Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.

Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?

Ondřej Tůma | rubrika: Očima expertů | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 5. 2011 10:03, martin novák

Bohužel nezbývá než souhlasit s názory v článku, že firmy v ČR budovat dobrou image neumějí. A dokonce bych řekl, že nechtějí. Prostě mají zákazníky za blbce (a oni jimi často opravdu jsou). Někdy jen kroutím hlavou nad nepochopitelným konzervativismem některých mých známých, kteří i když jsou nespokojeni se službami..ať už jde o mobilního operátora, kabelovku nebo třeba supermarkety, tak se jejich služeb nezřeknou. Pak to tady vypadá tak jak vypadá :-(

Reagovat

 

+3
Líbí
Nelíbí

Další příspěvky v diskuzi (6 komentářů)

29. 4. 2011 8:09 | Olly

Při každém státním svátku mě udivuje, proč firmy nevyvěšují státní vlajku (ze zákona o státních symbolech nemusí). Přitom je to nejlacinější upozornění na to, že existují.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

29. 4. 2011 12:16 | Martin

Jenže kolik znáte Čechů, kteří jsou na svou zemi pyšní a chtějí ji propagovat? Srovnejte to třeba se Slováky nebo Němci, kteří jsou mnohem hrdější...
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+1
Líbí
Nelíbí

Zobrazit komentovanou zprávu (Olly 29. 04. 2011 08:09)

29. 4. 2011 16:26 | Vašek

Jako ZTP jsem budoval vlastní firmu, patnáct let. Musel jsem skončit nejen kvůli zhoršujícímu zdravotnímu stavu. Uzavřeno bylo konstatováním jednoho Čecha. "To je ten, co na to neměl, chtěl vybudovat něco velkého, pomoci zdravotně postiženým, jako sám sobě. A hlavně na těch chudákách vydělat." Než snad znovu začnu budovat svou značku, pokud zdraví a chuť dovolí, musím se oklepat. Nebo jsou lidé všude na světě stejní, či já jsem jiný? Chápu, vymluvy, musím být ještě silnější. Třeba jako slepý zpěvák Stevie Wonder.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

29. 4. 2011 20:03 | ivostanislav

Není se čemu divit, za téměř 60 let jsme neměli potřebu klamat a lhát sami sobě natož ostatním okolo nás, jelikož se netvořila nesmyslná nadprodukce jako dnes. Nespornou výhodou určitě byla nulová zadluženost.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

1. 5. 2011 10:03 | martin novák

Bohužel nezbývá než souhlasit s názory v článku, že firmy v ČR budovat dobrou image neumějí. A dokonce bych řekl, že nechtějí. Prostě mají zákazníky za blbce (a oni jimi často opravdu jsou). Někdy jen kroutím hlavou nad nepochopitelným konzervativismem některých mých známých, kteří i když jsou nespokojeni se službami..ať už jde o mobilního operátora, kabelovku nebo třeba supermarkety, tak se jejich služeb nezřeknou. Pak to tady vypadá tak jak vypadá :-(
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

+3
Líbí
Nelíbí

20. 10. 2011 11:46 | Marcela

Ano, stále více a více firem si místo značky buduje akorát tak vlastní účty. Jenže jak to udělat, když mobilního operátora potřebujeme. Televizi potřebujeme, banku potřebujeme..můžeme si stěžovat akorát tak na náměstí. Příští rok jedu do Brna na veletrh (www.franchise-meeting-point.c z),kde se budou prezentovat firmy, co podnikají na franchisovou licenci jako např. McDonald. Jsem opravdu zvědavá, jakými informacemi budu obohacena. Vzhledem k tomu, že můj kamarád je manažerem v jedné nejmenované franchisové společnosti, budu mít příležitost nakouknout i do zákulisí. Uvidíme, kolik mlsných jazýčků na FMP potkám.
Reagovat | Citovat

Nahlásit nevhodný příspěvek

0
Líbí
Nelíbí

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  9 331 748 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Klamání od operátora
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den, před cca 10 dny, jsem měl telefonní rozhovor s paní od mobilního operátora, kde jsem řešil převod 2 telefonních čísel, televize a internetu. Paní mi dala ceny na požadované služby a dále se... více

Spotřebitelská poradna

Další čtení na flowee.cz

Vypij drink makarónem a zajez ho kelímkem. Obalová revoluce je jedlá

Vypij drink makarónem a zajez ho kelímkem. Obalová revoluce je jedlá

Nedávno jsem byla s tříletým Matyášem v kavárně Divoké matky . Všechno probíhalo jako...více

Proč si Izraelci drží šabat? Jdou proti trendům konzumní ekonomiky

Proč si Izraelci drží šabat? Jdou proti trendům konzumní ekonomiky

V Tel Avivu jsme přistáli v sobotu. No a sobota se řekne hebrejsky šabat. Tento den má...více

Rozhovor: Násilí na ženě začíná dávno předtím, než se jí pachatel dotkne

Rozhovor: Násilí na ženě začíná dávno předtím, než se jí pachatel dotkne

Jasmínu Houdek k práci instruktorky sebeobrany přivedla vlastní zkušenost se znásilněním,...více

Zdroj: Logo Flowee

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Tomáš Karpíšek

restauratér a podnikatel, Ambiente

Daniel Beneš

manažer

Tomáš Karpíšek
ÚSPĚŠNOST
81,25 %

z 16 duelů
×
Daniel Beneš
ÚSPĚŠNOST
40,00 %

z 10 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services
 
 

Přihlášení

Jméno

Nemáte registraci? Zaregistrujte se zde!

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb nám k tomu udělujete souhlas. Další informace.OK