Marketing

Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.

Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.

Pober vše, dokud můžeš

Články | Jan Heřman | 6. 3. 2002

-5

Telecom si své zákazníky připoutává stále více a alternativní operátoři protestují z plných plic. Contactel hrozí žalobou, GTS mezinárodní arbitráží. České úřady to sledují s ledovým klidem. Nepřipomíná vám to něco?

Co o webu karty AURA soudí porotci Peníze.cz?

Články | Dušan Hradil | 30. 11. 2001

0

O 1 kohoutovi a 4 smetištích

Články | Leoš Bárta | 26. 10. 2001

-20

ŠkoFIN je leasingová společnost, která má na internetu své stránky. Je toho dost, co si můžete přečíst nebo prohlédnout, ale pokud hodnotíte spolu se mnou, dávejte si pozor. Vlastní prezentace ŠkoFINu je jen malou částí toho, co můžete na adrese www.skofin.cz shlédnout.

Co o webu ČSOB Leasing soudí porotci Peníze.CZ

Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001

-8

Bude ING nejlepší?

Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001

-3

Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?

Muž v pozadí obchodu

Články | Zdeněk Fekar | 18. 5. 2001

-16

Před lety ministryně zrušila prý neperspektivní výzkumný ústav. Jeden z tehdy propuštěných mužů dnes už deset let stojí v čele firmy, kterou zájem o obchod docela slušně živí. Ministryně tehdy zřejmě zapomněla, že obchod, to jsou především - peníze.

HypoVereinsbank: Udrží se v čele bankovního pelotonu?

Články | Danuše Pecharová | 6. 4. 2001

-17

Po třech 'tradičních českých' bankách předstoupil před porotu web peněžního domu s ryze zahraničním kapitálem. Je zatím nejlepší, rozhodli porotci. A příští týden hodnotíme poslední bankovní stránky...

Petr Kováčik: Loni jsme za slevy utratili 1,9 miliardy korun

Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře

+3

Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.

Češi kupují raději jistotu i za cenu nižšího výnosu

Analýza | Petr Čermák | 25. 3. 2008 | 3 komentáře

+5

V roce 2007 se majetek ve fondech zvětšil o více jak 16 procent. Touha Čechů neztratit vložené peníze a reklama zajistily největší růst fondům fondů a zajištěným. Ačkoli nálada na trzích působí odliv peněz z fondů, jejich budoucnost je prý stále růžová.

Nové trendy v kolektivním investování

Články | Petr Šafránek | 7. 4. 2005

-5

Marketingová masáž pojišťoven doplněná neodůvodněnou podporou státu tlačí klienty k ukládání peněz místo do otevřených podílových fondů do investičního životního pojištění. To přináší zprostředkovatelům pěkné provize, pro klienta je ovšem z důvodu mnohých poplatků o dost dražší než podílové fondy. Proč je tomu tak?

Kapitálové trhy ve dnech 1. – 5. 4. 2002

Články | David Petráček | 8. 4. 2002

-8

Co indexy v první polovině týdne ztratily, v druhé půlce zase nabraly. Jasný trend by člověk ani lupou nenašel. Takový byl uplynulý týden na kapitálových trzích.

Co o webu Československé obchodní banky soudí porotci Peníze.cz?

Články | Dušan Hradil | 8. 3. 2002

+1

Jablko nepadá daleko

Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001

-6

Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.

Sedm pohledů pro Peníze... Zdeňka Fekara

Články | Zdeněk Fekar | 4. 6. 2001

-12

Nejdřív se mi zdálo, že se ten minulý týden skoro nic zaznamenáníhodného nedělo. Když jsem dal dohromady všechny novinové výstřižky z minulého týdne, změnil jsem názor.

Do penzijního fondu se dovoláte až v důchodu

Články | Petr Vykoukal | 31. 5. 2001

-32

Každý čtvrtý hovor do penzijního fondu skončí jinak, než spojením se zodpovědnou osobou. Pokud už se dovoláte, není to záruka, že dostanete kvalitní a přesné informace. Co vše se vám při volání do penzijního fondu může stát si přečtěte v našem testu.

Vstoupit, či nevstoupit do druhého pilíře? Dilema i pro finanční instituce

Když se řekne | Martin Vlnas | 22. 1. 2013 | 6 komentářů

+58

Drtivá většina analýz a komentářů hodnotí klady a zápory druhého pilíře pohledem klientů, pro které představuje vstup do „dvojky“ zásadní a nevratné životní rozhodnutí. Klíčové volby ale musela a stále musí činit i druhá strana barikády – finanční instituce.

Manažerská štafeta: Petr Ocásek zpovídá Jana Dvořáka

Rozhovor | Petr Ocásek | 2. 12. 2010 | 2 komentáře

0

Jan Dvořák získal v září 2010 titul „Osobnost českého direct marketingu. V našem rozhovoru jsme se však dostali i k mnoha dalším zajímavým tématům. Pro své šéfy pracuje již 17 let. Během této doby rozvíjel jejich podnikání v USA, Kanadě, Brazílii, několika evropských zemích a nyní expanduje do Ruska. Dozvíte se také o tajích marketingového průzkumu. Z krátkého rozhovoru se tak snadno může stát povídání na celé odpoledne. O to více jsem rád, že přijal mé pozvání.

Vrchol Olympu je stále prázdný

Články | Danuše Pecharová | 3. 8. 2001

-39

Na bájnou horu po tomto kole nevystoupí ani další hodnocený web. Stránky Českomoravského penzijního fondu totiž nejsou božské, ale průměrné. Rozšíří proto dlouhou řadu ničím nepřekvapujících webů bez větší invence.

Modrá pyramida nechrání soukromí

Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001

+8

Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".

Už zase brouzdám a vydělávám

Články | Jindřich Hlaváč | 10. 5. 2001

-4

Nejrozšířenější způsob, jak si přivydělat brouzdáním na internetu, je zobrazování reklamních proužků na monitoru počítače. Tuto službu provozuje řada zejména amerických firem, jedna ale už funguje i u nás. Dá se na tom však zbohatnout?

Lišákův web je super, i když poněkud ve výstavbě

Články | Danuše Pecharová | 27. 4. 2001

-4

Na první pohled složité a obsažné stránky Českomoravské stavební spořitelny se nakonec ukazují jako jedny z nejpřehlednějších, které jsem v poslední době měla možnost vidět.

Malé peníze: Triky a převleky. Co na vás zkouší marketing finančních institucí

Co reklama neřekla | Jan Müller | 19. 9. 2012 | 13 komentářů

+49

Tady neřekneme úplnou pravdu, tady to řekneme trochu složitěji. Napíšeme krásný úrok – a třeba si někdo nevšimne, že ho počítáme na tři roky a ne na rok, jak je v kraji zvykem. Aromatizováno, přibarveno. Takhle to na vás zkoušejí. Nedejte se.

Velký barman vás vidí. Chytré kamery obracejí marketing naruby (a děsí zákazníky)

Co se děje | Michal Kašpárek | 25. 5. 2012 | 4 komentáře

0

Nová služba v přímém přenose roztrubuje, ve kterých podnicích je plno, jak staří lidé tam zrovna jsou a jaký je poměr mužů a žen. A to je teprve začátek!

Slevové servery jako past na hoteliéry

Co se děje | Ondřej Tůma | 30. 1. 2012 | 5 komentářů

+2

Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.

Kdo je kdo v pojišťovně: marketingový ředitel

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 12. 2011

-3

Detektiv, showman, diplomat. Minimálně jejich vlastnosti potřebuje marketingový ředitel pojišťovny. Zkoumá, s čím přijde konkurence. Okouzluje klienty i prodejce, aby už nikdy nechtěli pojistky od jiné pojišťovny než od té jeho. A plánuje či odmítá sponzorovat pozoruhodné akce.

Vzkaz pro marketingové společnosti: auta a nářadí používají i ženy

Sloupek | Alexandra Jachanová Doleželová | 29. 7. 2008 | 6 komentářů

0

Poslední dobou se stále častěji začíná marketing firem zaměřovat speciálně i na potřeby žen. To je pozitivní zpráva pro obě strany. Firmy díky tomu více vydělávají a ženy mají zboží či služby na míru svým potřebám.

Case study - Skanska

Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

-4

Pionýři, pionýři, malované děti…

Články | Leoš Bárta | 12. 7. 2002

-6

Poslední hodnocenou prezentací investiční společnosti Pioneer se dostáváme do závěru 3. kola soutěže Best Web 2002. Tímto kolem se rozloučíme s investičními fondy a jejich weby, tímto kolem se také rozloučím já s Vámi a s postem hlavního hodnotitele. Tak tedy naposledy: pojďme na to.

Co o webu HVB Bank soudí porotci Peníze.cz

Články | Dušan Hradil | 29. 3. 2002

+3

Co o webu GE Capital Leasing soudí porotci Peníze.CZ

Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001

-3

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services