Rozhovor | Ondřej Tůma | 17. 3. 2012 | 2 komentáře
Pokračování exkluzivního rozhovoru ze zákulisí slevového byznysu. Ředitel slevového agregátoru Skrz.cz prozrazuje, kolik peněz (a za co) Češi utratí na slevových serverech a uvádí na pravou míru klišé o stovkách slevových serverů.
Analýza | Jan Müller | 22. 2. 2012 | 3 komentáře
Tento týden jsme pro Jana Müllera ze serveru Malé peníze vybrali z dotazů čtenářů Peníze.cz jeden velestručný a veleaktuální: „Vyplatí se koupit akcie Fejsbůku?“
Rozhovor | Ondřej Tůma | 1. 10. 2011 | 4 komentáře
V prvním díle exkluzivního rozhovoru se mediální a marketingový expert Daniel Köppl obul do krátkozrakosti zadavatelů reklamy i tvůrců médií. V tomto díle jízda pokračuje, mezi terče však přibudou také banky a politikové.
Co se děje | Ondřej Tůma | 9. 11. 2010
Společnost T-Mobile se letos rozhodla změnit ve své předvánoční reklamní kampani stávající marketingovou strategii. Může se jí ale drahá kampaň s americkým hercem Chuckem Norrisem vyplatit?
Články | Tomáš Prouza | 9. 1. 2002
Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.
Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001
Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Danuše Pecharová | 8. 6. 2001
Po hodnocení webů bank a stavebních spořitelen přišly na řadu investiční společnosti. Hned první z nich - Spořitelní investiční -, má stránky vysloveně podprůměrné. Jako by je vyrobila Čapkova zvířátka, jež neslavně proslula spatlaným dortem.
Články | Jindřich Hlaváč | 10. 5. 2001
Nejrozšířenější způsob, jak si přivydělat brouzdáním na internetu, je zobrazování reklamních proužků na monitoru počítače. Tuto službu provozuje řada zejména amerických firem, jedna ale už funguje i u nás. Dá se na tom však zbohatnout?
Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001
Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.
Články | Danuše Pecharová | 27. 4. 2001
Na první pohled složité a obsažné stránky Českomoravské stavební spořitelny se nakonec ukazují jako jedny z nejpřehlednějších, které jsem v poslední době měla možnost vidět.
Články | Danuše Pecharová | 6. 4. 2001
Po třech 'tradičních českých' bankách předstoupil před porotu web peněžního domu s ryze zahraničním kapitálem. Je zatím nejlepší, rozhodli porotci. A příští týden hodnotíme poslední bankovní stránky...
Články | Jaroslav Rozehnal | 18. 10. 2000
Český kapitálový trh rychle ztratil vše, co za poslední rok získal. Deseti a více procentní roční přírůstky kurzů vzaly za své. Má trh perspektivu, nebo se pozitivní očekávání definitivně rozplynuly?
Co reklama neřekla | Jiří Hovorka | 26. 2. 2020 | 3 komentáře
Raiffeisenbank láká na hypotéku, jakou prý jinde nenajdete. Našli jsme.
Komentář | Martin Víta | 24. 11. 2015
Vítěze všech kategorií soutěže Banka roku 2015 už známe. A aby těch žebříčků nebylo málo, přidáme ještě jeden – pořadí bank na základě kvality jejich youtubových kanálů. Horní šprušle našeho žebříčku a Banky roku totiž zajímavě korelují. Uvidíme napřesrok, jestli se prokáže, že dobrá banka to musí dobře umět i s kamerou.
Komiks | redakce Peníze.CZ | 12. 1. 2014 | 1 komentář
Dali jsme na radu mediálního odborníka a marketingového experta, kterým je sousedovic malý Mirek. Tak schválně, co to udělá.
Sloupek | Michal Kašpárek | 9. 8. 2013 | 7 komentářů
Elita bývala vždycky poněkud výstřední. O špičkách i „špičkách“ současnosti to platí jakbysmet.
Články | Leoš Bárta | 28. 6. 2002
Podle mého názoru zatím nejzajímavější internetovou prezentaci v oblasti investičních společností přináší další část třetího kola soutěže Best Web 2002. Tentokrát nás čeká hodnocení webu OB Invest. Můžete souhlasit, ale můžete mít také zcela jiný názor…
Články | Lukáš Půda | 9. 11. 2001
Články | Leoš Bárta | 2. 11. 2001
Hodnocením internetové prezentace GE Capital Leasing se dostávám k části jedné z největších světových korporací – General Electric. Byl by Tomáš Alva spokojen s přístupem svých českých spolupracovníků ke klientovi? Jak dopadl pokus vytvořit portál tam, kde jiní tvoří několikastránkovou statickou prezentaci?
Články | Danuše Pecharová | 17. 8. 2001
Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.
Články | Danuše Pecharová | 10. 8. 2001
Na tuto otázku se při pohledu na stránky Penzijního fondu České pojišťovny neodpovídá nijak snadno. Obsahují totiž dostatek informací, které jsou přehledně orientovány a jež lze bez problémů nalézt. Jen kdyby nebylo těch překlepů...
Články | Danuše Pecharová | 29. 6. 2001
Inovativní přístup, vtip, kombinace a spousta zajímavých informací rozhodně neslibují nudu či dlouhé bezduché texty. To vše vás čeká, pokud zavítáte na netradiční a někdy hodně nestandardní stránky investičního fondu Pioneer.
Co se děje | Ondřej Tůma | 13. 9. 2012 | 14 komentářů
Jedničkou na trhu je od září Spořicí účet JINAK s úrokem 2,9 %. ING se rozhodla odměnit věrné klienty. Equa Bank přináší nadprůměrné zhodnocení těm, kteří z účtu nebudou vybírat. Air Bank sází na garanci TOP 3.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 24. 9. 2011 | 5 komentářů
Mediální expert Daniel Köppl je pověstný svými kritickými názory. Servítky si nebral ani v našem rozhovoru. Lidé z médií a marketingu, zadavatelé reklamy – na nikom nezůstala nit suchá.
Očima expertů | Ondřej Tůma | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.
Hypoteční banky | Věra Tůmová | 31. 10. 2007 | 1 komentář
Hypoteční novinky, které už konkurence nabízí několik měsíců či let, s vypětím všech sil začala konečně poskytovat i trojka českého hypotečního trhu, Komerční banka. Divné je, že banka u některých produktů ani není schopna přijít s vlastním názvem a opisuje od konkurence.
Články | Leoš Bárta | 7. 9. 2001