Diskuze: Web je temné místo plné nástrah. Pojistíte se proti nim?
Kdo chvíli stál, již stojí opodál, praví klasik. I v jádru konzervativní instituce, jakými jsou pojišťovny, se čas od času snaží ukázat, že kráčejí s dobou. ČSOB Pojišťovna například právě uvedla na trh „pojištění internetových rizik“. Je to nástroj, který se stane v prosíťované době nezbytností, nebo spíš jen o marketingové gesto, kterým pojišťovna demonstruje, jak je in? Anebo něco mezi?
Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)
Další příspěvky v diskuzi (celkem 3 komentářů)
29. 1. 2016 11:09 | Rumun
Zobrazit celé vláknoSkrýt celé vlákno
29. 1. 2016 8:16 | trepe
28. 1. 2016 12:47 | HonzaV