Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 66 komentářů)

20. 8. 2019 16:25 | Pavel

ak se musím bohužel přidat s negativní, až tristní zkušeností s Raiffeisen bankou. Z počátku vše fungovalo dobře, měl jsem podnikový i osobní účet zdarma, dle dohody. Po změně osobního bankéře se mi z ničeho nic začali objevovat poplatky za vedení karty. Beze slova upozornění nebo zdůvodnění. Kontaktoval jsem osobního bankéře, aby mi toto chování vysvětlil a zdůvodnil. Pouze mi napsal, že si mám zažádat o VISA kartu... a zase nic kolem vysvětlení. Tak jsem jej požádal, aby stornoval poplatky, vysvětlil proč se tak děje a pak můžeme jednat o změně platební karty. Již se mi neozval. Vypověděl jsem účet a hned by všechno šlo, účet zdarma, nový bankéř... bohužel pozdě. Ale to nejlepší teprve přišlo. V dohodě o závazku jsme se dohodli na 14 denní výpovědní lhůtě a převodu peněz na vyjmenované účty. Po 14 dnech mi zrušili účty a peníze si ponechali!!! Když jsem urgoval, že nemám peníze na účtech dozvěděl jsem se na zákaznické lince, že mi je pošlou do 30 dnů!!!!!! A pokud chci jinak, tak si to mám vyřídit na pobočce. ZCELA NEUVĚŘITELNÁ AROGANCE A PŘÍSTUP.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 7. 2019 11:00 | Lada Š.

Takže malá aktualizace, dnes se mi za necelý rok u této banky nepodařilo přihlásit do internetového bankovnictví již minimálně po třicáté, věčně to nefunguje, zákonem schválnosti zásadně když na účtu něco nutně potřebujete, v dnešní době naprosto ostudně nefunkční stránky, na banku nemá smysl volat, pokud nemáte na účtu minimálně milion, pošlou Vás beze studu někam...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 3. 2019 16:03

co si mam o take bance myslet ZLODEJI ZLODEJI ZLODEJI myslim tim RAIFAISSEN BANK
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:58

raifaissen bank jsou smejdi
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:55

tuhle spokojenost vam neverim ze jste spokojen
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:52 | izvorsky

JA TAKY NE
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

27. 3. 2019 15:49

taky velmi spatnou skusenost mam ja blbec zazadal o mall kartu na 20000kc zamitnuto pak se mi ozvala krava ze to vse da do poradlu vysledek 2 karty v registru neplaticu kvuli tem kartam nedostanu pujcku ani lizink na auto tim jsem v prdeli kdo muze at se vyhyba raifaissen bank velikym obloukem a to jim nic nedluzim a karty mall jsem samozrejme nedostal.odmena registr neplaticu nez to vyridim budu davno po smrti.....JSOU TO SMEJDI
-5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2019 12:22 | Lada Š.

Naprosto souhlasím s komentáři, absolutně nechápu, jak mohli někdy získat ocenění "nejlepší" banky. Bohužel jsme si u nich brali s manželem hypotéku, tak máme účet povinně, jinak bychom se nedostali ani přes jeho založení, jelikož už tehdy byla paní tak nepříjemná a arogantní, že jsme měli oba dlouho spadlé čelisti. Účet máme pár měsíců, za tu dobu již šestý vážný problém. Přístup ve všech případech nezájem a arogance. Po nepříjemné zkušenosti ze založením jsme zjistili, že nám paní bez svolení a informaci o zpoplatnění zapnula jak placenou internetovou kartu, tak nepotřebné informační sms. Před Vánoci jsem musela nechat na kase v supermarketu nákup za 4000, neboť celorepublikově nefungovali karty a nemohla jsem použít vlastní peníze, myslela jsem, že se tam propadnu! Bez omluvy. Teď potřebuji nutně zaplatit účty a po třetí nefunguje internetové bankovnictví, které je mimochodem naprosto příšerné - ve srovnání se 4 dalšími bankami. Kdo nemusí, nechtějte s nimi mít nic společného.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 9. 2018 14:53 | klient

Reiffeisenbank se chová naprosto neprofesionálně, neboť její zaměstnanci neví, jaké nabízí služby. Byl jsem třikrát ujištěn, že při výběru cizí měny v zahraničí z multiměnového účtu se měnový kurz řídí konverzní tabulkou na webu MasterCard. To je sice pravda, ale vždy zapomněli dodat, že se výběr nejdříve konverguje do CZK a poté do nastavené měny. Tedy dva měnové kurzy, a za výběr zaplatím mnohem víc, než odpovídá konverzní tabulce MasterCard. Zvláště když jsem byl nucen vybírat z mého účtu po celý měsíc. Po této zkušenosti nechci s touto bankou mít nic společného.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 7. 2018 12:29 | noname

Banka nevyhovující v případě HÚ. Komunikace na pobočce nereálná pouze emailem hypocentrum, kde váš problém řeší pokaždé jiná osoba. U něčeho jako je hypotéka by člověk měl mít možnost osobního setkání nejen při podpisu smlouvy.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 7. 2018 16:13 | Pepa

Já mám 3 roky E-konto smart zcela zdarma. Posílám si tam výplatu + cca 3 odchozí platby měsícně a nikdy jsem u nich za nic neplatil. Navíc výběry z jakéhokoli bankomatu zdarma. Já jsem spokojený...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 6. 2018 21:28 | Vac

VAROVANÍ před touto bankou, rychle se otočte a běžte jinam, účet roku 2018 vyhrála Equva bank, tak třeba tam, umí úvěr ihned a za 5,9 % RPSN, osobní zkušenost. ps. v RB úvěr za 9.9 % RPSN a to po slevě (reklamní tahák za 6,9 % neexistuje.)
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2018 12:40 | anonym

Přidávám se k varování před touto bankou. S klientem zacházejí jako se svou kořistí. Úvěry nejlépe refinancovat jinde, jen ne u Hypoteční nebo Komerční banky, ty mají podobné praktiky. Pokud onemocníte nebo přijdete o práci a nebudete moci splácet, banka s Vámi vyběhne, pohledávku prodá spřátelené společnosti s dokumenty, o kterých nemáte tušení !!, ale podle nich z Vás dostanou dvoj- i více násobek pohledávky. Napočítají si neskutečné sankce a ještě budou tvrdit, že jste o nich věděli, podepsali je a souhlasili s nimi. Zapomeňte na iluzi, že jste v právním státě, soudy jim jsou schopny vše odkývat a pár slušných soudců se dá spočítat na prstech ruky. Banka se zbavuje odpovědnosti tím, že pohledávku prodá, nemá s ní už přece nic společného, tak si to řešte s novým majitelem pohledávky. Ten za nic nemůže, protože on přece dostal od banky jakési dokumenty. Co na tom, že jsou jejich požadavky nezákonné, máte smůlu. Mám plnou skříň důkazů.Kolik už mohli se svými spřátelenými společnostmi poškodit klientů? Jde to do stovek? Pochybuji, že by své praktiky změnili od změny zákona o spotřebitelských úvěrech. Doporučuji, od takové banky co nejdál.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 4. 2018 22:53 | Dipl. Ing. Georg Scheuer

Senioři pozor, Reiffeisenbank diskriminuje seniory nad 70. Kreditní karta O2 RB bez udání důvodů zamítnuta. Ostuda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senioren aufgepasst, Reiffeisenbank diskriminiert Senioren über 70. O2 RB Kreditkart grundloss abgelehnt. Eine Schande!!!!!!!!!!!!!!!!
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 10. 2017 9:43 | anonym

eKonto start recenze. Nedoporučuji firemní účet eKonto Start u Raiffeisenbank a.s., účet zdarma mě nakonec stál 800 Kč měsíčně. Po uplynutí roku zdarma se účet zpoplatní 400 Kč při menším vkladu než 15000 Kč měsíčně, či 100 Kč při vkladu 15 000 Kč měsíčně. Účet jsem chtěla zrušit, retenční oddělení mi nabídlo účet na půl roku zdarma a po uplynutí půlroční doby jsem měla snad nejdražší tarif eKomplet – 800 Kč (menší vklad než 15000 Kč) či 500 Kč (při vkladu 15 000 Kč měsíčně) 2-5x dražší než předtím. Ano, je to moje blbost, ceník a podmínky jsem si nedohledala, neinformovala jsem se. Telefonicky, ani v mailu Vám samozřejmě nesdělí, co tento účet obnáší. Jako podnikatel nejste chráněn spotřebitelským zákonem:(
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 2. 2017 15:01 | Madrova

dobry den, najdu v Praze pobočku s německým tlumocnikem? dekuju
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 1. 2017 12:22 | Simon

Banku absolutně nedoporučuji. Ukrutné poplatky za euro platby a ani nemluvím o zahraničních platbách. Ovšem poslední kapkou bylo neoprávněné stržení 20 000 Kč za kreditní kartu. Chybu jsem nahlásil tři krát a už 11 dnů čekám na vrácení peněz. Myslím, že zajdu za právníkem protože toto je za hranicí slušnosti a je to z jejich strany krádež.
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

7. 12. 2016 18:17 | Karel Goldammer

Horší banku jsem nezažil.Plně s vámi souhlasím.Jednou za dva roky, jsem taky zaslal splátku na původní účet Citi bank, neboť ted to spadá pod Raiffeisen bank, ale bylo mi to vráceno, neboť udajně mi zaslali nové číslo účtu, ale zapoměli mi poslat ke kreditní kartě pin, na který čekám přes tři měsíce.Během večera mi volali třikráte, kdy tu částku uhradím a následující ráno opět telefony z oddělení pohledávek a arogantní jednání.Katastrofa ale buďte opatrní, neboť vám zašlou takové sankce, že se z toho zblázníte.U této banky je dobré vše zaplatit a pryč od ní.Chování pracovníka oddělení pohledávek, na úrovni nechutného automatu.Mele stále to samé a nevím, co si mám o této bance myslet.Hrůza
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

17. 9. 2016 15:59 | Brauerová Svatava

Taktéž moji Citibank.cz byla převedena na RB. Katru jsem neměla aktivovanou. Při převodu do RB mi byla účtovaná částka 0,26 Kč. Je to sice zanedbatelná částka, ale i přesto chci vědět za co to je. Dodnes nemám kartu aktivovanou a již jsem podnikla kroky k odstoupení jako klientka RB. Je to již více jak 14 dní a zatím jsem nedostala žádné vyrozumění.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

5. 8. 2016 16:33 | Josef

Dobrý den vážení, vše co jsem se shora dočetl je pravda, mají velmi blízko ke sločinnému jednání, klienti jsou jenom prasata, která je nutné řádně odrbat. Mám s nimi velmi špatné zkušenosti, zlaté české banky, asi pomsta za rozbití Rakousko-Uherska. Nic horšího Vás nemůže postihnout, než se stát klientem RB, souhlasím. Nechci se nechat okrádat, mám pohromadě všechny doklady i o tom, jak mi nutí převést si do RB svá konta. To bych dopadl!! Doklady zasílám na odb.kontroly ČSB, aby v případě RB zakročili a nenechávali klienty okrádat a přestali se chovat arogantně...-! Budu Vás o výsledku informovat. Je potřeb tam zasílat náměty na kontrolu, jinak se nenapraví, i když sami lidé na to přijdou sami. J.H.
+5
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  10 911 480 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Výpočet RPSN

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Neschopná být mámou

Neschopná být mámou

Nový seriál porodní asistentky Alžběty Samkové se týká odvrácené strany období, kdy přichází...více

Jen si to -ová škrtněte, však ona si s vámi čeština poradí

Jen si to -ová škrtněte, však ona si s vámi čeština poradí

Jak vidím nepřechýlenou ženskou, otvírá se mně v kapse červené pero.

V Maroku zavřeli novinářku. Za předmanželský sex a nelegální potrat

V Maroku zavřeli novinářku. Za předmanželský sex a nelegální potrat

Osmadvacetiletá Hadžar Raissúníová čelí obvinění z nelegálního potratu a předmanželského...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Magdalena Souček

manažerka, Ernst & Young

Pavel Kysilka

ředitel České spořitelny

Magdalena Souček
ÚSPĚŠNOST
56,67 %

z 30 duelů
×
Pavel Kysilka
ÚSPĚŠNOST
68,18 %

z 22 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.