Články | Jan Heřman | 10. 3. 2004
Splnění požadavků EU na ochranu životního prostředí si ze strany podnikatelů vyžádá miliardové investice. Jde například o limity na emise do ovzduší nebo vod, povinnou recyklaci obalů nebo zpětný výkup a likvidaci použitých výrobků.
Články | Zdeněk Fekar | 9. 2. 2001
Už dávno se internet nepoužívá jenom jako levnější alternativa papírové pošty nebo prostor pro komerční prezentaci firem, případně pro zábavu. Internetové obchody i v Česku rostou dynamičtěji – měřeno meziročním nárůstem tržeb -, než jejich kamenní příbuzní. I e-banking je spíš než převratnou novinkou nutností, která ve strategii žádné pořádné banky nesmí chybět. Když už se na webu nakupuje a dokonce i platí, proč by se nedalo po síti také podávat daňové přiznání?
Články | Jan Heřman | 7. 3. 2002
Že najdete svou zdravotní dokumentaci, zůstatek bankovního účtu nebo výpis z trestního rejstříku vylepený na hlavním nádraží, je situace spíše z oblasti sci-fi. Jenže podle Úřadu na ochranu osobních údajů by k tomu mohlo teoreticky dojít.
Články | Danuše Pecharová | 10. 8. 2001
Na tuto otázku se při pohledu na stránky Penzijního fondu České pojišťovny neodpovídá nijak snadno. Obsahují totiž dostatek informací, které jsou přehledně orientovány a jež lze bez problémů nalézt. Jen kdyby nebylo těch překlepů...
Články | Danuše Pecharová | 20. 7. 2001
Jednoduché, vzdušné stránky, které se snadno natahují. Jinak graficky ani technicky nic zajímavého. Jen šeď a šeď.
Články | Lenka Fialová | 3. 3. 2001
Slabou stovku hrubého vynese sčítacímu komisaři každá domácnost - a to musí být čtyřčlenná. Slasti a strasti své dočasné řehole líčí jedna z těch, kteří právě v těchto dnech vybírají ve vašich domácnostech sčítací listy.
Články | Danuše Pecharová | 13. 4. 2001
Dramatické finále bankovního kola. Podle autorky seriálu webových hodnocení rakouská banka nedokázala porazit svého německého rivala. Porota serveru Peníze.CZ je ale opačného názoru...
Články | Danuše Pecharová | 15. 6. 2001
Na první pohled informativní a příjemné stránky. Agresivní Felix se vám snaží prodat své produkty. Co je mu to ale platné, když hned u vstupu číhá technická chyba. A těmi se web IKS KB jen hemží.
Články | Leoš Bárta | 14. 9. 2001
Tím, kdo bude dnes dokazovat své schopnosti, je dceřiná společnost jedné z největších pojišťoven světa. A tak jako chuť a vůně každého jablka je z velké části závislá na tom, jak silný a zdravý je kmen, budeme dnes často chválit nebo plísnit s trochou německého přízvuku.
Články | Jan Heřman | 8. 2. 2002
Právě tolik času bylo třeba na integraci dvou velkých bank. ČSOB teď prezentuje úspěšné převzetí IPB a přitom za ni ještě ani nezaplatila bývalým akcionářům. A co říkají na spojení klienti?
Články | redakce Peníze.CZ | 6. 10. 2006
Uteklo vám v září něco z našeho denního zpravodajství? Víte, co se událo v oblasti bankovnictví, daní, bydlení, investování a dalších? Jste si jisti, že jste nepropásli některou z povinností vůči státu? Nahlédněte do výběru zářiových událostí.
Články | redakce Peníze.CZ | 20. 3. 2002
Rozsah a složitost bezprecedentních událostí z 11. září jasně naznačují, že letošní konec roku bude pro oblast pojišťovnictví tím nejtěžším obdobím s jakým se kdy muselo vyrovnávat. Tragédii takového rozměru nikdo z odvětví pojišťovnictví nepředpokládal. Důležité bylo především zjistit důsledky, a to z hlediska přímých ztrát.
Články | Lukáš Půda | 21. 9. 2001
Články | Dana Zwiebová | 2. 2. 2001
Pro stavební spořitelny byl loňský rok nebývale úspěšný. Podobně dobré výsledky jako v roce 2000 nepamatují už tři roky. Po tradičním náporu v závěru roku mělo všech šest stavebních spořitelen dohromady podepsáno již 3,4 milionu platných smluv o stavebním spoření. Ve srovnání s předcházejícím rokem to je o více než dvacet procent víc. Vyšší tempo u uzavřených smluv zaznamenaly spořitelny naposledy v roce 1997.
Články | Tomáš Skřivánek | 26. 9. 2001
Rok se připravovala primární emise akcií společnosti Limart. Nakonec se neuskuteční.
Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2001
Nová oranžová strategie nizozemské banky ING by jí měla pomoci proniknout na český retailový bankovní trh. Její spořící Oranžové konto může svými parametry (bez výpovědní lhůty, bez poplatků, úroková sazba 4,2 procenta) pěkně zamíchat kartami v českém drobném bankovnictví.
Články | Lukáš Půda | 2. 11. 2001
Články | Dušan Hradil | 3. 5. 2001
Prodej bankovních menu v květnu zahájila GE Capital Bank. Podle zástupců banky jde o koktejly produktů namíchané přesně podle potřeb klientů. Náš pohled pod pokličku napoví, zda přináší menu něco navíc, nebo jde pouze o vnucování služeb, o které zákazníci nemají zájem.
Články | Danuše Pecharová | 4. 5. 2001
Na první pohled slibují mnoho zajímavého, na další šedivý podprůměr. Grafika ani strukturování také moc neoslní. Nejhorší situace nastává, když hledáte informace o produktech. Rozsahem nedosahují rozměrů již hodnocené 'lišákovy' prezentace. Žádná corporate identity. Tak by se daly stručně zhodnotit stránky ČS - stavební spořitelny.
Měny | Simona Ely Plischke | 21. 3. 2007 | 1 komentář
Slovenská koruna v pondělí prudce posílila a vůči euru se obchodovala na historických maximech. Pozornost investorů na sebe strhla poté, co EU v pátek schválila změnu centrální parity slovenské koruny v rámci systému ERM II. O co vůbec jde a jaké důsledky může mít současná situace pro české podniky a obyvatele či maďarskou ekonomiku? Proč vůbec slovenská koruna v poslední době tak posiluje? Jak její vývoj ovlivní českou korunu a maďarský forint?
Články | Alena Urubková | 20. 3. 2002
Ve spolupráci s Evropskou bankou pro obnovu a rozvoj (EBRD) připravila Česká spořitelna program, jehož cílem je podpořit kvalitní malé a středně velké firmy, podnikatele a živnostníky v jejich dalším rozvoji a konkurenceschopnosti.
Články | Alena Urubková | 24. 10. 2001
PLZEŇ, statutární město, vyhlašuje výběrové řízení na ”Pronájem areálu stávajícího výstaviště Plzeň s možností jeho pozdějšího prodeje za účelem jeho revitalizace pro volný čas a oddych”.
Články | Michal Hazi | 24. 4. 2001
Informace o konkrétních osobách byly vždy vysoce ceněným zbožím. Zákon o ochraně osobních údajů však jejich shromažďování omezuje. Příklad marketingového výzkumu, který právě dokončuje agentura GfK pro Českou spořitelnu, ukazuje, že firmy musí být velmi opatrné při jakémkoliv nakládání s klientskými daty.
Články | Danuše Pecharová | 29. 6. 2001
Inovativní přístup, vtip, kombinace a spousta zajímavých informací rozhodně neslibují nudu či dlouhé bezduché texty. To vše vás čeká, pokud zavítáte na netradiční a někdy hodně nestandardní stránky investičního fondu Pioneer.
Články | Zdeněk Fekar | 12. 6. 2001 | 6 komentářů
Co by kupovaly kočky není vůbec jisté, třebaže známý reklamní slogan je jiného názoru. Vám ale předkládáme šanci nakoupit výhodně krmivo pro své domácí miláčky.
Články | Danuše Pecharová | 18. 5. 2005
Na první pohled příjemná grafika a přehledné uspořádání. To hlavní, za co si 'raiffeisenka' zaslouží pochvalu, je ale něco jiného. Je to skutečně on-line stavební spořitelna.