Články | Tomáš Skřivánek | 19. 2. 2002
Prodávat jasně profilované produkty a klientovi je podle investičního apetitu namíchat do balíčku, byla ještě loni v létě strategie Investiční společnosti České spořitelny. Nyní je všechno jinak.
Články | Alena Urubková | 20. 3. 2002
Ve spolupráci s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj (EBRD) připravila Česká spořitelna program, jehož cílem je podpořit kvalitní malé a středně velké firmy, podnikatele a živnostníky v jejich dalším rozvoji a konkurenceschopnosti.
Články | Lukáš Půda | 9. 11. 2001
Články | Jitka Wallischová | 16. 11. 2001 | 2 komentáře
Statistika je neúprosná. Svateb ubývá, nevěsty a ženichové stárnou a předávat genetické informace prostřednictvím plození dětí se nám chce čím dál tím méně. A přitom je představa vstupu do manželství tak romantická... Snoubenci si před oltářem slibují nesmysly, maminky pláčou dojetím a otcové stěží zamáčknou slzu při pohledu do peněženek.
Články | Zdeněk Fekar | 18. 5. 2001
Před lety ministryně zrušila prý neperspektivní výzkumný ústav. Jeden z tehdy propuštěných mužů dnes už deset let stojí v čele firmy, kterou zájem o obchod docela slušně živí. Ministryně tehdy zřejmě zapomněla, že obchod, to jsou především - peníze.
Články | Dana Zwiebová | 2. 2. 2001
Pro stavební spořitelny byl loňský rok nebývale úspěšný. Podobně dobré výsledky jako v roce 2000 nepamatují už tři roky. Po tradičním náporu v závěru roku mělo všech šest stavebních spořitelen dohromady podepsáno již 3,4 milionu platných smluv o stavebním spoření. Ve srovnání s předcházejícím rokem to je o více než dvacet procent víc. Vyšší tempo u uzavřených smluv zaznamenaly spořitelny naposledy v roce 1997.
Články | Jiří Šedivý | 13. 9. 2004
Prodloužení minimální doby spoření o jeden rok má jeden nepříjemný efekt pro všechny, kdož se snaží pomocí více smluv dosahovat maximálního výnosu. Kdo letos zapomene uzavřít smlouvu, nebude na své peníze čekat rok, ale minimálně dva. Mohl by to být důvod uzavření nové smlouvy v roce 2004.
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Leoš Bárta | 7. 12. 2001
Je to naposledy v letošním roce. Je to poslední prezentace ve skupině úvěrových karet. Za několik dní budeme znát vítěze. Web yeskarta.cz nepatří rozhodně mezi průměrné www stránky. V čem převyšuje ostatní a kde má co dohánět?
Články | Tomáš Prouza | 14. 5. 2001
Nejprve do Čech s nevídaným důrazem vtrhl Oskar a zamotal hlavu spokojenému mobilnímu duopolu. A místo aby se zmítala v předprivatizační agónii, vtrhla před dvěma týdny na trh s podobnou strategií personifikace IKS KB. Její Felix je v českých domácnostech vítanou návštěvou.
Články | Aleš Hejna | 19. 3. 2001 | 1 komentář
Až donedávna platilo, že nejlevnějším dopravním prostředkem při cestě do zahraničí je auto, případně autobus. Dnes se ale najdou i cenově výhodnější způsoby, dostupnější bývá též vlak.
Články | Petr Vykoukal | 1. 3. 2001
Ke splacení hypotéčního úvěru můžete využít též životní pojistku. Tato kombinace však v sobě zahrnuje rizika, v jejichž důsledku můžete nakonec zaplatit podstatně více než při splácení běžným způsobem.
Články | Petr Vykoukal | 15. 2. 2001
Pojištění nemusí sloužit pouze jako zajištění blízkých pro případ smrti nebo trvalé invalidity, může být také nástrojem k tvorbě úspor a jejich investování.
Hypoteční banky | Věra Tůmová | 31. 10. 2007 | 1 komentář
Hypoteční novinky, které už konkurence nabízí několik měsíců či let, s vypětím všech sil začala konečně poskytovat i trojka českého hypotečního trhu, Komerční banka. Divné je, že banka u některých produktů ani není schopna přijít s vlastním názvem a opisuje od konkurence.
Články | Jakub Dusílek | 4. 4. 2002
Reforma důchodového systému je možná vděčné téma pro nalákání voličů v předvolební kampani, avšak její realizace je nevděčná a tím pro politiky odtažitá.
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 3. 2002
Ze všech stran se na nás valí reklamy na životní pojištění. Pojištění majetku jako by skomíralo někde v ústraní, ale není tomu tak. I v této zdánlivě nudné oblasti se dějí velké věci.
Články | Leoš Bárta | 27. 9. 2001
Poslední hodnocenou prací v rámci cyklu pojišťoven je webová prezentace společnosti ING Nationale Nederlanden. Podle objemu předepsaného pojistného zaujímá tato společnost na českém pojišťovacím trhu 5. místo. Tím toto kolo končí a my budeme velmi brzy znát vítěze. Má tento poslední adept šanci stanout na postu nejvyšším?
Články | Tomáš Skřivánek | 17. 4. 2001
Půst, který tradičně předchází velikonočním svátkům, pro akcie letos evidentně neplatil. Naopak, akciové fondy zaznamenaly minulý týden velmi slušný růst kurzů a majetku pod správou.
Články | Petr Vykoukal | 25. 5. 2001
Minulý týden začala Česká spořitelna nabízet své dotované hypotéky. Podle slov konkurence byl celý trh posledních pět měsíců paralyzován v očekávání, jak bude slibovaný produkt vypadat. Výsledná cenová výhoda se většinou u milionového úvěru pohybuje v řádu pár stokorun měsíčně. Rozhodně však nelze spořitelně upřít podíl na zostření konkurenčního boje v hypotéčních úvěrech.
Články | Leoš Bárta | 5. 4. 2002
T. A. Edison by se asi divil, kdyby věděl, že GE Capital Bank je 5. nejsilnější bankou na českém trhu. Tentokrát se podíváme na zoubek jejich webové prezentaci, která podivuhodně osciluje mezi "umím" a "neumím". Posuďte sami na gecb.cz.
Články | Tomáš Prouza | 9. 1. 2002
Správná banka by se měla o klienta postarat od kolébky do hrobu a dát mu vše, nač pomyslí. Českým bankám pomalu končí čas konsolidace a nastává to, o čem se již dlouho mluví – nesmlouvavý boj o klienta.
Články | Danuše Pecharová | 4. 7. 2001
To si asi říkají v investiční společnosti ŽB Trust, kde připravují novou podobu svých webových stránek. Nejspíš jim vůbec nevadí, že ty současné jsou nedodělané. Skoro za každým druhým odkazem se totiž ukrývá informace o tom, že stránka je v přípravě.
Články | Danuše Pecharová | 22. 6. 2001
Stránky plné modré a šedé budí zpočátku dobrý dojem - ten však není naplněn. O kus dál totiž narazíte na technické nedostatky, které slibný úvod poněkud kazí.
Podílové fondy | Petr Fejtek | 10. 4. 2007
Velikonoční nadílka sice někomu zvedla náladu, ale ani akciový vodopád posledního týdne naši tradici nezměnil. Našinci věří jen na některé pohádky a ty investorské mezi ně nepatří. Beránek sice tentokrát ukázal tím správným směrem, tedy vzhůru, ale na zajištěné stádečko nestačil ani náhodou.
Články | Leoš Bárta | 8. 3. 2002
"…keep passing the open windows…", zpívali kdysi legendární Queen, vzpomínáte? Jak trefné. Po letech totiž přichází naplnit smysl těchto slov na internetu největší banka na českém trhu. O navigaci, grafice, informacích a ještě o mnohém dalším bude dnešní hodnocení www prezentace ČSOB. Jinými slovy – vítejte v novém ročníku soutěže Best Web 2002!
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Články | Tomáš Skřivánek | 7. 12. 2001
Investičnímu procesu v Investiční společnosti České spořitelny šéfuje Martin Burda - věkem i funkčně – nejmladší náměstek. Do ISČS přišel třicetiletý Burda teprve před dvěma měsíci.
Články | Petr Vykoukal | 15. 6. 2001
Garantované fondy jsou často prezentovány jako složitě konstruovaný produkt, který lze jednoduše nabízet. Správce totiž slibuje po uplynutí stanovené doby navrácení celé vložené částky a v případě růstu kapitálového trhu i podíl na jeho výnosu. K nákupu standardních produktů potřebujete většinou hodně peněz, ale k vytvoření svého vlastního "garantovaného fondu" vám stačí pár tisícikorun a trocha znalostí.