Slevové servery jako past na hoteliéry

Ondřej Tůma | rubrika: Co se děje | 30. 1. 2012 | 5 komentářů
Slevové servery pronikají stále víc i do sféry cestovního ruchu. V roce 2012 budou svůj vliv s největší pravděpodobností ještě posilovat. Marketingový nástroj se však firmám často vymyká z rukou.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Další příspěvky v diskuzi (celkem 5 komentářů)

30. 1. 2012 15:51 | Anet@

Absolutní souhlas. Kvalita a luxus prostě mají svou cenu a není možné z toho dělat záležitost pro všechny!
-18
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

30. 1. 2012 14:34 | Lubik

Kdo má hluboko do kapsy, ať si nedopřává večeři v luxusní pizzerii, víkendový pobyt ve čtyřhvězdičkovém hotelu či návštěvu fitness centra pod dohledem profesionálního trenéra.
-11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2012 9:21 | franc

Ano, cca 40% lidí využívá pouze akce a slevy a je to díky tomu, že mají hluboko do kapsy. A bude mnohem hůř, ožebračování lidí nadále pokračuje, jak dlouho ještě?
-6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2012 7:10 | Jasan

Význam skupinových slev vidím v tom, že např. restaurace nabídne slevy v určitý den, hodinu, kdy má nízkou obsazenost, žádný svobodný výběr termínu majitele slevového kuponu. Proč ne? Je to chytré řešení. V určité hodiny či dny restaurace bývají poloprázdné či úplně prázdné a přesto, že nabídnou slevu, pořád nějaký zisk mají, jinak by neměli nic. I když nabízí slevu, neznamená to, že to dotují ze svého. Dost docela nechápu slevové servery, kde restaurace nabízí např. 100 míst, aniž by měla určen termín, kdy má host restauraci konkrétně navštívit, to je dost šílené. Jako marketingový nástroj mi přijdou slevové servery slabé. Poslední dobou mám alergii na různé slevy, vše se slevňuje, i když je to stejně drahé. Je to laciná podbízivost služeb.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

30. 1. 2012 5:19

„Problém je, že host využije slevový voucher a příště si objedná službu pouze tam, kde probíhá další slevová akce. Podle naší zkušenosti mohu potvrdit, že z dlouhodobého hlediska se nám akce spíš nevyplatila,“
A ty sis myslel, že to bude jinak, hotelový frajere. Takových podnikateslkých trdel se najde furt dost, tak maj slevový kraviny z čeho žít.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  14 824 907 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Zahradní sekačka
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, koncem prosince 2020 jsme přes e-shop koupili zahradní sekačku. Začala se užívat s první trávou, tudíž v dubnu 2021. Po zhruba 6 sečeních začala vykazovat problém - přetrhlo se lanko pojezdu... více

Spotřebitelská poradna

Doporučujeme

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Radost z pádu Babiše střídá strach z ODS. Co čekat od Fialy?

Občanská demokratická strana bude dominovat budoucí vládě a mnoho lidí se ptá: co čekat...více

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

Eurozóně hrozí zombifikace, varuje centrální bankéř Michl

„Japonsko je odstrašující případ, žije v zombie ekonomice. Teď hrozí podobný scénář zemím...více

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Nejde o to, kdo vynese koš, ale kdo na to myslí. Mentální zátěž je neviditelná domácí práce

Mentální zátěž označuje nerovnost v rozložení činností v domácnosti, které zpravidla organizuje...více

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Tall body positivity. Osobní příběh o tom, čemu čelí vysoké ženy

Fotky holek, které ať už hrdě nebo nejistě odhalují větší břicho, jizvy nebo třeba to,...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Petr Kellner

podnikatel, PPF

Jana Bobošíková

politička

Petr Kellner
ÚSPĚŠNOST
58,93 %

z 112 duelů
×
Jana Bobošíková
ÚSPĚŠNOST
64,06 %

z 128 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.