Diskuze: Nemilé překvapení klientům chystají Česká spořitelna a ČSOB

Michal Hazi | | 5. 4. 2001 | 56 komentářů
Přímé bankovnictví šetří čas i peníze, platíte nižší poplatky a samotná služba je zdarma. To jsou výhody, které každá banka vehementně zdůrazňuje ve své reklamní kampani. Dvě z největších bank však mají pro své klienty přichystané nemilé překvapení. Přímé bankovnictví nabízejí zadarmo pouze dočasně, počítají se zavedením měsíčního paušálu na přímé komunikační kanály.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 6. 2001 23:13

Vážený pane, je velmi častou praktikou, že se služba zavádí za dočasně zvýhodněných podmínek. Záměrem je, aby si zákazník vyzkoušel, zač bude platit - zboží, které nezná, se nezačíná nabízet od cenovky. Nyní například končí platnost karet Maestro, vydaných před 2 lety zdarma (hodnota je 300,-Kč) a lidé, kteří původně kartu odmítali nyní houfně sepisují žádosti o nové.
Stran lákadel Vás potěším: poplatek 10,-Kč/měs. za službu Sporotel se začne účtovat až po rozšíření služeb operátorů (klientské centrum) - což bude na podzim. Je tedy dost času službu i zrušit, nebude-li Vám vyhovovat, za což se nic neúčtuje.
Na závěr opakuji, co je již i obecně uznáváno: konkurence v bankovnictví trvá již 10 let a stesky na "monopol" České spořitelny jsou tedy poněkud irelevantní. Děkuji.

Zobrazit celé vlákno

+33
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

14. 4. 2001 13:37, janvimr

ČSOB připojení přístup k účtu přes internet nenabízí?!

Zobrazit celé vlákno

-3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 56 komentářů)

27. 11. 2011 19:55 | Babca

Žádný z účtovaných poplatků (služeb, a to kteroukoliv bankou nemá žádné opodstatnění. Aby klient mohl provédět své trasakce musí: zakoupit počítač a programové vybavení atd. nebo docestovat za své na pobočku a ve svém čase - uvedené náklady žádná banka klientovi nehradí a proto protiprávně účtuje klientům své náklady a ještě se ziskem. Jedná se o zneužití situace a možná i o mnohem více. Vzhledem k tomu, že ani jedna z vlád nekoná nic na obranu českého občana a ještě cestou podniku ČEZ zrušila možnost hotovostních úhrad je věc naprosto jasná. Ani jedna banka působící na území ČR nemá mou důvěru a své peníze mám v Německu.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

12. 12. 2001 12:04 | Filip Hrncir

Aktualizace: není potřeba připočítat cenu za elektronický klíč = autentizátor. Stačí, když máte v SIM kartě vašeho mobilu nahranou aplikaci pro využívání těchto služeb.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

19. 9. 2001 15:20 | Jana

Jenom upřesnění cenové tabulky - expresní linka KB sice stojí Kč 49,-, ale klient který si ji pořídí má o Kč 20,- levnější vedení účtu, takže čistý náklad Kč 29,-.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 6. 2001 23:13

Vážený pane, je velmi častou praktikou, že se služba zavádí za dočasně zvýhodněných podmínek. Záměrem je, aby si zákazník vyzkoušel, zač bude platit - zboží, které nezná, se nezačíná nabízet od cenovky. Nyní například končí platnost karet Maestro, vydaných před 2 lety zdarma (hodnota je 300,-Kč) a lidé, kteří původně kartu odmítali nyní houfně sepisují žádosti o nové. Stran lákadel Vás potěším: poplatek 10,-Kč/měs. za službu Sporotel se začne účtovat až po rozšíření služeb operátorů (klientské centrum) - což bude na podzim. Je tedy dost času službu i zrušit, nebude-li Vám vyhovovat, za což se nic neúčtuje. Na závěr opakuji, co je již i obecně uznáváno: konkurence v bankovnictví trvá již 10 let a stesky na "monopol" České spořitelny jsou tedy poněkud irelevantní. Děkuji.
+33
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

1. 6. 2001 13:31 | vaclav hradec

Spořitelna tradičně zneužívá skutečnosti, že před rokem 1989 byla jedinou bankou a lidi meli všechny peníze u ní. Za sprostotu povazuji to, že nalakaji klienty na zrizeni Sporotelu zdarma a po nejaké době začnou vybírat peníze. V lidove reci se tomu rika podraz a s podraznickou organizaci nechci mit nic spoleneho.
+11
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 5. 2001 22:08 | Fany

Lidi to chce klid ,protoze kdysi mi muj otec rekl :NIKDY NIKDO NEUDELA NIC TAKOVEHO ABY TO BYLO PRO NAS VYHODNE! . Tuto vetu si pamatuji a potvrzuje se kazdym dnem ať už to jsou banky,spořitelny,nebo stavební spoření u ktereho mate jistotu 95% že ten slibovany překlenovací ůvěr nedostanete atd. Jsem naprosto v pohode a vždy si říkám MUZE TO BYT JESTE HORSI mejte se vsichni cau
+6
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 4. 2001 23:10

Z vlastni zkusenosti vim, ze telefonicke overeni neni k nicemu - slecna/pani si telefonicky overila, ze na postziru (nebo jak se to jmenovalo) je dost penez a vydala penize. Nedivil jsem se, ocekaval jsem platbu. Jenomze za par dni jsem dostal dopis, ze tam nebylo dostatecne mnozstvi penez!!! Takze jsem mel zaplatit penale, atd. Nakonec jsem nic neplatil, ale jako ukazka naproste neschopnosti banky/uredniku to stacilo.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2001 12:02 | Michal HAZI, Peníze.CZ

Ano, ale tato zelená linka nabízí pouze informace o bance a produktech. Ve článku byla informace o telebankingových číslech
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2001 11:29 | Katerinka

CS, a.s. ma take Zelenou linku! Viz. http://www.csas.cz/zelena_linka/index.htm
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 4. 2001 9:40 | Michal HAZI, Peníze.CZ

Přečtěte si dnešní článek. Tam se dozvíte, že banky podmínky je tak měnit nemohou.
+15
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2001 9:09 | Michal S.

Kdyz chci zustatek na beznem uctu pomoci Linky 24, tak mi ho pocitacovy hlasek sdeli hned... Michal S.
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 4. 2001 0:19 | Karel B. becker@email.cz

Uzavřel jsem s ČSOB smlouvu o poskytování služby Linka 24. Loni v září. Moc často ji nevyužívám - nemám k ní příliš velkou důvěru. První jsem vyzkoušel inf. o zůstatku. Zklamala mne velká časová prodleva mezi mojí objednávkou a odpovědí z banky. Maximální časová prodleva byla asi 5 hod.! Minimální asi 15 min. To mi přijde jako příliš velké rozpětí na tak jednoduchý dotaz. V bance mi řekli, že jsem jediný kdo si na tohle stěžuje a že to prověří. Prověřili, vše je stále stejné, časová prodleva je stále nestálá a poměrně dlouhá. Co je "pikantní" na smlouvě: V článku 3 - Poplatky se píše,že ČSOB bude účtovat paušální poplatek dle platného Sazebníku poplatků a odměn... Na moje dotazy proč je ve smlouvě toto uvedeno, když je v současnosti služba zadarmo mi příslušná úřednice odpovídala, že se nemusím obávat, že to i nadále bude zadarmo, že mají pouze staré znění smluv a pod. Chtěl jsem to vyzkoušet, tak jsem to zkusil ale zatím mi nepřesvědčili. Karel B.
+32
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

15. 4. 2001 19:51 | Michal HAZI, Peníze.CZ

ČSOB zatím i-banking nenabízí.
+9
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

14. 4. 2001 17:54 | Marek1

Na co byla kampaň Spořitelny ? Když zavede poplatek za el.bank.,měla by zrušit poplatek za klasické bank.pro ty klienty ,kteří využívají el. a jdou na pobočku jen,když nefuguje bankomat...
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2001 16:25

Nechápu,proč se tak všichni rozčilujete!? Banky jsou přece na to, aby vydělávaly peníze, při tom je ale drobní klienti pouze zdržují. Takže je jen v pořádku, aby bankám za takové zbytečné a neproduktivní vyrušování platili. Jedinečný způsob ovšem praktikuje Poštovní spořitelna. Když u ní máte spořitelní knížku a přijdete si případně vyzvednout peníze, slečna si nejprve telefoniky ověří, jestli je na účtě skutečně máte. Údaje v knížce nestačí, protože každý zákazník Poštovní spořitelny je zřejmě potenciální lump. Vtip je ale v tom, že ten telefon si musíte zaplatit i když se ukáže, že lump nejste. A takovýchhle kulišáren se začne v bankovnictví objevovat čím dál víc. Nemusíte totiž dělat tunel, pokud se vám podaří nadělat hodně myších děr.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

14. 4. 2001 13:37 | janvimr

ČSOB připojení přístup k účtu přes internet nenabízí?!
-3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

13. 4. 2001 12:22

Mno, nevim. Prezentace britske Citibank (citibank.com/uk) mne prijde mizerna. Ceniky produktu tu proste nejsou. Jedine, co tu je, je cena za zrizeni povoleneho debetu (overdraft facility) nad £500. Ta cena je 20 liber. K tomu je nutno pripocist dalsi (radeji nezverejneny) poplatek za kazdorocni obnovovani tohoto povoleneho debetu. Prvoradym cilem bank na celem svete neni mnozstvi klientu, ale zisk. Nelze se tedy divit, ze kazda sluzba neco stoji. To plati o Britanii, USA i CR.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2001 19:51

Kdy už konečně, vážený pane, spolu s ostatními naivními klienty pochopíte, že od ČS nelze z principu nikdy čekat nic dobrého ? Nebo si myslíte, že ohlášená návratnost kapitálu 18% v roce 2002 se vyčaruje v dnešních podminkách "ekonomického zázraku" v ČR jen sama od sebe ? To přece všechno, a asi rád, zaplatíte Vy osobně spolu s Vašimi udivenými otázkami ! Promiňte, ale jak zábavné a vskutku k pobavení ....
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2001 8:43 | Pavel Matejka

V zasade souhlasim s vasim prispevkem. Ale pokud poskytuji docasne vyhody v ramci nejake kampane, je slusnosti rici, ze jde o docasne vyhody. Jsou takove firmy, ktere tak cini. Jasne reknou, sluzba, produkt je nyni mesic, pul roku atp. zdarma a pak bude stat zhruba tolik. To vsak CS neucinila, jen propagovala zrizeni sluzby zdarma a snizeni mesicniho pausalu za vedeni uctu pri vyuzivani sluzby. O mesicnim zpoplatneni sluzby nebyla pritom zminka, a to je ten typicky cesky nemrav.
-1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

12. 4. 2001 8:31

Vážení,
kdo z Vás potřebuje zjišťovat stav svého konta a předávat platební příkazy v reálném čase, t.j. v čase kratším než např. 60 min. ? Já rozhodně ne, ale na druhé straně mne nebaví běhat s poštovními poukázkami na poštu - a jejich cena též stoupla, a ne málo. Proto se ptám - zajímají se banky vůbec o to, o jaké produkty lidé stojí?
+19
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/3

Předchozí

1

Spočítejte si

Finanční rezerva

měsíců
%
měsíců

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Jakou kartu dostanete? Podívejte se na přehled podle bank

Galerie platebních karet, které banky v Česku nabízejí k účtům. Chtěli byste raději vesmírně...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Takhle vám vysajou účet. Podívejte se na triky podvodníků

Přijde e-mail, SMS, zpráva na Facebooku. Píše banka, doručovací služba nebo i finanční...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Pavel Baudiš

podnikatel, Avast

Stanislav Bernard

podnikatel, pivovar Bernard

Pavel Baudiš
ÚSPĚŠNOST
50,00 %

z 26 duelů
×
Stanislav Bernard
ÚSPĚŠNOST
47,37 %

z 19 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services