Dejte si pozor na fígly mobilních operátorů! Jak nenaletět?

Petra Dlouhá | rubrika: Co se děje | 21. 2. 2011 | 64 komentářů
Mobily: před deseti lety senzace, dnes skoro nuda. Mají ho všichni od pětiletých rošťáků po osmdesátileté babičky. Operátoři větří zisky a snaží se urvat co nejvíc. Přetahují klienty konkurenci a důkladně si je k sobě uvazují. Že jejich postupy vždycky nejsou košer, potvrzuje právník sdružení Spotřebitel.net Miroslav Huml.

Abychom udrželi kvalitu diskuze pro slušné čtenáře, je nutné se před vložením komentáře přihlásit. Jste tu poprvé? Pak se nejdřív musíte zaregistrovat. (Už jsem, ale zapomněl jsem heslo!)

Přihlásit se

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

21. 2. 2011 14:34, kaja

Pokud je nějaká norma (zvyk) špatná a společnost je jí plná, neznamená to, že se jí mají všichni přizpůsobit a ti, kdo tak nečiní, jsou naivkové a mají za to pykat, ale naopak se normu (zvyk) máme snažit napravit. Jen tak se společnost dokáže vyvíjet. Od toho je tu soubor právních norem, ale také různých etických kodexů a dalších samoregulačních opatření. K tomu také slouží neziskové organizace, sociologové a další.

+37
+-
Reagovat na příspěvek

Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy

21. 2. 2011 7:59, Petr

Výmluvy, výmluvy, výmluvy. Vždy platilo, že nejvíce vydělává na ledské blbosti. když důchodce podepíše JAKÝKOLI papír, aniž by ho četl a porozumel mu, dobře mu tak. To není o věku.

Zobrazit celé vlákno

-32
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 64 komentářů)

22. 11. 2016 11:32 | Hynek

mrkněte na celkem levný tarify, jsou cenově dostupný snad pro každého www.fayn.cz
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

17. 6. 2016 7:25 | janek

Dosáhnout u velkých operátorů jakékoli dohody je velmi snadné, pokud se nedáte odbýt a použijete následující postup. Přikročili jsme k němu poté co naší, v tomto naprosto bezbranné, mamince - důchodkyni potřetí O2 po telefonu vnutil nevýhodný tarif a my měli zbytečné starosti s jeho rušením. Rozhodli jsme se tenkrát celá rodina přejít na předplacené karty, vyšlo to ve finále mnohem levněji, a dokonce nám pak i přestali volat nejrůznější "vnucovači" - kterým zřejmě operátoři poskytují své databáze. Takže: rušili jsme postupně dvě smlouvy, byly různé obstrukce, ale po delší době se to podařilo. U rušení třetí smlouvy už mi ruply nervy, a když vymysleli další záminku, proč to nejde, vyrazili jsme do kamenné prodejny O2. Přišli jsme na řadu, vysvětlili situaci. Slečna se zasmála a prý, že to nejde a máme si zavolat na jejich infolinku a přijít jindy. Tak jsme ji ujistili, že se nehneme, dokud náš - oprávněný - požadavek nebude vyřízen. Zákazníkům ve frontě za námi jsme začali problém nahlas popisovat a upozornili je, že se nejspíš na řadu hned tak nedostanou, protože jsme řádní zákazníci a na vyřízení naší záležitosti máme právo. Přiletěl jakýsi mladík - nejspíš vedoucí pobočky - a začal do nás opět hustit výmluvy. Opět jsme se nedali a vysvětlovali houfujícímu se davu celý problém, slušně a nahlas. Dav se bavil, čekající lidé se na nás nezlobili, ale naopak nám začali fandit. Po chvíli se stal zázrak a náš požadavek najednou bylo možné úspěšně vyřídit... Odcházeli jsme s potvrzenými dokumenty a úsměvem...
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 5. 2015 22:48 | Kolos

Já jsem od O2 dal ruce pryč už před rokem. Dneska pužívám simku s tarifem od vitrutálního operátora dobijím měsičně 2-3 stovky a ještě k tomu mam i 200mb netu což ji na čtení novin na zastavce stači protože většinu dne jsem někde ve škole na wifi.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

18. 5. 2015 22:06 | Frenky

Ahoj já mám pár měsícu simku od mobil.cz volání do všech síti 2,20, smsky 1,90. Internet je zdarma při dobiti častky alepson 200 korun co 30 dni. Zatím jsem mnohem víc spokojená než s předchozím O2 od kterého jsem zdrhla nadzvukovou rychlosti....
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

4. 1. 2015 10:23 | Jura

Mám jen ty nejhorší zkušenosti s T-Mobile. Před časem mi přestaly chodit MMS. Řešil jsem to s nimi a závěr byl takový, že prý mám vadný mobil. Tak jsem si koupil nový a MMS také nechtěly fungovat. Nemohli se vymlouvat na vadný telefon, tak to nakonec rozchodili. Do toho původního, podle nich vadného jsem dal kartu Vodafone a MMS normálně chodí. Takže pozor na T-Mobile, jsou to neumětelové. Stejné je to i s kvalitou signálu. Ladili sítě - ladili, až to poladili (po...li). Signál špatný, nekvalitní, nestabilní - no prostě hrůza. Mobil se stále kontaktuje, přepíná se mezi GSM - 3G a LTE a protože prakticky stále vysílá, tak ho musím denně nabíjet. Jak vypotřebuji kredit, okamžitě od nich odcházím.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 7. 2014 7:20 | Roman

Přesně
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

4. 11. 2013 21:45 | Vlasta

T-mobile mi během trvání tarifu vždy dával vědět emailem a sms o všech fakturách. Když jsem jej zašel zrušit, prodejce se mi nezmínil o tom, že už mi nedají vědět o té poslední, jelikož smlouva ještě trvá další měsíc po zrušení tarifu a ani by mě nenapadlo, že už poslední vyúčtování ani neuvidím.. V té době jsem si kupoval už kredit a myslel jsem si, že už mám vše vyřízeno. Jaké bylo mé překvapení, když mi po 4 měsících volala nějaká vymahačská firma, kdy že zaplatím T-mobilu dluh!! Fakturu? Jakou? Za co? Takové praktiky mi přijdou fakt odporné. Zaplatil jsem několik set jen za to,že mi laskavě dali telefonicky vědět o nějaké mně neznámé faktuře. T-mobilu by bývalo stačilo poslat jediný email s údaji k zaplacení faktury a jako vždy bych ho včas zaplatil. Byl jsem jejich zákazníkem 11 let. Evidentně jsou T-mobilu zákazníci ukradení a odstoupení od smlouvy jim ještě rádi "zpříjemní".
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

20. 6. 2013 17:52 | bod

Neziskové organizace? Už jste si někdy zjistili, jakou mají výplatu šéfové těhle "neziskových" organizací? Začíná to na dně u téměř dvojnásobku průměrného platu. A pokračuje výše a výše! Z našich daní. Kam se na ty zloděje hrabou telefonní operátoři!
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

18. 9. 2012 10:43 | VĚRA

Pozo na podomní prodejce od O2. mojí mamince se představil že je od UPC a že firma má pro ni slevu. Vyklubal se z něj O2 obchoďák a vysvětlil jí , že je to akce na 2 měsíce zdarma. Přidal ještě paušál , který měl být od T-mobil, protože O2 máma nechtěla, ale protože měl jen od O2 namluvil jí, že mají s T-mobilem kooperaci a je to jedno. Přikázal mámě ať vypoví smluvu u UPC, která byla na bratra a ještě jí tam změnil tarif na pevnou (která byla v balíčku) Po měsíci O2 nechtělo službu zrušit a UPC si účtovalo služby z balíčku bez slevy dvojnásobně.UPC nevadilo, že službu nezrušil bratr, ale cizí člověk, zato s maminkou o vrácení do původního stavu jednat nechtěli. S bráchou takc ne. Prostě obchoďák věděl varabilní symbol, který je na faktuře a tím to pro ně hasne. Nakonec jsem to vyběhala ale víc než času lituju toho strachu, že se mámě něco stane.... pořád brečela... pořád jí chodili upomínky a výhružky. A víte proč jsme to vyhráli? Obchoďáka jsem nalákala k sobě a nechala jsem ho podepsat, co mámě všechno slíbil. Udělal to. Možná se v něm probudilo svědomí a možná měl strach. Přesto O2 vždy zavolali, že fakturu starnují a ještě 2x přišla upomínka s výhrůžkou. Nikdo nic něvěděl a byl to skoro nekonečný příběh. Snad už je klid. Je to měsíc a upomínka žádná. Ale slíbené písemné vyjádření také nepřišlo. Měli mě ho poslat na mail. Zjevně jsou aktivní jen při náboru. Stydím se za praktiky které náš stát svými zákony umožňuje tvrdým podnikatelům kteří mají jakousi mafiánskou nadvládu a privilegia (nemusí se bát konkurence) Mám nejasný pocit že ti přicmrndálkové jako EUPHONY nebo LIVE TELCOM jsou nějaké jejich odnože. Děti kmotříků také potřebují školičku businesu. Něco mě říká, že to tak bude. Kde by se tu jinak vzaly?
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

13. 9. 2012 21:31 | sarka

06.08.2012 18:55, Thomas Nemohu si na O2 stěžovat. Neřeším s nimi problémy po telefonu. To je skutečně na provaz nebo skok z okna..... Zajdu osobně na pobočku v některém OC a jsem nad míru spokojená. Je to trošku jako na egyptském trhu (to mě baví), ale vždy s humorem dospějeme ke změně. Výhodné jistě pro O2, ale já pokaždé ušetřím tak 400,00 Kč/měsíc. Holt zajdu osobně každý rok. Podívám se, zda dotyční mají zrovna dobrou náladu a jsou vstřícní, pak trochu smlouvání a legrace, a je to.
-2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

24. 2. 2011 17:24

Vy jste dobrý :) Máte pravdu, nepřizpůsobte se. Podepište komukoliv cokoliv, budete krásně morální, budete přímo svítit božským světlem :D
Jinak k tématu: kdo nečte a podepíše, ať se nediví... tečka.
-4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

6. 8. 2012 18:55 | Thomas

Telefonica Czech Republic O2 je operátor pro masochisty. Neřešíte víceméně dražší služby? Jste dítě štěstěny? Potom O2 nastaví sjednané služby správně napoprvé. Chcete si užít klid? Proboha, nic neměňte! Ano, je to nuda. Nedá se to srovnat s akcí, pokud se rozhodnete změnit tarif, opravit chybný doklad nebo snad vyřešit konkrétní problém. Tady Vás čeká jako masochistu nekonečný orgasmus na zákaznické lince. Vyškolení absolutní netušiči na zákaznické lince sami jen obtíženě pronikají do zákoutí vnitřních procesů svého zamětnavatele. Narazili jste na problém, který nepatří mezi jeden z deseti nacvičených signálů, kterými prošli telefonní operátoři na školení? Těšte se! Váš nudný život skončil. Je to tady: AKCE. I když překonáte třba 40 kolna zákaznické lince, stále nacházte nové a nové úrovně obtížnosti, je jich tam pořád dost. Tajemný hlas nic neví, nikam Vás nespojí, nic nevyřeší a nápověda zrovna nefunguje. Nikdo nenese osobní odpovědnost. Pokud pečlivě překonáte obstrukce, jeden problém za druhým, pokročíte na nový level. Dostáváte se do kontaktu s reklamačním oddělením. Je tajupné, je nedostupné. Je jako tajná služba: nedá se tam dovolat, nedá se z nikým mluvit, vůbec je nenajdete. Můžete psát a psát. Doufáte, že se snad ozvou. A o to jde. Pomalu Vám docházejí síly, pomalu začínáte být apatický, skoro rezignujete, marně hledáte odpovědi ve Všeobecných podmínkách, které je už nezbytné během pár týdnů nastudovat. Ale na druhé straně Vás posiluje vědomí, a síla a pocit, že se také měníte. Cítíte to. Stáváte se členem skupiny vyvolených. Cítíte, novou sílu života, kterou symbolizuje nikdy nekončící boj, který Vás s temnou sílou O2 Telefonica čeká. Možná se stáváte O2 Guru!
Takže: pokud nemáte spoustu volného času a peněz, nepřehledné nabídky neřešte, nic nepodepisujte a hlavně od tohoto operátora nic nečekejte. Nuda. Pokud chcete zažít dobroduržství je Telefonica Czech Republic operátor pro Vás.
Pokud budete chtít něco v tarifech změnit
Máte spou kterým nevadí nesrozumitelné nabídky ve kterých se nevyznají ani sami prodejci,
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2012 13:30 | Houba

Teda myslel jsem tohle: http://www.tellows.cz/num/731547438
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

23. 5. 2012 13:28 | Houba

Mně se posledně přihodila podobná věc. Přišla smska, že prý mám poslat kód na číslo uvedené, jinak mi zablokují sim kartu. Zřejmně jsem správně tušila, že to jen tak lehce nejde... Více případů smsek z takových čísel najdete např. na http://www.tellows.cz/p%C5%99edvolba/zvl%C3%A1%C5%A1tn%C3%ADm+tarifem/90 Taky tam je tam napsáno hodně případů, kdy si lidi stěžují na volání od operátorů, co jim nabízí smlouvy.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

9. 2. 2012 17:02 | Miroslav

Zdravím,taktež jsme naletěli Euphony a do dneška se dohadujeme a oni každý měsic přidávají na částce,kterou dlužíme,taktéž k nám přišel kdosi namluvil nám,že budeme volat za méně a že budeme mít i internet za málo peněz,nic z toho není pravda a oni chtěji jen zaplatit pozorrrrrrrrrrrrrrrrr,nic od nich neberte a děti informujte své rodiče
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

27. 5. 2011 17:10 | Jarouš

Jednoduché řešení.Zaplatím 400 Kč, když končím s kreditem. Opakovaně mi však telefonují operátoři a přemlouvají k výhodnějším řešením. Nejsem si jistý, zda jde o výhody pro mne a proto stále udávám , že zústanu při starém.Protože se tyto nabídky stále opakují , změním nyní taktiku a raději nebudu odpovídat vůbec.
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

2. 5. 2011 14:08 | Pavel D.

NEVĚŘTE LIVE TELECOMu. Doslova vyběhli s mojí matkou která je již nějaký pátek v důchodě.Chlap co zazvonil u dveří jí krásně medově vše vysvětlil a přislíbil že ještě přijde a doladí podrobnosti a proto ani celou smlouvu nevyplnil. Natož aby řekl podstatnou informaci že pokud do 14 dní odstoupí od smlouvy, nic neplatí. Ovšem po 14ti dnesch si na vás vezmou slušné penízky za "zrušení smlouvy". Samozřejmě že chlap se už neukázal, na dodané číslo se nešlo dotelefonat, natož tak na "zákaznickou linku". Když se to po měsíci podařilo, bylo už na vypovězení smlouvy pozdě, protože i vyúčtování bylo oproi klasickému Telecomu dost divné. Za volání bylo míň peněz to ano, jenomže tlefonní přístroj platíte Telecomu ale poplatky už LIVE TELECOMu. A tak se vám posbírají různé DPH za poplatky a ve finále platíte mnohem více jak u Českého Telecomu. Pani na zákaznickém emailu si pořád mele svou, že číslo které nám bylo dodáno, neznají, měli jsme volat na zákaznickou linku, (ale že to nikdo 14 dní od smlouvy nebere, to ji nezajímá)Taky neznají sprostředkovatele smlouvy, LIVE TELECOM má externí zaměstnance a za ně nemá žádnou zodpovědnost. Dotyčného pána ani nezná. Samozřejmě jsme si měli přečíst smlouvu co jsme podepisovali a to že není celá vyplněná je nezajímá, hlavně že tam je podpis.Prosím vás, mám jednu radu jak se rozloučit s LIVE TELECOMem. Když budte chctít telefonovat, vytočte 1022 a pak číslo komu voláte. Takto, se bude volat přec ČESKÝ TELECOM a vyhnete se LIVE TELECOMu. Když už musíte platit jejich polatky ( výpovědní lhůta je 3 měsíce) aspoň nevolejte přes ně ať nemusíte platit nic navíc.Čauky Pavel.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

26. 4. 2011 8:54

Citace - Anna / 26.04.2011 08:50

Něco podobného se stalo i mně právě se společností LIVE TELECOM a.s., dříve EUPHONY. Nejprve mi k rodičům přišel od nich dopis (rodiče mají pevnou linku od O2,psanou na mne), že mi blahopřejí k uzavření smlouvy s jejich společností (to byli ješte Euphony). Odepsala jsem jim, že s nimi žádnou smlouvu nemám a že k datu, které uváděli jako datum uzavření smlouvy, jsem byla někde úplně jinde navíc, že mám smlouvu s O2, chvíli byl klid, ale pak mi začaly k rodičům chodit faktury od LIVE TELECOMU, nakonec i s výhružkou od M.B.A. Načež jsem oběma společnostem odepsala doporučeným dopisem, že jsem si nic neobjednala, a tudíž nemám vůči nim žádné závazky. Pak stačilo pohrozit Českým Telekomunikačním úřadem a Sdružením na ochranu spotřebitele a byl klid. Proto radím, neplaťte nic, co jste si neobjednali a braňte se!!!
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

26. 4. 2011 8:50 | Anna

Něco podobného se stalo i mně právě se společností LIVE TELECOM a.s., dříve EUPHONY. Nejprve mi k rodičům přišel od nich dopis (rodiče mají pevnou linku od O2,psanou na mne), že mi blahopřejí k uzavření smlouvy s jejich společností (to byli ješte Euphony). Odepsala jsem jim, že s nimi žádnou smlouvu nemám a že k datu, které uváděli jako datum uzavření smlouvy, jsem byla někde úplně jinde navíc, že mám smlouvu s O2, chvíli byl klid, ale pak mi začaly k rodičům chodit faktury od LIVE TELECOMU, nakonec i s výhružkou od M.B.A. Načež jsem oběma společnostem odepsala doporučeným dopisem, že jsem si nic neobjednala, a tudíž nemám vůči nim žádné závazky. Pak stačilo pohrozit Českým Telekomunikačním úřadem a Sdružením na ochranu spotřebitele a byl klid. Proto radím, neplaťte nic, co jste si neobjednali a braňte se!!!
+2
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

11. 3. 2011 10:22 | Radek

Pozor, nemusíte ani nic podepisovat a číst, stačí že Vám operátor nabídne "výhodný tarif" po telefonu a Vy řeknete ano třeba i za manželku. I toto je bohužel pro náš právní řád "uzavřená smlouva" a pak dva roky platit, nebo se vyplatit, to jest zaplatit vše + různé poplatky předem a máte vyděláno. Jedná se o LIVE TELEKOM a jejich (ne)výhodné tarify.
+4
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Stránka 1/4

Předchozí

1

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdy můžu do důchodu a kolik dostanu. Kalkulačka a pravidla

Kdo může žádat o přiznání starobní penze? Co všechno se počítá? Jaké jsou podmínky? Tady...více

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Nemáte v peněžence poklad? Takhle poznáte vzácné koruny

Vypadají jako peníze, které denně bereme do ruky. A najdou se lidé, co by nám tu ruku...více

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Nové dopravní značky. Podívejte se, co vás čeká na silnicích

Od 1. ledna 2024 čeká na řidiče několik nových dopravních značek. Novelu vyhlášky č. 294/2015...více

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Na tyhle e-shopy si dejte pozor. Ukážeme jejich triky

Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící...více

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Cesta do pravěku. Podívejte se, jak vypadalo internetové bankovnictví před 20 lety

Ať jste, nebo nejste pamětníci, tenhle výlet bude plný překvapení. Připomeňte si pionýrské...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Jitka Hurábová

podnikatelka, LD Seating

Jakub Mahdal

podnikatel, Safetica Technologies

Jitka Hurábová
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů
×
Jakub Mahdal
ÚSPĚŠNOST
0,00 %

z 0 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services