Banka se nechala inspirovat restauracemi a vytvořila pro své klienty tři nové balíčky produktů. Podle manažera balíčkových produktů Jana Chvojky spočívá jejich výhoda v komplexnosti uspokojení potřeb klientů.
Charakteristika produktových balíčků | |
Bankovní menu I: běžný účet s kontokorentem, mezinárodní platební karta, depozitní produkt, Telefon Banka, GSM Banka. Bonusy: zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, aktivace a vedení GSM banky zdarma po 6 měsíců, možnost pořízení mobilního telefonu za výhodnějších podmínek.
Bankovní menu II: běžný účet, mezinárodní platební karta, Telefon Banka nebo GSM banka, úvěrový produkt. Bonusy: zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, zřízení úvěrového účtu zdarma, získání OK karty od Multiservisu bez počátečního poplatku a možnost uskutečnit první nákup touto kartou až do 6 měsíců do vydání (oproti standardním sedmi dnům).
Bankovní menu III: běžný účet s kontokorentem, mezinárodní platební karta, depozitní produkt, Telefon Banka nebo GSM banka, další mezinárodní karta. Bonusy: zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, bezplatné roční vedení karty, Hypocertifikát.
|
Základní ingredience
Základem každého menu je běžný účet (BUGE), mezinárodní platební karta (EC/MC nebo Maestro) a elektronický kanál pro komunikaci s bankou (telefon banka nebo GSM banka). V dalších parametrech se už balíčky liší.
Bankovní menu I je určeno běžným klientům. Okamžitou potřebu prostředků řeší kontokorentní Flexikredit a přebytečné prostředky mohou být zhodnocovány na spořícím či termínovaném účtu anebo lze uzavřít smlouvu o stavebním spoření nebo penzijním připojištění. Druhé menu je nabídkou úvěrových produktů určenou klientům "podnikavcům", kteří spíše peníze potřebují. Poslední nabídka by měla vyhovovat rodinám, které vedle možnosti ukládat prostředky do různých depozitních produktů ocení i vydání druhé platební karty k účtu a zvýhodnění hypotéky.
Sladká chuť bankovních pokrmů
Hlavní výhodou je jednoduchost - sepisuje se pouze jedna smlouva, avšak vyúčtování poplatků za jednotlivé produkty je oddělené. Balíček lze později doplňovat i o jiné produkty, nevyhovující součásti lze naopak zrušit. V prvních třech měsících je zadávání trvalých příkazů a inkas zdarma, u Bankovního menu I je aktivace GSM banky a její vedení prvních šest měsíců také bez poplatků. Převod prostředků na stavební spoření nebo penzijní připojištění z běžného účtu jsou zadarmo. V případě druhého balíčku je klientovi odpuštěn poplatek za zřízení úvěrového účtu nebo za získání OK karty. Třetí balíček nabízí roční vedení platební karty zdarma a takzvaný hypocertifikát, který umožní klientovi sjednat si schůzku s hypotečním bankéřem do 24 hodin a slevu na zpracování hypotéky 500 korun.
Bankovní menu může i zhořknout
Jednou z hlavních nevýhod je fakt, že menu nejsou určena pro každého. Klient musí mít čistý měsíční příjem alespoň pět, respektive sedm tisíc korun. Další výrazné omezení pocítí klient v okamžiku, kdy se rozhodne pro stavební spoření nebo penzijní připojištění. Výběrem balíčku se klient zříká možnosti volby spořitelny nebo fondu a je odkázán pouze na Raiffeisen stavební spořitelnu (SSRA) nebo ING penzijní fond (PFING). Největším zklamáním je ale absence trvalé slevy na měsíčních poplatcích za používání všech produktů. Obdobné portfolio je totiž možné poskládat i z nabídky ostatních bank a právě sleva by měla být charakteristická pro produktový balíček.
Jak nám chutnalo?
I když po slibném úvodu přišlo rozčarování, mohou se klienti, kteří splňují podmínky poskytnutí balíčků, těšit na zajímavou nabídku řešení svých financí. "V současnosti jde o nejkomplexnější nabídku bankovních balíčků," domnívá se Chvojka. Je otázkou, zda odstartovaná reklamní kampaň umocněná televizním šotem z prostředí restaurace přiláká dostatek klientů.
Má podle vás smysl balíčková nabídka produktů, pokud ji nedoprovází trvalé cenové zvýhodnění? Vyberete si něco z bankovních menu? , co si o tom myslíte.
Sdílejte článek, než ho smažem
Oblíbená témata
absence, balíček, balíčky, bankéř, banky, Běžné účty, Běžné účty a platební karty, běžný účet, bonus, Bonusy, depozitní produkty, finance, Fond, fondy, GE, GE Capital Bank, GE Capital bank Běžný účet, Hypotéka, Hypotéky, ING, ING Penzijní fond, inkaso, jednoduchost, kampaň, karta, karty, klienti, kontokorent, kontokorentu, koruna, Maestro, manažer, manažeři, měna, Měny, měsíční poplatek, mobilní telefon, mobilní telefony, Moje banka, OK, OK Karta, Penzijní fond, Penzijní fondy, Penzijní připojištění, Platební karta, platební karty, poplatek, poplatky, Portfolio, prostředí, příjem, příjmy, Příkaz k inkasu, Připojištění, Raiffeisen, rodina, rodiny, sleva, slevy, spoření, Stavební spoření, Stavební spořitelna, Stavební spořitelny, telefon, termínovaný účet, trvalý příkaz, účet, Úvěrové produkty, úvěrový účet, úvod, VC, volba, volby, výběr, zdarma, zpracování, zřízení, zvýhodnění
A tohle už jste četli?
12. 10. 2024 | Tomáš Krause
V HBO měli silné řeči, ale Satoshiho nenašli. Z Coinbase možná zmizí Tether, kvůli EU. Crypto.com vrací úder, ještě než přišel. Argentinské peso míří do pekla a Argentinci věří v stablecoiny.... celý článek
9. 10. 2024 | Petr Kučera
Mobilní aplikace ČSOB Smart nově ukazuje na úvodní stránce také investice, které klient uskutečnil prostřednictvím společnosti Patria Finance. Ta patří do stejné finanční skupiny jako... celý článek
9. 10. 2024 | Tomáš Cverna
Ceny akcií v USA i Evropě letos opakovaně stoupaly na nové rekordní úrovně. Měli byste investovat teď, i když jsou ceny vysoko, nebo by bylo lepší zkusit si počkat na lepší příležitost?... celý článek
8. 10. 2024 | Petr Kučera | 2 komentáře
Úroky na spořicích účtech i termínovaných vkladech dál klesají. Některé banky přitom nabízejí ještě „podřízený vklad“ s výrazně vyšším úročením. Jenže nejde o spoření, ale o investici.... celý článek
7. 10. 2024 | Kateřina Hovorková | 6 komentářů
V právní praxi obvykle platí, že pokud zaměstnanec způsobil škodu úmyslně pro svůj prospěch, zaměstnavatel za jeho jednání nenese odpovědnost. V případu ženy okradené pracovníkem na... celý článek
Diskuze
Příspěvek s nejvíce kladnými hlasy
4. 5. 2001 21:01
Úvodem gratuluji GE-capital bank k přejímání produktového přístupu ke klientům, který ČS opustila! (prodává se to, co zjistíme, že klient potřebuje). Vskutku vynikající taktika prodeje/vnucování celého balíku služeb. A navíc mají tak vnímavé klienty, že dovedou absorbovat x produktů najednou! A ty výhody ! (pro banku myslím) U mobilu zdarma bylo alespoň šikovně zakryto, že banka vlastně dostane vše zpět, ale tady ? Nechápu, jesli snad někdo této gleichschaltovací taktice podlehne. A ohledně vyplňování - vy snad za svou banku vyplňujete smlouvy? Toho se tedy v ČS obávat nemusíte !!!
V diskuzi je celkem (10 komentářů) příspěvků.