Aktuality | Petr Kučera | 15. 4. 2024
Air Bank a operátor O2 rozšíří výhody pro společné zákazníky z řad běžných spotřebitelů. Nově je nabídnou pod značkou Unity, do programu se později zapojí i další partneři ze skupiny PPF.
Když se řekne | Petr Kučera | 12. 10. 2022 | 1 komentář
Tohle není podvod, který by měl každý poznat hned na první pohled. Není to amatérsky působící web se špatnou češtinou, bez kontaktu na provozovatele, s podezřele nízkými cenami a podobnými varovnými znaky. Proto snadno zmate i průměrného spotřebitele.
Když se řekne | Pavla Adamcová | 11. 4. 2024 | 2 komentáře
Prodejci chtějí, abyste u nich nakoupili co nejvíc a vrátili se. Projděte si nejpoužívanější taktiky, jaké k tomu používají.
Co se děje | Petr Kučera | 19. 1. 2024 | 6 komentářů
O nové éře pořád jen slyšíme, stěžují si dosavadní klienti. Banka jim neodpustila ani poplatky, které přitom od nových klientů už nechce. Zklamáni jsou i ti, kteří si novou aplikaci vyzkoušeli: neumí ani některé funkce, které zvládala ta dřívější.
Aktuality | Pavla Adamcová | 11. 4. 2024
Online supermarket Košík.cz mění svůj design. Logo, e-shop, rozvozová auta i uniformy kurýrů nově zabarví do fialova. První auta se v nových kombinacích objeví v průběhu května, do prázdnin by barvu měli změnit i kurýři.
Aktuality | Pavla Adamcová | 19. 2. 2024
Celkem 16 pokut vyšších než 100 tisíc korun uložila Česká obchodní inspekce řetězcům za nekalé praktiky v období od začátku roku 2022 do konce loňského třetího čtvrtletí. Celková výše pokut dosáhla 12,5 milionu korun. Informoval o tom web Kverulant.
Co reklama neřekla | Jana Divinová | 29. 8. 2023 | 1 komentář
Myslíte, že by dneska mohl být váš šťastný den? Tak si kupte balíček, který se Amazonu nebo Aliexpressu nepodařilo dodat. Je nerozbalený, nikdo neví, co v něm je. A třeba to bude terno. Nebo taky bezcenný šunt. Co pak?
Co se děje | Pavla Adamcová | 2. 2. 2024 | 5 komentářů
Novela spotřebitelského zákona platí v Česku už déle než rok. Prošli jsme, jak vypadají cenovky řetězců. Ukázalo se, že kouzlení se slevami nezmizelo, řada obchodníků si nová pravidla vyložila po svém.
Co se děje | Jana Divinová | 7. 2. 2022 | 30 komentářů
Ty nejlepší hrnce, energie za opravdu výhodnou cenu nebo třeba neodolatelně výnosná investice. S takovými nabídkami by už vám neměl nikdo volat – jestli jste s tím předem nesouhlasili. Přísnější pravidla, která přinesla letošní novela, ale začnou naplno fungovat až od července. V čem pomůže a na co si dál dávejte pozor?
Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023
Stavební spořitelna ze skupiny ČSOB změní po třiceti letech svého maskota. Lišku vystřídá chameleon, kterého ČSOB začala používat v reklamě a marketingové komunikaci v roce 2021.
Co se děje | Pavla Adamcová | 28. 3. 2024 | 3 komentáře
Nová kampaň využívá srovnávací reklamu. Velikonoční ceny v Lidlu a Penny přitom porovnal sám Lidl, a to dlouho před Velikonocemi. Je to v pořádku?
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 8. 4. 2024
Značka Pepsi po čtrnácti letech mění celosvětově svůj design. Změnu oznámila nejprve loni v USA k 125. výročí vzniku nápoje. Teď se dotkne i českého trhu, kde tento nápoj vyrábí společnost Mattoni 1873.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 31. 3. 2024 | 1 komentář
Nová Partners Banka spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Takzvaným ambasadorem se stal písničkář Pokáč, který pro kampaň složil písničku.
Rozhovor | Ondřej Tůma | 10. 8. 2013 | 1 komentář
Čeští fanoušci formulí 1 si Pavla Turka spojují s tímto sportem skoro stejně jako Michaela Schumachera. V exkluzivním rozhovoru s bývalým marketingovým manažerem McLarenu bude řeč o tom, jak vznikaly nejznámější reklamní akce za miliony dolarů a v čem je sponzoring ve formulích odlišný od ostatních populárních sportů.
Aktuality | redakce Peníze.CZ | 5. 3. 2024 | 1 komentář
Obchodní řetězec Billa mění komunikaci směrem k zákazníkům a spolu s tím také svůj design. Nová identita řetězce se nese v duchu aktuálního trendu – zdravého životního stylu a přírodního designu.
Aktuality | Pavla Adamcová | 21. 3. 2024
Obchodní řetězec Tesco ve Velké Británii tento týden prohrál dlouholetý spor s konkurentem Lidl. Tamní soud s konečnou platností potvrdil, že logo jeho věrnostního programu Clubcard kopíruje svým vzhledem logo Lidlu a firma ho musí přestat používat.
Co si o tom myslíte | Pavla Adamcová | 21. 3. 2024 | 3 komentáře
Chaos v cenách, bloudění po prodejně, špinavé a nedostupné košíky, ohmatané pečivo... V naší anketě jsme se čtenářů zeptali, co jim v obchodních řetězcích nejvíc vadí.
Rozhovor | Pavla Adamcová | 8. 2. 2024
Řada obchodníků stále nepočítá slevy tak, jak by podle už rok platných unijních pravidel měla. Cenovkami často matou zákazníky. „Ta vynalézavost je neuvěřitelná,“ říká v rozhovoru Veronika Odrobinová, advokátka a partnerka společnosti Grant Thornton.
Aktuality | Petr Kučera | 6. 1. 2023 | 5 komentářů
Česká spořitelna inovuje logo a celkový vizuální styl. Základní barvou bude bílé písmo na modrém podkladu, dosavadní kombinace byla modro-červená. Nová tvář vychází z digitálního bankovnictví George.
Aktuality | Petr Kučera | 17. 4. 2023 | 2 komentáře
Air Bank a operátor O2 – oba jsou součástí skupiny PPF – mají pro své aktivní zákazníky odměnu 300 korun měsíčně.
Co se děje | Petr Kučera | 8. 1. 2020 | 195 komentářů
Obchodníci na krátkou dobu skokově zdraží, aby pak mohli lákat na větší slevu. EU chce, aby se k zákazníkům chovali férověji.
Co se děje | Pavla Adamcová | 25. 1. 2024
Prodloužená záruka, pojištění proti krádeži a rozbití. Na první pohled lákavé doplňky k nákupu, se kterými velké e-shopy neváhají zákazníka oslovit třeba i po telefonu. Smí si to dovolit? A co si ohlídat, abychom neplatili zbytečně?
Co se děje | Petr Kučera, Veronika Hejná | 26. 10. 2022 | 2 komentáře
Pravidla pro uživatelské recenze i hodnocení zboží a služeb na internetu se zpřísní. Weby by měly vysvětlit, jak ověřují, že je píšou skuteční zákazníci. Za falešná hodnocení jim bude hrozit trest.
Co se děje | Olga Skalková, Petr Kučera | 7. 2. 2024 | 1 komentář
Podobné jméno, jednotná modrá barva i logo. Změny mají zdůraznit, že ČSOB je jedna velká skupina. Jen Patria se tomu zatím vyhne.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 15. 12. 2023 | 2 komentáře
Čeští spotřebitelé mají nejlepší zkušenosti s Air Bank. Vyplývá to ze studie, kterou zveřejnila společnost KPMG Česká republika. V první desítce jsou další tři banky, na druhé místo se vyšvihla La Formaggeria Gran Moravia, na třetím je Zásilkovna.
Když se řekne | Jana Divinová | 27. 2. 2022 | 35 komentářů
Přes obsah internetové stránky na vás vyskočí cookie lišta. V posledních měsících o dost častěji než předtím. Provozovatelé webů totiž musí od letoška splnit přísnější pravidla.
Aktuality | Petr Kučera | 30. 3. 2023
Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických zkušeností v?Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě padesáti tisíc klientských hodnocení. Před rokem skončila na druhém místě.
Aktuality | Petr Kučera | 10. 8. 2023 | 1 komentář
Přejmenování čerpacích stanic Benzina výrazně zrychlí. Do konce letošního roku ponese název Orlen a logo orla už téměř 90 procent této sítě, oznámila dnes skupina Orlen.
Aktuality | Kateřina Hovorková | 31. 10. 2023
Pobočky stavební spořitelny Modrá pyramida se začínají přejmenovávat na KB Poradenské místo. Typické modré logo najdou klienti už jen v malém provedení na vstupních dveřích nebo uvnitř pobočky. Postupně by mělo zmizet i z nich, aby klienti na původní značku zapomněli.
Články | redakce Peníze.CZ | 9. 6. 2004 | 4 komentáře
Dnešní pyramidové hry obratně zastírají skutečnost, že jde o ilegální systém pyramidálních investic a využívají nejrůznější postupy, které maskují jejich skutečnou podstatu. Současný český přístup k pojmu pyramidová hra spolu s nedostatečnou legislativou však způsobuje, že je velmi obtížné ilegální systémy postihnout.