Cestování | Milan K. Osvaag | 10. 7. 2007 | 2 komentáře
Vzít s sebou na dovolenou k moři psa může stát skoro tolik, jako cesta dospělého člověka. Navíc před cestou je nezřídka třeba sehnat řadu potvrzení a nakoupit potřebnou výbavu. Jednodušší a většinou levnější možností je nechat psa doma v některém ze zvířecích hotelů.
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Články | Martin Zika | 4. 8. 2004
"Vzhledem ke konkurenčnímu boji se nikdy nedozvíte, kolik kusů daného cenného papíru se v portfoliu penzijního fondu nachází" nebo "fondy již sice mohou 70 % majetku investovat do akcií, prakticky to ale možné není". To jsou krátké úryvky ze slov Petra Beneše, viceprezidenta Asociace penzijních fondů ČR, který odpovídal na vaše dotazy.
Články | redakce Peníze.CZ | 14. 12. 2001
Česká spořitelna dělá vše pro zlepšení své pověsti, zaplavuje nás reklamními kampaněmi a dopisy s nabídkou výhodných produktů. Ovšem snaha využít některé nabídky je tvrdým střetem s realitou.
Články | Petr Vykoukal | 27. 9. 2001
Slogan největšího českého mobilního operátora o "nejbezpečnějším GSM Bankingu" je založen na sporných argumentech a navíc může uvést v pochyby ty, kteří používají stejnou službu u konkurence.
Články | Michal Hazi | 18. 9. 2001 | 1 komentář
Česká spořitelna doplňuje své služby v oblasti přímého bankovnictví. Včera spustila nový produkt telefonního bankovnictví - Servis 24.
Články | Michal Hazi | 31. 7. 2001
Máte zájem o některý z původních produktů Československé obchodní banky? Musíte si pospíšit. Banka se totiž těší, až vám nabídne produkty nové. My jsme pobočky patřící do původní sítě navštívili a pokusili se zjistit, zda je možné smlouvu uzavřít.
Články | Danuše Pecharová | 3. 8. 2001
Na bájnou horu po tomto kole nevystoupí ani další hodnocený web. Stránky Českomoravského penzijního fondu totiž nejsou božské, ale průměrné. Rozšíří proto dlouhou řadu ničím nepřekvapujících webů bez větší invence.
Články | Danuše Pecharová | 11. 5. 2001
Přehledné, rychlé... a jednoduché. Možná až příliš. Takové jsou stránky Všeobecné stavební spořitelny KB. Průměrné. Odpovídá to známce udělené porotou - "mezi dvojkou a trojkou".
Články | Leoš Bárta | 9. 11. 2001
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými aktivitami? Vyhraje, prohraje, bude někde uprostřed? Posuďte spolu s námi, jak si vede Leasing České spořitelny v prostředí tak specifickém, jakým je internet.
Články | Leoš Bárta | 19. 10. 2001
V tomto týdnu hodnotíme druhou nejsilnější leasingovou společnost – ČSOB Leasing. Čeká nás nelehká práce, ale bezesporu zajímavá exkurze. Jako už mnohokrát předtím zjistíme, že udělat dobrou, ne-li výtečnou internetovou prezentaci, umí ve finančním sektoru málokdo.
Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001
To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.
Články | Ján Rusnák | 11. 11. 2003
Máte jednoduchý požadavek na banky a chcete s nimi komunikovat pomocí emailu? Tak se na to pořádně připravte. Uvolněte si kapacitu emailové schránky, přichystejte tuny papíru a zlepšete svůj orientační smysl. Jinak se v odpovědích bank můžete ztratit.
Články | Jan Heřman | 8. 2. 2002
Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?
Články | Michal Hazi | 13. 9. 2001
Po mnoha planých slibech Eurotelu, začne být GSM banking nabízen jeho klientům. Aby náš největší operátor z tohoto zpoždění vytvořil vítězství, je jeho produkt přece jen v něčem lepší.
Články | Lukáš Půda | 24. 8. 2001
Pět týdnů uplynulo jako voda a už zde máme další vyhlášení naší soutěže. Cenu serveru Peníze.CZ za nejlepší web penzijního fondu si tentokrát odnesou zástupci dvou společností – Penzijního fondu České pojišťovny a Vojenského otevřeného penzijního fondu.
Články | Zdeněk Fekar | 16. 5. 2001
Redakce serveru Peníze.CZ otestovala v jedenácti bankách nedávno rychlost a kvalitu odezvy na klientský e-mailový dotaz. A výsledek? Dříve než za pět dní banky většinou nedokáží odpovědět.
Články | Zdeněk Fekar | 30. 3. 2001
Teprve od patnáctého prosince loňského roku funguje v České spořitelně institut ombudsmana. Oficiálně nejde o jednu konkrétní osobu zastávající tuto funkci, ale o celý tým. V jeho čele stojí Pavel Kysilka, hlavní ekonom spořitelny a dřívější viceguvernér České národní banky. Je to ale on, s kým si většina zasvěcených spojuje ombudsmana.
Články | Petr Vykoukal | 13. 5. 2003
Při hledání nového bytu narazíte na ten vytoužený 2+1 (3+1, dosaďte si cokoliv...), má však jednu vadu – je družstevní a vy ho chcete získat pomocí hypotéky. Dá se s tím něco dělat?
Články | Martin Pawinger | 20. 5. 2002
Jednotný tarif u všech autobusových spojů a dopravců se stal hlubokou minulostí a rozdíly v jízdném se propastně zvětšují. Například při cestě z Prahy do Brna můžeme zaplatit sto dvacet, ale i dvě stě korun.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001
Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001
Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.
Články | Lenka Fialová | 27. 3. 2001
Pracovala jsem tři měsíce. Při studiu. A vydělala dvacet tisíc. Pravda, není to částka závratná, ale také to není zrovna málo. Co teď s nimi? Nic většího kupovat nechci a ani nepotřebuji. Schovám si je na léto. Do té doby zbývají tři měsíce. S tím by se mělo dát něco dělat.
Články | Petr Vykoukal | 17. 1. 2001 | 1 komentář
Pracovníci infolinek většiny pojišťoven nabízejících povinné ručení jsou připraveni vám pomoci. Problémem ale bývá dostat je k telefonu, v průběhu našeho testu skončila v některých ústavech až polovina hovorů na záznamníku.
Články | Lukáš Půda | 19. 12. 2000
Zákazníci nakupující na úvěr nejsou nijak diskriminováni a většinou dostanou od pracovníků prodejny dostatek informací jak o výrobku, tak i o možnostech splácení. Je to pro ně totiž klient jako každý jiný - zvyšuje jim tržbu. Protože však informace podávají právě pracovníci prodejen a ne zaměstnanci splátkových společností, často se úroveň poskytnutých informací výrazně liší.