Novou banku podpoří Pokáč, účty už sjedná i online
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 31. 3. 2024 | 1 komentář
Nová Partners Banka spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Takzvaným ambasadorem se stal písničkář Pokáč, který pro kampaň složil písničku.
Marketing je soubor procesů zaměřených na uspokojení potřeb a přání zákazníků, dále je také definován jako nástroj ke komunikaci. Buduje vztah se zákazníky a tvoří konkurenční výhodu na trhu v daném oboru. Zabývá se různými aspekty, jako je například segmentace zákazníků, propagace produktů, komunikace se zákazníkem nebo zkoumá trh. Cílem marketingu je dosáhnout stanovených obchodních cílů organizace.
Další články na téma marketing najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 31. 3. 2024 | 1 komentář
Nová Partners Banka spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Takzvaným ambasadorem se stal písničkář Pokáč, který pro kampaň složil písničku.
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Komentář | Michal Kašpárek | 20. 12. 2013 | 24 komentářů
Může sleva podněcovat k nenávisti? Kde končí a začínají práva a povinnosti podnikatelů? Je bonzování vizitkou Zemanových voličů?
Když se řekne | Michal Chleboun | 26. 3. 2012
Tak jako byste ve skutečném světě měli mít kus papírku, na kterém máte natištěné své jméno, název firmy a kontakty, a občas i nějaký ten leták, ve virtuálním světě, tedy na internetu, byste neměli zapomenout na totéž, transformované do plochy na monitoru. Kdo dnes nemá internetové stránky, jako by nebyl. Ale stránkami, výkladní skříní na internetu, to všechno teprve začíná.
Články | Zdeněk Fekar | 1. 6. 2001
Z pěti hodnocených stavebních spořitelen má nejlepší webovou prezentaci Českomoravský lišák, míní porotci serveru Peníze.CZ; čtenářské zlato ale poputuje na jinou adresu. Paradoxně buřince ČS - stavební spořitelny, která u odborné poroty propadla.
Co se děje | Pavla Adamcová | 28. 3. 2024 | 3 komentáře
Nová kampaň využívá srovnávací reklamu. Velikonoční ceny v Lidlu a Penny přitom porovnal sám Lidl, a to dlouho před Velikonocemi. Je to v pořádku?
Aktuality | Pavla Adamcová | 11. 4. 2024
Online supermarket Košík.cz mění svůj design. Logo, e-shop, rozvozová auta i uniformy kurýrů nově zabarví do fialova. První auta se v nových kombinacích objeví v průběhu května, do prázdnin by barvu měli změnit i kurýři.
Aktuality | Jana Divinová | 28. 6. 2023
Přísnější pravidla pro nevyžádané marketingové hovory platí právě rok. Český telekomunikační úřad dostal přes tisíc stížností na jejich porušování. Uložil pokuty za víc než pět milionů.
Aktuality | Jiří Hovorka | 27. 4. 2020
Společnost HS Advisory se může vrátit k používání značky 4fin pro svou poradenskou síť. Dohodla se totiž s společností 4finance s.r.o., která také působí v oblasti poradenství.
Aktuality | Petr Kučera | 5. 9. 2022
Zájemce o hypoteční úvěr dokáže nejkvalitněji obsloužit Moneta Money Bank. Vyplynulo to z průzkumu agentury Market Vision, který se letos v květnu a červnu zaměřil na devět nejvýznamnějších poskytovatelů hypoték na tuzemském trhu.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023
Stavební spořitelna ze skupiny ČSOB změní po třiceti letech svého maskota. Lišku vystřídá chameleon, kterého ČSOB začala používat v reklamě a marketingové komunikaci v roce 2021.
Aktuality | Petr Kučera | 23. 2. 2021 | 3 komentáře
Air Bank opouští její marketingový ředitel Jakub Petřina. „Mám pro vás jedno překvapení. Rozhodl jsem se k velkému kroku a jdu Tomášovi (Čuprovi – pozn. red.) pomoct dobýt Západ. V březnu se smutkem opustím Air Bank, ale v květnu si s radostí sednu na novou židli skupinového šéfa marketingu Rohlíku. Těším se, bude to velká jízda,“ napsal dnes na Twitteru.
Kvíz | Petr Kučera | 15. 8. 2023
Přesně podle mého gusta – takový bude, doufejme, dnešní kvíz. Zažijete pocit příjemné svěžesti, ale vypravíme se i hluboko do minulosti. S námi to zvládnete!
Aktuality | Kateřina Hovorková | 2. 10. 2023
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se přejmenují na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky.
Články | Lukáš Půda | 12. 10. 2001
Jak na to | Michal Chleboun | 19. 3. 2012 | 1 komentář
Z předchozí kapitoly víte, jak široce můžete přistoupit k disciplíně, která se nazývá marketing. V počátcích firmy ho ale přece jenom budete muset pojmout poněkud umírněněji, protože prostředky obětované podnikání musíte využívat optimálně.
Články | Petr Vykoukal | 2. 5. 2003 | 1 komentář
Články | Petr Čech | 10. 5. 2004 | 1 komentář
"Ani v nejmenším nepochybuji o tom, že nové zákony o kapitálovém trhu způsobí účastníkům kapitálového trhu vážné potíže. Předkladatel do poslední chvíle ujišťoval, jak jsou předlohy kvalitní, a mnozí mu věřili. Příští týdny a měsíce ale ukáží, jak velmi se mýlil," říká Petr Čech v druhém dílu své analýzy.
Analýza | Petr Čermák | 25. 3. 2008 | 3 komentáře
V roce 2007 se majetek ve fondech zvětšil o více jak 16 procent. Touha Čechů neztratit vložené peníze a reklama zajistily největší růst fondům fondů a zajištěným. Ačkoli nálada na trzích působí odliv peněz z fondů, jejich budoucnost je prý stále růžová.
Analýza | Petr Čermák | 21. 5. 2008
Nejlepší reklama je taková, když se o značkách a produktech lidé mezi sebou spontánně baví. To je základ takzvaného ústního marketingu, tedy World of Mouth. Nedávný výzkumu toho, o čem se Češi baví, ukázal, že nespokojenost jako téma rozhovorů zdaleka nepřevládá.
Články | Lukáš Půda | 14. 9. 2001
Články | Tomáš Prouza | 9. 1. 2002
Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.
Články | Lucie Šťastná | 1. 8. 2001 | 2 komentáře
Myslím, že většina lidí někdy přemýšlela, jaké by to asi bylo být právníkem, doktorem, ekonomem ... Jenže to by znamenalo být přijat na danou školu, vystudovat ji a pak najít odpovídající zaměstnání. Někteří z nás by skončili hned u prvního bodu, někteří ne. Někdo jde a studuje, někdo ze strachu, že poté nenalezne odpovídající zaměstnání, raději studuje jiný obor, přeci jenom člověk musí rozhodnout, co bude dělat následujících 5 let. Nebo ne?
Co se děje | Petr Kučera | 9. 5. 2019 | 15 komentářů
UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.
Sloupek | Michal Kašpárek | 4. 7. 2014 | 5 komentářů
Problém není, že Facebook experimentoval s emocemi svých uživatelů. Problém je, že neumíme na odhalení stále běžnějších experimentů reagovat líp než směsí rozhořčení a ignorance.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 23. 3. 2023
Víc než polovina tvrzení o použití ekologických materiálů či postupů, které se vyskytují na obalech evropských výrobků, je neurčitá či zavádějící. Vyplývá to ze studie Evropské komise. Ta teď navrhuje způsob, jak lakování nazeleno znemožnit.
Co se děje | František Nonnemann, Petr Kučera | 29. 5. 2023
Není cashback jako cashback, rozhodl Nejvyšší správní soud. A potvrdil pokutu 100 tisíc korun za nepovolenou hazardní hru.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 10. 2019
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Technologické firmy – Google, Amazon a Microsoft – obsadily i další tři místa v žebříčku, který zveřejnila poradenská společnost Interbrand.
Aktuality | Pavla Adamcová | 21. 3. 2024
Obchodní řetězec Tesco ve Velké Británii tento týden prohrál dlouholetý spor s konkurentem Lidl. Tamní soud s konečnou platností potvrdil, že logo jeho věrnostního programu Clubcard kopíruje svým vzhledem logo Lidlu a firma ho musí přestat používat.
Články | Leoš Bárta | 29. 3. 2002
Nemám rád weby, které jsou sterilní. Internetová prezentace HVB mezi takové rozhodně nepatří. Pomohou nebo uškodí internetové aktivity subjektu, kterému patří 4. místo na bankovním trhu v této zemi? Odpověď možná najdete v dalším kole soutěže Best Web 2002.
Stránka 4/8