Raiffeisenbank a.s. - CHYTRÝ účet
Poslední aktualizace: 1. 10. 2024
Základní údaje
Poskytovatel | Raiffeisenbank a.s. |
---|---|
Typ produktu | balíček s běžným účtem |
Určeno pro | občané standardní |
Vedení balíčku | zdarma |
Položky v balíčku zdarma (se slevou) | neomezený počet tuzemských elektronických plateb vč. okamžitých úhrad neomezený počet výběrů debetní kartou z bankomatů všech bank v ČR první vklad a výběr hotovosti u přepážky |
Cena měsíčního výpisu - poštou | 80 Kč |
Cena měsíčního výpisu - elektronicky | zdarma |
Doplňkové služby | Spořicí účet HIT PLUS |
Přímé komunikační kanály
Přímé bankovnictví | Internetové bankovnictví, Mobilní bankovnictví, Telefonní bankovnictví Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay, Fitbit Pay, RaiPay |
---|---|
Internetbanking - vedení | zdarma |
Phonebanking - vedení | Telefonní bankovnictví - zahrnuto v poplatku za přímé bankovnictví |
GSMbanking - vedení | GSM bankovnictví - zahrnuto v poplatku za přímé bankovnictví |
Platební karty - typy, poplatky, výběry
Platební karty | 1x Debetní karta Debit MasterCard STANDARD Visa Classic |
---|---|
Měsícní vedení | - 1 platební karta Debit Mastercard - zdarma - 1 platební karta Debit Mastercard - zdarma - další 65 Kč měsíčně - další 65 Kč měsíčně |
Výběr z vlastního bankomatu | zdarma |
Výběr z vlastního bankomatu | zdarma |
Výběr z bankomatu cizí banky | zdarma |
Výběr z bankomatu v zahraniční | zdarma |
Kontokorent
Vedení / správa | zdarma - využití Povoleného debetu v daném měsíci |
---|
Úrokové sazby
Vklady v: CZK, USD
Platí k: 07.10.2024
Od CZK | Do CZK | Úrok (% p.a.) |
0 | výše | neúročí se |
Od USD | Do USD | Úrok (% p.a.) |
0 | výše | neúročí se |
Hotovostní operace
Výběr na přepážce (CZK) | - 1. výběr hotovosti - zdarma - 2. a další výběr hotovosti - 120 Kč |
---|---|
Vklad hotovosti (CZK) | - 1. vklad v kalendářním měsíci zdarma - 2. a další vklad v kalendářním měsíci 29 Kč |
Cash Advance v tuzemsku | 99,00 Kč |
Bezhotovostní operace v rámci banky
Na pobočce | - 100 Kč - na obchodním místě nebo přes telefonní bankovnictví - 100 Kč - na obchodním místě nebo přes telefonní bankovnictví |
---|---|
Elektronicky | zdarma |
Příchozí položky | zdarma |
Bezhotovostní operace do cizí banky
Na pobočce | 100 Kč - na obchodním místě nebo přes telefonní bankovnictví |
---|---|
Elektronicky | - zdarma - 100 Kč - prostřednictvím Telefonního bankovnictví |
Příchozí položky | zdarma |
Trvalý příkaz
Změna | - Změna/zrušení trvalého platebního příkazu prostřednictvím Internetového bankovnictví - zdarma - 100 Kč - na pobočce - 100 Kč - prostřednictvím Telefonního bankovnictví |
---|---|
Zrušení | zdarma |
Provedení v rámci banky | zdarma |
Provedení do cizí banky | zdarma - elektronicky |
Ostatní poplatky
Zaslání SMS | 4 Kč - přímé bankovnictví - zaslání vyžádané zprávy prostřednictvím SMS |
---|
Odměna 6x 500 Kč
Při založení nového osobního běžného účtu CHYTRÝ účet, AKTIVNÍ účet nebo EXKLUZIVNÍ účet získáte odměnu 500 Kč po dobu následujícího půl roku. Podmínkou je platba kartou 10 x v měsíci. Více na stránkách banky zde.
Platnost: zbývá 50 dní
Porovnejte si nabídky, vyberte tu nejvýhodnější a ušetřete.
I na "obyčejných" finančních produktech můžete šetřit. Nechte si od nás poradit. Víme, jak na to.
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Informace na této stránce mají povahu diskusního fóra pro registrované uživatele. Byť je pro publikování příspěvku vyžadována registrace, vydavatel neručí za pravdivost zveřejněných informací a neověřuje jejich faktickou správnost či autenticitu. Pokud jste zaznamenali příspěvek, který by tu být neměl, napište nám na redakce@penize.cz
Raiffeisenbank a.s. - CHYTRÝ účet - Diskuze
26. 3. 2023 12:08 | JirkaL.
- Pokud od banky nic nečekáte - nebudete zklamaní.
- Zvládají přijmout platbu a zaplatit kartou, to je tak asi všechno.
- Raiffeisenbank Vás každý druhý víkend nepustí ke Vašim penězům. Mobilní aplikace ani přístup k účtu pravidelně nefungují. Údajně dělají nějaká vylepšení. Žádná vylepšení jsem nezpozoroval. Chcete si třeba prohlédnout o víkendu své finance, protože na to máte klid po hektickém týdnu? Smůla, máte šanci asi 50/50 že Vás banka k vašim financím pustí, pokud zrovna přístupy fungují. Není to ojedinělý případ, jde už asi o pátý víkend, kdy nemohu nikam poslat ani korunu. Nedostanete dopředu žádné upozornění. U jiné slušné banky bylo zvykem pracovat na aplikacích v nočních hodinách a hlavně jste asi týden dopředu dostali SMS nebo email o plánované chystané odstávce. To je zřejmě u Raiffeisenbank velký problém dát vědět dopředu svým klientům.
- Časové určení výpadků je zcela vágní a nepřesné. Cituji: "proběhne dnes v noci z 25.03.2023 na 26.03.2023 v čase od 22.00 do následujícího dopoledne plánovaná údržba spojená s jejich nedostupností." Co to je během dopoledne? Informace typu - "během dopoledne" není žádná informace. To je jen krůček od "někdy", "možná", "až se nám bude chtít", nebo "po obědě". Takovéto časové údaje si může dovolit Pepa, co má otevřený bufet s párkem v rohlíku někde u nádraží, rozhodně ne finanční instituce, které svěřuji své peníze.
- Raiffeisenbank vás otevřeně okrade při pokusu užívat cizí měny. Banka má sice možnost zaplatit v Eurech ale směnový kurz je extrémně nevýhodný. Pokud někomu pošlete z korunového účtu platbu v Eurech nebo Dolarech, počítejte, že Vás po bude stát stokoruny. Směnit peníze Vás přijde levněji někde v zaplivaném podchodě u vietnamského směnárníka.
- Raiffeisenbank má velmi předražené užívání SEPA plateb.
- Raiffeisenbank Vám diktuje a cenzuruje, co si smíte nebo nesmíte koupit. Banka systémově blokuje některé zahraniční platby. Jen některé. Které ano a které ne se nikde nedočtete. Např. na portál Binance.com nebo Kraken.com si žádné peníze nepošlete z účtu ani kartou. O blokaci se dopředu nedozvíte, nikde v podmínkách není uvedeno kam peníze "smíte" nebo "nesmíte" posílat. Nikdo z banky o tomto nechce hovořit a tváří se, že je to ojedinělý případ. Pokud chcete reklamovat nefunkční platby, odkáží Vás jen na čtyřstránkové lejstro s reklamačním řízením pro každou jednotlivou platbu. Na pobočce nic nevyřešíte. Co bude příště? Nebudu si moci v obchodě koupit tučné jídlo, maso nebo naftu, protože to ideově nevyhovuje Raiffeisenbank? Myslím si, že tohle chování je nepřípustné a v ČR trestné.
- Internetové bankovnictví je nepřehledné, neintuitivní a postrádá jakékoliv možnosti úprav. O nastavení grafů či přehledů plateb si můžete nechat leda zdát.
- Pokud v bankovnictví ze zvědavosti kliknete na možnost úvěru nebo kreditní karty, během několika hodin, Vás bude někdo z banky otravovat Vás na telefonu.
- Pokud něco potřebujete s Raiffeisenbank řešit a chcete jejich vyjádření mít psané, po emailu to nejde. Odkáží Vás na jejich chat. V chatu je jen robot, který kopíruje tři stejné odpovědi stále dokola. Pokud chcete do Raiffeisenbank zavolat, je na lince jen další robot, k živému člověku se nedostanete.
- Mobilní aplikace (pokud zrovna náhodou funguje) je naprosto tragická. Nejen že je s přehledností asi to nejhorší co jsem viděl, ale nezvládá naprosto základní úkoly. Platba QR kódem buď vůbec nefunguje, nebo QR kód okopíruje jen zčásti a třeba si změní kód banky na svůj Raiffeisenbank.
- Mobilní aplikace nezvládá změnit trvaly příkaz. Pokud klepnete na "Upravit" - trvalý příkaz Vám zduplikuje (tzn. vytvoří druhý podobný), ale jen s některými údají. Například čas odeslání nebo zprávu pro příjemce musíte nastavit znovu. Po úpravě tedy máte trvalé příkazy dva a je jen na Vás abyste si toho všimli.
- Mobilní aplikace nezvládá opakovat již provedenou platbu. Platbu lze sice znovu provést, ale okopíruje si jen některé informace. Např zprávu pro příjemce nebo variabilní symbol nevyplní.
Jako bývalý klient Equa Bank, kterou tato podivná instituce pohltila, jsem velice zklamán.
Čekal jsem, že když Raiffeisenbank vlastní Rakouští majitelé, bude vše vychytané a vymakané - byl jsem na omylu.
Chci mít přístup ke svým penězům, chci si koupit co uznám já za vhodné a chci užívat funkce, které v tomto desetiletí jsou naprosto běžné u většiny konkurence. Toho jsem se u Raiffeisenbank nedočkal a odcházím jinam.
18. 1. 2023 10:40 | gjmelena
Zobrazeny všechny 2 komentáře