Články | Petr Vykoukal | 1. 7. 2003
Leasing se u nás zatím vžil spíše jako nástoj k získání auta (či čehokoliv jiného) do vlastnictví. Operativní leasing se tak díky tomu, že takovou možnost nenabízí držel zatím v pozadí. Jeho výhody ale dnes začínají lákat stále více firem. A s rostoucí poptávkou roste i nabídka.
Články | Jiří Šedivý | 29. 3. 2004
Rodina neúčelových, tzv. amerických, hypoték se na našem trhu rozrůstá, po Raiffeisenbank představila svou nabídku i Živnobanka. Jaký je výsledek porovnání obou produktů? Má vůbec smysl již v tuto chvíli jeden z nich využít, nebo se ještě vyplatí počkat?
Články | Dušan Hradil | 11. 6. 2003
Stačí mi na dovolenou ta nejjednodušší pojistka? Kolik vlastně stojí ošetření v zahraničí? A nebude po mně lékař v zahraničí chtít zaplacení ošetření v hotovosti? Na tyto a další otázky odpovídá šéf úseku cestovního pojištění Allianz Jaroslav Kratochvíl.
Články | Ivan Špirakus | 13. 10. 2004
Většina pojišťoven v ČR má jen tzv. pi (public information) rating, nechová se tedy ke klientům příliš otevřeně. Při volbě svého zajištění však pojišťovny rating příslušné zajišťovny striktně vyžadují a dokonce se jím často chlubí. Přečtěte si, co se stalo jedné z největších zajišťoven na světě, jako varování před podceňováním významu plnohodnotného ratingu.
Články | Leoš Bárta | 12. 10. 2001
V oblasti leasingu osobních a užitkových vozů na českém trhu jednoznačně dominuje CAC Leasing. Proto začínáme další kolo hodnocení marketingových aktivit na internetu právě touto společností. Přeji „lízingovkám“ hodně zdaru
a snahu o nápravu. Bude vůbec co napravovat?
Články | Tomáš Skřivánek | 5. 9. 2001
Po čtyřleté přestávce se v polovině července vrátila Kamila Spurná do skupiny Credit Suisse. Odcházela jako portfolio manažerka, vrací se jako ředitelka.
Články | Leoš Bárta | 15. 3. 2002
…vás uvítá hned při vstupu do virtuálního světa druhé největší banky na našem trhu. Česká spořitelna má věru zvláštní prezentaci. Soutěž Best Web 2002 pokračuje…
Články | Tomáš Mergl | 12. 3. 2003
Téměř čtvrtina trhu kolektivního investování u nás patří fondům registrovaným v zahraničí. Z toho více jak dvě třetiny zaujímají fondy peněžního trhu a fondy dluhopisové.
Články | Lenka Fialová | 27. 3. 2001
Pracovala jsem tři měsíce. Při studiu. A vydělala dvacet tisíc. Pravda, není to částka závratná, ale také to není zrovna málo. Co teď s nimi? Nic většího kupovat nechci a ani nepotřebuji. Schovám si je na léto. Do té doby zbývají tři měsíce. S tím by se mělo dát něco dělat.
Články | Petr Vykoukal | 13. 6. 2001
Klienti některých českých bank při snaze platit svou kartou na internetu zjistili, že mají smůlu. Jejich banka totiž všechny tyto transakce zakázala. Snaha o povolení těchto plateb zatím ne vždy končí úspěchem. Kromě těchto "drsných" řešení existují i jiná snadná a elegantní, české banky však o ně zatím nejeví zájem.
Články | Danuše Pecharová | 17. 8. 2001
Tím si láme hlavu většina návštěvníků webu Spořitelního penzijního fondu. Protože to není pro tvůrce prezentace nic moc lichotivého, měli by s tím rozhodně něco udělat. Hrozí totiž, že všichni zájemci o informace skončí hned na první stránce. A už se nevrátí.
Co se děje | Petr Kučera | 11. 10. 2023 | 7 komentářů
Klienti České spořitelny dostanou v nejbližších dnech oznámení o novém ceníku. Má je hlavně motivovat k využívání digitálních a bezhotovostních služeb, říká banka.
Články | Petr Vykoukal | 31. 7. 2001
Ačkoli do skutečného zavedení euromincí a eurobankovek ještě zbývá několik měsíců, měli byste na ně myslet již během letošních prázdnin. Pokud vám totiž zůstaly doma v hrníčku peníze z loňských prázdnin, kupte si za ně na letošní dovolené nanuka, protože jinak vám z nich zůstane za pár měsíců pouze hezká památka.
Články | Leoš Bárta | 21. 9. 2001
Hodnotit internetovou prezentaci IPB Pojišťovny je pro mne dnes úkolem vpravdě nadlidským. Žádná taková prezentace totiž neexistuje. Ne že by tomu tak bylo vždy, ale důležitý je fakt, že TEĎ neexistuje.
Co se děje | František Mašek | 19. 1. 2011 | 70 komentářů
Češi jsou považováni za konzervativní, což jim ale nijak nebrání v hledání „banky snů“. Často však bohužel spíše teoreticky. Zajímavé vodítko při tomto hledání nabízí projekt nejvstřícnější banka, pojatý šířeji než řada jiných hodnocení. Loni se jí stala GE Money Bank. Jaký je váš favorit?
Články | Dana Zwiebová | 14. 3. 2001
Všechny banky dnes svým klientům běžně nabízejí možnost, aby s jedním účtem disponovalo více osob. Jediné, co je pro to potřeba udělat, je zajít s vybranou osobou (osobami), kterým jste se rozhodli umožnit přístup ke kontu, na pobočku banky spravující peníze.
Články | Zdeněk Fekar | 15. 3. 2001
Téměř součástí bontonu jsou v bankovním světě kyselé úšklebky pokaždé, když se vedle sebe objeví slovní spojení Česká spořitelna a moderní banka. Uplynulé tři dny jsme zkoušeli, zda spořitelní bankéři dokáží komunikovat s klienty prostřednictvím e-mailů.
Články | Petr Vykoukal | 17. 1. 2001 | 1 komentář
Pracovníci infolinek většiny pojišťoven nabízejících povinné ručení jsou připraveni vám pomoci. Problémem ale bývá dostat je k telefonu, v průběhu našeho testu skončila v některých ústavech až polovina hovorů na záznamníku.
Články | Lenka Fialová | 30. 5. 2001
Studenti vysokých škol, otevřete si účet u České spořitelny! Získáte kontokorent deset tisíc, každý rok čtyři stovky a co víc - při získání "červeného diplomu" deset tisíc. To se vyplatí pořádně se učit! Opravdu?
Články | Tomáš Skřivánek | 12. 2. 2002
Jeden z klíčových lidí předchozího Vávrova managementu Komerční banky odchází. Jeho místo šéfa distribuce banky obsadí Francouz Michel Fenot.
Články | Petr Vykoukal | 19. 12. 2001
Přímé bankovnictví, které ještě před dvěma lety představovalo pro banku konkurenční výhodu, se dnes stává nutností. Každý peněžní ústav, který si chce udržet a dále rozvíjet svůj tržní podíl, musí svým klientům nabídnout alespoň jednu možnost přímé komunikace.
Analýza | Jan Stuchlík, Patrik Nacher | 15. 9. 2010 | 37 komentářů
Už potřetí prošly servery Peníze.cz a Bankovnípoplatky.com sazebníky bank, aby našly nejlevnější běžný účet pro průměrného klienta českých bank. Letos poprvé zvítězila Fio banka s Běžným účtem.
Články | Petr Vykoukal | 11. 12. 2001
Většina zahraničních bank, které přišly na český trh začátkem devadesátých let, se zpočátku soustředila na podnikovou klientelu. Čas však změnil českého klienta a tím i jeho atraktivitu pro tyto původně "korporátní" banky.
Články | Alena Urubková | 3. 12. 2001
Česká spořitelna pro Vás připravila mimořádnou nabídku vybraných produktů a služeb zdarma. Naše nabídka platí do konce roku 2001, proto neváhejte a využijte tuto jedinečnou příležitost.
Články | Lukáš Půda | 4. 4. 2001
Jak daleko dokáží pojišťováci zajít ve svých argumentech, aby získali váš podpis pod pojistnou smlouvou? Stejně jako všichni prodejci i oni používají celou škálu přesvědčovacích metod. Některé z nich však hraničí až s psychologickou manipulací.
Články | Leoš Bárta | 31. 8. 2001
Podle objemu předepsaného pojistného za rok 2000 se zcela jednoznačně drží na 1. místě na českém trhu Česká pojišťovna. To překvapí opravdu jenom málokoho. Jenže ono se správně říká, jsi-li obrem ve svém povolání, hleď, abys nebyl jinde trpaslíkem.
Články | Tomáš Prouza | 13. 11. 2000
Zájem o nové fondy pokračoval i minulý týden, zatímco fondy staré povětšinou pokračovaly ve svých ztrátách. Můžeme proto čekat závody o to, kdo stihne na trh uvést více nových fondů? Možná pak budeme moci říct, že kdo utekl konkurenci, vyhrál.
Komentář | Miroslav Zeman | 28. 5. 2009 | 4 komentáře
Chcete poslat či převzít balíček, dopis či požádat o výpis z rejstříku kontaktního místa CzechPointu na pobočce České pošty? Čekat můžete i více než hodinu. Některé pobočky České pošty totálně zklamaly.
Články | Jan Kurka | 20. 12. 2000
Rovnice jeden účet se rovná jedna osoba už dávno neplatí. S jedním účtem totiž může disponovat více osob. Pokud chcete, můžete tedy manželce nebo manželovi dovolit, aby utrácel vaše peníze.
Články | Petr Vykoukal | 17. 10. 2000
Odchytit již dnes budoucí zajímavé klienty - studenty - chtějí banky nabídkou atraktivních služeb a nižšími cenami. Skutečnost ale není až tak růžová. Výhody jsou spíše lákadlo bez praktického užitku, personál je navíc všechny nezná.