Case studies

redakce Peníze.CZ | 1. 8. 2003

Jak fungují kampaně na našem serveru? Co připravit a zkombinovat tak, aby byl výsledek co nejlepší? Napovědět Vám mohou následující případové studie kampaní, které jsme pro naše klienty realizovali.

Internetová reklama má oproti inzerci v klasických médiích celou řadu výhod - umožňuje přesné cílení na požadovanou skupinu čtenářů, interaktivní komunikaci s uživatelem, je flexibilní a účinnost reklamy díky měřením lze rychle vyhodnotit. Tyto přednosti se dále násobí v kombinaci s výhodami serveru Peníze.CZ, který disponuje vysoce atraktivní skupinou pravidelných návštěvníků. Díky komplexní nabídce reklamních produktů, které umožňují posílit efektivitu kampaně, jsou celkové přínosy pro inzerenty vyšší.

Případové studie:

Skanska

Na podzim 2002 se společnost Skanska rozhodla prostřednictvím internetu podpořit prodej bytů projektu Červený vrch. Struktura uživatelů Peníze.CZ se shodovala s cílovou skupinou projektu společnosti. Díky využití řady atraktivních formátů serveru Peníze.CZ a velmi dobrému cílení byl u všech reklamních prvků zaznamenán velmi kvalitní click rate. více »

Českomoravská stavební spořitelna

Českomoravská stavební spořitelna je už dva roky partnerem sekce stavebního spoření na serveru Peníze.CZ. Pro svou komunikaci využila speciálního nástroje - sponzoring sekce, který ji umožnil cílenou a soustavnou komunikaci s potenciálními klienty. Tento netradiční nástroj si získal i ocenění u odborné veřejnosti. více »

Přečtěte si dále:

Uživatelé serveru Peníze.CZ
Reklama na Peníze.CZ
Kontakty

Sdílejte článek, než ho smažem

Líbil se vám článek?

-5
AnoNe
Vstoupit do diskuze
V diskuzi je celkem 0 komentářů

A tohle už jste četli?

Investování není sprint, spíš maraton, říká šéf Fingoodu

31. 1. 2023 | Lucie Weissová

Investování není sprint, spíš maraton, říká šéf Fingoodu

Krize, nebo příležitost? Kde zhodnocovat úspory, na co dávat pozor a jak pracovat s investičním portfoliem, když trhy kolísají a inflace je vysoko? Odpovídá Vít Endler, spolumajitel... celý článek

Místo růstu recese. Jaká je teď vhodná investiční strategie?

12. 1. 2023 | Vladimír Pikora | 1 komentář

Místo růstu recese. Jaká je teď vhodná investiční strategie?

Válka všechno změnila. Před rokem všichni čekali po konci korony uvolnění a růst procyklických akcií. To se nenaplnilo. Místo růstu přišla recese a inflace. V mnoha zemí dosáhne vrcholu... celý článek

Akcie koupíte už i přes George. Spořitelna vylepšila investice

10. 1. 2023 | Petr Kučera | 4 komentáře

Akcie koupíte už i přes George. Spořitelna vylepšila investice

Klienti České spořitelny mohou nově obchodovat s akciemi, certifikáty a ETF v elektronickém bankovnictví George – přes počítač i přes mobil.

Nejlepší a nejhorší podílové fondy roku. Výsledky 2022

9. 1. 2023 | Jan Traxler

Nejlepší a nejhorší podílové fondy roku. Výsledky 2022

Nejúspěšnější fond v Česku loni vydělal investorům 135 procent, naopak ten nejméně úspěšný prodělal 69 procent.

Černý rok pro akcie i dluhopisy. Jak dopadly podílové fondy?

6. 1. 2023 | Martin Mašát | 2 komentáře

Černý rok pro akcie i dluhopisy. Jak dopadly podílové fondy?

Vývoj podílových fondů pravidelně hodnotí Martin Mašát, investiční stratég skupiny Partners. Jak si vedly v prosinci, jak za celý rok 2022 a jaká je jejich dlouhodobá výkonnost?

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.