Očima expertů: Umí firmy v ČR budovat image své značky?

Ondřej Tůma | rubrika: Očima expertů | 29. 4. 2011 | 6 komentářů
Firmy v České republice v budování svých značek značně pokulhávají. Často jim je vytýkáno, že nedokážou se svými zákazníky pracovat. Přečtěte si, jak se na tuto problematiku dívají osobnosti ze světa byznysu a reklamy.

Přidat nový příspěvek

Diskuze na webu www.penize.cz se vždy věnují pouze tématu, k němuž se vztahují. Rozhodně nesuplují funkci Poradny. Máte-li proto jakýkoliv dotaz, obraťte se prosím přímo na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Na dotazy vložené do Poradny standardně odpovídáme do čtyř pracovních dnů, obvykle se ale dočkáte reakce mnohem dříve. Pokud dotaz vložíte do diskuze, s velkou pravděpodobností na něj nikdo nezareaguje. Děkujeme za pochopení.

Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy

1. 5. 2011 10:03, martin novák

Bohužel nezbývá než souhlasit s názory v článku, že firmy v ČR budovat dobrou image neumějí. A dokonce bych řekl, že nechtějí. Prostě mají zákazníky za blbce (a oni jimi často opravdu jsou). Někdy jen kroutím hlavou nad nepochopitelným konzervativismem některých mých známých, kteří i když jsou nespokojeni se službami..ať už jde o mobilního operátora, kabelovku nebo třeba supermarkety, tak se jejich služeb nezřeknou. Pak to tady vypadá tak jak vypadá :-(

+3
+-
Reagovat na příspěvek

Další příspěvky v diskuzi (celkem 6 komentářů)

20. 10. 2011 11:46 | Marcela

Ano, stále více a více firem si místo značky buduje akorát tak vlastní účty. Jenže jak to udělat, když mobilního operátora potřebujeme. Televizi potřebujeme, banku potřebujeme..můžeme si stěžovat akorát tak na náměstí. Příští rok jedu do Brna na veletrh (www.franchise-meeting-point.c z),kde se budou prezentovat firmy, co podnikají na franchisovou licenci jako např. McDonald. Jsem opravdu zvědavá, jakými informacemi budu obohacena. Vzhledem k tomu, že můj kamarád je manažerem v jedné nejmenované franchisové společnosti, budu mít příležitost nakouknout i do zákulisí. Uvidíme, kolik mlsných jazýčků na FMP potkám.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

1. 5. 2011 10:03 | martin novák

Bohužel nezbývá než souhlasit s názory v článku, že firmy v ČR budovat dobrou image neumějí. A dokonce bych řekl, že nechtějí. Prostě mají zákazníky za blbce (a oni jimi často opravdu jsou). Někdy jen kroutím hlavou nad nepochopitelným konzervativismem některých mých známých, kteří i když jsou nespokojeni se službami..ať už jde o mobilního operátora, kabelovku nebo třeba supermarkety, tak se jejich služeb nezřeknou. Pak to tady vypadá tak jak vypadá :-(
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2011 20:03 | ivostanislav

Není se čemu divit, za téměř 60 let jsme neměli potřebu klamat a lhát sami sobě natož ostatním okolo nás, jelikož se netvořila nesmyslná nadprodukce jako dnes. Nespornou výhodou určitě byla nulová zadluženost.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2011 16:26 | Vašek

Jako ZTP jsem budoval vlastní firmu, patnáct let. Musel jsem skončit nejen kvůli zhoršujícímu zdravotnímu stavu. Uzavřeno bylo konstatováním jednoho Čecha. "To je ten, co na to neměl, chtěl vybudovat něco velkého, pomoci zdravotně postiženým, jako sám sobě. A hlavně na těch chudákách vydělat." Než snad znovu začnu budovat svou značku, pokud zdraví a chuť dovolí, musím se oklepat. Nebo jsou lidé všude na světě stejní, či já jsem jiný? Chápu, vymluvy, musím být ještě silnější. Třeba jako slepý zpěvák Stevie Wonder.
0
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

29. 4. 2011 12:16 | Martin

Jenže kolik znáte Čechů, kteří jsou na svou zemi pyšní a chtějí ji propagovat? Srovnejte to třeba se Slováky nebo Němci, kteří jsou mnohem hrdější...
+1
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Zobrazit celé vlákno

29. 4. 2011 8:09 | Olly

Při každém státním svátku mě udivuje, proč firmy nevyvěšují státní vlajku (ze zákona o státních symbolech nemusí). Přitom je to nejlacinější upozornění na to, že existují.
+3
+-
Reagovat | Citovat | Nahlásit

Ušetřete s Peníze.cz

Naši čtenáři s námi ušetřili už  13 173 369 Kč. Podívejte se na poslední poptávky a vyzkoušejte nás také. Vše je zcela zdarma.

Spočítejte si

l / 100km
l / 100km
Kč / l
Kč / l
km

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Poradna

Tým odborných poradců je tu pro vás.

Poslední dotaz: Reklamace
Poradna > Spotřebitelská poradna

Otázka: Dobrý den. Koupil jsem po internetu hydraulicko pneumatický lis, který přestal zhruba po 1 měsíci částečně fungovat. Po oslovení prodejce mi bylo sděleno, abych demontoval vadnou část a zaslal ji na své... více

Spotřebitelská poradna

Články na Heroine.cz

Potřebujeme ty nejlepší lidi. O mýtu meritokracie a jeho škodlivosti

Potřebujeme ty nejlepší lidi. O mýtu meritokracie a jeho škodlivosti

Nebyl by svět krásný, kdyby každý měl šanci uspět zcela jen podle svých schopností a snahy?...více

Děti kvůli covidu nezhloupnou. Otázka je, jak dobře je budeme učit, až se vrátí do škol

Děti kvůli covidu nezhloupnou. Otázka je, jak dobře je budeme učit, až se vrátí do škol

Rozhovor s lingvistkou Evou Lehečkovou a odbornicí na vzdělávání Kateřinou Šormovou o...více

Nebojte se investovat. Jde to ekologicky a odpovědně

Nebojte se investovat. Jde to ekologicky a odpovědně

Pokud chceme pomáhat světu, musíme začít nejdříve sami u sebe. Peníze řídí svět, a pokud...více

Přihlášení k newsletteru

Změny, novinky a aktuality ze světa osobních financí přehledně ve vaší schránce – čtěte náš pravidelný newsletter.

Informace ke zpracování osobních údajů

Souboj osobností

Kdo je vám sympatičtější? Hlasujte v našem souboji osobností a zvolte si svého oblíbence (případně menší zlo). Stačí kliknout na fotografii.

Martin Dvořák

manažer a podnikatel

Pavel Turek

manažer a podnikatel

Martin Dvořák
ÚSPĚŠNOST
30,99 %

z 71 duelů
×
Pavel Turek
ÚSPĚŠNOST
63,89 %

z 72 duelů

Chci jiný souboj
Souhrnné výsledky duelů

Partners Financial Services

Používáte nástroj pro blokování reklamy. Pokud nám chcete pomoci, vypněte si blokování reklamy na našem webu. Zde najdete jednoduchý návod. Děkujeme.