Rozhovor | Ondřej Tůma | 19. 9. 2015 | 9 komentářů
![]()
Jako první Čech dokázal zkompletovat Korunu Himaláje. Bez použití kyslíkového přístroje zdolal všech čtrnáct světových osmitisícovek. V historii se to podařilo jen patnácti lidem na světě. Je teď snazší shánět peníze na další výpravy? A jak je to vlastně s motivací člověka, který už je ve své profesi na absolutní špici?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 8. 2013 | 3 komentáře
![]()
V marketingu se Pavel Turek dostal na špici. Jako zástupce tabákové společnosti spolupracoval s McLarenem, stájí formule 1, později pracoval přímo pro ni, a dokázal zorganizovat taškařice, které nejen přitáhly pozornost, ale ještě dnes se na ně vzpomíná. V pokračování rozhovoru jsme s Pavlem Turkem mluvili o sponzorování sportu a o sportovním marketingu v Česku, o fotbalovém bahně a samozřejmě také o tom, co on sám právě teď podniká.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 8. 2013 | 1 komentář
![]()
Čeští fanoušci formulí 1 si Pavla Turka spojují s tímto sportem skoro stejně jako Michaela Schumachera. V exkluzivním rozhovoru s bývalým marketingovým manažerem McLarenu bude řeč o tom, jak vznikaly nejznámější reklamní akce za miliony dolarů a v čem je sponzoring ve formulích odlišný od ostatních populárních sportů.
Jak na to | Jan Müller | 29. 8. 2012 | 14 komentářů
![]()
Když přispíváte na dobročinné účely, velice snadno se může stát, že vaše peníze nebo jejich podstatná část skončí v pekle. Tak nějak už prostě dobré úmysly k tomu peklu mají blízko. Jak tedy páchat dobro a peklu přitom nic neodevzdávat nebo mu odevzdat jen minimum?
Rozhovor | Petra Dlouhá | 23. 6. 2012 | 4 komentáře
![]()
Druhý díl rozhovoru s Martinem Zachem, mužem roku 2009, který den po výhře ochrnul, ale svůj život nevzdal, je tu. Jak se na vozíku cestuje a sportuje? Může si to vůbec běžný vozíčkář dovolit? Co jsou to Kolečka na cestách? A proč Martin nesedí doma s rukama v klíně?
Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 12. 2011
![]()
Detektiv, showman, diplomat. Minimálně jejich vlastnosti potřebuje marketingový ředitel pojišťovny. Zkoumá, s čím přijde konkurence. Okouzluje klienty i prodejce, aby už nikdy nechtěli pojistky od jiné pojišťovny než od té jeho. A plánuje či odmítá sponzorovat pozoruhodné akce.
Kariéra | Táňa Chadrabová | 19. 10. 2007 | 7 komentářů
![]()
Nabídka volných pracovních míst pro absolventy vysokých škol poprvé v historii převýšila poptávku, a to o 28 %. Všichni vysokoškoláci ale na dobře placené místo pomýšlet nemohou. Podívejte se na žebříček nejlepších a nejhorších škol podle nezaměstnanosti absolventů.
Články | Simona Ely Plischke | 27. 9. 2004
![]()
Podnikatelé a firmy vynakládají na sponzorské dary nemalé peníze, někdy jde až o několik desítek milionů ročně. Ne vždy se ovšem snaží zviditelnit své jméno. Koho a proč sponzorují?