Češi kupují raději jistotu i za cenu nižšího výnosu

Petr Čermák | rubrika: Analýza | 25. 3. 2008 | 3 komentáře
V roce 2007 se majetek ve fondech zvětšil o více jak 16 procent. Touha Čechů neztratit vložené peníze a reklama zajistily největší růst fondům fondů a zajištěným. Ačkoli nálada na trzích působí odliv peněz z fondů, jejich budoucnost je prý stále růžová.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)

27. 3. 2008 20:54 | Luboš

Fondy na pohybu trhů vydělají a klienti na fondech prodělají. Fondy totiž vždy vydělají na poplatcích a osud klientů je vůbec nezajímá.....
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2008 23:08 | Tom

Provize poradců za zprostředkování různých produktů - povinné čtení http://www.finmag.cz/clanek/3414/#komentare
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

25. 3. 2008 8:14 | Pet

"Obliba smíšených fondů navíc začíná po několikaletém propadu zase růst." A to hlavně těch, které mají zainvestováno do sub-prime hypoték nebo do bank, které do nich investovaly.
+7
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  11 234 607 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Články na Heroine.cz

Pravda & láska & marketing

Pravda & láska & marketing

Když jsem chodila na základní školu, účastnila jsem se recitačních soutěží. Nikdy jsem...více

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Proč se kvůli dětem (ne)rozvádět

Druhá ukázka z prvního tištěného čísla časopisu se týká bolestného a přitom tak častého...více

Návody pro krkavčí matku: strčit dítě do jeslí?

Návody pro krkavčí matku: strčit dítě do jeslí?

Tak se znovu dočkáme jeslí, krkavčí matky budou mít pré! Ve skutečnosti to s návratem...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Vladimír Kovář

podnikatel, Unicorn

Jiřina Hajduková

podnikatelka, Komas

Vladimír Kovář
ÚSPĚŠNOST
56,41 %

z 39 duelů
×
Jiřina Hajduková
ÚSPĚŠNOST
63,89 %

z 36 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.