Operátoři

Další články na téma operátoři najdete na Finmag.cz.

Máte po svatbě? Kde všude hlásit změnu příjmení

Jak na to | Monika Veselíková | 24. 4. 2018 | 3 komentáře

+104

Jakmile vlezete do chomoutu, věci se změní. Přinejmenším příjmení. Komu to hlásit a jaké termíny si pohlídat? Poradíme.

ČSOB: nejdřív kód, poté čísla účtů

Články | Dušan Hradil | 24. 5. 2001 | 1 komentář

-6

Integrační proces divize IPB do ČSOB je v plném proudu. V pondělí končí používání bankovního kódu 5100 pro IPB. Později dojde k přečíslování dvou set tisíc čísel účtů v ČSOB. Co ale klienti - přibudou jim starosti anebo se jich tato změna vůbec nedotkne?

Jak se rozloučit s operátorem? Pár dobrých rad

Jak na to | Monika Veselíková | 28. 11. 2017 | 8 komentářů

+81

Změna operátora je od letoška jednodušší. Poradíme, jak a kdy lze vypovědět operátorovi smlouvu a kolik vás to bude stát.

Ukradený mobil vám policie nelokalizuje. Nejde o závažný trestný čin

Jak na to | Petra Dlouhá | 26. 10. 2012 | 17 komentářů

+51

Na konci loňského roku vlastnilo mobilní telefon přes šest miliard lidí. V Česku máme aktivních SIM karet víc než obyvatel – čtrnáct milionů. Operátoři od začátku října všechna data o našem telefonování, textování i pohybu opět archivují pro policii. Pomůže nám to, když nám někdo mobil ukradne?

Datový roaming: co dělá váš mobil v cizině, necucá data za tisíce?

Jak na to | Michaela Kadlecová | 24. 6. 2011 | 19 komentářů

+22

Znáte svůj telefon důvěrně a víte, co kdy dělá? Někdy se po dovolené ukáže, jakého poťouchlíka jste hřáli v kapse, hýčkaly v kabelce! Hlídali jste se, telefonovali skromně, omezili SMS. A přece vás po návratu čeká horentní účet od operátora. Váš mobil mlsal na dovolené data. A vy to zaplatíte!

Proč vám nejde televize a kde se nedovoláte. Podívejte se na mapu

Aktuality | redakce Peníze.CZ | 9. 5. 2023

+12

Český telekomunikační úřad (ČTÚ) vylepšil vizualizační nástroj VPortal. Ten slouží uživatelům jako pomůcka při porovnání kvality telekomunikačních služeb v Česku.

Kdo je kdo v pojišťovně: vedoucí oddělení péče o zákazníky

Když se řekne | Věra Tůmová | 29. 10. 2011

-6

Šéfka call centra je šedá eminence pojišťovny: osobně se s ní téměř nesetkáte, ale ona přesto musí vědět, co jako klienti chcete a potřebujete. A abyste byli spokojení vy jako klienti, musí být spokojení i její podřízení, což jsou především operátoři call centra, na jejichž práci denně dohlíží.

(Ne)upisujte se ďáblovi!

Články | Lukáš Půda | 20. 6. 2001

-6

Osobní půjčky bez ručitele. Půjčky a úvěry. Krátkodobé překlenovací půjčky. To je jen namátkový výběr z názvů internetových stránek, přes které různé společnosti nabízejí řešení tíživé životní situace, do níž se může dostat každý z nás. Abyste nenaletěli lichváři, připravili jsme pro vás několik zásad, jejichž dodržením toto riziko snížíte.

Nenechte se splést, ministerstvo vnitra erotické služby po telefonu neposkytuje

Co se děje | František Mašek | 11. 7. 2011

+22

Ne každé číslo, které začíná devítkou je nebezpečné. Na některých se sice poskytují peprně zpoplatněné služby – ať už jde o erotiku, ezoteriku, soutěže, poradenství či „poradenství“, jiná však patří ctihodným institucím. Kdy to zvedne madam Erika a kdy se dovoláte na policejního podplukovníka?

Pomoc, okradli mě!!!

Články | Lucie Šťastná | 29. 8. 2001 | 5 komentářů

-14

Každý z nás si jistě pamatuje, jak nám lezly na nervy dobré rady babiček a maminek, že si musíme dávat pozor na věci, že nemáme nechávat nikde nic ležet bez dohledu a peníze mít neustále na očích.

Jak na cestovní pojištění

Články | Dušan Hradil | 11. 6. 2003 | 1 komentář

+3

Vybrat si správně cestovní pojistku není úplně banální věc. Skládá se totiž z několika částí, které nejsou pokaždé automaticky zahrnuty v základní nabídce. Přitom právě limity a doplňky mohou hrát významnou roli.

T-mobile hrozí exekucemi kvůli smluvním pokutám. Podle ČTÚ je vůbec neměl sjednávat

Co se děje | Monika Veselíková | 18. 10. 2016 | 5 komentářů

+27

Český telekomunikační úřad nepřiznal společnosti T-Mobile nárok na nezaplacené smluvní pokuty. Operátor proto stáhl z úřadu zbývající návrhy na vydání rozhodnutí a dluhy začal vymáhat na vlastní pěst – prostřednictvím inkasních agentur. Ty teď straší dlužníky exekucí a zabavováním majetku.

Kdo je kdo v pojišťovně: operátorka call centra musí umět poradit každému

Když se řekne | Martin Vlnas, Věra Tůmová | 30. 9. 2011 | 2 komentáře

+2

Na první pohled se může zdát, že práce operátorů v call centru pojišťovny musí být nuda a stereotyp. Naopak! Uklidňování rozčileného klienta nebo skládání puzzle z kusých informací je někdy adrenalinový sport. Operátorka navíc musí zvládat i všetečné dotazy pojišťovacích makléřů, kteří pojistky prodávají.

Dejte si pozor na fígly mobilních operátorů! Jak nenaletět?

Co se děje | Petra Dlouhá | 21. 2. 2011 | 64 komentářů

+69

Mobily: před deseti lety senzace, dnes skoro nuda. Mají ho všichni od pětiletých rošťáků po osmdesátileté babičky. Operátoři větří zisky a snaží se urvat co nejvíc. Přetahují klienty konkurenci a důkladně si je k sobě uvazují. Že jejich postupy vždycky nejsou košer, potvrzuje právník sdružení Spotřebitel.net Miroslav Huml.

Máte chytrý telefon? Vysmějte se operátorům a bankám, prozradíme jak

Jak na to | Michal Kašpárek | 4. 11. 2011 | 8 komentářů

+4

Pět aplikací a mobilních webů vám pomůže najít bankomat, přepočítat ceny z cizích měn na koruny nebo taky najít restauraci, kde nebudete litovat utracených peněz.

Události uplynulého měsíce: prosinec

Články | redakce Peníze.CZ | 6. 1. 2006

-23

Uteklo vám v prosinci něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru prosincových událostí.

Zrušení účtu není za hubičku

Články | Dušan Hradil | 1. 3. 2002 | 1 komentář

+1

Kdo chce zrušit běžný účet, měl by si vše dobře promyslet. Banky totiž mají pro odcházející klienty nemilé překvapení – poplatky ve výši několika stovek korun. Chcete vědět, kolik vám vaše banka naúčtuje a jak tuto částku snížit?

Účet pro babičku

Články | Petr Vykoukal | 17. 5. 2001

-4

Kam si vaše babička ukládá peníze? Pod matraci, nebo do starého kožichu ve skříni? Možná byste byli raději, kdyby si je ukládala na účet. Poradíme vám, jak jej vybrat.

Nekrmte zbytečně operátory

Články | Lukáš Půda | 9. 8. 2001

+1

Jste v zahraniční a chcete volat do České republiky? Pokud dobře nezvolíte způsob, jak telefonovat co nejlevněji, utratíte možná více, než nezbytně musíte. Aby vás hovory domů nezruinovaly, připravili jsme pro vás přehled o tom, za kolik se dá telefonovat domů z turisticky hojně navštěvovaných zemí.

Srovnání tarifů pro mladé. Poradíme, jak volat co nejvýhodněji!

Jak na to | Ondřej Tůma | 11. 10. 2011 | 26 komentářů

+5

Mobilní telefon k dnešní mládeži neodmyslitelně patří. Spousta provolaných minut s kamarády, desítky esemesek rodičům, sledování Facebooku přes internet na mobilu. Kdo však mladým nabízí tyto služby nejvýhodněji? To se dozvíte v naší srovnávačce.

Kolik stojí vaše peníze

Články | Dušan Hradil | 8. 1. 2002

+2

Při výběru banky se vyplatí počítat, i na běžném účtu se totiž dá ušetřit. A pokud budete své peníze točit elektronicky, můžete uspořit ještě více.

Přímé bankovnictví ztrácí lesk

Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001

-29

Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.

Jak na spotřebitelské soutěže

Články | Jan Heřman | 11. 1. 2002 | 1 komentář

0

Ačkoli zákon o daních z příjmu zakazuje, aby výhra ve spotřebitelské soutěži přesáhla dvacet tisíc korun, nemusíte se bát. Firmy totiž vymyslely několik legálních metod, jak své zákazníky obdarovat hodnotnými cenami.

O obru a trpaslíkovi

Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001

-23

Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.

Válka operátorů začíná. Vodafone mění tarify, nabídne třikrát více dat

Aktuálně.cz | Marek Miler | 14. 5. 2017 | 10 komentářů

-57

Nejběžnější individuální tarif Vodafonu nabídne trojnásobné množství mobilních dat oproti dosavadní nabídce. „Jde o bezprecedentní změnu celé nabídky – od nejnižších tarifů až po ty nejvyšší,“ říká generální ředitel Jiří Báča k novince, kterou Vodafone právě představil. Zároveň ale firma od půlky června znevýhodní datové tarify, u kterých vypne roaming.

Ceny za roaming: Záviďte Nizozemcům

Životní situace | Jan Stuchlík | 5. 10. 2007 | 1 komentář

-8

Čeští operátoři nabízejí levnější volání v rámci Evropské unie za takzvaný eurotarif od léta. Ve srovnání s Nizozemci ovšem zaplatí Češi v rámci této sazby za volání z EU stále třikrát více. Lépe jsou na tom i Britové, Irové, Belgičané či Rakušané.

Českým bankéřům raději netelefonujte, mohli byste je obtěžovat

Články | Petr Vykoukal | 21. 12. 2000

+2

Chcete si někdy ušetřit cestu do banky a potřebné informace získat po telefonu? Pokud jste klientem "české" banky, často si ušetříte pouze cestu, ale ne nervy. Solidních informací a zacházení se zatím dostává spíše klientům "zahraničních" bank.

Mobilní služby v Česku: Těžkosti s odstoupením od smlouvy a drahé tarify

Když se řekne | Monika Veselíková | 6. 12. 2016 | 3 komentáře

+17

Zdá se, že mezi zákazníky českých operátorů nepanuje zrovna spokojenost. Na co si nejvíc stěžují a jaké ceny platí v porovnání se zákazníky jiných evropských zemí?

Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB

Články | Michal Hazi | 5. 4. 2001 | 1 komentář

+1

Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.

Šéf ČTÚ: Operátoři stavějí dálnice, ale pustí na ně jenom škodovky stodvacítky

Rozhovor | Ondřej Tůma | 15. 10. 2016 | 3 komentáře

+51

Otevřený rozhovor s šéfem Českého telekomunikačního úřadu Jaromírem Novákem o tom, co Česku schází k tomu, aby se mohlo stát středoevropským lídrem v digitálních technologiích, o tom, že balíček s pětisty megabajty dat je dnes výsměch, o absenci čtvrtého operátora a o prolobovaných legislativních úpravách, které tlačí spotřebitele do kouta.

Stránka 1/4

Předchozí

1

Převodník měn

Rozšířená verze kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů
Partners Financial Services