Sociální sítě

Sociální sítě jsou platformy umožňující uživatelům vytvářet si osobní profily a komunikovat s ostatními uživateli. Jedná se o online platformy, které tvoří virtuální komunity. Sociální sítě umožňují mnoho funkcí, od soukromých chatů po veřejné příspěvky, sdílení fotografií, možnosti být součástí skupiny. Navzájem si uživatelé příspěvky mohou sdílet, komentovat a lajkovat.

Sociální sítě jsou používány i pro marketingové a propagační účely. Online marketing poskytuje řadu výhod, reklamy mohou být přesně zacílené a personalizované podle preferencí daného uživatele.

Přiznali jste daně z internetových videí? Finanční správa rozjela kontroly

Aktuality | redakce Peníze.CZ | 24. 10. 2022

+5

Někteří lidé, kteří provozují živé vysílání (streamování) nebo zveřejňují videa prostřednictvím platforem jako Twitch, YouTube a podobně, řádně nepřiznali – a tedy ani neodvedli – daň z příjmů. Zjistilo to Generální finanční ředitelství.

Mažu si tě z přátel. Banka končí na Facebooku, sklízí posměch

Co se děje | Petr Kučera | 9. 5. 2019 | 15 komentářů

+4

UniCredit se stane jedinou tuzemskou bankou pro běžné klienty, která nebude na největší sociální síti. Neznamená to ale, že by „všechny ty internety“ nejradši zakázala.

Web je temné místo plné nástrah. Pojistíte se proti nim?

Analýza | Zbyněk Kuběj | 28. 1. 2016 | 3 komentáře

+7

Kdo chvíli stál, již stojí opodál, praví klasik. I v jádru konzervativní instituce, jakými jsou pojišťovny, se čas od času snaží ukázat, že kráčejí s dobou. ČSOB Pojišťovna například právě uvedla na trh „pojištění internetových rizik“. Je to nástroj, který se stane v prosíťované době nezbytností, nebo spíš jen o marketingové gesto, kterým pojišťovna demonstruje, jak je in? Anebo něco mezi?

Lubo Smid: Plastové platební karty nemají na trhu místo

Rozhovor | Ondřej Tůma | 22. 8. 2015 | 8 komentářů

+11

Firma Luba Smida vyvíjí mimo jiné mobilní aplikace na placení. Proto v druhé části našeho povídání přijde řeč na to, jak budeme za pár let platit, jestli skončí bankovky a mince a jak obejít karetní společnosti s jejich poplatky.

Až moc dobře lubrikovaný život. Sbohem, Foursquare

Sloupek | Michal Kašpárek | 25. 7. 2014 | 5 komentářů

+23

Žádný spotřebitelský magazín České televize neudělal pro dobro a bezpečí spotřebitelů ani střípeček toho, co služba Foursquare. Jenomže z dobrého sluhy…

Týdeník Agenda: obrys monster, která přijdou sežrat přizdisráče

Sloupek | Michal Kašpárek | 22. 3. 2013

+3

Nový plagiátorský časopis je výbornou zprávou pro novináře a hlavně pro čtenáře. Dno laciného „zpravodajství“ už je obsazené a úniková cesta vede jen nahoru.

Začínáme podnikat: Propagace, tentokrát virtuální

Když se řekne | Michal Chleboun | 26. 3. 2012

+7

Tak jako byste ve skutečném světě měli mít kus papírku, na kterém máte natištěné své jméno, název firmy a kontakty, a občas i nějaký ten leták, ve virtuálním světě, tedy na internetu, byste neměli zapomenout na totéž, transformované do plochy na monitoru. Kdo dnes nemá internetové stránky, jako by nebyl. Ale stránkami, výkladní skříní na internetu, to všechno teprve začíná.

Pavel Krčma: V čem tkví úspěch českých antivirů? Máme tendenci se ve všem šťourat

Rozhovor | Ondřej Tůma | 14. 1. 2012 | 9 komentářů

+16

Kudy se dostane virus do vašeho počítače? Kde fungují burzy s přístupovými údaji k bankovním účtům a platebkám? Na tyto i další otázky o internetovém zločinu odpoví odborník na boj s ním: Pavel Krčma, šéf laboratoří antivirového software AVG, který z Brna dobyl svět.

Očima expertů: Kde hledat aktuální informace?

Očima expertů | Ondřej Tůma | 3. 6. 2011 | 3 komentáře

+1

Někteří z nás bez aktuálních informací sotva dokážou žít. Přečtěte si, kde shánějí nejnovější informace významní zástupci světa českých médií, mediální experti a lidé z byznysu. Co čte nastávající šéf ČTK, Milan Fridrich z České televize, šéf tn.cz nebo Tomio Okamura a další?

NAMEEE: Nová pyramida na tekutých píscích

Co se děje | Jan Boček | 1. 4. 2011 | 11 komentářů

+21

Sociální sítě poskytují nové, uvěřitelné kulisy finančním pyramidám. Ty se teď objevují v novém kabátku, jako je česká kopie Facebooku jménem Nameee.

Manažerská štafeta: Martin Komínek zpovídá Martina Kasu

Rozhovor | Martin Komínek | 26. 10. 2010 | 1 komentář

-5

Martin Komínek, výkonný ředitel peníze.cz, a.s. si do pražské restaurace Rugantino II pozval Martina Kasu, který založil internetový obchod KASA.cz a letos ho prodal. Nedávno oznámil investiční vstup do internetového porovnávače cen Srovname.cz. Co ho k tomu vedlo a proč zrovna tento projekt?

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services