Skřípající investice
Články | Petr Vykoukal | 22. 2. 2001
Tajemné televizní a billboardové reklamy na "symfonickou" investici si všimli mnozí z nás. Peníze.CZ zkusily vypátrat, co firma AGW.CZ skutečně nabízí.
Reklama je nástroj či forma komunikace ke zvýšení prodeje daného výrobku nebo služby. Může propagovat obchodní značku nebo nápad. Jejím cílem je přesvědčit cílovou skupinu a oslovit ji, případně vzbudit zájem si daný produkt zakoupit. Dále vytváří vztahy mezi zákazníkem a firmou.
Reklama může mít mnoho forem, od fyzické formy (letáky, billboardy, tištěné inzeráty v novinách, atd.) po online propagaci (internetový banner, reklama na sociálních sítích). Z ekonomického hlediska je reklama důležitou součástí ekonomiky daného subjektu, protože pomáhá tvořit zisky, budovat povědomí o značce nebo odlišovat danou firmu od konkurence.
Další články na téma reklama najdete na Finmag.cz.
Seřadit podle: čtenosti | chronologicky | hodnocení
Články | Petr Vykoukal | 22. 2. 2001
Tajemné televizní a billboardové reklamy na "symfonickou" investici si všimli mnozí z nás. Peníze.CZ zkusily vypátrat, co firma AGW.CZ skutečně nabízí.
Články | Zdeněk Fekar | 26. 3. 2001
Desítky rozhodnutí, nad nimiž zůstává hlava stát - a nebo signály, které dávají naději na lepší budoucnost. To vše přináší každý z dvaapadesáti týdnů v roce. Každé pondělí nyní budou Peníze.CZ otevírat ohlédnutím za sedmi událostmi, jež v uplynulém týdnu zaujaly autora sloupku.
Články | Tomáš Janča | 9. 3. 2001 | 5 komentářů
Ne, nebojte se, Peníze.CZ se nesnaží lacině získat čtenáře některých bulvárních plátků. Právě naopak, v tomto článku se pokusíme podívat na platy sportovců trochu jinak než jak je obyčejně prezentováno v médiích.
Články | Tomáš Prouza | 5. 2. 2001
Zatímco loňské druhé pololetí bylo ve znamení červených a ještě červenějších čísel (takže některé společnosti pomalu začaly vidět rudě), první měsíc nového tisíciletí je zcela jiný. Většina čísel je správně černých, dokončují se reklamní plány a připravují se nové produkty.
Články | Tomáš Prouza | 4. 12. 2000
Každou neděli se těším, že budu moci napsat, že do českých fondů přišlo mnoho nových peněz a že jejich výkonnost šla prudce nahoru. Minulý týden tomu ale bylo přesně naopak.
Články | Lucie Šťastná | 21. 8. 2001 | 1 komentář
Každý dělá, co umí, a snaží se, aby měl za co možná nejméně práce co nejvíce peněz. No to je jeden pohled. Pak jsou lidé, kteří mají dva, někteří až tři pracovní poměry zároveň, dělají od rána do večera, o víkendu, nemají dovolené...
Články | Leoš Bárta | 12. 7. 2002
Poslední hodnocenou prezentací investiční společnosti Pioneer se dostáváme do závěru 3. kola soutěže Best Web 2002. Tímto kolem se rozloučíme s investičními fondy a jejich weby, tímto kolem se také rozloučím já s Vámi a s postem hlavního hodnotitele. Tak tedy naposledy: pojďme na to.
Články | Michal Hazi | 12. 8. 2003
Když loni v prosinci změnila Česká spořitelna podmínky poskytování prémií ke studentskému účtu, lavinu kritických článků a hrozby soudních sporů ze strany studentů nečekala. Dnes by prý postupovala jinak.
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003
Články | Michal Hazi | 14. 5. 2003
Spořitelna připravila tisíce klientů o slíbené prémie. Projde jí to, nebo může čekat sérii žalob?
Články | Leoš Bárta | 21. 12. 2001 | 1 komentář
Skončil rok 2001 a spolu s ním končí i první ročník soutěže, která hodnotí marketingové aktivity finančních institucí na internetu. Jaká ta soutěž byla a co přinesla? A hlavně, co můžeme očekávat od internetu v roce 2002? Co přinese a jaký bude? Pojďte spolu s námi přemýšlet o tom, co přijde. Taková předvánoční filosofická rozprava přece nemůže škodit?
Články | Jiří Šedivý | 20. 9. 2004
Úrokové sazby na českém trhu se v prvním pololetí roku odrazily od pomyslného dna a zamířily vzhůru. Tento trend se na trhu projevuje i zdražením hypotečních úvěrů, především s kratší dobou fixace. Některé banky však lákají klienty na dočasné zmrazení sazeb a výhodnost půjčky. Jak se věci skutečně mají? Jaké jsou další novinky trhu hypoték?
Články | PR článek | 2. 10. 2007
Požadujete kvalitní služby, která Vám jako klientovi (podílníkovi) umožní mít transparentní přehled o svých penězích? Sledovat vývoj vlastních prostředků online nebo prostřednictvím příjemné operátorky, nikoliv záznamové služby? Jste obchodník (investiční zprostředkovatel) a pro obsluhu svých klientů si přejete využívat systém, který Vám přinese dokonalý přehled o rozpracovanosti smlouvy, o přehledu produkce nebo o vývoji smlouvy v dalším období?
Běžné účty | Kateřina Boušová | 26. 2. 2007
Kampaň, kterou začátkem února spustila GE Money Bank, rozpoutala vlnu diskuze o legálnosti nabízené služby. Do GE se "opřela" nejen média, ale také konkurenční banky v čele s Poštovní spořitelnou. Poštovní spořitelna upozorňuje na možná rizika spojená s převodem účtu a požaduje, aby se GE zaručila ke kompenzaci případných ztrát. GE striktně odmítá, že její model je pro klienta rizikový, a ohání se souhlasem ČNB. Pojďme se na celou kauzu podívat blíže.
Články | Jiří Pospíšil | 20. 9. 2004
V USA nyní rostou akcie farmaceutických společností, protože investoři očekávají, že Bush zvítězí ve volbách. Protikandidát Kerry by totiž podporoval snížení výdajů státu na léky umožněním levnějších dovozů z Kanady. V Evropě se tahouny růstu staly především technologické společnosti.
Články | redakce Peníze.CZ | 13. 7. 2004
Aby bylo možné zjištovat statistiky počtu kliknutí na bannery ve formátu flash je potřeba předat reklamnímu systému informaci o kliknutí. Pokud by flash banner rovnou přesměrovával uživatele na cílovou URL, reklamní systém by se nedozvědel, že ke kliknutí došlo. Zde je popsán způsob jak vytvářet flash bannery, které umožnují zaznamenávat statistiky kliků.
Články | Tomáš Prouza | 28. 1. 2004
Během několika málo měsíců vám Peníze.CZ představí další produkty a nově budovaná divize nabídne zajímavé služby finančním poradcům. Výrazně totiž rozšiřujeme svoji strategii.
Články | redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003
Články | Jindřich Hlaváč | 10. 5. 2001
Nejrozšířenější způsob, jak si přivydělat brouzdáním na internetu, je zobrazování reklamních proužků na monitoru počítače. Tuto službu provozuje řada zejména amerických firem, jedna ale už funguje i u nás. Dá se na tom však zbohatnout?
Články | Petr Vykoukal | 10. 10. 2000
Jak by se mohlo zdát z reklam, kapesní bankovnictví si pro sebe přivlastnil Paegas. Wapové řešení, které nabízí i Eurotel, zatím podporuje pouze jediná banka. Budoucnost je spíše v řešeních nezávislých na operátorech - ovšem nikdo neví, kdy se jich dočkáme a kolik budou stát.
Články | Petr Vykoukal | 1. 11. 2002
Dnes vám přinášíme další příběh z naší série. Tentokrát o teenageru Vojtovi, který sice teprve nedávno oslavil osmnácté narozeniny, stihl už ale rok studovat ve Spojených státech, utvořit si vlastní názor na českou školu a naučit se psát články.
Články | Petr Vykoukal | 2. 8. 2001
Do mobilu si můžete koupit předplacenou kartu a nemusíte se tak upisovat žádnému operátorovi, můžete si předplatit volání z pevné sítě (samozřejmě z budky), předem můžete zaplatit i za benzín a zanedlouho si možná budete moci předplatit i platební kartu. Pak vám možná i vaše banka bude radit: "Nevaž se, odvaž se."
Články | Kristýna Havligerová | 11. 3. 2004
Česká spořitelna opět nedrží slovo a neplní, co přislíbila klientům. Po problémech se studentskými konty nyní odmítá přiznat desetitisícovou prémii i Penzijní fond České spořitelny. Poučí se jeho klienti z případu studentů?
Články | Simona Ely Plischke | 13. 1. 2004
Klíčem ke správnému bankovnímu marketingu je dostat do prezentace suché, kredibilní a uzavřené instituce jednoduchou informaci, emoce, lidskost a pokud možno i humor. Návod zní jednoduše, trvalo ale velmi dlouho, než kvalitní komunikace a propagace zdomácněla i v českých finančních domech.
Akcie | Pavel Slavík | 13. 2. 2007
Pražská burza zakončila týden s nepatrnou ztrátou. Také maďarské a americké akcie korigovaly zisky z minulého týdne. Své růsty udržel jen německý trh. Které tituly stály za poklesy a které naopak zapříčinily, že tyto poklesy nebyly tak dramatické?
Články | Simona Ely Plischke | 16. 6. 2004
Komora pojišťovacích makléřů 15. 6. slavnostně vyhlásila držitele titulu Pojišťovna roku 2003 a vítěze dalších šesti kategorií. Co ovlivnilo makléře v jejich hlasování, proč se vrátilo pouze 26 % platných hlasovacích lístků a jak jsou zástupci pojišťoven s výsledky ankety spokojeni?
Články | Simona Ely Plischke | 15. 12. 2005
Většina nově investovaných peněz do podílových fondů teče do zahraničí. Již tradičně, konzervativně plníme zejména fondy peněžního trhu, dobře ale slyšíme i na magické slůvko "zajištěný". Zato akciových fondů se stále bojíme jako čert kříže, přesto ale jejich obliba roste. Podívejme se na vývoj trhu podílových fondů, zejména pak na to, co stojí za úspěchem fondů zahraničních.
Články | Petr Vykoukal | 9. 8. 2002
Články | Jan Žáček | 16. 8. 2002
Moderní, kreativní a graficky dobře provedené stránky první kreditní karty v Čechách jsou sice plné informací, ale za konkurencí silně kulhají v nabídce (lépe řečeno nenabídce) on-line služeb.
Články | Lucie Šťastná | 10. 7. 2001
Téměř každé geniální myšlence většinou předchází velká náhoda. Nejinak tomu bylo s platební kartou. Zjištění, že za určitých okolností staré přísloví neplatí, vedlo ke vzniku kousíčku plastu, který s sebou nosí většina z nás.
Stránka 2/6