Aktuality | Petr Kučera | 30. 9. 2022 | 2 komentáře
Klienti Air Bank mohou pro své děti od 8 do 14 let věku založit běžný účet nově i v mobilní aplikaci My Air. Banka zároveň ke každému novému dětskému účtu přidá jednorázové kapesné 300 korun, akce potrvá do konce letošního roku.
Co se děje | Petr Kučera | 14. 9. 2022
Povinný přechod na aplikaci ČSOB Smart klíč se týká jen uživatelů mobilního bankovnictví. Lidem, kteří používají internetové bankovnictví, bude banka SMS dál posílat.
Rozhovor | Olga Skalková | 13. 9. 2022 | 2 komentáře
Nová mobilní aplikace bude dostupná od 20. září pod názvem Raiffeisen bankovnictví. Velkou inspirací byla aplikace Equa bank, říká v rozhovoru Michal Plzák, ředitel digitálního bankovnictví Raiffeisenbank. Na novou aplikaci pak od 14. listopadu přejdou i klienti Equa bank, která se k tomuto datu definitivně spojí s Raiffkou.
Co se děje | Petr Kučera | 12. 9. 2022 | 9 komentářů
Tak nekompromisně jako Moneta to ještě žádná banka klientům neoznámila: Zrušíme ověřovací SMS, musíte přejít na potvrzování v mobilní aplikaci. Zjišťovali jsme podrobnosti. Výjimka pro lidi bez chytrého telefonu prý zůstane.
Co se děje | Petr Kučera | 10. 9. 2022 | 3 komentáře
Klienti dostanou nové číslo účtu a nové internetové a mobilní bankovnictví. Přechodem k Raiffeisenbank získají víc poboček, vkladomatů nebo třeba věrnostní program. O některé dosavadní výhody ale mohou přijít.
Co se děje | Olga Skalková | 29. 8. 2022
Češi dostali novou možnost, jak zaplatit na internetu. Díky službě Click to Pay odpadne opisování čísel z karty.
Rozhovor | Olga Skalková | 23. 8. 2022
Dostupnější bankomaty, platby na číslo mobilu, nové mobilní a internetové bankovnictví, ale i méně poboček s pokladnou. O chystaných novinkách jsme mluvili s Miroslavem Hiršlem, členem představenstva Komerční banky a vrchním ředitelem retailového bankovnictví. Řeč přišla i na úrokové sazby u spoření a hypoték.
Aktuality | Petr Kučera | 3. 8. 2022 | 19 komentářů
Nová aktualizace mobilní aplikace Smartbanking od Fio banky nabízí i skenování složenek a načítání čísla účtu fotoaparátem telefonu.
Co se děje | Olga Skalková | 3. 8. 2022 | 96 komentářů
Klienti, kteří zůstávají u starého způsobu, se musí smířit s komplikovanějším ověřením nebo dokonce se speciálním poplatkem. ČSOB teď naznačuje, že kdo už má bankovní aplikaci, časem nedostane ani jinou možnost než mobilní klíč.
Aktuality | Petr Kučera | 15. 6. 2022 | 9 komentářů
Moneta přichází s novým Rodinným účtem. Vedle moderní aplikace chce zaujmout hlavně nadprůměrným úrokem na spořicím účtu: 5 % ročně do limitu 50 tisíc korun.
Co se děje | Olga Skalková | 28. 4. 2022 | 155 komentářů
Klienti mladší 70 let, kteří nevyužívají aplikaci George klíč, si od poloviny roku připlatí. Zjišťovali jsme plány konkurentů.
Co se děje | Petr Kučera | 22. 4. 2022 | 173 komentářů
Zpoplatnění ověřovacích SMS je nejvýraznější změnou v novém sazebníku. Připlatí si také zájemci o papírové výpisy.
Aktuality | Petr Kučera | 14. 3. 2022 | 6 komentářů
ČSOB dostala pokutu milion korun od České národní banky kvůli nesplnění pravidel pro silné ověření uživatelů (SCA podle unijní směrnice PSD2). „Do 25. října 2021 nezavedla řídicí a kontrolní systém zahrnující předpoklady řádné správy a řízení společnosti, když postupovala při zavádění silného ověření uživatelů v rozporu s právními předpisy upravujícími poskytování bankovních služeb,“ píše ČNB ve svém rozhodnutí.
Rozhovor | Olga Skalková | 8. 3. 2022 | 14 komentářů
ČSOB chce část poboček převést na expozitury, které nebudou otevřeny pět dní v týdnu a nebudou mít vlastní vedení. V rozhovoru s Janem Sadilem, který má v představenstvu ČSOB na starosti služby pro takzvané retailové klienty, jsme mluvili také o přejmenování Poštovní spořitelny nebo chystaných platbách na číslo mobilu.
Aktuality | Petr Kučera | 21. 1. 2022 | 4 komentáře
Česká spořitelna upozorňuje klienty, že od pátku 21. ledna od 23:30 do sobotního odpoledne odstaví systém George, službu Business 24 a mobilní klíč.
Co se děje | Olga Skalková | 12. 11. 2021 | 4 komentáře
Klienti dostanou jednodušší možnost, jak požádat banku o vrácení peněz, které omylem poslali někomu jinému. Přibývá také nástrojů na omezení takových chyb.
Co se děje | Olga Skalková | 4. 11. 2021 | 1 komentář
Už víc než polovina lidí spravuje své finance přes mobil, zájem o klasický přístup přes počítač klesá. Velký průzkum zjišťoval, co se klientům líbí, co jim nejvíc chybí a jaký mají zájem o technologické novinky.
Co se děje | Petr Kučera | 29. 10. 2021 | 13 komentářů
ČSOB byla poslední z velkých bank, která se u starého způsobu potvrzování online plateb kartou obešla bez ePINu nebo podobného stálého kódu.
Aktuality | Petr Kučera | 29. 9. 2021 | 2 komentáře
Banka Creditas zjednoduší potvrzování online plateb kartou. Klientům bude stačit hlavní mobilní aplikace Creditas Banking, odpadne tak nutnost mít v telefonu nainstalovanou druhou aplikaci nazvanou Creditas Autentizace.
Aktuality | Petr Kučera | 27. 9. 2021 | 2 komentáře
Klienti mBank se už nemusí kvůli odeslání okamžité platby přihlašovat do internetového bankovnictví. Služba je nově dostupná i v mobilní aplikaci. Banka tak dohání většinu konkurentů.
Analýza | Jan Bachura | 12. 7. 2021 | 14 komentářů
Analytická společnost Scott & Rose porovnala letos v únoru třináct mobilních aplikací tuzemských bank. Dnes zveřejnila výsledky, které přinášíme i na webu Peníze.cz.
Aktuality | Petr Kučera | 20. 5. 2021 | 4 komentáře
UniCredit Bank vylepšila mobilní aplikaci Smart Banking. Klienti si tak mohou zobrazit PIN, přidat Visa kartu do Apple Pay nebo obdržet doklad o platbě na e-mail.
Co se děje | Olga Skalková | 14. 4. 2021 | 62 komentářů
Klienti postupně přejdou na vylepšené internetové či mobilní bankovnictví. Změní se hlavně přihlašování. Potvrzování některých plateb bude jednodušší.
Aktuality | Petr Kučera | 27. 3. 2021 | 5 komentářů
Provoz starého internetového a mobilního bankovnictví Banky Creditas skončí k 30. červnu. Termín teď potvrdila v oznámení klientům. „Doporučujeme vám neodkládat změnu na poslední chvíli a přejít na nové bankovnictví včas a bez zbytečného stresu,“ píše banka.
Aktuality | Petr Kučera | 22. 3. 2021 | 6 komentářů
Česká spořitelna ukončí k 17. dubnu provoz své mobilní aplikace Poketka. Některé její funkce už dříve přešly do hlavní bankovní aplikace George, jiné zaniknou bez náhrady.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 19. 3. 2021
Jaké aplikace se vyplatí mít nainstalované v mobilním telefonu? A které je naopak nejlepší co nejrychleji smazat?
Aktuality | Petr Kučera | 15. 3. 2021 | 14 komentářů
Raiffeisenbank vylepšila svou aplikaci Mobilní eKonto. Nově umožňuje založení běžného a spořicího účtu online. Klienti si také mohou nahrát kartu do Google Pay a Apple Pay hned po jejich sjednání, přestože ji zatím ještě nedostali v plastové podobě. Mobilní eKonto zároveň přebírá funkci aplikace RB klíč, kterou klienti doteď museli mít samostatně.
Aktuality | Petr Kučera | 5. 3. 2021 | 14 komentářů
Klienti Air Bank, kteří nechtějí nebo nemohou používat mobilní aplikaci, nepřijdou o možnost platit kartou na internetu. Banka jim dnes napsala, že pravidla od dubna nezpřísní tak výrazně, jak původně oznámila.
Aktuality | Petr Kučera | 19. 2. 2021 | 6 komentářů
Fintechová firma Revolut oznámila další omezení svých služeb, respektive zvýšení poplatků. Týkají se hlavně výběrů nižších částek z bankomatu, převodů peněz mimo oblast SEPA a investic.
Aktuality | Jiří Hovorka | 3. 2. 2021 | 33 komentářů
Mobilní bankovnictví George už využívá více jak milion klientů České spořitelny. Konkrétně takových, kteří se do mobilní aplikace přihlásí aspoň jednou měsíčně.