Aktuality | Kateřina Hovorková | 14. 3. 2024
Klientům Komerční banky se v elektronickém bankovnictví ukazoval chybný údaj o platbě kartou ze středy 13. března, případně byly platby bez popisu.
Aktuality | Petr Kučera | 12. 3. 2023 | 3 komentáře
Air Bank nabízí novým klientům 500 korun na vyzkoušení jejího běžného účtu. Akce má dvě podmínky: založit si do konce března účet (rámcovou smlouvu) a nejpozději do konce dubna ho propojit s mobilní aplikací My Air.
Co se děje | Petr Kučera | 16. 10. 2023 | 2 komentáře
Nová verze aplikace Raiffeisenbank přináší několik novinek. Tou nejvýraznější je snadná ochrana před nevýhodným kurzem DCC při výběru z bankomatu.
Co se děje | Petr Kučera | 22. 8. 2023 | 1 komentář
Inovace, díky které si do elektronického bankovnictví vaší hlavní banky můžete připojit také účty od konkurence, odstartovala před pěti lety. V ČSOB, druhé největší bance podle počtu klientů, ji ale využívá tak málo lidí, že se radši soustředí na rozvoj jiných služeb.
Analýza | Jan Bachura | 12. 7. 2021 | 14 komentářů
Analytická společnost Scott & Rose porovnala letos v únoru třináct mobilních aplikací tuzemských bank. Dnes zveřejnila výsledky, které přinášíme i na webu Peníze.cz.
Aktuality | Petr Kučera | 27. 9. 2023 | 2 komentáře
Klienti ČSOB mají k dispozici aktualizovanou verzi mobilní aplikace. Podle banky nabízí hlavně přehlednější vzhled, volitelné nastavení, snadnější přístup k virtuální asistence Kate a další vylepšení. Jak tyto novinky hodnotí web Peníze.cz?
Co se děje | Olga Skalková | 17. 5. 2023
Akce se týká klientů, kteří bankovní identitu nepoužili v posledních 14 měsících vůbec nevyužili, a to ani k přihlášení do elektronického bankovnictví. Z konkurenčních bank nevyloučila podobný krok jen ČSOB.
Co se děje | Olga Skalková | 21. 3. 2023 | 6 komentářů
Možnost říct si o kartu jen ve virtuální podobě dostane víc lidí. Přesto jsou situace, kdy vyplatí mít jednu plastovou.
Co se děje | Petr Kučera | 10. 9. 2022 | 3 komentáře
Klienti dostanou nové číslo účtu a nové internetové a mobilní bankovnictví. Přechodem k Raiffeisenbank získají víc poboček, vkladomatů nebo třeba věrnostní program. O některé dosavadní výhody ale mohou přijít.
Rozhovor | Olga Skalková, Petr Kučera | 27. 1. 2023 | 7 komentářů
V Česku by letos měla začít fungovat nová banka. Stojí za ní finanční skupina Partners. O tom, čím chce zaujmout klienty a jaké služby nabídne, jsme si povídali s Markem Ditzem, který vede tým připravující její start.
Rozhovor | Olga Skalková | 26. 4. 2023 | 1 komentář
Komerční banka minulý týden spustila nový bankovní systém, který propaguje jako příchod nové éry bankovnictví. Popsali jsme ho v aktuálním článku, na který teď navazujeme rozhovorem. O převodu stávajících klientů na nové elektronické bankovnictví i o dalších novinkách jsme mluvili s Miroslavem Hiršlem, členem představenstva a vrchním ředitelem retailového bankovnictví KB.
Co se děje | Petr Kučera | 14. 9. 2022
Povinný přechod na aplikaci ČSOB Smart klíč se týká jen uživatelů mobilního bankovnictví. Lidem, kteří používají internetové bankovnictví, bude banka SMS dál posílat.
Aktuality | Petr Kučera | 16. 1. 2023 | 1 komentář
Možnost ověření přes bankovní identitu při online přihlašování k Portálu občana nově nabízí i UniCredit Bank. Služba se bude dále rozšiřovat, oznámila dnes banka.
Co se děje | Olga Skalková | 14. 4. 2021 | 62 komentářů
Klienti postupně přejdou na vylepšené internetové či mobilní bankovnictví. Změní se hlavně přihlašování. Potvrzování některých plateb bude jednodušší.
Aktuality | Petr Kučera | 2. 8. 2023
Kompletní údaje k platebním kartám už umí ukázat i elektronické bankovnictví George od České spořitelny.
Jak na to | Petra Dlouhá | 26. 10. 2012 | 17 komentářů
Na konci loňského roku vlastnilo mobilní telefon přes šest miliard lidí. V Česku máme aktivních SIM karet víc než obyvatel – čtrnáct milionů. Operátoři od začátku října všechna data o našem telefonování, textování i pohybu opět archivují pro policii. Pomůže nám to, když nám někdo mobil ukradne?
Rozhovor | Olga Skalková | 8. 3. 2022 | 14 komentářů
ČSOB chce část poboček převést na expozitury, které nebudou otevřeny pět dní v týdnu a nebudou mít vlastní vedení. V rozhovoru s Janem Sadilem, který má v představenstvu ČSOB na starosti služby pro takzvané retailové klienty, jsme mluvili také o přejmenování Poštovní spořitelny nebo chystaných platbách na číslo mobilu.
Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 4. 9. 2023
Posílání peněz se zjednoduší. Místo čísla bankovního účtu stačí, když zadáte číslo mobilu. Nový systém může odstartovat na konci října.
Aktuality | Petr Kučera | 10. 3. 2023 | 5 komentářů
Raiffeisenbank zavede denní limity pro odchozí transakce z internetového a mobilního bankovnictví. Důvodem je zvýšení bezpečnosti online plateb. Novinka je součástí chystané změny obchodních podmínek od 10. května.
Co se děje | Olga Skalková | 3. 8. 2022 | 96 komentářů
Klienti, kteří zůstávají u starého způsobu, se musí smířit s komplikovanějším ověřením nebo dokonce se speciálním poplatkem. ČSOB teď naznačuje, že kdo už má bankovní aplikaci, časem nedostane ani jinou možnost než mobilní klíč.
Články | Petr Vykoukal | 17. 7. 2002
Druhé hodnocené internetové bankovnictví jakoby nás svým uživatelsky nepříjemným prostředím a komplikovaným ovládáním vracelo o pár let zpátky. Jeho jediným velkým kladem je vysoká bezpečnost. Při připojování si však budete připadat, jako byste se chtěli dostat do dobře zajištěného bankovního trezoru.
Články | Dušan Hradil | 24. 5. 2001 | 1 komentář
Integrační proces divize IPB do ČSOB je v plném proudu. V pondělí končí používání bankovního kódu 5100 pro IPB. Později dojde k přečíslování dvou set tisíc čísel účtů v ČSOB. Co ale klienti - přibudou jim starosti anebo se jich tato změna vůbec nedotkne?
Rozhovor | Olga Skalková | 13. 9. 2022 | 2 komentáře
Nová mobilní aplikace bude dostupná od 20. září pod názvem Raiffeisen bankovnictví. Velkou inspirací byla aplikace Equa bank, říká v rozhovoru Michal Plzák, ředitel digitálního bankovnictví Raiffeisenbank. Na novou aplikaci pak od 14. listopadu přejdou i klienti Equa bank, která se k tomuto datu definitivně spojí s Raiffkou.
Co se děje | Petr Kučera | 22. 9. 2020 | 158 komentářů
Bezhotovostní platby jsou čím dál víc rozšířenější. Během koronavirové hrozby je víc než kdy předtím propagují nejenom banky, ale i někteří obchodníci. Na klienty však může čekat i nepříjemné překvapení.
Co se děje | Olga Skalková | 28. 4. 2022 | 155 komentářů
Klienti mladší 70 let, kteří nevyužívají aplikaci George klíč, si od poloviny roku připlatí. Zjišťovali jsme plány konkurentů.
Aktuality | Petr Kučera | 15. 3. 2021 | 14 komentářů
Raiffeisenbank vylepšila svou aplikaci Mobilní eKonto. Nově umožňuje založení běžného a spořicího účtu online. Klienti si také mohou nahrát kartu do Google Pay a Apple Pay hned po jejich sjednání, přestože ji zatím ještě nedostali v plastové podobě. Mobilní eKonto zároveň přebírá funkci aplikace RB klíč, kterou klienti doteď museli mít samostatně.
Aktuality | Petr Kučera | 9. 1. 2024
Stávající i noví klienti mohou od ledna investovat s Bankou Creditas online, zatímco dosud museli navštívit pobočku. Využít mohou internetové bankovnictví nebo novou mobilní aplikaci Creditas Invest App.
Co se děje | Olga Skalková | 18. 11. 2022 | 1 komentář
Pamatujete si ještě, kdy převod korun z jedné tuzemské banky do jiné trval několik hodin, nebo dokonce dorazily až následující pracovní den? Okamžité platby se začaly rozvíjet přesně před čtyřmi lety. Teď se čeká na poslední větší banku a několik malých.
Co se děje | Olga Skalková | 12. 11. 2021 | 4 komentáře
Klienti dostanou jednodušší možnost, jak požádat banku o vrácení peněz, které omylem poslali někomu jinému. Přibývá také nástrojů na omezení takových chyb.
Co se děje | Petr Kučera | 11. 9. 2019 | 49 komentářů
Unijní směrnice PSD2 se od 14. září dotkne především online plateb kartou, v některých případech i internetového bankovnictví. S jejími dopady se ale setkáme také u pokladny v klasickém obchodě.