Raiffeisenbank a.s. - Bonusový spořicí účet CHYTRÝ účet
Poslední aktualizace: 1. 7. 2025
Základní údaje
Poskytovatel | Raiffeisenbank a.s. |
---|---|
Typ produktu | spořicí účet |
Určeno pro | občané standardní |
Vyžadován běžný účet | ano |
Vyžadováno internetové bankovnictví | ne |
Min. počáteční vklad | není stanoven |
Připisování úroků | měsíčně |
Typ úrokové sazby | variabilní |
Způsob úročení | pásmové |
Poplatky
Otevření depozitního účtu | zdarma |
---|---|
Vedení depozitního účtu | zdarma |
Zrušení depozitního účtu | zdarma |
Výpisy poštou měsíčně | 80 Kč |
Výpisy elektronicky měsíčně | zdarma |
Elektronické bankovnictví
Vedení Internerbankingu | zdarma |
---|---|
Vedení GSMbankingu | Mobilní bankovnictví |
Úrokové sazby*
Vklady v: CZK
Platí k: 14.07.2025
Splatnost | Od CZK | Do CZK | Úrok (% p.a.) |
žádná lhůta | 0 | 500 000 | 4,00 |
žádná lhůta | 500 001 | výše | 0,01 |
Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.
Chcete spořit? V naší nabídce najdete všechny klíčové spořicí produkty.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Raiffeisenbank a.s. - Bonusový spořicí účet CHYTRÝ účet - Diskuze
11. 6. 2025 21:25 | Harre
Platba kartou v eshopu probíhá takto:
Klasické zadání čísla karty aspol., enter a vyskočí okno že mám zadat nějaký kód. Zanadávám a čekám že nějaký přijde jako SMS. Nic nepřichází. Pořádně čtu co je u požadavku na kód napsáno. Kód prý je někde v internetovém bankovnictví. Oh kurwa! Ale bankovnictvi mám shodou okolností otevřeno, hledám a nikde nic. Klikám na poslání kódu znovu, bez výsledku. Hovor s babou na hotline (po handrkování se s nezbytným botem) prý se musím z bankovnictví odhlásit a znovu přihlásit. Už mi pomalu tečou nervy.
Takže odhlášení a nové přihlášení k IB = musím najít a zadat klientského číslo, enter, konečně přišel sms kod na mobil, ale jen k přihlášení ne k platbě, prepsani asi 12mistneho kodu z sms do compu, zadání nějakého dalšího kódu zvaného epin, enter. Bingo! Teď konečně vyběhne kód který zadám do okna s potvrzením platby u obchodníka. Platební bráně ale mezitím vypršel timeout, takže všechno znovu a rychleji. Nakonec se zaplatit podařilo. Při další platbě celé martýrium opakovat znovu.
Raiffeisenbank už NIDY VÍC!!! Nedokážu si představit platby jejich kartou v kamenném obchodě.
Předesílám že to nebyla žádná obří suma někde v exotické zemi, šlo o 120 kaček na Alze. Ať táhnou s takovýma službama do Ruska, tam budou mužici okouzleni. U nás je ale přece jen už 21 století...
Zobrazen 1 komentář