Co o webu Kooperativy soudí porotci serveru Peníze.CZ?

Petr Bednář, Ringier Petr Bednář, Ringier

Na první pohled se mi design líbil, ale po chvíli prolézání webu mi už ty různé odstíny zelené začaly lézt krkem. Ale co, navigace docela přehledná (i když mi vadí, že hlavní kapitoly jsou zobrazeny nahoře a podkapitoly vlevo). Obsah je bohatý, ale poněkud "ukecaný" a chybí zde nějaké podrobnější informace. Řekl bych, že jde o texty převzaté či jen minimálně upravené z tištěných prezentací. Co mi chybí zcela zásadně, je finanční kalkulačka, konkrétní případy a příklady pojištění včetně výpočtu pojistného a pojistného plnění podle zadaných parametrů. A hlavně možnost objednání pojištění po webu. Po vyplnění formuláře, který online objednávku vzdáleně připomíná, mi zřejmě přijdou domů propagační materiály, předpokládám že se stejným textem jako je na webu. Užitek z toho pro mně bude nulový.

Pavel Daniel, Marketing & Media Pavel Daniel, Marketing & Media

Zajímavý web! Rozhodně na první pohled. Škoda jen, že ne i na druhý, třetí, čtvrtý.... Chvilku mi trvalo, než jsem přišel jak se internetové stránky pojišťovny obsluhují a přitom jsem se sám sebe ptal, proč raději místo menších písmenek, nezvolil webeditor proklik na podmenu přes obrázek? Grafika tak působí "suše" staticky a nevyužitě. Také příliš "bílého" místa na homepage je podle mého názoru nezdravé pro finanční web. Kooperativa bohužel také totálně zabila informace, schované uvnitř. Výsledný pocit nevzbuzuje příliš důvěry a reklamní slogan: "DRŽÍME SLOVO" je spíše úsměvný. Chápu, že konzervativismus v případě "pojišťováků" je někdy na místě, ale proč se proboha lépe neprodat? Například pojištění pracovních úrazů, program Bonus+ a další "maličkosti" by klidně snesly "vypíchnutí" na titulní stranu. Tradiční nedostatek - srovnání s investicemi jiného řádu - je v případě Kooperativy dotažen ještě dál - chybí totiž i často využívaná finanční kalkulačka. Získat některé informace o tom, co mě zajímá, bylo také v případě www.koop.cz dost problematické. Jednoduše - i přes dodržování marketingových úzusů (jako corporate identity, upřednosťnování pořadí zpráv, aktualizace a sestavení nabídkového menu) - je web pojišťovny prostě nedotažený. Opravdu škoda.

Vladimír Iliev, šéfredaktor iStrategie.cz Vladimír Iliev, iStrategie

Při prvním pohledu na web Kooperativy mě zachvátily upřímné rozpaky. Nic takového jsem o pojišťovací instituce nečekal, buhužel v tom negativním smyslu. Již samotná grafika překypující jedovatě zelenou vám evokuje ježibabí sluj s podivnými lektvary… tedy webové prostředí všechna čest. V obsahové stránce je výsledek stejně tristní… kdo již zapomněl, jak řehtá úřední šiml, nechť si pročte pasáž Jak nahlásit škodu, kterou dle mého soudu psal nějaký stylistický terminátor. Dialog s návštěvníkem určuje i formulář Dotazy a žádosti… Ten má dole políčko Pojištění, kde má defaultně zadané Žádné. Jakoby už předen tvůrce webu věděl, jak se drtivá část návštěvníků webu zachová. Andělíčku, můj strážníčku, ušetři mě pro příště takových webů.

Pavel Janeček, Pioneer Pavel Janeček, Pioneer

WWW prezentace je zcela neodpovídající postavení Kooperativy na trhu pojištění. Vše ve stylu snaživého studenta 1. ročníku střední školy s FrontPagem po ruce. Celkově informačně chudé, i když dobře strukturované. Po České pojišťovně docela šok - pouhý náznak interaktivity v on-line e-mailu, vyhledávání informací chybí zcela. Sekce Novinek nesplňuje nic z toho, co podle názvu slibuje. Aktualita, v podobě upozornění na odčitatelnost životního pojištění, mne neuspokojuje. Rovněž jméno domény, připomínající maloobchodní prodejny, není asi nejšťastnější. Síla Kooperativy bude asi v jiných kanálech než internetových.

Martin Jaroš, Hospodářské noviny Martin Jaroš, Hospodářské noviny

Grafika jednoduchá, snad až příliš strohá. I s využitím firemní zelené by se dala stvořit nápaditější prezentace. Od pojišťovny samozřejmě nečekáme nějaké agresivní flashové animace, ale něco modernějšího by přece jen pomohlo... Též na informace mi web přijde skoupý. V sekci "Jak hlásit škodu" se sice dočtete, že zprávu můžete podat telefonicky nebo písemně, ale zasílací adresu už tam nenapsali. To jsou ty malé detaily, které tak zásadně omezují pohodlí návštěvníků webu.

Petr Nešpůrek, ARBOmedia Petr Nešpůrek, ARBOmedia

Hlavní stránka Kooperativy mě přinutila k dvojímu hodnocení. Stránky běžně nabízených produktů společnosti a vše o Kooperativě jsou totiž zpracovány dost odlišně od stránek věnovaných "životnímu pojištění" (zivot.koop.cz). Odkazy v levé části HP na "novinky" a "napište nám" také vypadají graficky dost nesourodě s odkazy zbylými. Stránky vkladového životního pojištění se mi opravdu hodně líbily. Písmo, podkreslení stránek, doplňující obrázky, krátké texty, žádná nová okna, výpočet výnosů z pojistky + graf, …, to vše mě přímo nadchlo. Co by mě však jako "obyčejného" uživatele odradilo, je pouze index na stánce zivot.koop.cz. Snad to včas změní. Také bych doporučoval přepracovat celou druhou (rozsáhlejší) část webu do stejné podoby, jako je životní pojištění.

Tomáš Řehák, Run Interactive Tomáš Řehák, Run Interactive

Web České Kooperativy nenabízí bohužel nic jiného než nástěnku plnou reklamních bezobsažných klišé. Pravda, sem tam nalezneme i konkrétní cenu či popis služby, toť vše. Grafika je díky korporátním barvám lehká, ale (vyjma úvodní stránky) bez nápadu, můžeme-li o existenci grafického záměru vůbec hovořit. Interaktivita nula. Vítej ve věku e-commerce náš druhý největší pojišťovací ústave :-))

Milan Vacík, Ami Communications Milan Vacík, Ami Communications

"Ta mrkající piksla je šílená," říká kolega nahlížející mi přes rameno. Má pravdu - banner Kooperativy na hlavní straně ale není to nejhorší. Stránky charakterizuje nenápaditá jakoby rozbitá grafika a především naprostá nepřehlednost. Informací je možná dostatek, ale brouzdat tímhle webem je díky podprůměrnému designu prostě za trest.

Mezi porotce patří také také Viera Lukáčová z Českomoravské stavební spořitelny, Jan Rosenauer z Českého rozhlasu, Klára Ujčíková z Aliatelu a Petr Vyhnálek ze společnosti Globus. Jejich hodnocení zde však chybí pro technické problémy či přílišnou zaneprázdněnost.

Už jste někdy surfovali stránkami Kooperativy? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky.

Líbil se vám článek?

0
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 1 komentářů

Chcete prodat svou nemovitost?

Nechte si zpracovat ZDARMA cenovou nabídku!

Stačit nám bude pár základních informací o vašem bytě nebo domě a kontakt.

Cenu zjistíte OBRATEM.

Mám zájem prodat:

Prodej bytuByt
Prodej domuDům
Prodej pozemkuPozemek
Ostatní prodej nemovitostiJiné
Zpět

Získejte Vaše peníze zapomenuté v kuponovce!

Najděte s námi jednoduše všechny Vaše zapomenuté akcie i nároky z kuponovky a získejte za ně snadno a rychle peníze.

Zapomenuté miliardy logo
  • Zapojilo se již více než 100.000 klientů
  • Našli jsme už majetek za půl miliardy korun
  • Průměrný úspěšný klient získal více než 20 tis. Kč
    (¼ klientů získala více jak 100 tis. Kč)
Žádné zbytečné poplatky

Žádné zbytečné poplatky

U nás platíte poplatky jen když najdeme hodnoté akcie nebo pohledávky a vyřešíme vše za vás, jinka neplatíte nic.

Složitosti vyřešíme za Vás

Složitosti vyřešíme za Vás

Kromě akcií dohledáme související pohledávky až za 10 let zpětně, v případě odkupu vše zajistíme za Vás a vy tak nebudete muset do banky nebo vyplňovat složité dotazníky.

Odkup za nejlepší ceny

Odkup za nejlepší ceny

U našich nabídek garantujeme odkup nalezených akcií za nejlepší aktuání ceny na trhu.

A tohle už jste četli?

Šavle meče

7. 9. 2001 | Leoš Bárta

Šavle meče

Neohrabaně vedený útok těžkou palicí, to byl minule hodnocený web České pojišťovny. Dnes se bude bojovat lehkým kordem. Když se to umí, vypadá to dokonce elegantně. Nemusíte mít ani... celý článek

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.