Mat 5. tahem?
9. 11. 2001 | Leoš Bárta
Je poslední hodnocenou leasingovou společností. Má velkou a slavnou matku. Obchodně si nevede špatně. Je její pozice na českém trhu adekvátní k pozici mezi konkurenčními internetovými... celý článek
Petr Bednář, Ringier
Graficky poměrně příjemné stránky, i když jsou převážně modro-modré. Navigace slušná, ale trochu mě mate vytažení některých (snad nejpoužívanějších) sekcí z menu přímo na HP. Některá menu jsou až příliš strukturovaná, takže se na monitoru otvírají zleva doprava a zase zpět (produkty - leasing automobilů - nové - pro nepodnikatele - informace o leasingu). Informace na webu jsou příliš obecné, nedokážu si z nich sám určit, jaké podmínky se budou týkat mého konkrétního případu. A to je určitě škoda, ne každý má chuť někam volat nebo dokonce chodit osobně. |
|
Pavel Daniel, Marketing & Media
Změna image a výměny corporátních barev a obsahu webu leasingu rozhodně prospěla. Působivé a zajímavé je interaktivní úvodní okno, které zobrazí požadované leasingové předměty. Oceňuji také veskrze maximálně jednoduché návody, jak s vybranými službami pracovat a čím se řídit při výběru finančníka, který to, na co nemám, zaplatí. Spořitelna jakoby vyslyšela předchozí výtky, neboť na homepage se objevují i odkazy na ostatní členy skupiny ČS. Ale ani webu této společnosti neunikly dosti závažné prohřešky - absentuje jakákoli srovnávací kalkulačka, možnost uzavřít návrh smlouvy on-line, složitější navigace a uspořádání informací uvnitř samotných stránek. Leasing Spořitelny se také po svém vyrovnal s aktuálními informacemi nebo novinkami - shrnul je prostě do nabídky Akční prodej, která ovšem na první pohled může velmi snadno zapadnout. Nicméně na webu nechybí žádná z podstatných informací, které by se na něm měly objevit. Jednoduše řečeno: jde o povedený web. |
|
Vladimír Iliev, iStrategie
Server leasingové společnosti České spořitelny je přesně produktem své mateřské firmy. Přívětivý, ale neohrabaný (zkrátka kopie letáčku). Abych nebyl pouze negativní, tak musím podotknout, že vámi hledané informace, zde po delším "lopocení" skutečně najdete (to v letáčku taky). Na serveru je alespoň určitý vzor leasingové smlouvy (kterou můžete dokonce kamsi odeslat) a pravidla leasingu. Leasingové kalkulačky zde ale nehledejte. Fotogalerie ojetých prodávaných vozů zde taky není, takže pokud se v tabulce dočtete "lehce poškozený" tak tomu musíte věřit. Hodně nesrozumitelný je výklad produktů 3+3 a 3+1 ZDARMA atd. Připomínají mi nějaké divoké chemické vzorečky...se kterými tvůrce webu vůbec kreativně nepohnul. Inu náš bankovní gigant sice komunikačně taje, nicméně jeho teplota je stále pod nulou. |
|
Pavel Janeček, Pioneer
Web leasingové společnosti ČS ničím nepřekvapil. Oblečen do korporátního hávu je jen převodem tiskových materiálů do elektronické podoby. Žádná interaktivita, žádné modelové výpočty, žádné on-line kontaktní centrum - prostě nic. Za zmínku snad stojí jen systém navigace, který je přehledný a intuitivní - avšak jen pro malý počet položek. Pokud se položky více větví, je často uchopení té správné věcí náhody či cviku. Patrno je to zejména u leasingu automobilů. Žádost o leasing je sice elektronická, ale nedočetl jsem se co stane, když Žádost odešlu. Zřejmě se spíše předpokládá tisk, ale i ten selhává na formátování tisku. Titulek stránek neustále sveřepě zobrazuje jméno České spořitelny, i když jsem přece na webu leasingu ČS. Co dodat? Alespoň ta kombinace modrých barev je docela hezká. |
|
Klára Ujčíková, Aliatel
Graficky rozhodně povedené stránky s velmi příjemným barevným spektrem. Struktura je také přehledná a srozumitelná. Já osobně bych uvítala více navigačních prvků pro orientaci na jednotlivých stránkách. Nyní je možné použít pouze posuvnou lištu. Obsah stránky, který je skryt pod úrovní obrazovky, je tedy třeba aktivně objevit. Z oblasti interaktivních prvků mě trochu překvapila forma zasílání žádostí, které nejsou doprovozeny jediným vysvětlujícím komentářem. Navíc se mi je podařilo odeslat bez vyplnění jediného údaje. | |
Milan Vacík, Ami Communications
K sympaticky jednoduché grafice nemám příliš připomínek (snad s výjimkou rozesmátého páru na úvodní straně), nápaditý mi připadá způsob rozbalování položek na horní liště, ikdyž si dokážu představit námitky vůči jeho praktičnosti. Aktuálního obsahu je dostatek, jen tak atraktivní věc jako leasingovou kalkulačku stále hledám marně - jako na většině konkurenčních webů. | |
Mezi porotce patří také také Petr Nešpůrek z ARBOmedia, Jan Rosenauer z Českého rozhlasu, Tomáš Řehák z Run Interactive a Petr Vyhnálek ze společnosti Globus. Jejich hodnocení zde však chybí pro přílišnou zaneprázdněnost. | |
Už jste někdy surfovali stránkami Leasingu České spořitelny? Nezabloudili jste tam? Pomohly vám stránky v něčem? Svěřte se nám se svými zážitky. |
Srovnávat se vyplatí
Kalkulátor.cz je srovnávač, který lidem šetří peníze ve světě energií, pojištění, telekomunikací a financí. My počítáme, vy šetříte.
Sdílejte článek, než ho smažem