První výplata 2021. Takhle ji zvýší šest novinek
3. 2. 2021 | Petr Kučera | 12 komentářů

Jestli jste kvůli viru nepřišli o zaměstnání, s velkou pravděpodobností dostanete za leden víc. I když vám nepřidali. Projděte si, co všechno je letos jinak.
Zdroj: Česká spořitelna
Mobilní bankovnictví George už využívá více jak milion klientů České spořitelny. Konkrétně takových, kteří se do mobilní aplikace přihlásí aspoň jednou měsíčně.
V loňském roce provedli klienti České spořitelny v jejím mobilním bankovnictví přes 35,6 milionu transakcí v celkovém objemu 195 miliard.
„Digitální bankovnictví George je nejvyužívanější bankovní aplikací na českém trhu a z pohledu počtu zadaných transakcí brzy překoná i naše internetové bankovnictví,” říká Filip Zeman, šéf digitálního bankovnictví České spořitelny. V prosinci její klienti zadali 3,7 milionu transakcí v mobilu a 4,2 milionu v internetovém bankovnictví.
Běžný účet, spořicí účet, kreditka. Tohle trio může ušetřit určitě pár stovek ročně. Když je správně vyladěné a když víte, kam ve správný čas přesunout kolik peněz. Dobrá zpráva: dneska to jde do značné míry automatizovat. Na začátku je to samozřejmě dost kombinování. Pomůžeme s porovnáním a výběrem.
V prosinci 2020 byl celkový počet přihlášení do aplikace na úrovni 36 milionů. V průměru tedy uživatel do mobilního George zavítá minimálně jedenkrát denně. Meziročně vzrostl počet klientů mobilního bankovnictví v České spořitelně o čtvrtinu a objem platebních transakcí o více než polovinu.
Lidé si v mobilním Georgi nejčastěji kontrolují zůstatek na svém účtu, spravují své finance, jednotlivé produkty a služby, zadávají platby nebo si aktivují slevový program Moneyback. Mobilní aplikace podporuje okamžité platby, umožňuje založit on-line účet bez poplatků. Jde s ní také třeba vytvořit virtuální kartu, se kterou lze přes mobil nebo třeba chytré hodinky ihned začít platit v kamenných obchodech i při on-line nákupech.
Milionový úspěch oslaví spořitelna soutěží pro klienty. Běží v mobilu a na sociálních sítích. Během ní postupně vybere 60 výherců, kteří získají „předplatné Netflix Premium na milion minut zdarma“. Jak to bude vypadat v praxi?
V každém ze tří soutěžních kol spořitelna vylosuje dvacet dárkových poukazů Netflixu – každý v hodnotě 8000 korun. Do soutěže je potřeba se aktivně přihlásit přes sekci Obchod v aplikaci George a následně na Facebooku (přidáním „jednoho ze slavících emoji“ pod příspěvek oznamující milion uživatelů).
Česká spořitelna mění po více než pěti letech vzhled svých platebních karet. Od druhé poloviny listopadu je klientům vydává výhradně v novém designu. Další podrobnosti a fotky najdete v galerii.
Sdílejte článek, než ho smažem
Diskuze
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
3. 2. 2021 11:43, Anonym
Tato soutěž se zdá být jako těžká diskriminace lidí co nechtějí používat primitivní Facebook!!! Vždyť by to šlo i bez toho nemyslíte???
Příspěvek s nejvíce zápornými hlasy
3. 2. 2021 17:33, Petr
Opět nezklamali,nechápu,jak u tohoto ústavu může ještě někdo mít účet,když se ke klientům chovají jako stát je svým občanům. Ani za 32 let od revoluce nezměnili chování.
V diskuzi je celkem (33 komentářů) příspěvků.