Slevové servery jako past na hoteliéry

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 30. 1. 2012 | 5 komentářů
Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)

30. 1. 2012 15:51 | Anet@

Absolutní souhlas. Kvalita a luxus prostě mají svou cenu a není možné z toho dělat záležitost pro všechny!
-18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2012 14:34 | Lubik

Kdo má hluboko do kapsy, ať si nedopřává večeři v luxusní pizzerii, víkendový pobyt ve čtyřhvězdičkovém hotelu či návštěvu fitness centra pod dohledem profesionálního trenéra.
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2012 9:21 | franc

Ano, cca 40% lidí využívá pouze akce a slevy a je to díky tomu, že mají hluboko do kapsy. A bude mnohem hůř, ožebračování lidí nadále pokračuje, jak dlouho ještě?
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2012 7:10 | Jasan

Význam skupinových slev vidím v tom, že např. restaurace nabídne slevy v určitý den, hodinu, kdy má nízkou obsazenost, žádný svobodný výběr termínu majitele slevového kuponu. Proč ne? Je to chytré řešení. V určité hodiny či dny restaurace bývají poloprázdné či úplně prázdné a přesto, že nabídnou slevu, pořád nějaký zisk mají, jinak by neměli nic. I když nabízí slevu, neznamená to, že to dotují ze svého. Dost docela nechápu slevové servery, kde restaurace nabízí např. 100 míst, aniž by měla určen termín, kdy má host restauraci konkrétně navštívit, to je dost šílené. Jako marketingový nástroj mi přijdou slevové servery slabé. Poslední dobou mám alergii na různé slevy, vše se slevňuje, i když je to stejně drahé. Je to laciná podbízivost služeb.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2012 5:19

„Problém je, že host využije slevový voucher a příště si objedná službu pouze tam, kde probíhá další slevová akce. Podle naší zkušenosti mohu potvrdit, že z dlouhodobého hlediska se nám akce spíš nevyplatila,“
A ty sis myslel, že to bude jinak, hotelový frajere. Takových podnikateslkých trdel se najde furt dost, tak maj slevový kraviny z čeho žít.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jaroslav Brychta

finanční analytik

Ondřej Fryc

podnikatel a investor, zakladatel Mall.cz

Jaroslav Brychta
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Ondřej Fryc
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 1 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services