Jak na to | Roman Baroš | 31. 1. 2012 | 29 komentářů
Je dost pravděpodobné, že nemáte ten nejlepší účet. A je také dost pravděpodobné, že to víte. Tak proč jste ho ještě nezměnili? Kupodivu v tom nejste výjimeční, jakousi iracionální nechuť k takové změně cítí kdekdo. Přitom na tom nic není. Jak na to?
Rozhovor | Olga Skalková | 23. 8. 2022
Dostupnější bankomaty, platby na číslo mobilu, nové mobilní a internetové bankovnictví, ale i méně poboček s pokladnou. O chystaných novinkách jsme mluvili s Miroslavem Hiršlem, členem představenstva Komerční banky a vrchním ředitelem retailového bankovnictví. Řeč přišla i na úrokové sazby u spoření a hypoték.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 10. 2020 | 4 komentáře
Komerční banka od pondělí 2. listopadu omezí otevírací dobu svých poboček. „Cílem je dále omezit možnost šíření koronaviru a ochránit tak naše zaměstnance a klienty,“ říká Miroslav Hiršl, člen představenstva Komerční banky.
Co se děje | Jiří Hovorka, Petr Kučera | 15. 6. 2020 | 14 komentářů
Koronavirová karanténa urychlila plány na rušení některých poboček nebo jejich přechod na čistě poradenskou funkci. Revoluci ale nechystáme, říkají banky.
Rozhovor | Martin Vlnas | 8. 8. 2013 | 22 komentářů
„Čistě na marketingu franšízu nepostavíte. Reklama pomůže překonat úvodní nedůvěru. To je ale všechno. Mnohem důležitější je renomé franšízanta, osobní kontakty, pečlivě vybraní místní koncipienti na pobočce a perfektní služby,“ říká Petr Borkovec spolumajitel Partners v rozhovoru o unikátní franšízingové síti banky a finančněporadenské pobočky pod jednou střechou.
Co se děje | Michal Höschl | 10. 2. 2011 | 41 komentářů
Reklamám na Českou spořitelnu se nedá utéct. A také se – aspoň podle těch reklam – nedá utéct jejím pobočkám. Jsou na každém rohu, vedou do nich každé třetí dveře. Kolikpak asi provoz těch domů stojí? Kdo ho platí? A nejsou zbytečné?
Rozhovor | Ondřej Tůma | 28. 7. 2020 | 37 komentářů
„Snažíme se naučit klienty, aby se nebáli digitálního prostředí. Pobočky by měly být hlavně poradenské místo,“ říká v rozhovoru Markéta Klučková, která má v České spořitelně na starosti pobočkovou síť.
Co se děje | Věra Tůmová | 13. 2. 2009 | 5 komentářů
Malí živnostníci a podnikatelé často potřebují uložit hotovost na účet i po zavírací době bank. Pokud nechtějí běhat po světě s kupou bankovek, nemají příliš možností, jak s nimi naložit. Řešením mohou být depozitní bankomaty, které začínají české banky klientům nabízet.
Aktuality | Petr Kučera | 25. 5. 2021 | 4 komentáře
Více než třetina poboček Sberbank zůstane bez pokladen. Jejich funkci převezmou vkladomaty, které banka letos zprovoznila díky modernizaci své bankomatové sítě.
Co se děje | Petr Kučera | 4. 2. 2022 | 18 komentářů
Dubnová změna sazebníku nepotěší hlavně klienty, kteří chodí na pobočku. Radost ale může udělat dětem.
Co se děje | Petr Kučera | 23. 12. 2021 | 11 komentářů
Hlavní zjištění? Banky už při osobní schůzce tolik netlačí na prodej. Průzkumníci, kteří se tvářili jako reální klienti, zkoumali třeba i čistotu poradce a jeho stolu nebo počet obsluhujícího personálu.
Rozhovor | Jiří Hovorka | 7. 7. 2021 | 7 komentářů
Petra Fürstová řídí velkou pobočku České spořitelny na pražské Florenci a k tomu dvě menší na Žižkově. V rozhovoru vzpomíná, jak se práce změnila kvůli koronaviru. A popisuje třeba i nečekané problémy s náborem nových bankéřů.
Komentář | Michal Skalický | 17. 10. 2021 | 3 komentáře
Mezi lety 2014 a 2020 klesl počet bankovních poboček téměř o čtvrtinu a banky nechtějí na pobočkách poskytovat běžný servis. Digitalizace tento trend ještě uspíší, píše v komentáři Michal Skalický, který se podílí na budování nové banky ze skupiny Partners.
Co se děje | Petr Kučera | 28. 7. 2020 | 7 komentářů
Co je pro lidi při využívání internetového či mobilního bankovnictví nejdůležitější? Co jim vadí? Jak se přihlašují? Projděte si výsledky rozsáhlého průzkumu.
Rozhovor | Olga Skalková | 2. 3. 2022 | 1 komentář
Jaké novinky chystá Česká spořitelna na pobočkách a v digitální obsluze klientů? Kolik jich loni získala? To jsou hlavní témata rozhovoru s Petrem Ropickým, který je od října novým ředitelem distribuce ČS a zodpovídá tak za celou její retailovou síť včetně klientského centra.
Co se děje | Olga Skalková | 11. 3. 2021 | 3 komentáře
Po uvolnění omezení se vrátíme k předchozímu stavu, plánují banky. Koronavirus však může přinést větší změnu, než to loni vypadalo. Digitalizace skokově stoupla. I když většina poboček přežije, jejich podoba se dál výrazně promění.
Aktuality | Olga Skalková | 8. 4. 2022 | 1 komentář
Skupina ČSOB se rozhodla rozšířit počet poboček, v nichž poskytuje komplexní služby pro firemní klienty. Specialisté na firemní bankovnictví je od dubna obslouží už téměř na polovině kamenných poboček.
Aktuality | Jiří Hovorka | 4. 10. 2021
Česká spořitelna začíná nabízet schůzky prostřednictvím přímého bankovnictví George. Chce přesunout část poradenství do online prostoru.
Aktuality | Petr Kučera | 26. 10. 2021 | 10 komentářů
Skoro dvěma třetinám (64,3 %) klientů tuzemských bank vadí poplatky za převod mezi různými účty. Vedle dalších poplatků ale často zmiňují i nezbytné osobní návštěvy poboček kvůli maličkostem či formalitám, nutnost opětovného zadávání stejných informací nebo fakt, že banka nemá přehled o potřebách konkrétního klienta.
Co si o tom myslíte | redakce Peníze.CZ | 10. 2. 2011 | 10 komentářů
Banky rozšiřují elektronické bankovnictví a zvýhodňují ty, kteří je využívají. Řada z nich má ovšem zároveň pobočkovou síť pro ty, kteří vyžadují služby na přepážce, což činnost bank prodražuje. Přijde tedy někdy doba, kdy bankovní pobočky zmizí a bude existovat jen elektronické bankovnictví?