP |
Informace uvedené na této stránce mají pouze orientační charakter. Ačkoliv bychom rádi, bohužel nejsme schopni ručit za jejich 100 % aktuálnost. Pro ověření, prosím, navštivte také domácí stránku daného subjektu. Děkujeme za pochopení.
Raiffeisenbank a.s. - Zkušenosti
27. 9. 2024 6:41 | VK
30. 8. 2024 17:13 | Bája Iva
Citace - Bája Iva / 30.08.2024 17:11
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
30. 8. 2024 17:11 | Bája Iva
25. 5. 2024 1:44 | Tomma
2. 3. 2024 2:17 | Client007
29. 11. 2023 16:44 | Josef1
21. 11. 2023 15:21 | Aiko
27. 10. 2023 23:19 | libuše_2021
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
16. 10. 2023 12:09 | Deysy
NEJHORŠÍ BANKA ROKU. Ruším úplně účet,, už ho zrušila dcera, manžel a já jsem poslední. A to že věčně pracují na aplikaci, to je už samozřejmost. Tak všechny chci od této banky varovat.
13. 10. 2023 16:31 | Deysy
Reklamní sdělení,, že můžete zdarma splatit úvěr se nezakládá na pravdě.
Přes internetové bankovnictví vůbec,, protahují to tak,, aby vám ještě vzali splátku a pojištění.
Neuvěřitelné.
6. 10. 2023 22:03 | Seaweed
25. 6. 2023 12:29 | Deysy
Už se nedivím lidem, kteří od nich odcházejí.
V lednu příšerný úrok na půjčku 13,66%
Jedním slovem.... zloději
16. 2. 2023 13:22 | upřímnost nad vše
Aktivace aplikace na platby - pouze na pobočce, pravěk
Zakázané platby do Ruska a Běloruska - Co je vám po tom, kam posílám svoje peníze?
Pro klienta jsem chtěl u nich udělat leasing, dali přednost bazaru přede mnou a osobním vztahem s klientem.
Vážená banko, jděte do míst, kde slunce nikdy nevychází
3. 9. 2023 11:15 | Bega
Mě koupili s EQUA a naneštěstí i s ING Fondy, takže se mě ani výhody další fůze netýkaly. EQUA byla skvěla, několik let mi dokonce ohledně závažných věcí volala jedna a ta samá bankéřka.
Pro mě už negativní vztah začal tím že tato banka byla tuším prvním kdo se tu negativně stavěl ke kryptoměnám a dělal burzám různé potíže.
Konkrétní zkušenosti:
Nešlo prodat ING fondy online, protože prý neprodávám v době kdy se obchoduje na daném trhu. Jednak by neměl být problem nechat tento příkaz realizovat až trh otevře, druhak jsem v daném správném obchodovacím čase příkaz zadal a vyskočila na mě právě tato chybová hláška. Prodej cených papíru na podobočce se neobešel bez další nabídky jejich ETF, kdy i sám bankéř nakonec uznal že s jejich poplatky ETF u nich nedávájí oproti konkurenci smysl.
Hned několik problému s aktivacemi aplikací po přechodu od EQUA, už je nedokáži popsat přesně, nicméně v každém případě u mě i ženy vytvořili zpětnovazební smyčku jednoho potvrzení závislého na druhém, z které se stejně bez návštěvy pobočky nešlo dostat.
Po změně dokladů jsem navštívil pobočku, jejich mladá pracovnice hned po příchodu vystřelila že "to si můžete udělat sám v aplikaci" A na odpověď "No právě kvůli vaší aplikaci už jdu radši na pobočku, navíc hodinu čekám na spoj, takže mě to zajímat nemusí" Přešla otráveným pohledem a pustila se do tříminutové práce. Vedle v České spořitelně bez problému s úsměvem a rozloučením.
Zrušení nadbytečného účtu po EQUA bez jakýchkoliv problému a profesionálně. Snad jediná aspoň neutrální zkušenost.
Reklamaci která směřovala k trvalému vynětí mě jako zákazníka z možnosti sjednání jakékoliv půjčky mimo pobočku (byla by to celkem rozumná ochrana proti tomu nejhoršímu z kyberpodvodů - že si na vás někdo vezme půjčku) byla přebrána tak že mě pouze vyřadili ze systému personalizovaných reklam, aby mi týden na to volali s nabídkou úvěru ze stavebního spoření. Dobře, chápu pravděpodobně jsou tyto systémy oddělené ale i tak pobavilo. Ve věci bude pokračovat boj s uživatelskou podporou k dosažení požadovaného cíle.
Po DDOS útoku vedeném z Ruska, který mě osobně překvapil, protože bance jinak nesmrdí krvavé ruské peníze, zablokovali celou řadu VPN, což mi společně s náběhem nové karty a jiných limitů způsobilo pár neštastných chvilek "platba neschválena", kdy jsem musel vypínat jinak nepřetržitě uživané VPN a to až po tom co jsem přišel na to kde vězí problém. O tom že by preventivně informovali uživatele o tomto zásahu do přístupnosti si můžete nechat zdát.
Neměřil jsem to přesně, ale slibované úroky jako v EQUA, nevím kdy, ale poměrně rychle u ženy zmizely.
Aplikace nabízí rychlé platby naprosto mimo okruh mých obvyklých příjemců rychlých plateb, místo toho vytahuje někoho komu jsem přes internet poslal něco před rokem.
Drží mě tu bohužel jen hypo, budou se muset poměrně vytasit abych po fixaci zůstal, což se zprávami kdy banky nyní zkouší napálit úroky zavedenému klientovi i když zůstane nemusí byt tak těžké odejít. Je to přesně ten trik co bych od nich čekal, že budou spoléhat na lenost klientů. Je jasné že v současném prostředí budou úroky vždy vyšší než byly, myslím situaci kdy je nabídka stávajícími klientovi i výrazně a ne jen o trochu horší než co v rámci trhu nabídne konkurence.
Na náhradu doporučuji FIO, poměrně slušná síť poboček, jsem u nich 10 let a nevzpomenu si na jediný problém.
25. 8. 2023 8:16 | Emilyczxd
Zobrazit všech 156 komentářů