Jak fungují kampaně na našem serveru? Co připravit a zkombinovat tak, aby byl výsledek co nejlepší? Napovědět Vám mohou následující případové studie kampaní, které jsme pro naše klienty realizovali.
Internetová reklama má oproti inzerci v klasických médiích celou řadu výhod - umožňuje přesné cílení na požadovanou skupinu čtenářů, interaktivní komunikaci s uživatelem, je flexibilní a účinnost reklamy díky měřením lze rychle vyhodnotit. Tyto přednosti se dále násobí v kombinaci s výhodami serveru Peníze.CZ, který disponuje vysoce atraktivní skupinou pravidelných návštěvníků. Díky komplexní nabídce reklamních produktů, které umožňují posílit efektivitu kampaně, jsou celkové přínosy pro inzerenty vyšší.
Případové studie:
Skanska
Na podzim 2002 se společnost Skanska rozhodla prostřednictvím internetu podpořit prodej bytů projektu Červený vrch. Struktura uživatelů Peníze.CZ se shodovala s cílovou skupinou projektu společnosti. Díky využití řady atraktivních formátů serveru Peníze.CZ a velmi dobrému cílení byl u všech reklamních prvků zaznamenán velmi kvalitní click rate. více »
Českomoravská stavební spořitelna
Českomoravská stavební spořitelna je už dva roky partnerem sekce stavebního spoření na serveru Peníze.CZ. Pro svou komunikaci využila speciálního nástroje - sponzoring sekce, který ji umožnil cílenou a soustavnou komunikaci s potenciálními klienty. Tento netradiční nástroj si získal i ocenění u odborné veřejnosti. více »
Přečtěte si dále:
Uživatelé serveru Peníze.CZ
Reklama na Peníze.CZ
Kontakty
Sdílejte článek, než ho smažem